Dan zitten ze samen met Feyenoord in dat groepje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Emmen nu niet meer meedoet om de titel.
Ik kan niet wachten op Emmen - Feyenoord, 'de Middelmaat Durbie'quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan zitten ze samen met Feyenoord in dat groepje.
Ik vind hem wel aardig spelen hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:15 schreef Masterminded het volgende:
Kristensen weet zelfs niet te imponeren tegen de schilder en de metselaar van FC Emmen. Nettogod.
Nee hoor. Voor de rest heb ik weinig te klagen. Nu 74 en een half uur op een houtje bijten.quote:
DE KUIP LOOPT TEGENWOORDIG OOK LEEG VOOR HET LAATSTE FLUITSIGNAAL.quote:
Denk je nog steeds dat Ajax en PSV de CL niet gaan halen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor de rest heb ik weinig te klagen. Nu 74 en een half uur op een houtje bijten.
Wat heeft dit met de media te maken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gifje in de OP
Hypocriete media. Nu is het leuk, want kijk twee supporters met een andere clubvoorkeur eens gezellig doen. Maar als bijvoorbeeld Feyenoord supporters van een tribune in Tilburg worden gemept dan is het in de media van: OMG HOE KAN DIT? DIT MOET ONDERZOCHT WORDEN!!!!
Ik heb al bilnaadzweet doekjes ingeslagen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor de rest heb ik weinig te klagen. Nu 74 en een half uur op een houtje bijten.
Tering, tien jaar geleden alweer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:17 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Moest hem weer even opzoeken, maar hij is heel lekker ja.
Ik maak me bij PSV geen zorgen meer. Ajax blijft Ajax en Tagliafico is geschorst.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat Ajax en PSV de CL niet gaan halen?
Meld even welk bier, dat vinden we leuk hier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik maak me bij PSV geen zorgen meer. Ajax blijft Ajax en Tagliafico is geschorst.
Goed, ik ga aan het bier en zet ook Atlético v Rayo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |