Jezusquote:Op zondag 26 augustus 2018 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Battle for Azeroth Pathfinder 1Increased mount speed
Ik had eergister vooral lag in Suramar, specifiek bij het looten van mobs.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik snap niet waarom er steeds meer dingen langzaam werken.
Auction House, Guild Bank, vendors ook al, mailen gaat traag. The fuck is er aan de hand?
nee maar alles daarvoor is toch niet meer nuttig dus hoef je het ook niet te levelenquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kon die dingen nog niet maken, neem aan dat een lvl 33 nog geen dikke flasks enzo kan brouwen
Ach so, maar ik wilde het gewoon, bezigheidstherapie tussen het questen doorquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar alles daarvoor is toch niet meer nuttig dus hoef je het ook niet te levelen
Okquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach so, maar ik wilde het gewoon, bezigheidstherapie tussen het questen door
Wat is dat eerste dan?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:15 schreef cherrycoke het volgende:
a united nation gehaald, volgende goal pathfinder deel 1
Wat is veel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2018 20:45:05 ]
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:44 schreef redboyke het volgende:
wij hebben een grote guild dus er is altijd wel een groep mensen die mensen voor mythics zoeken, en wij vragen 310 voor m+0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
de fok knokploeg waar al jaren niemand online komtquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wij hebben een grote guild dus er is altijd wel een groep mensen die mensen voor mythics zoeken, en wij vragen 310 voor m+0
Omdat HEUL VEUL mensen stacks van 1 item op de AH dumpen. Er is gewoon teveel, wat het langzaam laat laden. Maar ze gaan dat aanpassen, hopelijk. (hoe meer auctions je op de AH zet, de kosten om ze erop te zetten worden hoger, om mensen te ontmoedingen om een stack van 100 in individuele 1tjes erop te gooien. Geen idee of er iets is als een max van zoveel auctions voordat die prijs verhoging in gaat...)quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik snap niet waarom er steeds meer dingen langzaam werken.
Auction House, Guild Bank, vendors ook al, mailen gaat traag. The fuck is er aan de hand?
maar dat komt door TSM addon omdat dat standaard zo staat.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Omdat HEUL VEUL mensen stacks van 1 item op de AH dumpen. Er is gewoon teveel, wat het langzaam laat laden. Maar ze gaan dat aanpassen, hopelijk. (hoe meer auctions je op de AH zet, de kosten om ze erop te zetten worden hoger, om mensen te ontmoedingen om een stack van 100 in individuele 1tjes erop te gooien. Geen idee of er iets is als een max van zoveel auctions voordat die prijs verhoging in gaat...)
Mooi, blocken die handel. Belachelijk dat ieders gameplay zo wordt verneukt door één of andere kut addonquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
maar dat komt door TSM addon omdat dat standaard zo staat.
ik heb eigenlijk geen last dat AH traag is. voor mensen die er veel op posten moeten ze toch altijd voor elk item kijken welke de goedkoopste is. met die TSM addon heb ik een minimum prijs en als iemand daaronder post dan kan ik dat item niet posten op AH. maar heb wel veel greenies en dingen recipies en andere rommel op de guildbank staan dat ik elke dag probeer te reposten in de hoop dat het verkocht raakt. op moment zijn mijn dagelijkse post kosten 167g wat eigenlijk niet zo veel is aangezien een epic teebu zwaard al 60g kost voor 48uurquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:11 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Mooi, blocken die handel. Belachelijk dat ieders gameplay zo wordt verneukt door één of andere kut addon
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:44 schreef redboyke het volgende:
Ook mensen die om een achievement vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe moet ik die in week twee hebben gehaald. En als ik 'm heb dan hoef ik die dungeon ook niet meer te doen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
coolui wil ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Hebben jullie het Naga event al gedaan in Boralus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las gisteren pas over de cheat. nog geen kans gehad om te zien of het werkte, klonk wel als zeer preciessie timing.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:48 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Potverdorie, kom ik net achter die exploit om alles Exalted te farmen in één dag is het al gehotfixed
Wat was de cheat dan?quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik las gisteren pas over de cheat. nog geen kans gehad om te zien of het werkte, klonk wel als zeer preciessie timing.
Krigen de mensen die hem gebruikt hebben een roll back, worden er andere acties tegen ze genomen. Dit klinkt niet helemaal fair.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Hebben jullie het Naga event al gedaan in Boralus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]naga's. Bijna net zo erg als murlocks.
#1 - Find a WQ (preferably one where u have to kill a certain amount of mobs).quote:
Haha, is ook niet fair natuurlijk. En er zullen vast en zeker wat bans gegeven zijnquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik las gisteren pas over de cheat. nog geen kans gehad om te zien of het werkte, klonk wel als zeer preciessie timing.
Krigen de mensen die hem gebruikt hebben een roll back, worden er andere acties tegen ze genomen. Dit klinkt niet helemaal fair.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar ik echt pissig van blijf worden is DazeScheur je op je mount voorbij een beest, haalt het beest 1x uit terwijl je al 3 meter verderop bent, instant dismount en 50% walking speed. Bah.
Daar heb je een consumable voor hequote:Op maandag 27 augustus 2018 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar ik echt pissig van blijf worden is DazeScheur je op je mount voorbij een beest, haalt het beest 1x uit terwijl je al 3 meter verderop bent, instant dismount en 50% walking speed. Bah.
Absorption bubblesquote:Op maandag 27 augustus 2018 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt ook, het blijft ook gewoon vaak een risico nemen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ja, of gewoon niet denken dat je overal doorheen kan jakkeren
Oh, je kan hier niet naar een specifieke tijd linken van een YT video blijkbaar.quote:
welke archeology die echo doorschijnende moose?quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Vandaag en morgen is trouwens de laatste dag dat je de archeology mount kan halen in Legion. Anders moet je een halfjaar wachten.
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
welke archeology die echo doorschijnende moose?
Heb dat nooit gedaan, is archeology leuk?quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Vandaag en morgen is trouwens de laatste dag dat je de archeology mount kan halen in Legion. Anders moet je een halfjaar wachten.
Leuk zal ik niet zeggen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb dat nooit gedaan, is archeology leuk?
Steeds dezelfde cast doen, paar keer achter elkaar om de juiste plek van het botje te vinden. Dat opgraven en weer hetzelfde proces opnieuw doen om het volgende botje (zo noem ik het even) te vinden. Tot je er 10 ofzo hebt en je naar de volgende locatie kan gaan om hetzelfde te doen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb dat nooit gedaan, is archeology leuk?
quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leuk zal ik niet zeggen.Maar je kan er mounts en pets mee krijgen. Meestal luister ik naar een podcast of zo als ik dat doe.
Joepiequote:Op maandag 27 augustus 2018 17:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Steeds dezelfde cast doen, paar keer achter elkaar om de juiste plek van het botje te vinden. Dat opgraven en weer hetzelfde proces opnieuw doen om het volgende botje (zo noem ik het even) te vinden. Tot je er 10 ofzo hebt en je naar de volgende locatie kan gaan om hetzelfde te doen.
Dus, wat denk je er van?
Het is wel beter dan Fishing
Jij hebt toch heel erg veel alts? Dan doe je in principe ook elke keer hetzelfde toch?quote:
Ja maar nee euuuhhh da's heel anders.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:45 schreef Moraad het volgende:
[..]
Jij hebt toch heel erg veel alts? Dan doe je in principe ook elke keer hetzelfde toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |