Je hebt een mooie en misleidende UI. Niks meer aan veranderen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:04 schreef I. het volgende:
Maak eens een mooie UI voor mij dan, dan laat ik je meer punten scoren.
Misleidend?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:05 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je hebt een mooie en misleidende UI. Niks meer aan veranderen.
Nicequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja best wel vaak eigenlijk meerdere keren per week
Die randen van de huillach is wel lekker smooth, maar het huillachje is wel vager gewordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Heb even een betere versie gemaakt en ook een alternatief in andere kleuren
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Die was al bezetquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:06 schreef Homijn het volgende:
Nieuw account maken en gewoon L worden
Het is je gegundquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:07 schreef Homijn het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaIk sta weer in de Top 20
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die randen van de huillach is wel lekker smooth, maar het huillachje is wel vager geworden
Baasquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik maak soms strips in paint
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ik heb het wel overgenomen, bedankt iig homijn!![]()
Ze zijn niet echt van hoge kwaliteit en denk dat het in ONZ niet zo leuk gevonden wordtquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:18 schreef I. het volgende:
[..]
Baas
Ik raad je aan vanaf nu al je strips ook in ONZ te posten. Wordt gewaardeerd
Jammer dit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt van hoge kwaliteit en denk dat het in ONZ niet zo leuk gevonden wordt
Is voor een specifieke meme page
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |