SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:
Bof je bij dat je goed tegen de warmte kan. Rond de 30 graden in huis zie ik toch niet zo zitten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vond dat ook wel lekker hoor, echt zomer!
Ach, het kan altijd erger!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dat viel me hier net ook op dat er behoorlijk veel wind staat. Beter dit dan die hitte van de afgelopen maanden.
Mwa.. slecht geslapen en weinig eetlust gehad.. maar tijdens mijn vakantie vond ik het wel lekker dat het 30 graden was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Bof je bij dat je goed tegen de warmte kan. Rond de 30 graden in huis zie ik toch niet zo zitten.
Dacht verdomd dat je me naar GeenStijl verwees.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger!'HORRORONWEER OP KOMST'
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht verdomd dat je me naar GeenStijl verwees.
Werkgevers horen daar imo echt iets aan te doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mwa.. slecht geslapen en weinig eetlust gehad.. maar tijdens mijn vakantie vond ik het wel lekker dat het 30 graden was.
Tijdens werktijd is het wel een ander verhaal
Het is best lastig om het iedereen naar de zin te maken. Ik sprak van de week 2 collega's die in een ander pand dan ik zitten. Zij hebben airco. De één vond het te koud, de andere vond het prima.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werkgevers horen daar imo echt iets aan te doen.
Zou zeker voor de airco kiezen, want diegenen die het te koud vinden kunnen zich er op kleden. Andersom het één en ander uittrekken tot je het lekker koel hebt, zou ook weer tot verwarde blikken kunnen leiden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is best lastig om het iedereen naar de zin te maken. Ik sprak van de week 2 collega's die in een ander pand dan ik zitten. Zij hebben airco. De één vond het te koud, de andere vond het prima.Zoveel mensen, zoveel wensen.
In het pand waar ik werk was tijdens de warmte de luchtcirculatie kapot... was denk ik zo'n 30 graden... de werkgever heeft toen overal ventilatoren neer laten zetten. In mei gaan wij ook over naar het andere pand met airco
Ja alles dicht, lampen uit, ventilatoren aan. Overmacht en we konden ook niet weg als medewerker van de frontoffice. Verplichte bezetting. Technisch gezien, kan dat helaas thuis nog niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou zeker voor de airco kiezen, want diegenen die het te koud vinden kunnen zich er op kleden. Andersom het één en ander uittrekken tot je het lekker koel hebt, zou ook weer tot verwarde blikken kunnen leiden.![]()
30 graden in een werkomgeving, pfffffffffff.
Dit idd. Liever te koud dan te warm.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou zeker voor de airco kiezen, want diegenen die het te koud vinden kunnen zich er op kleden. Andersom het één en ander uittrekken tot je het lekker koel hebt, zou ook weer tot verwarde blikken kunnen leiden.![]()
30 graden in een werkomgeving, pfffffffffff.
Dan zal je wel een lekkere periode achter de rug hebben van de afgelopen maanden. Het is zo snel heet bij een raam. Als je bij mijn ouders in de kas stapt lijkt het of je op een andere planeet staat. Niet in te werken en ik snap ook niet hoe mensen die daar hun brood mee verdienen het uit blijven houden in die bloedhitte.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit idd. Liever te koud dan te warm.
Ook leuk: ben een vorige werkgever had ik een werkplek aan het raam op het zuiden. Leuk natuurlijk, lekker naar de Herengracht kijken. Behalve in de winter als de zon schijnt. De rest van het kantoor heeft het koud, dus de verwarming staat aan. Maar ik (en een paar andere gelukkigen) heb de zon vol op me en zit dus te zweten.
Was bij een vorige werkgeverquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal je wel een lekkere periode achter de rug hebben van de afgelopen maanden. Het is zo snel heet bij een raam. Als je bij mijn ouders in de kas stapt lijkt het of je op een andere planeet staat. Niet in te werken en ik snap ook niet hoe mensen die daar hun brood mee verdienen het uit blijven houden in die bloedhitte.
Of wisselen als je het zat bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was bij een vorige werkgever
Nu heb ik airco. En geen werkplek bij een raam. Nou ja, ik kan kiezen.
Mijn kabouters zijn onschuldigquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ravage in kabouterbos Voorthuizen.
In het Kabouterbos in de bossen bij Voorthuizen zijn tientallen kabouters kapotgeslagen.
"Hebben de kabouters je misschien iets aangedaan?", vraagt de politie in het bericht.
Met Charlotte, met wie spreek ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen aircoquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werkgevers horen daar imo echt iets aan te doen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:15 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Met Charlotte, met wie spreek ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]YIKES...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Staat niet voor niks in een spoilerquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Staat niet voor niks in een spoiler
Harige mannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Harige mannen
Ik wil mezelf nog geen yeti noemen, maarrrr.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik alleen maar wel wat meer haar op m'n kop gehad!
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Harige mannen
Ja, nu vraag je er gewoon om..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, nu vraag je er gewoon om..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AHMAGAAAD, hou op!!
Nopequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 07:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naast de kabel van het drumpad.
Eej! Je hebt nu meer ruimte om het kwijt te raken ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
NopeDe thee lag in de la met alufolie e.d. Klopte niet helemaal
Waar die vrij opzichtige feloranje usb kabel is? Geeen idee
Dat dan ook weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej! Je hebt nu meer ruimte om het kwijt te raken ook.
You know itquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat ging meer richting, eeeeeeejjjj !
Ik sliep zelfs met die warmte wel goed. Geen idee waarom nu niet. Ik zag er vanochtend uit alsof ik te heet gewassen wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat bij veel mensen de vermoeidheid eruit komt nu het koeler begint te worden. Maar geen goed bed hebben zal ook niet erg meehelpen.
De nasi!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik sliep zelfs met die warmte wel goed. Geen idee waarom nu niet. Ik zag er vanochtend uit alsof ik te heet gewassen was
Nou dat zou dan toch code oranje moeten zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Code geel, hmm. Je zou gek kijken als je je USB kabel ineens voorbij zag wapperen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:45 schreef knokkels het volgende:
'Jongedame raakt NASA-stage kwijt door tweets'![]()
Brabantquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:47 schreef Charlotte3 het volgende:
'later vanavond'... mooi dat Brabant weer overgeslagen wordt![]()
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrecht
Vanaf 17:00 uur gaat het hier HE-LE-MAAL LOS! Flash floods! Noodweer! Tornado's! Tsunami's! Dood! Verderf! The Four Horsemen! We gaan DOOD!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:46 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe laat verwachten we dat hevige weer dan?
ergens in de pruimentijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:46 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe laat verwachten we dat hevige weer dan?
Dood gaan we sowieso allemaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanaf 17:00 uur gaat het hier HE-LE-MAAL LOS! Flash floods! Noodweer! Tornado's! Tsunami's! Dood! Verderf! The Four Horsemen! We gaan DOOD!
[ afbeelding ]
Tja..
quote:opvallende kleding
quote:De man had bebloede knokkels
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanaf 17:00 uur gaat het hier HE-LE-MAAL LOS! Flash floods! Noodweer! Tornado's! Tsunami's! Dood! Verderf! The Four Horsemen! We gaan DOOD!
[ afbeelding ]
Tja..
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeg euh knokkels... was je iets kwijt?
https://www.nhnieuws.nl/n(...)in-bij-politiebureau
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeg euh knokkels... was je iets kwijt?
https://www.nhnieuws.nl/n(...)in-bij-politiebureau
[..]
[..]
Je was verdacht lang weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:55 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Omdat ik nou eenmaal knokkels heet hier, en toevallig uit Den Helder kom, ben ik meteen de hoofdverdachte?![]()
!
Parbleu! Nou vraag ik je!
Dawassiknie!
Ik moest me omkleden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Je was verdacht lang weg.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest me omkleden.
Handen schoonmaken
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest me omkleden.
Handen schoonmaken
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:00 schreef knokkels het volgende:
Weet er iemand hoe je bloed uit kleding krijgt overigens?
Totaal niet ergens aan gerelateerd. Echt niet
Schaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:00 schreef knokkels het volgende:
Oh, even rennenquote:
In spa rood leggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:00 schreef knokkels het volgende:
quote:
koud uitspoelen. Evt eerst zout erop. Maar vooral koud water gebruikenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:00 schreef knokkels het volgende:
Ik las/lees globaal hier het topic doorquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:09 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo af en toe dien ik niet serieus genomen te worden.
Hmmm.. dat klinkt nogal dubieus
Elleboogjequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al irriteer ik me meer aan dat kind dan aan de vertraging
slechte humorquote:
Grapje, ik kijk ze altijd heel streng aan.. dan worden ze stilquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al irriteer ik me meer aan dat kind dan aan de vertraging
Wat? Voor de trein gooien?quote:
Nog meer vertraging, trauma voor de machinist en jij hebt iets uit te leggen aan meneer de politiemeneeragentquote:
vergeet de herrie van de sirenes nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog meer vertraging, trauma voor de machinist en jij hebt iets uit te leggen aan meneer de politiemeneeragent
Oh jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vergeet de herrie van de sirenes niet
Ja en op die hele rompslomp met de rechter en gevangenis zit je op zo'n moment ook niet echt te wachten, zeker niet als je haast hebt en toch al geïrriteerd bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog meer vertraging, trauma voor de machinist en jij hebt iets uit te leggen aan meneer de politiemeneeragent
Aan de andere kant, in de rechtzaal heerst orde en stiltequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en op die hele rompslomp met de rechter en gevangenis zit je op zo'n moment ook niet echt te wachten, zeker niet als je haast hebt en toch al geïrriteerd bent.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:24 schreef knokkels het volgende:
Over herrie gesproken.
Zal ik er zo wat deuntjes ingooien?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:24 schreef knokkels het volgende:
Over herrie gesproken.
Prima, kan alleen niet meeluisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:24 schreef knokkels het volgende:
Over herrie gesproken.
quote:
quote:Programma van vandaag
15:30 - 17:30 DJ Knokkels - Deuntjes In De Middag
Uiteraardquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mag er koffie gedronken worden tijdens uw sessie?
Ter compensatie dat ik English Muffin niet hoorde gisteren, omdat er weer zo nodig gerookt moest worden.quote:
quote:
moet je die ene muffin van Lenny D of die bloederige?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ter compensatie dat ik English Muffin niet hoorde gisteren, omdat er weer zo nodig gerookt moest worden.
Nee, ik hoef het nu niet hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
moet je die ene muffin van Lenny D of die bloederige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |