Kenneth Perezquote:
Daar hebben we tegenwoordig een app voorquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De toppers reageren daar niet meer.
Dikke combo in de app netquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we tegenwoordig een app voor
Appquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we tegenwoordig een app voor
Stille tocht na de wedstrijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:46 schreef Zorro het volgende:
Ze doen net of Ryan Thomas de eerste speler ooit is die langer dan een halfjaar is uitgeschakeld.
Ryan wie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:46 schreef Zorro het volgende:
Ze doen net of Ryan Thomas de eerste speler ooit is die langer dan een halfjaar is uitgeschakeld.
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ryan wie?
Nooit van gehoord eerlijk gezegd voordat ie naar ons kwam
voor de nederlaag?quote:
Ik verwacht dat al tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stille tocht na de wedstrijd
Alsof ie thuis op zijn sterfbed ligt. Hij zit gewoon in het stadion naast z'n chick die op haar telefoon zit te CandyCrushen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind die shirtjes overdreven, het is niet alsof hij nooit meer kan voetballen
Bij Veltman was het meer een polonaise.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stille tocht na de wedstrijd
Mislukt voetballertje en een nog slechtere trainer zie ik.quote:
Jij als Feyenoorder mag dat zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |