abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2018 @ 23:57:40 #251
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181412304
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:53 schreef ludovico het volgende:

Kan heel goed, ik weet nog dat de huisarts mevrouw aan tafel bij Pauw het keihard verloor van de antivaxers.
Omdat je met redelijke argumenten niets bereikt bij een paar hysterisch gillende wijven. Onder artsen is er geen discussie over inenten.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181412329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Omdat je met redelijke argumenten niets bereikt bij een paar hysterisch gillende wijven. Onder artsen is er geen discussie over inenten.
Zo hysterisch was het niet, die huisartse faalde gewoon heel hard en wist niet waar ze het over had. Ik weet niet of je het toevallig gezien hebt bij Pauw toentertijd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 23 augustus 2018 @ 23:59:08 #253
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181412335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:03 schreef Monolith het volgende:
Werd ook wel tijd dat de VVD eens wat draaide op dit onderwerp. Hebben toch vooral dwarsgelegen tot dusver. Zelfs het CDA was meegaander.
Zeikwijf
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:01:35 #254
Why is all the rum gone?
pi_181412396
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:58 schreef ludovico het volgende:

Zo hysterisch was het niet, die huisartse faalde gewoon heel hard en wist niet waar ze het over had.
Hebben wij een andere definitie van hysterisch. En die arts wist prima waar ze het over had.

Anyway, geen discussie onder artsen omtrent vaccinatie.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181412507
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hebben wij een andere definitie van hysterisch. En die arts wist prima waar ze het over had.

Anyway, geen discussie onder artsen omtrent vaccinatie.
Kon ze niet echt overbrengen dan.

En bij Pauw wisten ze ook dat ze keihard faalde want Pauw ging de volgende dag voor de uitzending nog een beetje half zijn excuses aanbieden aan het publiek dat ze niet willen dat de illusie bestaat dat vaccineren slecht is.

Nee, die arts was niet goed op de hoogte wat betreft vaccinaties. Hoeft ook niet, niet helemaal haar vakgebied natuurlijk, maar ga dan niet bij Pauw zitten praten over vacxins.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:06:46 #256
Why is all the rum gone?
pi_181412557
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:04 schreef ludovico het volgende:

Ze is huisarts, geen debater.

quote:
En bij Pauw wisten ze ook dat ze keihard faalde want Pauw ging de volgende dag voor de uitzending nog een beetje half zijn excuses aanbieden aan het publiek dat ze niet willen dat de illusie bestaat dat vaccineren slecht is.
Maar de bottomline is: onder artsen geen discussie over vaccineren.
pi_181412580
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, die arts was niet goed op de hoogte wat betreft vaccinaties. Hoeft ook niet, niet helemaal haar vakgebied natuurlijk, maar ga dan niet bij Pauw zitten praten over vacxins.
En haar drie tegenstanders die allemaal aan de prestigieuze University of Facebook zijn afgestudeerd zijn wel helemaal thuis in dat vakgebied :')?
pi_181412622
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ze is huisarts, geen debater.
Je hebt kennis of niet, onwaarheden niet kunnen pareren zegt iets over een gebrek aan kennis niet over of je goed bent in een debat voeren.

Bij haar ontbrak het dus aan kennis. Simpel zat.

Ik geloof je over dat "geen discussie" ;)
pi_181412636
Mensen die hun kinderen niet in laten enten zouden eigenlijk niet meer mee mogen doen.
pi_181412654
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:07 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

En haar drie tegenstanders die allemaal aan de prestigieuze University of Facebook zijn afgestudeerd zijn wel helemaal thuis in dat vakgebied :')?
Daar hoef je het niet van te verwachten, maar ze zullen zich best goed hebben ingelezen en ze zullen best dingen tegengekomen zijn die daadwerkelijk fout zijn gegaan.

Stelt niks voor ten opzichte van iemand die er verstand van heeft natuurlijk, maar dat was die huisarts i.i.g. niet.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:10:02 #261
Why is all the rum gone?
pi_181412670
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:08 schreef ludovico het volgende:

Je hebt kennis of niet, onwaarheden niet kunnen pareren zegt iets over een gebrek aan kennis niet over of je goed bent in een debat voeren.

Kolder.
pi_181412701
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Kolder.
Je kunt soms je kennis niet goed overbrengen, naar wat ik mij meen te herinneren wist de huisarts bepaalde dingen gewoon niet.
pi_181412795
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan heel goed, ik weet nog dat de huisarts mevrouw aan tafel bij Pauw het keihard verloor van de antivaxers. Zo evident is het dus blijkbaar ook weer niet voor iedereen in die beroepsgroep.
Anti-vaxxers zijn kei-fanatiek! Je moet van goed huize komen om niet te worden ondergesneeuwd. Blijkbaar was ze geen goed debater. Kan. Fout van de redactie dan.

Aan de andere kant waren er dus een aantal anti-vaxxers en zij er alleen maar alleen. Misschien licht geïntimideerd? Dan nogmaals, fout van de redactie, en excuses terecht.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:13:45 #264
Why is all the rum gone?
pi_181412805
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:10 schreef ludovico het volgende:

Je kunt soms je kennis niet goed overbrengen, naar wat ik mij meen te herinneren wist de huisarts bepaalde dingen gewoon niet.
'bepaalde dingen'?

Zoals:"Ik heb op feesboek gelezen dat in Buttfuck, Nebraska iemand groen oplichte, 2 dagen nadat ze was gevacineerd. Kunt U dat ontkennen?".

Dat was ongeveer de inhoud van het verhaal van de hysterische wijven die daar zaten. Maakt niet uit hoe goed je onderlegd bent, dat soort bullshit kun je niets mee.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:14:56 #265
45206 Pietverdriet
pi_181412853
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:08 schreef spiritusbus het volgende:
Mensen die hun kinderen niet in laten enten zouden eigenlijk niet meer mee mogen doen.
pi_181412857
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik geloof je over dat "geen discussie" ;)
pfff ik praat even voor mezelf, maar ondanks veel kennis op bepaalde gebieden verlies ik debatten toch vaak. Puur omdat ik er niet goed in ben en niet snel genoeg denk terwijl ik praat, achteraf weet ik altijd precies wat ik eigenlijk had moeten zeggen...

En zo zullen er velen zijn. Niet iedereen die kennis heeft is communicatief sterk.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_181412863
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef Montagui het volgende:

[..]

Anti-vaxxers zijn kei-fanatiek! Je moet van goed huize komen om niet te worden ondergesneeuwd. Blijkbaar was ze geen goed debater. Kan. Fout van de redactie dan.

Aan de andere kant waren er dus een aantal anti-vaxxers en zij er alleen maar alleen. Misschien licht geïntimideerd? Dan nogmaals, fout van de redactie, en excuses terecht.
Je gaat mij ook niet overtuigen met halve argumenten... Iemand die er echt kennis van heeft kan gewoon heel veel uitleggen en de grootste "zorgen" wegnemen met feiten. Maarja dat is mijn idee.

Als ziektes eenmaal verdwenen zijn hou je een ziekte labotoriaal ook in leven als je door blijft gaan met inenten, ik vind het wel interessant wanneer je met inenten zou stoppen bijvoorbeeld.
pi_181412897
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat kan, wil nog niet zeggen dat de anti-vaxxers omdat ze in een discussie overheersen gelijk hebben.
pi_181412904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

'bepaalde dingen'?

Zoals:"Ik heb op feesboek gelezen dat in Buttfuck, Nebraska iemand groen oplichte, 2 dagen nadat ze was gevacineerd. Kunt U dat ontkennen?".

Dat was ongeveer de inhoud van het verhaal van de hysterische wijven die daar zaten. Maakt niet uit hoe goed je onderlegd bent, dat soort bullshit kun je niets mee.
Neehoor, het waren niet alleen hele rare uit de duim gezogen angstverhalen.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:16:31 #270
Why is all the rum gone?
pi_181412922
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neehoor, het waren niet alleen hele rare uit de duim gezogen angstverhalen.
Wel.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:16:44 #271
45206 Pietverdriet
pi_181412925
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je gaat mij ook niet overtuigen met halve argumenten... Iemand die er echt kennis van heeft kan gewoon heel veel uitleggen en de grootste "zorgen" wegnemen met feiten. Maarja dat is mijn idee.

Als ziektes eenmaal verdwenen zijn hou je een ziekte labotoriaal ook in leven als je door blijft gaan met inenten, ik vind het wel interessant wanneer je met inenten zou stoppen bijvoorbeeld.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pokken
pi_181412940
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:16 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat kan, wil nog niet zeggen dat de anti-vaxxers omdat ze in een discussie overheersen gelijk hebben.
Nee, klopt, maar dat is geen goede PR voor iets wat heel belangrijk is.... De noodzaak is nu niet echt overgebracht maar eerder juist afgezwakt.
pi_181412958
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Wel.
:*

Blijkt niet echt uit de cijfers die je kunt lezen in de OP.... Niet dat dit voorval alles zou moeten verklaren wat betreft deze cijfers.... Maar het was geen goede PR.
pi_181412995
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je haalt een interview uit 2016 aan van 1 arts die in het nauw gedreven werd (door een overmacht aan fanatici) en niet goed weerwoord had. Inmiddels zijn er al meerdere interviews geweest waarin diverse artsen vrij helder waren. Je kunt je focussen op die ene arts, of ook eens luisteren naar de rest. Wat jij wil.
pi_181413002
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

pfff ik praat even voor mezelf, maar ondanks veel kennis op bepaalde gebieden verlies ik debatten toch vaak. Puur omdat ik er niet goed in ben en niet snel genoeg denk terwijl ik praat, achteraf weet ik altijd precies wat ik eigenlijk had moeten zeggen...

En zo zullen er velen zijn. Niet iedereen die kennis heeft is communicatief sterk.
Als extra moeilijkheid komt er ook nog eens bij dat je met complotgekkies de discussie aangaat, dat maakt het allemaal nog een slag uitdagender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')