Er was iemand die klaagde dat we alleen smileys postten. Dacht mocht niet, het moesten posts met inhoud zijn.quote:
Ik neem nog wel een baco.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:42 schreef Homijn het volgende:
Stom spel
Ik ga 3 flessen wortellikeur opentrekken en mezelf bezatten
quote:
met slaapmuts?quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik ben dan ook die stille puntensprokkelaar
I.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:44 schreef I. het volgende:
En naatje lukt het meteen om wél een punt te scoren
En dit na alles?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
I.ik had een vraagje voor jou, als je even tijd hebt
Hmmm dat hoorde eigenlijk ergens anders thuis.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
@m1st1g: Sorry, wat is dat eerste gedeelte van die samenstelling?
Ik heb nog geen klachten gehoord en heb er zelf ook nog geen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Chef-kokHoe is het getrouwde leven?
Hello Titiy copyright ?quote:
Dat betekent niet dat het goed isquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten gehoord en heb er zelf ook nog geen.
Het betekent ook niet dat het niet goed is.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het goed is
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
I.ik had een vraagje voor jou, als je even tijd hebt
Lekker geheimzinnig hoorquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het betekent ook niet dat het niet goed is.
Wat voor vulling?quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
Heb wraps gegeten, echt heerlijkEn ja, was wel gezellig met ouders, zusje was er ook
gemeld als spam voor was productenquote:
Ik had gisteren problemen met inloggen op FOK! ik moest eerst verifiëren dat ik geen robot was, plaatjes met verkeersborden enzo kiezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha mooi manquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:56 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
gemeld als spam voor was producten
Tactiekquote:
Ik bedoel eigenlijk je niet aan je pener zit te schorrenquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
TactiekIk doe net alsof ik weg ben en kom dan straks onverwacht terug.
Ze denken dat ik me aan het bezatten ben.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk je niet aan je pener zit te schorren
Ik doe gewoon men best. Ga me niet hatenquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:00 schreef Homijn het volgende:
[..]Wat is dit nu weer voor taalgebruik?
jammer van de knor maar verder wel een lekkere combi.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
Sla, kip, geraspte kaas en een creme fraiche saus gebaseerd op het burritoknorpak ding (en de kip is dus ook gekruid met burritokruiden)
Jij en je hand?quote:
Die zijn juist heel grootquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
Haha, de piem0l van homijn is klein, want het is een winterpener
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |