abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 september 2019 @ 23:09:56 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189137688
Mini. ;( :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_189138284
Wat heftig mini. Wel fijn dat jullie dan de NIPT gingen doen, wie weet wanneer je er anders pas achter gekomen was. Veel sterkte!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_189138497
Ach mini ;( Wat verdrietig nou, voor jullie allemaal, sterkte :*
pi_189140858
Minilot, sterkte :*
pi_189140959
Nee mini, wat naar :'( Hoop dat het medische gedoe tot een minimum beperkt kan worden voor je :*
pi_189141103
Ah nee Mini! Veel sterkte :*
pi_189141104
Shit Mini, wat rot. Veel liefs :*
pi_189141238
Heel veel sterkte vandaag mini! Dit is zo rauw..
Kusjes en knuffels :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_189141459
Veel sterkte vandaag Minilot. Dit blijft een vervelend topic die af en toe weer omhoog komt...

Gogo jij ook sterkte blijft toch ook erna gewoon een lastige tijd.
pi_189141903
Heel veel liefs en sterkte vandaag Minilot en man!
pi_189141985
Shit mini, wat naar! Heel veel sterke voor jullie vandaag
  FOK!fotograaf vrijdag 27 september 2019 @ 11:47:05 #212
148247 taxibabe
pi_189142014
Oef, wat heftig zeg, Minilot.. :'(
Heel veel sterkte vandaag :*
pi_189142475
Ah mini :'( Heel veel sterkte.. ;( :*
Protège moi de mes désirs.
pi_189142826
Sterke Minilot :*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_189143077
Ah Mini, wat naar! Sterkte vandaag en met de nasleep :*
  vrijdag 27 september 2019 @ 13:48:44 #216
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189143683
Heel veel sterkte MInilot! Er brandt een kaarsje voor je...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189144214
Nou, duidelijke bevestiging van de gynaecoloog in het ziekenhuis. Er is zelfs sprake van helemáál geen schedeldak. Zo'n kindje zou theoretisch tijdens de hele zwangerschap prima in leven kunnen blijven en altijd direct bij de bevalling overlijden. Dus nogmaals heel, heel goed dat we het nu al weten.
Eén en ander krijgt nog wel een staartje. Omdat ik gedurende twee weken een jonger broertje heb gehad met een open ruggetje en een waterhoofd, is het van belang dat verder onderzocht wordt in hoeverre er sprake is van een erfelijke component, met het oog op een eventuele toekomstige zwangerschap. Daarvoor hebben we in het Erasmus aanstaande dinsdag een assessment door een klinisch geneticus en omdat ik door naaldenfobie een vlokkentest écht niet trek 'beval' ik aankomende donderdag middels medicatie in het ziekenhuis (dagopname) zodat ze weefsel van de foetus veilig kunnen stellen. Andere reden voor poliklinisch is bij mij het risico van een vastzittende placenta, dus als dat zoals bij mijn vorige zwangerschap weer gebeurt ben ik meteen daar voor alsnog een curretage. Ik ben waarschijnlijk qua termijn al verder dan men dacht, maar die de sterk afwijkende bouw van het ukkie is niet helemaal met zekerheid te zeggen hoe ver dan.
Ik moest in elk geval wel rekening houden met een paar uur lang stevige weeën donderdag, waarvoor ik eventueel morfine kan krijgen. (naaldenfobie even daargelaten :'))
Dus. Al met al een heel gedoe, maar heel prettig dat ze verder gaan onderzoeken natuurlijk. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_189144248
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:32 schreef minilot het volgende:
Nou, duidelijke bevestiging van de gynaecoloog in het ziekenhuis. Er is zelfs sprake van helemáál geen schedeldak. Zo'n kindje zou theoretisch tijdens de hele zwangerschap prima in leven kunnen blijven en altijd direct bij de bevalling overlijden. Dus nogmaals heel, heel goed dat we het nu al weten.
Eén en ander krijgt nog wel een staartje. Omdat ik gedurende twee weken een jonger broertje heb gehad met een open ruggetje en een waterhoofd, is het van belang dat verder onderzocht wordt in hoeverre er sprake is van een erfelijke component, met het oog op een eventuele toekomstige zwangerschap. Daarvoor hebben we in het Erasmus aanstaande dinsdag een assessment door een klinisch geneticus en omdat ik door naaldenfobie een vlokkentest écht niet trek 'beval' ik aankomende donderdag middels medicatie in het ziekenhuis (dagopname) zodat ze weefsel van de foetus veilig kunnen stellen. Andere reden voor poliklinisch is bij mij het risico van een vastzittende placenta, dus als dat zoals bij mijn vorige zwangerschap weer gebeurt ben ik meteen daar voor alsnog een curretage. Ik ben waarschijnlijk qua termijn al verder dan men dacht, maar die de sterk afwijkende bouw van het ukkie is niet helemaal met zekerheid te zeggen hoe ver dan.
Ik moest in elk geval wel rekening houden met een paar uur lang stevige weeën donderdag, waarvoor ik eventueel morfine kan krijgen. (naaldenfobie even daargelaten :'))
Dus. Al met al een heel gedoe, maar heel prettig dat ze verder gaan onderzoeken natuurlijk. :)
Wat naar, veel sterkte.
pi_189144787
Jemig Mini, heftig hoor! Hoe ben je (en man) er zelf onder? Gekke week dan tot donderdag, veel sterkte!
pi_189145050
Ach wat een narigheid. Heel goed dat het gevonden is en hopelijk kunnen ze toch een goede prognose geven voor de volgende zwangerschap. Veel sterkte donderdag 🍀
pi_189145092
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:16 schreef elliebell het volgende:
Jemig Mini, heftig hoor! Hoe ben je (en man) er zelf onder?
Wel okee hoor. :Y Het is zoals het is. Niet bepaald zin in het hele gebeuren van donderdag uiteraard, maar dat lijkt me nogal wiedes. Ik hoop dat het allemaal een beetje soepel en vlot verloopt, maar zulks heb je natuurlijk niet voor het zeggen. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_189145165
Het klinkt behoorlijk heftig mini, maar ook alsof je er zelf vrij rustig onder bent. Sterkte :*
pi_189145207
Sterkte Mini, hoop dat je na de ingreep ook weer snel herstelt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_189145279
Oh mini, ik lees dit nu pas, wat een naar nieuws :{ Sterkte!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_189145336
Jemig Mini, sterkte zeg. Fijn dat jullie er samen zo goed in kunnen staan, maar wat en heftig nieuws. En er zit wel een flinke nasleep aan. Ik hoop dat de naalden je zo veel mogelijk bespaard blijven :*
  vrijdag 27 september 2019 @ 16:36:12 #226
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189145853
Volgens mij zou ik precies zo reageren. Goed dat we het vast weten, geen twijfel dat dit moet, etc. Kalm blijven en doen wat moet gedaan. Maar tegelijk lijkt het me ook heel verdrietig. Je had gehoopt dat ook dit een geweldig en gezond kind zou worden, en in plaats daarvan gebeurt dit allemaal. Niemand bepaalt gelukkig hoe je je moet voelen hierbij!

Veel sterkte weer :* .

Verklaart dit misschien waarom je minder ver was dan je in het begin op basis van je cyclus dacht?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_189145893
Ah nee mini ;( wat verdrietig. "gelukkig" inderdaad vrij vroeg ontdekt, maar dat maakt het niet minder balen natuurlijk.

Hopelijk is er geen sprake van een ingewikkelde genetische situatie en kunnen jullie binnenkort weer zwanger raken :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_189145950
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:36 schreef Lemijn het volgende:
Verklaart dit misschien waarom je minder ver was dan je in het begin op basis van je cyclus dacht?
Jup, en dat schijnt dus heel gebruikelijk te zijn bij specifiek dit defect, dat bij de termijnecho en de echo daarna de uitgerekende datum abusievelijk wordt verschoven :Y Is met een schedel als deze schijnbaar ook echt geen chocola van te maken!
Zo leer je nog eens wat.
Let me see you stripped down to the bone
pi_189146664
Jemig mini, wat heftig, maar gelukkig inderdaad nu al ontdekt. Heel veel sterkte met de lichamelijke afhandeling en hoop dat het zo voorspoedig als mogelijk mag verlopen :* Zonder ingewikkelde genetische dingen.
Hoe dan ook is het intens verdrietig, want jullie dachten een lief klein kindje in jullie midden te krijgen. ;(
Sterkte :*
pi_189152116
Wat verdrietig mini ;( Opeens ook je toekomstbeeld helemaal anders. Sterkte voor jullie allen :*
pi_189152396
Wat verdrietig minilot, heeeeeel erg veel sterkte :*

Ikzelf ben jaren geleden ‘bevallen’ van een kindje van bijna 17 weken, maar met de grootte van een kindje van ongeveer 12 weken, ook middels medicatie.
De weeën zijn aanwezig, maar niet zo aanwezig als de weeën bij een voldragen kindje. Is mijn ervaring dan.
De dag (of was het twee dagen van tevoren?) moet je een pil nemen die je progesteron stopt oid (als ik het me goed herinner) en in het zkh krijg je dan tabletten ingebracht die alles in gang gaan zetten.
Er werd mij verteld dat, als die tabletten binnen 4 uur niets deden, er nieuwe tabletten ingebracht werden. In mijn geval was het net aan niet nodig, toen werd het kindje geboren. Ik verwonderde mij over het feit dat er al vliezen waren die konden breken.

Ik hoop dat het voor jullie ook voorspoedig zal gaan met zo min mogelijk lichamelijke ongemakken. En veel sterkte met het afscheid. :*
Tralalalaaa
pi_189152445
Ach minilot, wat een verdrietige uitkomst, ook al zijn jullie wel heel rationeel erover. Sterkte :*
pi_189153697
Wat verdrietig! Sterkte :*
Schudden voor gebruik
  zaterdag 28 september 2019 @ 00:13:09 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189153990
Ach mini... toch wel heftig hoor. 😘
***
  zaterdag 28 september 2019 @ 00:38:12 #235
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_189154228
Mini wat verdrietig. Sterkte :*
pi_189155411
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Jup, en dat schijnt dus heel gebruikelijk te zijn bij specifiek dit defect, dat bij de termijnecho en de echo daarna de uitgerekende datum abusievelijk wordt verschoven :Y Is met een schedel als deze schijnbaar ook echt geen chocola van te maken!
Zo leer je nog eens wat.
Als jullie nu geen nipt hadden gedaan, wanneer was het dan ontdekt? Veel later? Bij de 20 weken echo dan?

Veel sterkte, zoals de anderen al schreven, met al het andere dat er ook nog bij komt kijken qua onderzoeken. :*
pi_189155418
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 06:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als jullie nu geen nipt hadden gedaan, wanneer was het dan ontdekt? Veel later? Bij de 20 weken echo dan?
Nee, dat gelukkig nou ook weer niet niet. Bij mijn verloskundigenpraktijk zijn alle verloskundigen ook echoscopist en eigenlijk kijken ze bij alle afspraken in het eerste en tweede trimester wel even. Was hier zonder niptverzoek rond de vijftiende week geweest.
Maar als je ergens zit waar ze wat minder echolustig zijn, dan loop je bij zoiets als dit inderdaad kans om er pas bij twintig weken achter te komen. Ik begreep intussen wel dat in de loop van 2020 de echo met dertien weken aan de verzekeringskant standaard gaat worden, omdat een fors deel van de ernstige afwijkingen met die termijn al prima te zien zijn. Een heel goede zaak, wat mij betreft!
Let me see you stripped down to the bone
pi_189155533
Pffff Minilot, wat een rollercoaster. Enerzijds ‘fijn’ dat het nu ontdekt is en jullie er naar kunnen handelen. Anderzijds intens verdrietig dat dit zo moet lopen. Jullie zo gewenste tweede kindje. :'(
Alle sterkte en kracht gewenst. Ik denk aan jullie.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 00:05:35 #239
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189238333
Ha mini, succes morgen! Ik hoop dat het complicatieloos verloopt allemaal en dat ze niks hoeven te doen met naalden. :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_189239166
Mini ik denk aan je! Sterkte vandaag! :*
pi_189239773
Sterkte vandaag Mini. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_189239832
Hartstikke lief van jullie! O+
Let me see you stripped down to the bone
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 3 oktober 2019 @ 06:56:21 #243
269689 crew  Viv
  donderdag 3 oktober 2019 @ 07:05:20 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189240056
Sterkte mini! :*
***
  donderdag 3 oktober 2019 @ 07:14:22 #245
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189240106
Mini. :*
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 07:20:28 #246
327807 Mariposas
יה&#14
pi_189240131
Sterkte vandaag, mini! Hopelijk gaat het allemaal vlot en zonder gedoe. :*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_189240257
Sterkte mini en mini-man :*
pi_189240513
Sterkte mini :*
pi_189240721
Sterkte Minilot en man. :*
pi_189240744
Denk aan jullie vandaag mini. :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')