Pfff dat kan ik mentaal nog niet aanquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou niet doen, denk dat je er dan wel ouder uit gaat zien
Ja jij bent niet vermoeiend.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blij te zien dat ik het nog wel waard ben.
Jij laat ze altijd schrikken?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:53 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Vrouwen moet je op een onverwacht moment benaderen
Dan was zijn conclusie wel anders geweest al hoop ik nog dat hij tot inkeer komt. Ik heb al mijn DBS act laten vallen dus voel me al half uitgekleed hierquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, er is geen sprake van een eerlijke kans. Hij observeert je gewoon en bepaalt dan of je wat bent of niet.
Bedankt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja jij bent niet vermoeiend.
Ben jij een kloon van Etto?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:53 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Als ze liggen te slapenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:53 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Idd, van achter en liefst in het donker. Vanwege het schrik effect zullen ze je gezicht niet meer zo snel vergeten ookquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:53 schreef JaNuDitWeer het volgende:
Nja je typt altijd wel een beetje in de vorm van een act.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan was zijn conclusie wel anders geweest al hoop ik nog dat hij tot inkeer komt. Ik heb al mijn DBS act laten vallen dus voel me al half uitgekleed hier
Was het lekker?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik ben inmiddels ook fris gedoucht.
Mijn personalia is een mooie mix wat dat betreft. Precies genoeg shazam en in real life events om het interessant te houden voor alle lezers.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja je typt altijd wel een beetje in de vorm van een act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |