Joep Schreuder had het net wel over hem bij het Sportjournaal ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Als CL binnen is dan komt de Mexicaan die Scarface beloofd heeft alsnog?
haha echt?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joep Schreuder had het net wel over hem bij het Sportjournaal ja.
Dat hij in de wandelgangen Topsport Toon en die De Jong had gehoord dat ze druk aan het bellen waren, en dat de kans groot is dat ze gaan schakelen naar Gutierrez bij behalen van de CL.quote:
Een ontploffende Van Bommel die eindelijk zijn ware gezicht laat zien in plaats van dat toneelspel is ok mooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:12 schreef jpg97 het volgende:
Ben er bang voor vanavond. Eigen goal van Viergever doet ons de nek om.
gezien Mexico, middenveld-probleem, CL-dollars en Scarface volledig logisch ook trouwensquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij in de wandelgangen Topsport Toon en die De Jong had gehoord dat ze druk aan het bellen waren, en dat de kans groot is dat ze gaan schakelen naar Gutierrez bij behalen van de CL.
Ik heb vanmiddag 20 euro ingezet op bate, maar als ik nu kijk bij my bets staat er helemaal niks, mijn 20 euro is wel van mijn balance af..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Toen ik keek niet, maar het kan veranderen. Roze is inderdaad lay dus een tegenbet.
Bij Betfair? Waarschijnlijk is je bet dan niet gematched.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 20 euro ingezet op bate, maar als ik nu kijk bij my bets staat er helemaal niks, mijn 20 euro is wel van mijn balance af..
Joep leest dus gewoon mijn posts en brengt het als nieuws.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij in de wandelgangen Topsport Toon en die De Jong had gehoord dat ze druk aan het bellen waren, en dat de kans groot is dat ze gaan schakelen naar Gutierrez bij behalen van de CL.
We zullen horen of hij het later gaat hebben over bronnen uit Amerika.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Joep leest dus gewoon mijn posts en brengt het als nieuws.
Nee hij staat helemaal nergens tussen, maar mijn 20 euro is wel van mijn balance afquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bij Betfair? Waarschijnlijk is je bet dan niet gematched.
Misschien kan je kijken of je kan zien of het matched of unmatched is? Kan je zien bij my bets als het goed is, en ook bij de market zelf waar je hebt ingezet. (aan de rechterkant staat het dan bij open bets of place bets)
Wat zeggen Juan en Pablo erover?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Joep leest dus gewoon mijn posts en brengt het als nieuws.
Montoya?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:43 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat zeggen Juan en Pablo erover?
Gaan er nog steeds van uit dat ie vertrekt richting PSVquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:43 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat zeggen Juan en Pablo erover?
Was een prachtige wedstrijd tegen Lyon.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weggezapt na de gemaakte pingel van Robert.
Oudzeer...
DE VRIENDSCHAP!!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weggezapt na de gemaakte pingel van Robert.
Oudzeer...
Neuh. Hij lult maar wat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Als CL binnen is dan komt de Mexicaan die Scarface beloofd heeft alsnog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |