quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk al helemaal niet gebeuren. Ochtenden zijn om te slapen
Zie je daar wel meer inderdaad. Voor iedere vrouw zijn er 10 die hengelen naar een potentiële date. Mooi om te lezenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah oké![]()
Dat dates proberen te regelen dat komt dan weer niet echt als een verrassing.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:47 schreef KanyeKardashian het volgende:
als er maar minstens 12,5 jaar tussenzit
Frass kan je niet omkopen en is daar niet gevoelig voor. Een eerlijke prettige user.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het zou mij ergens wel pijn doen om in dit rijtje aan gebruikers te komen staan. Wat kan ik doen om tot een compromis te komen, fa?
Heb niet het idee dat hij het een eerlijke kans heeft gegeven en dat ik al vanaf moment 1 tegen een berg oploopquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Frass kan je niet omkopen en is daar niet gevoelig voor. Een eerlijke prettige user.
Ziek hequote:
Vooral je kapsel niet gaan veranderenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ziek he
Gelukkig zie ik er nog uit alsof ik aan de goede kant van de 20 zit dus dat motiveert me nog iedere dag om op te staan
nee wil echte liefde. zal haar verwennen ja, maar ze is bij me om mijquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh dan gaan ze je gebruiken als sugardaddy
Ik speel wel met dat ideequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vooral je kapsel niet gaan veranderen
Ja, er is geen sprake van een eerlijke kans. Hij observeert je gewoon en bepaalt dan of je wat bent of niet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat hij het een eerlijke kans heeft gegeven en dat ik al vanaf moment 1 tegen een berg oploop
Wat mag niet meer?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag je toch niet meer mee betalen in NL dus dat maakt niet zoveel uit
Aawh, succes met zoekenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:51 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
nee wil echte liefde. zal haar verwennen ja, maar ze is bij me om mij
ook altijd dezelfde. Treurig volk welquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zie je daar wel meer inderdaad. Voor iedere vrouw zijn er 10 die hengelen naar een potentiële date. Mooi om te lezen
Blij te zien dat ik het nog wel waard ben.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, er is geen sprake van een eerlijke kans. Hij observeert je gewoon en bepaalt dan of je wat bent of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |