Nee, maar DotD gaat toch altijd wat meer om de amusementswaarde en wat minder om foutloosheid.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De lompe actie in het begin gemist?
Beter dan de MotoGP race van vanmiddag.....quote:
Waar is dat van? Welke site?quote:
Of 500 rondjes rijden gister in Amerikaquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Beter dan de MotoGP race van vanmiddag.....
Kon ergens anders meer verdienenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Waar is die mooie donkere schone van Jos eigenlijk gebleven ?
In elkaar gebeukt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Blijf van mijn lijf-huis waarschijnlijk idd.quote:
Blauwtje opgelopenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Een entertainmentevenement in plaats van een motorsportevenement. Zit daar ook maar iemand op te wachten...?
Ik niet dusquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Een entertainmentevenement in plaats van een motorsportevenement. Zit daar ook maar iemand op te wachten...?
Muricanenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Alle sporten gaan in die richtingquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, zolang ze tijdens de race niet opeens een optreden gaan doen is het toch prima.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gatver Sean Bridges. Ik wil geen entertaiment event. Ik wil een motorsport evenement.
Met grid girlsquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Hartley ligt voor Stoffelquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:34 schreef Refragmental het volgende:
Waarom ligt Hartley zo ver achter?
Hij vergeet af en toe gas te gevenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:34 schreef Refragmental het volgende:
Waarom ligt Hartley zo ver achter?
cheerleaders op de achtergrond bij een pitstopquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach, zolang ze tijdens de race niet opeens een optreden gaan doen is het toch prima.
Dan wel uitgevoerd door grid girls. Pas dan ben ik entertainedquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
cheerleaders op de achtergrond bij een pitstop" Go team, Go team, gooooooooo team!!!!"
Ik kijk voor de sport en kijk dus naar de sport, dan boeit het me inderdaad geen hol wat ze voor of na de race doen natuurlijk, op iets als het podium naquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach, zolang ze tijdens de race niet opeens een optreden gaan doen is het toch prima.
Ik zou het niet uitsluiten. Ben wel eens in Madison Square Garden naar basketbal geweest van de New York Nicks. Wat een ellende zeg. Tijdens de wedstrijd om de paar minuten entertainment. Varierend van domme cheerleaders tot jankende vrouwen van tijdens duty overleden soldaten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, ALO ging over hem heen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:36 schreef Mothzor het volgende:
Huh Leclerc werd toch enkel van achter geraakt?
Alonso ging erover heen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:36 schreef Mothzor het volgende:
Leclerc werd vooral van boven geraakt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:36 schreef Mothzor het volgende:
Misschien heeft ie zijn tanden erin gezetquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:36 schreef Mothzor het volgende:
Gezien de hoogte van de beschadiging gok ik eerder op een helm.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Tsjah. Nu werd de Halo geraakt, anders enkel lucht.
Je weet alleen dat dit bij een race onmogelijk is om te doen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zou het niet uitsluiten. Ben wel eens in Madison Square Garden naar basketbal geweest van de New York Nicks. Wat een ellende zeg. Tijdens de wedstrijd om de paar minuten entertainment. Varierend van domme cheerleaders tot jankende vrouwen van tijdens duty overleden soldaten.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gezien de hoogte van de beschadiging gok ik eerder op een helm.
Of ze doen het wel en de uitzendingen worden onderbroken, net als bij reclame. Ik zie het zo gebeuren.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Je weet alleen dat dit bij een race onmogelijk is om te doen.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:39 schreef KillerBee4ever het volgende:
Vettel DotD, heeft er maar 1 ingehaald, maar ach...
Denk dat ze slim genoeg zijn om dat niet te doen. Ze zien ook dat op bepaalde plekken van de wereld (buiten noord-west Europa) de bezoekersaantallen teruglopen. Op deze manier proberen ze toch meer mensen naar het circuit te krijgenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Of ze doen het wel en de uitzendingen worden onderbroken, net als bij reclame. Ik zie het zo gebeuren.
Jep...veel meer valt er normaal gesproken niet uit te halenquote:
kon er ook maar een inhalenquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:39 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ach, als het geen motorsportevenement meer is, maar een entertainmentevenement, dan staat entertainment blijkbaar centraal en niet de motorsport. En dan vrees ik het ergste.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat ze slim genoeg zijn om dat niet te doen. Ze zien ook dat op bepaalde plekken van de wereld (buiten noord-west Europa) de bezoekersaantallen teruglopen. Op deze manier proberen ze toch meer mensen naar het circuit te krijgen
Daarbuiten zijn ze natuurlijk ook adhv Ross Brawn bezig om het qua racen spannender te gaan krijgen.
Volgens mij had iets te maken met dat het zo een lange ronde is en ze dan moeten wachten om de hekken open te maken (zodat de fans voor het podium kunnen staan).quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:39 schreef Themeparktommy het volgende:
waarom heeft f2 en gp3 wel een uitloopronde en f1 niet bij spa :s
Dan was de beschadiging veel hoger.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gezien de hoogte van de beschadiging gok ik eerder op een helm.
Heb op Alonso gestemd. Mocht helaas niet baten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:39 schreef KillerBee4ever het volgende:
Hij heeft wel het hoogst gevlogen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb op Alonso gestemd. Mocht helaas niet baten.
Speedtrap stond er eerst in KPH voor enkele seconden, flipte daarna naar MPH.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Speedtrap in MPH laten zien, met eronder live snelheid in KPH
POTDquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel het hoogst gevlogen.
Hij heeft de motor niet om meer te kunnen doen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:39 schreef northernlight81 het volgende:
Prima race van Max, ook niet meer dan dat. Ricciardo is hij gelukkig voorbij in het WK.
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zou Max eigenlijk even subtiel moeten doen nu
Volgens mij heeft hij de drankvoorraad van Kimi overgenomen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel heeft in de vakantie geen zanglessen genomen zo te horen
quote:
Butthurt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton heeft pijn aan zijn kont.
Precies, hij is slim geweest om niet proberen het gat naar P2 zo klein mogelijk te houden. De start was prima en de force india auto's ging hij prima voorbij.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft de motor niet om meer te kunnen doen.
Of het was Vettel met zijn vingertje.quote:
Vettel is een pain in the assquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton heeft pijn aan zijn kont.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de drankvoorraad van Kimi overgenomen.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Allemaal K-Hollanders.
Werd alweer afgeleidquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had great crowd erin gefietst Seb
Alsof hij nee zegt tegen zo'n mooie vrouw. Blijft een Italiaan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:46 schreef zoem het volgende:
Maurizio heeft nu wel opeens zin om met de media te praten. Raar figuur blijft het toch.
120 pkquote:
Hij heeft Marchionne niet meer in zijn nek hijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:46 schreef zoem het volgende:
Maurizio heeft nu wel opeens zin om met de media te praten. Raar figuur blijft het toch.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoveel komt die Renault ongeveer tekort
Sjonnie Walkerquote:
player Josquote:
He's done beating his own meatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2018 16:53:01 ]
oh man, zo grappig hè elke week die zelfde opmerking. Om je buikpijn van te lachen zo goed dat die Jos grapjes elke keer zijnquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Yep. Die ex was niet meer zo knap nadat jos haar bewerkt had met zijn vuisten.
Het was de ex ook, sophie.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:55 schreef flipsen het volgende:
Ik dacht in een split second even dat het zijn ex (moeder van Max) was, maar dat kon ik me al niet voorstellen...
Die was er ook, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:55 schreef flipsen het volgende:
Ik dacht in een split second even dat het zijn ex (moeder van Max) was, maar dat kon ik me al niet voorstellen...
Sommige mensen denken dat ze grappig zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
oh man, zo grappig hè elke week die zelfde opmerking. Om je buikpijn van te lachen zo goed dat die Jos grapjes elke keer zijn
Is ook niet zo moeilijk als jos haar door die deur duwt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:59 schreef flipsen het volgende:
Ah, dus toch! Mooi dat ze kennelijk toch weer door 1 deur kunnen.
Kumpen was er ook, maar Jos had zo als het er naar uitzag ander entourage bij zich.....quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:59 schreef flipsen het volgende:
Ah, dus toch! Mooi dat ze kennelijk toch weer door 1 deur kunnen.
https://www.gpupdate.net/(...)nberg-bij-start-spa/quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat zijn remmen er geen zin in hebben?
Eh, nee. De hele bovenkant is nog heel.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:02 schreef Justevo het volgende:
Hij was dus vol op LeClerc z'n hoofd gevallen zonder halo.
die zal nu gewoon als testrijder gaan dienen. Eerst kijken of updates en nieuwe onderdelen werken en dan richting Max.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max geen penalty op Monza, RIC wel. Aldus Horner
Gridgirls zijn afgeschaft.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hij stuiterde op de halo.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eh, nee. De hele bovenkant is nog heel.
Zie mijn edit; of hij was er tegenaan gereden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eh, nee. De hele bovenkant is nog heel.
Daar slaapt Jos weleensquote:
Dankjequote:Op zondag 26 augustus 2018 17:04 schreef Fer het volgende:
Boah de helm zit veel lager en verder naar achteren.
Uiteraard, anders heeft de halo weinig nut.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:04 schreef Fer het volgende:
Boah de helm zit veel lager en verder naar achteren.
Er zit niks anders daarquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En anders stuiterde ie op een ander deel van de auto.
Daar gaat het niet om...ga dan in een tank rijden..weet je zeker dat je heel blijftquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:05 schreef opgebaarde het volgende:
Sommigen zullen altijd volhouden dat de HALO geen toegevoegde veiligheidswaarde heeft.
Nee. Motorwissel op Monza was het plan al voor de zomerstop. Maar Max 3e unit, dus geen gridstraf.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die zal nu gewoon als testrijder gaan dienen. Eerst kijken of updates en nieuwe onderdelen werken en dan richting Max.
Geen idee, maar in dit specifieke geval maakt het niks uit. Ridjer was nooit geraakt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:05 schreef opgebaarde het volgende:
Sommigen zullen altijd volhouden dat de HALO geen toegevoegde veiligheidswaarde heeft.
En anderen zeggen nu bij ieder incident waar de uitstekende halo bij betrokken is, de halo een leven heeft gered.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:05 schreef opgebaarde het volgende:
Ik denk het wel...quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, maar in dit specifieke geval maakt het niks uit. Ridjer was nooit geraakt.
Dat is natuurlijk een nonargument.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om...ga dan in een tank rijden..weet je zeker dat je heel blijft
Precies..dat irriteert mij meerquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En anderen zeggen nu bij ieder incident waar de uitstekende halo bij betrokken is, de halo een leven heeft gered.
Het werkt uitstekend idd.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En anderen zeggen nu bij ieder incident waar de uitstekende halo bij betrokken is, de halo een leven heeft gered.
De auto draaide en werd tegen gehouden door de halo. Zonder halo was die doorgedraaid en waarschijnlijk tegen de helm aan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, maar in dit specifieke geval maakt het niks uit. Ridjer was nooit geraakt.
Was mooi op de helm van Leclerc gekomen hoorquote:
Hij stuitert vol op de halo.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een stuiter vlak ervoor.
Henry Surtees zou met halo nog geleefd hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, anders heb je een tweede helm.
Die auto had sowieso al meer momentum.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De auto draaide en werd tegen gehouden door de halo. Zonder halo was die doorgedraaid en waarschijnlijk tegen de helm aan.
Toen ik dit zei had ik het gofje van CrashO nog niet gezien. Zeker weten doe ik het nog steeds niet, maar ik zie nu dat het wellicht zo had kunnen gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De auto draaide en werd tegen gehouden door de halo. Zonder halo was die doorgedraaid en waarschijnlijk tegen de helm aan.
En anders had hij op de beugel boven hun hoofd en op de voorkant gestuiterdquote:
Leclerc ookquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die auto had sowieso al meer momentum.
Toch nog 83 geworden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Henry Surtees zou met halo nog geleefd hebben.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch nog 83 geworden.
Surtees died of respiratory failure on 10 March 2017 at St George's Hospital in London, at the age of 83.[28][34] He was buried, next to his son Henry, at St. Peter and St. Paul's Church in Lingfield, Surrey.
Zijn zoon niet. Die kreeg een wiel bovenop zijn helm.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch nog 83 geworden.
Surtees died of respiratory failure on 10 March 2017 at St George's Hospital in London, at the age of 83.[28][34] He was buried, next to his son Henry, at St. Peter and St. Paul's Church in Lingfield, Surrey.
Je bent in de war met John... dit ging om zijn zoon, Henry...quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch nog 83 geworden.
2002 wil dit argument terugquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders had hij op de beugel boven hun hoofd en op de voorkant gestuiterd
Die auto's waren allang veilig genoeg
Sinds 2002 is er geen dode meer gevallen in F1, GP2 of voorgangers die voorkomen had kunnen worden met halo.quote:
Zonder de stuit op de halo was LeClerc er misschien wel tegenaan gereden, je ziet in die gif hierboven dat dat best had gekund.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt goed uit..ik wil 2002 terugquote:
Ik wil hogere kwaliteit gifje.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:14 schreef Justevo het volgende:
[..]
Zonder de stuit op de halo was LeClerc er misschien wel tegenaan gereden, je ziet in die gif hierboven dat dat best had gekund.
Bianchiquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds 2002 is er geen dode meer gevallen in F1, GP2 of voorgangers die voorkomen had kunnen worden met halo.
Yohee Yoho lang leve de Halo.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:11 schreef Nattekat het volgende:
Een positieve noot voor iemand die nu en mooie OP maakt voor een discussietopic over de halo.
Surtees was in de F2 in 2009.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds 2002 is er geen dode meer gevallen in F1, GP2 of voorgangers die voorkomen had kunnen worden met halo.
Ongelooflijk inderdaad, waardeloze interviewer.quote:
Maar jij bent ook geen voorstander dat er pas na het vallen van slachtoffers, maatregelen getroffen worden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wel niet. Die halo had die tractor misschien wel opgetildquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie met halo meteen de pijp uit zou zijn.
Toch een topuitvinding, die Halo.quote:
Gatver, een McLaren-squirt-shot.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:18 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Goed te zien hoe de RBR vleugel eraan gaat.
De neerwaartse krachten zijn volgens mij minimaal...quote:
Nattekat wil gewoon niet dat de halo iets positiefs gedaan heeft....quote:
Ok, ik ben er iig van overtuigd dat de halo iets heeft gedaanquote:
Halo sloopt wielophanging. Kuthalo.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:24 schreef CrashO het volgende:
Had nog een ninja-edit gedaan met de zij hoek
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, ik ben er iig van overtuigd dat de halo iets heeft gedaan
Maar of er zonder halo een freak ongeluk was, muah.
De halo heeft die mogelijkheid in ieder geval voorkomen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, ik ben er iig van overtuigd dat de halo iets heeft gedaan
Maar of er zonder halo een freak ongeluk was, muah.
Een condoom ook maar zonder is fijnerquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De halo heeft die mogelijkheid in ieder geval voorkomen.
Klopt, maar nogsteeds hoop ik op een aeroscreen-achtig iets, ipv deze constructie...quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De halo heeft die mogelijkheid in ieder geval voorkomen.
Ligt eraan van welke kant je kijkt inderdaad, denk overigens dat de halo alleen in de weg zat op een plek waar de mclaren sowieso niet de helm had geraakt... Maar zoals ik al quotte, heeft iig het risico weggenomen, al kan de uitvoering eleganterquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Eerst dacht ik dat de bodem tegen de halo kwam, nu blijkt dat het het wiel is...
Zoals ik al eerder postte: die zwarte sporen op de Halo zijn rubber van het wiel.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Eerst dacht ik dat de bodem tegen de halo kwam, nu blijkt dat het het wiel is...
Absoluut!quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een condoom ook maar zonder is fijner
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:26 schreef gbm het volgende:
[..]
Klopt, maar nogsteeds hoop ik op een aeroscreen-achtig iets, ipv deze constructie...
[..]
Ligt eraan van welke kant je kijkt inderdaad, denk overigens dat de halo alleen in de weg zat op een plek waar de mclaren sowieso niet de helm had geraakt... Maar zoals ik al quotte, heeft iig het risico weggenomen, al kan de uitvoering eleganter
nee heerlijkquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:30 schreef Metalfreak het volgende:
Plaatsvervangende schaamte weer bij het interview van Jack met Hamilton
Jan Lammers: spijker op de kop..quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
Whaha die Hamilton: wtf vraag je me nou??
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:30 schreef Metalfreak het volgende:
Plaatsvervangende schaamte weer bij het interview van Jack met Hamilton
Wat is ie veranderd he, die Jan!quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jan Lammers: spijker op de kop..
Kamphues
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jan Frank Lammers: spijker op de kop..
Kamphues
Hamilton ziet de bui hangen. Hij staat nog voor, maar grote kans dat hij over twee races zijn voorsprong kwijt is.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
Whaha die Hamilton: wtf vraag je me nou??
Lol...lastig met 290kph héquote:
jupquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hamilton ziet de bui hangen. Hij staat nog voor, maar grote kans dat hij over twee races zijn voorsprong kwijt is.
Singapore kan pijnlijk voor hem wordenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hamilton ziet de bui hangen. Hij staat nog voor, maar grote kans dat hij over twee races zijn voorsprong kwijt is.
uiteraard maar het Barney gifje was hier perfect:quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |