SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mafze MichaeToTlla+aanhangquote:
Plintje ja!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik neem nog een p(l)intje. Trusten.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef knokkels het volgende:
Ik voel me alsof ik in een 80s film zit
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, lastig. 7 cm is wel een eind hoor.
Ahh, ik in de 90’s (90’s chick) ik keek van de week The Neverending Storyquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef knokkels het volgende:
En ik alsof ik in een aflevering zit van Eigen huis en tuinquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef knokkels het volgende:
Ik heb het boek gelezen en ik heb de originele DVD.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ahh, ik in de 90’s (90’s chick) ik keek van de week The Neverending Story
AutoDJ heeft een voorkeur voor reggae vandaag geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Swaffelde net een blik bier van het aanrecht, dus het zal wel goed zijn.
Hahahaha, ik vond ‘schoonheid’ als zon vage begroeting!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:12 schreef henrivo het volgende:
Anders ben je ff in de war met een user__
Whoe!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik vond ‘schoonheid’ als zon vage begroeting!
Wie heb jij thuis gehad dannnnn....
Buren hebben nog niemand op je afgestuurd, jij naaktloperd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Best een fraai woord, swaffelen.
Ben hier al heel lang niet meer geweestquote:
Een paar weken geleden kwam er weer eens politie aan de deur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Buren hebben nog niemand op je afgestuurd, jij naaktloperd?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, kerol, hoe kóm je aan die nummers?
The Need To Be Naked.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja! Chardinges mot dat natuurlijk weer van Eggs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ben hier al heel lang niet meer geweestMoest van SjarlotteDrie ff komen kijken hier
![]()
Jij had toen die ava gemaakt toen ik voor het eerst draaide, dat weet ik nog wel
Goeie sociale controle welquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een paar weken geleden kwam er weer eens politie aan de deur.
Deze keer omdat 'buren' mij al dagen niet hadden gezien en alles dicht zat.![]()
Ja eh, het is godverrrrrredomme 938372 graden Celsius, dan zit er toch niemand voor zijn raam van de zon te genieten.
Ja dat realiseer ik me nu ook ineens jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik vond ‘schoonheid’ als zon vage begroeting!
Wie heb jij thuis gehad dannnnn....
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:19 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Gedurende mijjn shows zoek ik relevante nummers bij wat er op dat moment gebeurt in topic.
Nu was het uiteraard
[..]
The Need To Be Naked.
Waar ik ze vandaan haal? Uit mijn muzikale knapzak
Verlengen dan maar weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:22 schreef knokkels het volgende:
En natuurlijk kom ik niet uit met mijn playlist
Hou jij hier alles stiekem in de gaten ofwat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja! Chardinges mot dat natuurlijk weer van Eggs.
Ik vroeg aan die agenten of het niet handiger was geweest als de desbetreffende buren even langs waren gekomen. Zegt één van die gasten, ja, maar de auto was ook al dagen niet van zijn plek geweest.quote:
Heb zo mijn bronnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hou jij hier alles stiekem in de gaten ofwat?
Uiteraardquote:
Vette logica.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vroeg aan die agenten of het niet handiger was geweest als de desbetreffende buren even langs waren gekomen. Zegt één van die gasten, ja, maar de auto was ook al dagen niet van zijn plek geweest.
Butquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:25 schreef Charlotte3 het volgende:
Strange things did happen here
No stranger would it be
If we met at midnight
In the hanging tree
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
But
did you know
Charlotte
he swaffels a lot
quote:
Het liep zo lekker synchroon.quote:
Oh jij doet het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:32 schreef knokkels het volgende:
mixen ging een stuk lekkerder toen het compleet per ongeluk ging
Sup Eggsquote:
Ja na mij toch?quote:
Ik ben even keihard aan het falen in de mixquote:
Voor het eerst sinds maanden, voor knok.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ergens nog denk ik.
you?
Wuzzat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:38 schreef henrivo het volgende:
[..]
Oke fuck it nu ga ik em ook ff aanslingeren
Yo, knok. Duikel die bagpipes nog eens op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wuzzat?
Jij was gewoon nog niet eens ingelogd?
Dat gebeurde net inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar volgens mij loopt het geluid bij mij dwars door de Cue heen en hoor je me pitch aanpassen.
Die was netquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of the blood of an english muffin.
Oh bij jou bedoelde jequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoorde je dat bij mij niet dan?
Mafze Eggsquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh bij jou bedoelde je![]()
Het was me niet opgevallen![]()
Nou ja 2x een dubbele bass en ik moet daar gewoon netjes over zwijgen want jij deed het beter![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
And bring the green stuff and that easy chick!
Als je met een fles bier op de bank ligt, kan dat er ook wel bij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben aan de lijn!! Magnieetennie
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is dat voor sample. Pistaart?
quote:
quote:
1 flesje he!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je met een fles bier op de bank ligt, kan dat er ook wel bij.![]()
Ja, zo rollen wij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]!
Shocking wel.
Beats Time!
Die gast heeft een splaakgeblekquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]!
Shocking wel.
Beats Time!
ja maar ehh dus ehh want mmmquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben aan de lijn!! Magnieetennie
Nu wel tochquote:
Oh zo'n McMiragequote:
Ik was dat nummer ehh.. ja.. aan het zoeken..quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aaah, je was dat nummer aan het zoeken voor Charlatannie de derde.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was dat nummer ehh.. ja.. aan het zoeken..![]()
En aan het voorluisteren natuurlijk
Bedankt!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was dat nummer ehh.. ja.. aan het zoeken..![]()
En aan het voorluisteren natuurlijk
Wie weet? Laten we eens kijken of er animo voor isquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kom je nog eens draaien hier, henrivo?
Sowieso de mensen die nu online zijn hier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:59 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wie weet? Laten we eens kijken of er animo voor is
Get in linequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:00 schreef henrivo het volgende:
Sowieso gaat dat een duoshow worden met Charlotte3 dan
Ik werd gedwongenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:00 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja vanavond niet Harrie, ik ga slapen![]()
Slaap lekker allemaal! Thnx voor het draaien ook!
Jij, Harriequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:00 schreef henrivo het volgende:
Sowieso gaat dat een duoshow worden met Charlotte3 dan
Jij ook bedankt voor je aanwezigheid en je humor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:00 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja vanavond niet Harrie, ik ga slapen![]()
Slaap lekker allemaal! Thnx voor het draaien ook!
Humor van een dood paard, maar bedanktquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Jij ook bedankt voor je aanwezigheid en je humor.Meur ze!
Ik wilde al zeggen, ik ga het topic even opnieuw lezenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Humor van een dood paard, maar bedankt![]()
Oke ik ga nu ECHT
seniority, manquote:
Ik heb gezien dat het met een hand kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Put your hands up! Nu proberen om ene tabak te rollen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Humor van een dood paard, maar bedankt![]()
Oke ik ga nu ECHT
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat het met een hand kan.
heh, mijn oude schoolgenootquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:06 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je DJ Promo ook met Escape from the hostile?
Ik doe het nog 20 minuten en dan ga ik er ook vantussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn metabolisme komt in opstand. Knok, bedankt voor vanavond en fijne tijd nog mensen!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gewoon ff iets verlengen, dan zie ik je over een paar uur wel weer.![]()
quote:
Als het mooi staat, dan is het goed tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vraag me niet waarom, maar er staat hier een oude waterpomp en ik speel al tijden met het idee om dat ding te laten verchromen en binnen neer te zetten, waar het niets staat te doen.
Best rukquote:
Oké, dan gaat ie in bad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als het mooi staat, dan is het goed toch
en de overgangen die net een paar milliseconden ernaast zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee, je hoort de passie.
Jij was tenminste nog handmatig aan het beatmatchen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik kreeg het niet voor elkaar met die oudere house nummers om te mixen, weet ge nog?
Heb je al wat gedaan met dat drumpad geval wat je maanden geleden gekocht hebt, btw?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij was tenminste nog handmatig aan het beatmatchen.
Ik ram op de knopjes
Nee precies. Gewoon rammen of je leven er van af hangt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:22 schreef knokkels het volgende:
Aan de andere kant maakt het natuurlijk ook geen kont uit
Oh ja. drumpad ligt hier naast me, en in al mijn wijsheid heb ik die feloranje usbkabel ergens neergelegd waar die niet opviel ofzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je al wat gedaan met dat drumpad geval wat je maanden geleden gekocht hebt, btw?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja. drumpad ligt hier naast me, en in al mijn wijsheid heb ik die feloranje usbkabel ergens neergelegd waar die niet opviel ofzo.
Die ben ik nog aan het zoeken
whehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:26 schreef henrivo het volgende:
[ afbeelding ]
R.I.P. aan mijn slaap vannacht
Ik ga zo nog een keer buiten staan, misschien wel een rondje lopen. Dan is mijn shaggie op en dan maffenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bedenk me net dat dit weer een moment had kunnen zijn dat Piet los ging. Dat blijf ik missen. Maar ja, ik val ook nog net niet van de stoel van de slaap.
Lol, over een paar minuten is ie klaar en kan je aan de rooibosthee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:26 schreef henrivo het volgende:
[ afbeelding ]
R.I.P. aan mijn slaap vannacht
Bij de wimpel van je vlag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja. drumpad ligt hier naast me, en in al mijn wijsheid heb ik die feloranje usbkabel ergens neergelegd waar die niet opviel ofzo.
Die ben ik nog aan het zoeken
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe![]()
Omdat deze muziek toch meer voor de nachtelijke uurtjes is
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, over een paar minuten is ie klaar en kan je aan de rooibosthee.
Alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, over een paar minuten is ie klaar en kan je aan de rooibosthee.
Ik ook wel heurquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:29 schreef henrivo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan uren doorgaan zo
Opgerookt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:30 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik heb laatst rooibosthee gekocht. Nu zocht ik die vandaag.
![]()
Je raad het al![]()
Geen idee waar ik die heb gedaan lol
Jij rookt die rooibosthee gewoonquote:
quote:
Roken, snuiven, allesquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij rookt die rooibosthee gewoon
Alstuquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Yo, fijne nacht mensen!Thanks knoks!
Dan ga ik ondertussen even verder met mijn missie 25000 tabbladen sluiten omdat mn laptop moet herstartenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:35 schreef Rafeiro het volgende:
Dan ga ik nog wel even een beetje pielen.
Ouchquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:38 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dan ga ik ondertussen even verder met mijn missie 25000 tabbladen sluiten omdat mn laptop moet herstarten
Hell yeahquote:
Ik stond nog bij de frituurpan te denken ...zal ik?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:50 schreef henrivo het volgende:
Heb honger. Ben vissticks in de oven knallen
Jij at al nasi goreng.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik stond nog bij de frituurpan te denken ...zal ik?
Zal het adres eens opzoeken, al ben ik al tijden geen lid meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:55 schreef henrivo het volgende:
Gast, jij mag jouw bibliotheek van mij best ff ergens online zetten hoor
Die was best okee, alleen miste ik de trassiequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zal het adres eens opzoeken, al ben ik al tijden geen lid meer.
Dat stinktquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die was best okee, alleen miste ik de trassie
De bibliotheek van Den Helder is de beste van Nederland.quote:
Dat klopt maar het smaakt toch wel erg lekker in de nasiquote:
evilquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:59 schreef Rafeiro het volgende:
Wel "leuk" geintje, pakje trassie iets open snijden en in iemand zijn jaszak stoppen
Spul is een tijd niet leverbaar geweest weet ik nog wel, maar dat is verholpen ondertussen?quote:
het is voor zover ik weet nog wel verkrijgbaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Spul is een tijd niet leverbaar geweest weet ik nog wel, maar dat is verholen ondertussen?
Kan ook wel 5-10 jaar geleden zijn dat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
het is voor zover ik weet nog wel verkrijgbaar
Ik werd bij de glasconserven geplaatst. Na de derde pot augurken werd mij verzocht naar een ander vak te gaan waar minder breekbaar spul lagquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan ook wel 5-10 jaar geleden zijn dat.Toen werkte ik nog in een supermarkt
Haha, heb ook op DC gewerkt, begon ik op de emballage. Bepaalde potten appelmoes zat toen nog statiegeld op. Dan kwam je daar en dan sloeg iemand ze kapot, "kan jij niet hè?". Dan probeer je dat en nee, dat lukt je niet. Potten wel of niet tegen elkaar maakt zoveel verschil danquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik werd bij de glasconserven geplaatst. Na de derde pot augurken werd mij verzocht naar een ander vak te gaan waar minder breekbaar spul lag
Bij mij gleden ze gewoon uit mijn handenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:09 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, heb ook op DC gewerkt, begon ik op de emballage. Bepaalde potten appelmoes zat toen nog statiegeld op. Dan kwam je daar en dan sloeg iemand ze kapot, "kan jij niet hè?". Dan probeer je dat en nee, dat lukt je niet. Potten wel of niet tegen elkaar maakt zoveel verschil dan
De rijst of pasta zou je ook wel kunnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bij mij gleden ze gewoon uit mijn handen![]()
*PATS!*
uhh knok? Kun jij dit pad nemen?![]()
de chips. Daar ging echt niets kapot
Ja, ook nog gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De rijst of pasta zou je ook wel kunnen
En dan in de koelcel worden opgesloten. HA NEWBIE *KLIK*quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:11 schreef Rafeiro het volgende:
Maar verzamelen in de diepvries was wel mooi werk.
Elk kwartier/half uur pauze en muntjes voor de chocomel
Nee dat gebeurde daar echt niet, maar die was ook -20 - -30 geloof ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan in de koelcel worden opgesloten. HA NEWBIE *KLIK*
Dat was maar -5 oidquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee dat gebeurde daar echt niet, maar die was ook -20 - -30 geloof ik.
Heb zel wel eens een collega in de vriescel opgesloten (palletwagen voor de deur) maar die waren minder koud (bij supermarkt zelf).
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:22 schreef Rafeiro het volgende:
Maar we hadden toen een super leuke groep.
Bedrijfsleider werd, 44 ofzo, echt onzin leeftijd. Maar hij had altijd hekel aan draaiorgel dat voor de winkel stond. Geregeld dat op zijn verjaardag dat draaiorgel bij hem thuis kwam en dat hij mocht draaien. Leuke fratsen dat.
Doe je niks aan je verjaardag (hij zat echt met zijn gezin), komen een stel van die scholieren je bier opdrinken en een draaiorgel voor je deur zettenquote:
HATSEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doe je niks aan je verjaardag (hij zat echt met zijn gezin), komen een stel van die scholieren je bier opdrinken en een draaiorgel voor je deur zetten
Een van de beste leidinggevende waar ik ooit onder gewerkt heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 02:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
HATSEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hey chef! Leuk feessie toch he?
Je moet wel aan jezelf denken hoor. Gewoon ziekmelden als het nodig is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 06:29 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijna weekend![]()
Ik ben al sinds vorige week vrijdag niet helemaal in orde. Keelpijn, ontstoken ogen en oorpijn. Ik leef op stomen en pijnstillers. Net niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar ik ben na mijn werk wel echt kapot. Voor mijn doen ga ik dus ook de hele week al heel vroeg naar bed.
Toen ik gisterenavond naar bed ging was mijn dochter nog niet thuis. Rond middernacht werd ik wakker en bedacht ik me dat ik haar nog niet thuis had horen komen. Dus ik app haar om te vragen hoe laat ze thuis denkt te komen. Krijg ik als antwoord dat ze al sinds 23.00 op bed ligt![]()
Dat is echt voor het eerst dat ik niet eens wakker ben geworden als ze thuiskomt. Het wordt dus echt tijd voor een weekend uitslapen straks.
Naast de kabel van het drumpad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:30 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik heb laatst rooibosthee gekocht. Nu zocht ik die vandaag.
![]()
Je raad het al![]()
Geen idee waar ik die heb gedaan lol
Goedemorgen Oscar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 07:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je moet wel aan jezelf denken hoor. Gewoon ziekmelden als het nodig is.
Oh en goedemorgen
quote:
Dan heb je het gewoon nodig gehad, livelink.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 06:29 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijna weekend![]()
Ik ben al sinds vorige week vrijdag niet helemaal in orde. Keelpijn, ontstoken ogen en oorpijn. Ik leef op stomen en pijnstillers. Net niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar ik ben na mijn werk wel echt kapot. Voor mijn doen ga ik dus ook de hele week al heel vroeg naar bed.
Toen ik gisterenavond naar bed ging was mijn dochter nog niet thuis. Rond middernacht werd ik wakker en bedacht ik me dat ik haar nog niet thuis had horen komen. Dus ik app haar om te vragen hoe laat ze thuis denkt te komen. Krijg ik als antwoord dat ze al sinds 23.00 op bed ligt![]()
Dat is echt voor het eerst dat ik niet eens wakker ben geworden als ze thuiskomt. Het wordt dus echt tijd voor een weekend uitslapen straks.
Vandaag staat er niets op de planning.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat heb je vandaag in de planning staan, Melting. Of blijf je thuis? Het weer ziet er (gelukkig) wel even iets anders uit dan de afgelopen periode.
Oej, hersenbloeding. Die maat is nog relatief jong neem ik aan. Wat kunnen er toch akelige dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag staat er niets op de planning.
Ja, zo meteen even met ouwelui een thee drinken, en vanavond naar een maat van me die een hersenbloeding heeft gehad.
En voor de rest denk ik wat wasjes draaien.
Nee.... die is 72. Maar dan nog.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oej, hersenbloeding. Die maat is nog relatief jong neem ik aan. Wat kunnen er toch akelige dingen gebeuren.
Oeh... spannend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het hoogtepunt hier voor vandaag zal waarschijnlijk het aan de weg zetten van de vuilcontainer worden.
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 06:29 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijna weekend![]()
Ben je wel voorbereid als het handvat afbreekt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja joh. Er kan onderweg van alles gebeuren. Zo kan er wel een wiel losbreken. Of zelfs 2. Goed voorbereiden en een rol tape & gereedschapskist mee ter preventie.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Blijf voor de zekerheid toch maar binnen.
Goed verhaal, lekker kort!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 09:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bergen met muziek gevonden waar niemand op zit te wachten.
Hmm, ja dat is waar. Het was wel erg kort, maar om nu te zeggen dat het een goed verhaal is vind ik wel een beetje ver gaan hoor. Kort ben ik helemaal met je eens. Dat zie je gewoon direct. Als het langer was geweest was het een ander verhaal. Maar dat is het dus niet. Dat zie je in één ogenblik. Echt zo een zin die je eigenlijk niet eens ziet, maar meer in één oogopslag onbewust waarneemt. Het was verder ook een mededeling van nul en generlei waarde hoor. Niemand hoeft er aanstoot aan te nemen wat mij betreft. Mág uiteraard wel, maar waarom zou je voor zo iets wat zo kort is. Zelf zou ik dat nooit doen, maar ik kan niet voor anderen spreken. Of in dit geval typen. Dus ja, absoluut, het is kort, maar goed. Nee, hoe vaak ik het ook teruglees, dat haal ik er niet uit.quote:
Hoe is het met de kittens Diaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Lekker en verstandig dat je volgende week een weekje vrij bent!
Gaat goed hoor. Ik heb het idee dat ze zich helemaal thuis voelen! Ze hebben hun drukke momenten, maar ze liggen ook nog vaak te slapen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 09:19 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoe is het met de kittens Diaan?
Dat je Lennon tuig noemt, is tot daar aan toe, maar om hem ook nog vernederend 'tuigJE' te noemen... tsskquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
Gaat goed hoor. Ik heb het idee dat ze zich helemaal thuis voelen! Ze hebben hun drukke momenten, maar ze liggen ook nog vaak te slapen.Ze zijn nu af en toe buiten met een tuigje. Dat vonden ze even wennen, maar wel leuk.
Ahh, super fijn!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat goed hoor. Ik heb het idee dat ze zich helemaal thuis voelen! Ze hebben hun drukke momenten, maar ze liggen ook nog vaak te slapen.Ze zijn nu af en toe buiten met een tuigje. Dat vonden ze even wennen, maar wel leuk.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat je Lennon tuig noemt, is tot daar aan toe, maar om hem ook nog vernederend 'tuigJE' te noemen... tssk![]()
Lekker in het zonnetje!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu thuis aan het werk... en heb gezelschap:
[ afbeelding ]
Lokaal zonnetje dan!quote:
Sja, dat viel me hier net ook op dat er behoorlijk veel wind staat. Beter dit dan die hitte van de afgelopen maanden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Lokaal zonnetje dan!Hier is het soms iets zonnig, maar het waait vooral.
Oh wacht, daar is de zon weer ff!
Vond dat ook wel lekker hoor, echt zomer!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dat viel me hier net ook op dat er behoorlijk veel wind staat. Beter dit dan die hitte van de afgelopen maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |