Hoi ik ben oudquote:Op maandag 3 juni 2019 19:46 schreef MissGiraffe het volgende:
Waarom stellen oudjes zich niet voor?
Lijkt me handiger. Als je een newbie bent dat je weet wie de oudjes zijn.
Hey, je contactadvertentie sprak me aan. Zin om een keer wat te gaan drinken samen?quote:Op zondag 16 juni 2019 17:56 schreef Gwen_dy het volgende:
Hallo, om te beginnen wil ik zeggen dat ik fok.nl geweldig vind. Ik lees al jaren mee en heb nu eindelijk zelf een account aangemaakt.
Ik ben de vijftig al lang gepasseerd, maar zeer geinteresseerd in de digitale wereld. En daarnaast in de natuur, geschiedenis, lezen en strafrecht.
Empathie en vrijheid zijn belangrijke waarden voor mij. Iedereen moet kunnen doen, zeggen en schrijven wat hij wil, als hij daarmee een ander mens of dier maar geen pijn doet. Meteen een lastig punt, want dat pijn doen kan ook ongewild gebeuren. Dus misschien hoort het woord “proberen” er bij. Ik probeer zo zorgvuldig en empathisch mogelijk om te gaan met andere mensen en hun gevoelens. Van dieren hou ik zielsveel, dus dat gaat automatisch wel goed.😀
Ha die Maanvis, dit is Stokj hier. Welkom bij FOK! Vertel eens aan onze lezers wat je in het dagelijks leven bent etc.quote:
leeftijd opzich maakt je natuurlijk geen newbie of oldbie. Maargoed euh ik ga de bijna 20 jaar wel aantikken opzich op fok.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:56 schreef Gwen_dy het volgende:
Hallo, om te beginnen wil ik zeggen dat ik fok.nl geweldig vind. Ik lees al jaren mee en heb nu eindelijk zelf een account aangemaakt.
Ik ben de vijftig al lang gepasseerd, maar zeer geinteresseerd in de digitale wereld. En daarnaast in de natuur, geschiedenis, lezen en strafrecht.
Empathie en vrijheid zijn belangrijke waarden voor mij. Iedereen moet kunnen doen, zeggen en schrijven wat hij wil, als hij daarmee een ander mens of dier maar geen pijn doet. Meteen een lastig punt, want dat pijn doen kan ook ongewild gebeuren. Dus misschien hoort het woord “proberen” er bij. Ik probeer zo zorgvuldig en empathisch mogelijk om te gaan met andere mensen en hun gevoelens. Van dieren hou ik zielsveel, dus dat gaat automatisch wel goed.😀
ik fok horses.quote:Op woensdag 10 juli 2019 07:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Maanvis, dit is Stokj hier. Welkom bij FOK! Vertel eens aan onze lezers wat je in het dagelijks leven bent etc.
![]()
![]()
Offtopic: Ben jij de geestelijke ouder van @pferdfahrer ?quote:
Dat klopt ja ik ben idd de geestelijk vader en peetvader van @pferdfahrerquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Offtopic: Ben jij de geestelijke ouder van @:pferdfahrer ?
Ontopic: Maar leuk. Hoe ben je er op gekomen om dat beroep te hebben
quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat klopt ja ik ben idd de geestelijk vader en peetvader van @:pferdfahrer.
Ik dacht ik fok toch al, dus dan kan ik net zo goed horses fokken.
PS: Ik krijg nu zin in een frietje stoofvlees
Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar een frietje stoofvlees.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:50 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ben je op zoek naar lotgenoten die ook paarden fokken?
@Snackbar kan die voor je makenquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar een frietje stoofvlees.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:snackbar @:hetisfriet ik kan wel een @:paard @:op !
quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:13 schreef Leonos het volgende:
Hihi, leuk allemaal.
Graag een beetje bij het voorstellen houden
Ha Marjolein de SenseoKoffiePad, welkom op FOK! Je kan bij de instellingen van je profiel een plaatje uploaden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 01:46 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
Goedendag, Ik ben Marjolein
Ik zit regelmatig op fok te kijken, en ik lig helemaal in een deuk bij sommige topics/Berichten/Reacties dus ik dacht laat ik ook maar een profiel aanmaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp alleen niet hoe ik een avatar plaatje kan uploaden....
Groetjes![]()
welkomquote:Op donderdag 8 augustus 2019 01:46 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
Ik zit regelmatig op fok te kijken, en ik lig helemaal in een deuk bij sommige topics/Berichten/Reacties dus ik dacht laat ik ook maar een profiel aanmaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes![]()
Welcomequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:11 schreef jamesrupp het volgende:
Hi everyone!Im glad that I joined this forum, i have so much to share in this page.
Dank je welquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha Marjolein de SenseoKoffiePad, welkom op FOK! Je kan bij de instellingen van je profiel een plaatje uploaden.
Dag Marjolein, welkom op de beste webstek van Nederland. Ik ben Academicus en loop hier al heel lang rond in allerlei gedaantes. Ik hou van wijven, liefst de hele mooie.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 01:46 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes![]()
dat is toevallig, Ik hou van mooie kerelsquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:33 schreef Academicus het volgende:
[..]
Dag Marjolein, welkom op de beste webstek van Nederland. Ik ben Academicus en loop hier al heel lang rond in allerlei gedaantes. Ik hou van wijven, liefst de hele mooie.
Groet, Academicus.
Tof, zijn we een Fok matchquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:20 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
[..]
dat is toevallig, Ik hou van mooie kerels
Welkom hier!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 01:46 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes![]()
Hallo Marjoleinquote:Op donderdag 8 augustus 2019 01:46 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes![]()
Ik zal het wel een keer aan mijn broer vragen hoe ik zo'n plaatje kan uploadenquote:Op zondag 18 augustus 2019 10:16 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Welkom hier!
1 tip...Wat de mannen zeggen moet minimaal 15 cm van af...dan zit je in de buurt.
Hey, Oh ja er zijn wel lekkerdere koffies ja, maar heb thuis een senseoquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:34 schreef elplato het volgende:
[..]
Hallo MarjoleinIk heb het alleen niet meer zo op Senseo.. er is toch veel lekkerdere koffie om te nemen?
Hoi Lynxis.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:35 schreef Lynxis het volgende:
Hoi, ik ben Lynxis en heb mijn tienertijd gesleten op een ander forum. (Anime Wolken Forum voor degenen die het kennen)
Dat is ondertussen toch een 5-10 jaar geleden, maar onlangs heb ik dat forum nog een keertje bezocht. De nostalgie was real, de accounts van alle oude bekenden, oude topics, enzovoort bestonden nog. Alleen is het forum jammer genoeg doodgebloed en is er geen activiteit meer.
Daarop zocht ik een nieuw forum om terug dat gevoel te krijgen van deel te zijn van een hechte community en zo ben ik dus gisteravond bij jullie terechtgekomen.
Ik hoop dat ik dat gevoel uit mijn tienertijd hier kan terugkrijgen en hier even goed contact met de mensen kan krijgen als dat ik op AWF had, maar ik heb er alleszins goede hoop op!
Alleen voor geïnteresseerde lekkere wijvenquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:39 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
[..]
Laat dan een foto zien van jezelf
HAHAHA Oke duidelijkquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:36 schreef Academicus het volgende:
[..]
Alleen voor geïnteresseerde lekkere wijven
Oh god, animewolken. Dat ken ik nog wel.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:35 schreef Lynxis het volgende:
Hoi, ik ben Lynxis en heb mijn tienertijd gesleten op een ander forum. (Anime Wolken Forum voor degenen die het kennen)
Dat is ondertussen toch een 5-10 jaar geleden, maar onlangs heb ik dat forum nog een keertje bezocht. De nostalgie was real, de accounts van alle oude bekenden, oude topics, enzovoort bestonden nog. Alleen is het forum jammer genoeg doodgebloed en is er geen activiteit meer.
Daarop zocht ik een nieuw forum om terug dat gevoel te krijgen van deel te zijn van een hechte community en zo ben ik dus gisteravond bij jullie terechtgekomen.
Ik hoop dat ik dat gevoel uit mijn tienertijd hier kan terugkrijgen en hier even goed contact met de mensen kan krijgen als dat ik op AWF had, maar ik heb er alleszins goede hoop op!
Was je ook actief op het forum of bekeek je enkel de website?quote:Op zondag 1 september 2019 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh god, animewolken. Dat ken ik nog wel.
Enkel de website bekijken voor de tekenfilms die ik keek.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:23 schreef Lynxis het volgende:
[..]
Was je ook actief op het forum of bekeek je enkel de website?
Ah, shame. Hoopte ik hier een mede-AWF'er gevonden te hebben. :pquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enkel de website bekijken voor de tekenfilms die ik keek.
Wat een geweldige vriend heb jij toch. Ik vraag me af wie deze wonderlijke persoon is.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:38 schreef Miikan het volgende:
Hoi hoi, ik ben Miikan.
Ik ben op dit forum gekomen omdat een vriend van mij wat ervan doorstuurde.
Ik vond het meeste interessant, en dacht: ik zal maar blijven plakken.
Ik hoop dat ik hier geweldige ervaringen kan opdoen :p
Jij weet wie ik ben, maar ik weet niet wie jij bent. Dat is een beetje creepy.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:35 schreef Lynxis het volgende:
1. Wat is dit?quote:
Lekker losgaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:04 schreef -peet- het volgende:
Maart 2002 geregistreerd, lees meer dan ik post maar als ik dan een keer post dan ga ik wel redelijk losDacht dat ik me maar eens opnieuw moest voorstellen, voor het geval ik toch maar weer ergens ga reageren
Hoi!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:23 schreef Sharuun01 het volgende:
Hallo, ik heb me een paar dagen geleden geregistreerd op het forum, maar ik lees eigenlijk al jaren Fok, alleen nooit het forum doorgekeken.
Dus Hallo!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:23 schreef Sharuun01 het volgende:
Hallo, ik heb me een paar dagen geleden geregistreerd op het forum, maar ik lees eigenlijk al jaren Fok, alleen nooit het forum doorgekeken.
Dus Hallo!
Best grappig! Bij mij precies zo, lees al jaren mee en post maar zeldenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:23 schreef Sharuun01 het volgende:
Dus Hallo!
Hallo witwitwitquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:58 schreef witwitwit het volgende:
Ik ben witwitwit, ik vraag graag alles, ballen en bewegen aan de order van de dag, ik leef ook telkens van een bal, tijdens regen met bal vat ik op als beoefening voor meer, veel hobbies waarbij dingen achterblijven, verzamelen is dus in leven blijven groeten en welkom
Witwitwit
Ik zal zeker doen aan er meer uithalen, hoe dan ookquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hallo witwitwitJe lijkt me een aanwinst voor FOK!
Welkom!quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:58 schreef witwitwit het volgende:
Ik ben witwitwit, ik vraag graag alles, ballen en bewegen aan de order van de dag, ik leef ook telkens van een bal, tijdens regen met bal vat ik op als beoefening voor meer, veel hobbies waarbij dingen achterblijven, verzamelen is dus in leven blijven groeten en welkom
Witwitwit
Dan mag hij gelijk door naar VBLquote:
Welkomquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:36 schreef Paszzz het volgende:
Hi ik ben ook nieuw hier.
Hobbies voornamelijk fitness en gamen
Welkom Kristal en succes met de browser!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:58 schreef KristelAalbers het volgende:
Hoi allemaal!
Ik lees al jaren mee op FOK! maar nu dan ook eindelijk een account aangemaakt!
Mijn naam is Kristel, ik ben 24 jaar oud en ik woon in het midden van het land. Ik ben van beroep maatschappelijk werker: Ik werk in een dak- en thuislozenopvang en heb het daar erg naar mijn zin! Ik woon sinds kort samen met mijn lieve vriend ennnnn ik kan niet wachten om me heerlijk te mengen in topics hier op FOK!
Het enige nadeel vind ik dat er geen app is die ik kan downloaden. Nu ik via de browser moet op mijn telefoon, ga ik toch minder vaak een kijkje nemen; en dat is jammer.
Nou tot snel op t forum!
Groetjes 😁
Welkom op FOK!.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:36 schreef Paszzz het volgende:
Hi ik ben ook nieuw hier.
Hobbies voornamelijk fitness en gamen
Laatste bezoek 74 dagen geledenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Welkom Kristal en succes met de browser!
Hey man, van harte welkom op FOK!quote:Op maandag 6 januari 2020 02:04 schreef skidzor het volgende:
Hallo, ik ben skidzor.
Mijn hobby's zijn gamen, programmeren, muziek luisteren. (Ik luister voornamelijk naar Dubstep, D&B, Future Bass, Future House etc.), wiskunde, talen leren.
Waarom ik geregistreerd heb op FOK!:
Ik vind het wel een interessante en coole forum.
Ajuus!
Hey, Ifranequote:Op maandag 6 januari 2020 02:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hey man, van harte welkom op FOK!
Al een leuke subforum gevonden?
Ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:35 schreef PartyHard het volgende:
Ik zie dit topic nu pas voor de eerste keer
Welkom!quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:51 schreef An_0_Niem het volgende:
Hallo lieve mensen
In 2003 was ik een poosje actief onder een andere naam. Daarna heb ik een jarenlange Fok pauze ingelast, totdat ik drie jaar geleden weer actief ging posten in het Utopia subforum.
Nu Utopia eind December 2019 is geëindigd ben ik op andere subfora te vinden.
Had me alleen nog niet voorgesteld,waarvoor excuus![]()
O ja, ik ben import Hagenaar, echter geboren in Rotterdam. En ik ben begin 40.
Welkom Nick!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:21 schreef Nick1975 het volgende:
Hallo Nick hier. Ik lees al een tijdje mee hier en daar, te maken met dorpsleven tegenwoordig, dus ik dacht, tja wat eigenlijk? Moet een beetje buiten de dorpsgrenzen communiceren anders krijg ik het benauwd, zoiets. Hobbies oa koken, maar staat op een laag pitjeBeroep: technologie in de publieke sector.
Welkom Nick, maar lekker eens een keer tijd vrij voor een mooie maaltijd en post je verslag ervan in CULquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:21 schreef Nick1975 het volgende:
Hallo Nick hier. Ik lees al een tijdje mee hier en daar, te maken met dorpsleven tegenwoordig, dus ik dacht, tja wat eigenlijk? Moet een beetje buiten de dorpsgrenzen communiceren anders krijg ik het benauwd, zoiets. Hobbies oa koken, maar staat op een laag pitjeBeroep: technologie in de publieke sector.
Dank je. Ik zit 6 dagen van de week in een hotel, maar komt wel goed een keer. Zeker als het weer wat warmer is buiten. Dan ga ik 'ns kijken wat er voor eetbaars uit het IJsselmeer valt te halen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welkom Nick, maar lekker eens een keer tijd vrij voor een mooie maaltijd en post je verslag ervan in CUL
Ja kooktopics met foto's zijn tof, en inderdaad welkom @Nick1975 .quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welkom Nick, maar lekker eens een keer tijd vrij voor een mooie maaltijd en post je verslag ervan in CUL
Goeie beslissing! Van harte welkom!quote:Op maandag 9 maart 2020 19:30 schreef DeventerEagle het volgende:
Al jaren aan het meelezen, toch maar eens een account aangemaakt!
Deventer, voetbal, digital marketing en heb nog geen corona
Favo subfora: Voetbal, Games, Digital corner, Televisie en The Truth is here
Van harte welkom!quote:Op zondag 2 augustus 2020 02:04 schreef DWTH het volgende:
Hoi ik ben nieuw op het FOK forum. Mijn naam is Douwe ter Horst uit Zutphen. Ik hou van Koken, gamen maar ook sport. Als studie heb ik even politiek gestudeerd en heb daarbij een leraar martial arts diploma. Ook geef ik vechtsport les bij Shaolin Kungfu Zwolle in Overijssel. Rustig zal ik op het forum rondkijken en hier en daar een leuke post doen.
Leiderdorp beste dorp.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:52 schreef Dispenser22 het volgende:
hoi, ik ben Wieger, 24 jaar oud.
Geboren in Leiderdorp, wonend en studerend in Den Haag.
Ik heb me hier aangemeld om wat te lezen en praten over school en studie dingen.
mijn hobby's zijn reddit, gamen, muziek luisteren (nightcore, breakcore, speedcore), fietsen.
Welkom in de hel wieger. Ik hoop overigens niet dat je persoonsgegevens echt zijn. Dit is fok!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:52 schreef Dispenser22 het volgende:
hoi, ik ben Wieger, 24 jaar oud.
Geboren in Leiderdorp, wonend en studerend in Den Haag.
Ik heb me hier aangemeld om wat te lezen en praten over school en studie dingen.
mijn hobby's zijn reddit, gamen, muziek luisteren (nightcore, breakcore, speedcore), fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |