Was dat dat experiment waarbij allerlei alternatieven voor zwangerschapstesten werden uitgeprobeerd? In bleekmiddel plassen, kijken of het gaat schuimen, etc.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, srsly, het is hier in ‘wachten’ ooit uitgeprobeerd!
Die ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 10:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Was dat dat experiment waarbij allerlei alternatieven voor zwangerschapstesten werden uitgeprobeerd? In bleekmiddel plassen, kijken of het gaat schuimen, etc.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 september 2018 16:46 schreef Syrena het volgende:
Kan ik meteen mijn nieuws delen: ik ben verlóófd![]()
Kan ook zijn dat dat hele naald-experiment in mijn hoofd een eigen leven is gaan leiden hoorquote:
Gefeliciteerd! Misschien moet je het trouwtopic nieuw leven inblazen! Is mij niet geluktquote:Op donderdag 6 september 2018 08:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op de plek waar we het meeste en het liefste zijnDe bank
![]()
Hij was zo nerveus al de hele dag. Terwijl ik na een week verkering al wist, deze gaat het worden![]()
Nu de bruiloft nog. Ik hou de optie Las Vegas nog open![]()
geen gastenlijstgezeur
Vijgentaart?quote:Op donderdag 6 september 2018 10:39 schreef Burdie het volgende:
Oh, ik heb binnenkort het 15-jarig jubileum van dit account! Iedereen krijgt dan een virtueel taartje.
Rabit hill. Ook veel te doen als het regent.quote:Op donderdag 6 september 2018 13:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was vooral actief in f&f toch al een jaar of 10 gok ik.
@crumpette het was mij ook niet gelukt het trouwtopic nieuw leven in te blazen
Iemand een huisjes tip in de herfstvakantie in de buurt van de julianatoren. Kan het vakantietopic zo 123 niet vinden. En wie weet weten de oldbies wel wat.
Wij hebben idd een camper maar herfstvakantie liever in een huisje.quote:Op donderdag 6 september 2018 13:45 schreef Malteser het volgende:
Wat Tally zegt. Rabbit Hill is leuk.
Wij huurden er een stacaravan (bleken splinternieuw, wij waren de eerste gebruikers). Type 6MH1 hadden wij. Maar dat was dus op de camping. Jullie hebben een camper toch? De kampeerplaatsen zijn daar mooi ruim!
Maar het is Landal dus het is ook een huisjespark.
Dat is toch niet zo moeilijk...quote:Op donderdag 6 september 2018 14:19 schreef trui het volgende:
Ik ben ook echt een oude fok!taart, ongelooflijk joh dat het alweer zo'n 19 jaar geleden is dat ik fok! ontdekte. Kan Arcee even uitrekenen hoeveel tijd ik hier doorgebracht heb in al die jaren?![]()
mag ik in jouw groepje?quote:Op donderdag 6 september 2018 14:49 schreef lunapuella het volgende:
Ik ben tien jaar actief, waarvan de laatste vier jaar in OUD. Ben ik dan oldbie, newbie of iets saai ertussenin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |