SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mafze MichaeToTlla+aanhangquote:
Plintje ja!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik neem nog een p(l)intje. Trusten.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef knokkels het volgende:
Ik voel me alsof ik in een 80s film zit
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, lastig. 7 cm is wel een eind hoor.
Ahh, ik in de 90’s (90’s chick) ik keek van de week The Neverending Storyquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef knokkels het volgende:
En ik alsof ik in een aflevering zit van Eigen huis en tuinquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef knokkels het volgende:
Ik heb het boek gelezen en ik heb de originele DVD.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ahh, ik in de 90’s (90’s chick) ik keek van de week The Neverending Story
AutoDJ heeft een voorkeur voor reggae vandaag geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Swaffelde net een blik bier van het aanrecht, dus het zal wel goed zijn.
Hahahaha, ik vond ‘schoonheid’ als zon vage begroeting!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:12 schreef henrivo het volgende:
Anders ben je ff in de war met een user__
Whoe!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik vond ‘schoonheid’ als zon vage begroeting!
Wie heb jij thuis gehad dannnnn....
Buren hebben nog niemand op je afgestuurd, jij naaktloperd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Best een fraai woord, swaffelen.
Ben hier al heel lang niet meer geweestquote:
Een paar weken geleden kwam er weer eens politie aan de deur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Buren hebben nog niemand op je afgestuurd, jij naaktloperd?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, kerol, hoe kóm je aan die nummers?
The Need To Be Naked.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja! Chardinges mot dat natuurlijk weer van Eggs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ben hier al heel lang niet meer geweestMoest van SjarlotteDrie ff komen kijken hier
![]()
Jij had toen die ava gemaakt toen ik voor het eerst draaide, dat weet ik nog wel
Goeie sociale controle welquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een paar weken geleden kwam er weer eens politie aan de deur.
Deze keer omdat 'buren' mij al dagen niet hadden gezien en alles dicht zat.![]()
Ja eh, het is godverrrrrredomme 938372 graden Celsius, dan zit er toch niemand voor zijn raam van de zon te genieten.
Ja dat realiseer ik me nu ook ineens jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik vond ‘schoonheid’ als zon vage begroeting!
Wie heb jij thuis gehad dannnnn....
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:19 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Gedurende mijjn shows zoek ik relevante nummers bij wat er op dat moment gebeurt in topic.
Nu was het uiteraard
[..]
The Need To Be Naked.
Waar ik ze vandaan haal? Uit mijn muzikale knapzak
Verlengen dan maar weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:22 schreef knokkels het volgende:
En natuurlijk kom ik niet uit met mijn playlist
Hou jij hier alles stiekem in de gaten ofwat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja! Chardinges mot dat natuurlijk weer van Eggs.
Ik vroeg aan die agenten of het niet handiger was geweest als de desbetreffende buren even langs waren gekomen. Zegt één van die gasten, ja, maar de auto was ook al dagen niet van zijn plek geweest.quote:
Heb zo mijn bronnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hou jij hier alles stiekem in de gaten ofwat?
Uiteraardquote:
Vette logica.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vroeg aan die agenten of het niet handiger was geweest als de desbetreffende buren even langs waren gekomen. Zegt één van die gasten, ja, maar de auto was ook al dagen niet van zijn plek geweest.
Butquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:25 schreef Charlotte3 het volgende:
Strange things did happen here
No stranger would it be
If we met at midnight
In the hanging tree
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
But
did you know
Charlotte
he swaffels a lot
quote:
Het liep zo lekker synchroon.quote:
Oh jij doet het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:32 schreef knokkels het volgende:
mixen ging een stuk lekkerder toen het compleet per ongeluk ging
Sup Eggsquote:
Ja na mij toch?quote:
Ik ben even keihard aan het falen in de mixquote:
Voor het eerst sinds maanden, voor knok.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ergens nog denk ik.
you?
Wuzzat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:38 schreef henrivo het volgende:
[..]
Oke fuck it nu ga ik em ook ff aanslingeren
Yo, knok. Duikel die bagpipes nog eens op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wuzzat?
Jij was gewoon nog niet eens ingelogd?
Dat gebeurde net inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar volgens mij loopt het geluid bij mij dwars door de Cue heen en hoor je me pitch aanpassen.
Die was netquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of the blood of an english muffin.
Oh bij jou bedoelde jequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoorde je dat bij mij niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |