quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alles aan die hele zin doet me vervullen van vreugd dat ik daar nu niet aanwezig ben.
Laat je weten hoe hem vond?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach, ik troost me met de gedachte dat ik net pas thuis ben en dat het maar tot 20:00 duurt, dus dat overleef ik dit keer wel
En wel grappig dat ik Vinchenzo straks zie.
Die had gewoon moeten winnen. Al is het misschien sowieso wel zo in de jaren '90 dat de morele winnaar meestal de hoogst geklasseerde niet Engelstalige inzending was.quote:
Uiteraardquote:
Dat klopt inderdaad wel ja. Al vond ik Ierland en het VK in de jaren '90 ook wel vaak goed, Toch merkte je echt wel het voordeel van Engelstalig.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die had gewoon moeten winnen. Al is het misschien sowieso wel zo in de jaren '90 dat de morele winnaar meestal de hoogst geklasseerde niet Engelstalige inzending was.
Vreselijk nummer wat wat ook werd afgestraft.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
Nu ben ik al niet de grootste fan van Wind, maar dit is van hun drie ESF nummers toch wel veruit de slechtste.
Echt een oerhollandse postcard, leuk om te zien.quote:
Wel oké; ik had hem denk ik ook ongeveer de plaats gegeven die hij uiteindelijk gekregen heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:30 schreef ato het volgende:
[..]
Echt een oerhollandse postcard, leuk om te zien.
Wat vind je van de ex man van Ruth?
Daar zal Chocolatte Raffaëlla blij mee zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel oké; ik had hem denk ik ook ongeveer de plaats gegeven die hij uiteindelijk gekregen heeft.
Dat nummer is gelukkig nooit naar het ESF gegaan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zal Chocolatte Raffaëlla blij mee zijn.
9e, ik vond het ook net en top 10 plaatsje waard.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel oké; ik had hem denk ik ook ongeveer de plaats gegeven die hij uiteindelijk gekregen heeft.
Dat zelfde Spaanse 1992 filmpje ben ik nu waarschijnlijk aan het kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:32 schreef ato het volgende:
Sorry heb grotendeels 1992 overgeslagen, ik had ook een slechte opname van Spanje en ik vind toch 1992 1 van de minste 90' ESF jaren ( altijd nog beter dan de meeste 2000 inzendingen).
Ik ben nu bij 1993 en ik ben nu bij 1 van de mooiste ESF dames alle tijden.
Ik was ook bij haar concert in 1996 in Nederland, ik was zo'n fan van haar en ik heb alle cd's![]()
Ik vraag me af hoe de Fransen zijn songtitel destijds uitspraken [/nutteloze hersenscheten]quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:33 schreef ato het volgende:
[..]
9e, ik vond het ook net en top 10 plaatsje waard.
Ja, die Walen konden de titel natuurlijk ook niet uitspreken [/deel 2]quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ja zeg, de Belg geeft onze Humphrey maar 2 punten
Ik vond het destijds echt niks maar nu springt het er bovenuit, ik wist niet meer dat het uiteindelijk nog in de top 10 eindigde!quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |