quote:Op donderdag 17 januari 2019 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het opgegeven die gast mocht gewoon doorgaan met zijn internet pesten.
Komaan mijn rechtschapen vriend, daar staan wij toch boven. Lekker nachtje over slapen en verder negeren; het is al laat.quote:“Als iemand je op de rechterwang slaat, verdedig je dan niet, maar keer je andere wang toe.”

I did nazi that coming.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:05 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Was geopend naar aanleiding van ik die hem op een eerder topic aansprak.

Omdat 200 uitlachtopics in ONZ ook best wel irritant isquote:Op zondag 27 januari 2019 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wrom die schop als VBL sws al een uitlachtopic had

Dan doe je m zelf dicht tochquote:Op zondag 27 januari 2019 23:46 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Omdat 200 uitlachtopics in ONZ ook best wel irritant is
 Zadel je de VBL mods alleen maar met werk op
 Zadel je de VBL mods alleen maar met werk op  

Doen ze ook eens ietsquote:Op zondag 27 januari 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan doe je m zelf dicht tochZadel je de VBL mods alleen maar met werk op

Gaat ie vast naar luisteren.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:07 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ga met Tong wel even pm-en, ik erger me kapot.

Bedankt dat je hier even komt melden dat je in persoonlijke communicatie gaat klimmen met een user. Dat is echt waar het feedbacktopic voor bedoeld is.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:07 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ga met Tong wel even pm-en, ik erger me kapot.

Dank je wel voor het compliment.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bedankt dat je hier even komt melden dat je in persoonlijke communicatie gaat klimmen met een user. Dat is echt waar het feedbacktopic voor bedoeld is.

voor sommige nog nodigquote:Op zondag 3 februari 2019 05:25 schreef naatje_1 het volgende:
Topicpointer in DTS
Moet ik meer zeggen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |