abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:03:24 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181396550
quote:
De politie heeft een verdachte in beeld in de zaak van Nicky Verstappen, die in 1998 tijdens een zomerkamp werd verkracht en om het leven werd gebracht op de Brunssummerheide.

Op een persconferentie maakte de politie bekend dat de verdachte de 55-jarige Jos Brech is. Hij woonde ten tijde van de dood van Nicky bij zijn moeder in het naburige Simpelveld en vertrok oktober vorig jaar naar een chalet in de Franse Vogezen.

Sinds 19 februari heeft niemand nog iets van hem vernomen. In april is hij als vermist opgegeven. Hij had geen partner en geen kinderen en organiseerde survivaltochten in de Vogezen. Hij staat nu op de Europese opsporingslijst.

Brech kwam in beeld door het dna-verwantschapsonderzoek waaraan het afgelopen half jaar ongeveer 15.000 mannen hebben meegedaan. Hij deed daar zelf niet aan mee, maar dna van zijn familieleden leidde naar hem.

Dat leidde tot een match:

De Nederlandse politie is samen met Franse collega's naar het chalet van de verdachte in de Vogezen gegaan, maar daar was hij niet meer. Het chalet is doorzocht en er zijn spullen in beslag genomen, en daar is zijn dna op aangetroffen. Volgens de politie gaf dat 100 procent zekerheid.

Zedendelict
Brech was in het verleden actief bij de scouting en heeft enkele jaren op een peuterspeelzaal gewerkt. In 1985 kwam hij in beeld vanwege een zedendelict, maar die zaak werd geseponeerd. Welk delict dat was, kan de politie niet meer achterhalen. Zijn contactgegevens waren bekend, doordat hij in 1998 na de moord op Nicky Verstappen al door de politie is gehoord.

Op basis van de sporen die zijn gevonden, spreekt de politie van "daderspoor". De politie gaat ervan uit dat Brech in de laatste uren van Verstappen bij hem is geweest. Ook gaat de politie ervan uit dat hij nog leeft en buiten beeld probeert te blijven. Omdat hij door zijn werk overlevingstechnieken in de natuur beheerst, kan het lastig zijn hem op te sporen.

Nicky Verstappen verdween in de nacht van 9 op 10 augustus 1998 tijdens een zomerkamp op de Brunssummerheide. Een dag na zijn vermissing werd hij dood gevonden in de omgeving van het kamp.

De afgelopen jaren werden verscheidene verdachten aangehouden, maar allemaal wegens gebrek aan bewijs weer vrijgelaten.

Brech zelf was op 12 augustus 1998 een passant op de Brunssumerheide. Hij werd naar aanleiding daarvan twee keer gehoord, maar er waren geen aanwijzingen voor betrokkenheid.

Peter R. de Vries
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries, die de familie bijstaat en veel aandacht besteedde aan de verdwijning van Nicky Verstappen, liet vanochtend al op Twitter weten dat er een doorbraak was in de zaak en dat een strijd van twintig jaar wordt beloond. Hij bedankte politie en justitie voor hun vasthoudendheid de afgelopen jaren.

De moeder van Nicky Verstappen nam daarna het woord en richtte zich geėmotioneerd tot Peter R. de Vries. "Zonder jou was het nooit tot een oplossing gekomen. Je was een enorme steun voor ons en stond altijd klaar, ook tijdens je vakanties konden we je altijd bellen", zei ze.


De persconferentie:


De verdachte:

Naam: Jos Brech
Geboortedatum: 29-10-1962
Lengte: 1,80 m.
Haarkleur: Bruin (inmiddels grijs), golvend kort model
Opvallende lichaamskenmerken: Grote oren

Foto's:


SPOILER: +3 foto's van Jos:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VERMISSING JOS BRECH - DE FEITEN EN VRAGEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Krantenknipsels:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PeterRdeV twitterde op woensdag 22-08-2018 om 08:31:08 BREAKING NEWS: Jaaaa....! Er is - eindelijk - een DOORBRAAK in de zaak van Nicky Verstappen! Hoera! Met de familie zal ik om 12:00 uur op persco van politie/justitie in Maastricht een uitgebreide verklaring afleggen. Een strijd van 20 jaar... wordt toch beloond! Today is the day! https://t.co/Mk0Mb35m2J reageer retweet
pi_181396556
Stel dat ie ergens in Oekraine of oost europa zit. Beetje werken bij een boer voor wat kleding/kost en inwoning. Zie hem daar maar eens te vinden.
pi_181396558
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ook daar wonen andere mensen, dus dat lukt je niet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Frans_Meijer

En die had veeeeel meer geld.
Toch mooi bijna 10 jaar onvindbaar.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:04:18 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181396581
Zou Jos ook niet gewoon zijn begonnen met bushcraften om op termijn te verdwijnen? Mocht het hem te heet onder de voeten worden.
pi_181396597
Als je echt wil verdwijnen, kan je veel beter een anoniem leven ergens in een grote stad gaan leiden.
pi_181396598
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:03 schreef OpslugtAfMorket het volgende:

[..]

Toch mooi bijna 10 jaar onvindbaar.
Zeker.

In dat licht gezien, Jos heeft er al 20 jaar opzitten.
pi_181396622
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:04 schreef electronique het volgende:
Zou Jos ook niet gewoon zijn begonnen met bushcraften om op termijn te verdwijnen? Mocht het hem te heet onder de voeten worden.
En dat is precies wat ie gedaan heeft: Verdwijnen.
pi_181396625
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:05 schreef westwoodblvd het volgende:
Als je echt wil verdwijnen, kan je veel beter een anoniem leven ergens in een grote stad gaan leiden.
Met de juiste papieren en taalkennis is dat inderdaad een veel betere optie.
In de bush loop je gevaar, de natuur is echt niet altijd even vriendelijk. Hoe goed je het ook denkt te kennen.
pi_181396630
Met de juiste skills, en hij lijkt die te hebben, kun je niet alleen overleven, maar zelfs leven doordat alles wat je nodig hebt (drinken, voedsel, onderdak/beschutting en kleding) door Moeder Natuur verschaft wordt.
Beetje als een jager/verzamelaar eigenlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181396632
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:05 schreef westwoodblvd het volgende:
Als je echt wil verdwijnen, kan je veel beter een anoniem leven ergens in een grote stad gaan leiden.
Nee
pi_181396638
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:04 schreef electronique het volgende:
Zou Jos ook niet gewoon zijn begonnen met bushcraften om op termijn te verdwijnen? Mocht het hem te heet onder de voeten worden.
Dat is toch geen serieuze vraag?
pi_181396650
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:04 schreef NoXia het volgende:
Misschien inmiddels ook kaal en baardloos.
Elke man van rond de 50 met een beetje een onverzorgd baardje en kapsel wordt komende tijd aangezien voor Jos inderdaad. Als hij een beetje slim is verandert hij iets
pi_181396659
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:04 schreef electronique het volgende:
Zou Jos ook niet gewoon zijn begonnen met bushcraften om op termijn te verdwijnen? Mocht het hem te heet onder de voeten worden.
Zou me niets verbazen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181396667
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:06 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Met de juiste papieren en taalkennis is dat inderdaad een veel betere optie.
In de bush loop je gevaar, de natuur is echt niet altijd even vriendelijk. Hoe goed je het ook denkt te kennen.
ik ga toch voor een klein dorpje in de bergen in een uithoek van Georgiė of grenslanden.
pi_181396674
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:06 schreef StateOfMind het volgende:
Met de juiste skills, en hij lijkt die te hebben, kun je niet alleen overleven, maar zelfs leven doordat alles wat je nodig hebt (drinken, voedsel, onderdak/beschutting en kleding) door Moeder Natuur verschaft wordt.
Beetje als een jager/verzamelaar eigenlijk.
Moeder natuur brengt je ook wilde dieren, rampen (denk aan overstromingen, lange droogte, harde wind, etc.) en onzekerheid.

En vooropgesteld dat hij in de Vogezen zit, het is daar niet zo afgelegen als men denkt.
pi_181396690
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik ga toch voor een klein dorpje in de bergen in een uithoek van Georgiė of grenslanden.
Dat mag, zal ik het opslaan? Kunnen we voor de kerst concluderen dat je ongelijk had.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:08:59 #18
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181396696
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat mag, zal ik het opslaan? Kunnen we voor de kerst concluderen dat je ongelijk had.
Bluf.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:09:59 #19
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181396718
quote:
Scoutingkamp met Jos Brech afgelast na betasting kind

Een kamp van de toenmalige scoutingvereniging St. Hubertus uit Nuth is eind jaren negentig stilgelegd omdat een leider een kind had betast. Op dat kamp was ook Jos Brech, de verdachte in de moordzaak-Nicky Verstappen, als leider aanwezig.

Dat vertellen meerdere geschrokken oud-scouts die destijds op het kamp aanwezig waren tegen De Limburger.

Nu komen we erachter dat er mogelijk twee pedofielen op ons kamp aanwezig waren

De scouts van toen en hun ouders reageren emotioneel op het nieuws over Brech: ,,Nu komen we erachter dat er mogelijk twee pedofielen op ons kamp aanwezig waren. En eentje is waarschijnlijk ook nog een moordenaar. Ik ben echt in shock", zegt een jongen.

Het kamp in het Belgische Zutendaal werd volgens betrokkenen stopgezet nadat leider Frans B. een jongen had betast.,,Maar niemand had gedacht dat onze andere leider, Jos Brech, waarschijnlijk nog erger was", zegt een andere voormalige scout.

Niet geschikt
Brech was vermoedelijk actief bij St. Hubertus van eind jaren negentig tot en met 2002. St. Hubertus is in 2014 gefuseerd met Scouting Hedwig tot Scouting Nuth.

Die vereniging wil nog niet reageren, al meldt penningmeester Jo Dirks wel dat Brech uiteindelijk verzocht is te vertrekken: ,,Van die dingen waar het nu over gaat, met kinderen, heb ik nooit iets gemerkt. Hij voldeed gewoon niet. Het leidinggeven, zo'n heel proces, dat was te veel gevraagd. Hij was gewoon niet geschikt."
bron
pi_181396815
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee
Wel.

Waar denk je dat je meer opvalt als blanke man van middelbare leeftijd? Een grot in de Vogezen of hartje Londen?
pi_181396835
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik ga toch voor een klein dorpje in de bergen in een uithoek van Georgiė of grenslanden.
Hoe kom je nou weer bij Georgiė? :')
pi_181396915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat mag, zal ik het opslaan? Kunnen we voor de kerst concluderen dat je ongelijk had.
Prima!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:20:46 #23
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181396965
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_181396997
quote:
Dat hele durp hangt van ontucht aan elkaar. :{
pi_181397012
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:22 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dat hele durp hangt van ontucht aan elkaar. :{
Limburg hč.
pi_181397014
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:15 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hoe kom je nou weer bij Georgiė? :')
Wie is de Mol...
pi_181397045
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:22 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dat hele durp hangt van ontucht aan elkaar. :{
Je zou bijna gaan denken dat opgroeien in een grote stad veiliger is voor kinderen dan zo'n dorp ;(
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:26:27 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181397081
Elke padvindersclub zou zijn medewerkers minutieus moeten checken. Wat zit daar voor gespuis?
pi_181397091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:22 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dat hele durp hangt van ontucht aan elkaar. :{
Heel Limburg :’)
pi_181397115
quote:
Het dna-onderzoek onder 3000 mensen die nog niet hebben gereageerd gaat verder, omdat er meer sporen zijn gevonden op Nicky. De politie gaat niet uit van meer verdachten, omdat het niet zou gaan om zogenoemde dadersporen. Het zijn wel mensen die mogelijk iets hebben gezien of weten.
https://www.telegraaf.nl/(...)campaign=twitterfeed
pi_181397141
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:22 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dat hele durp hangt van ontucht aan elkaar. :{
Dat lijkt inderdaad zo te zijn, kwam gisteren al voorbij, lees https://www.nrc.nl/nieuws(...)til-7635609-a1224849
pi_181397142
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Moeder natuur brengt je ook wilde dieren, rampen (denk aan overstromingen, lange droogte, harde wind, etc.) en onzekerheid.

En vooropgesteld dat hij in de Vogezen zit, het is daar niet zo afgelegen als men denkt.
Rampen kun je idd weinig tegen doen, maar wilde dieren moeten voor een beetje survivalist geen probleem zijn.
En als ie, waar dan ook, ergens in Europa zit, heeft ie qua gevaar hooguit met beren en wolven te maken. maar een beetje survivalist/jager-verzamelaar weet ook daar uitstekend mee om te gaan qua zelfgemaakte wapens (voor jacht en verdediging), vallen en omheinigen en waarschuwings/afschrikkings mechanismen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181397147
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:14 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wel.

Waar denk je dat je meer opvalt als blanke man van middelbare leeftijd? Een grot in de Vogezen of hartje Londen?
Londen, zo'n beetje de stad met de meeste aantal surveillance camera's per vierkante meter ter wereld. Dan ben je dus zo gevonden :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_181397174
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:24 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Je zou bijna gaan denken dat opgroeien in een grote stad veiliger is voor kinderen dan zo'n dorp ;(
Ik zei het gisteren ook al; mijn familie komt daar uit de buurt en ken dankzij mijn roddeldende oma talloze verhalen over ontucht door voetbaltrainers, scouting en de rooms katholieke kerk uiteraard. Een aantal van die kampleiders hadden geloof ik ook al wel wat op hun kerfstok.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:31:43 #35
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181397186
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Elke padvindersclub zou zijn medewerkers minutieus moeten checken. Wat zit daar voor gespuis?
Mijn zoon wilde graag onder Scouting en natuurlijk is papa toen een dagje mee-geweest om te kijken wat er daar allemaal afspeelt en wie de leiders zijn. Gelukkig waren het allemaal scoutingleden van een jaar of 15-16 (veelal spontane meisjes). Dat was wel een geruststelling, maar hij besloot er toch niet onder te gaan. Als ik dit allemaal lees, ben ik daar wel blij om. De gedachte dat er iemand aan je kind zit is verschrikkelijk.
pi_181397199
Hoe lang is hij nou eigenlijk al verdachte? Sinds april al?

Begin, medio juni dus.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_181397256
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Londen, zo'n beetje de stad met de meeste aantal surveillance camera's per vierkante meter ter wereld. Dan ben je dus zo gevonden :)
Want die hebben allemaal facial recognition? :')
pi_181397275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:29 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Rampen kun je idd weinig tegen doen, maar wilde dieren moeten voor een beetje survivalist geen probleem zijn.
En als ie, waar dan ook, ergens in Europa zit, heeft ie qua gevaar hooguit met beren en wolven te maken. maar een beetje survivalist/jager-verzamelaar weet ook daar uitstekend mee om te gaan qua zelfgemaakte wapens (voor jacht en verdediging), vallen en omheinigen en waarschuwings/afschrikkings mechanismen.
Hoe groter je je kamp maakt, hoe groter de kans op gesnapt worden. Ook hoef je maar 1 keer niet op te letten....

Ik zeg niet dat hij het geen jaar of 2 vol kan houden, maar op gegeven moment is het klaar. Dan overkomt hem iets of hij laat zich per ongeluk zien of gaat kapot aan eenzaamheid. Er is altijd wel een trigger.
pi_181397298
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:34 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Want die hebben allemaal facial recognition? :')
In China wordt dit al zeer uitgebreid gebruikt inderdaad. Misschien is dit in Londen ook al lang in gebruik zonder dat wij het weten. Hoe dan ook.. in Londen ben je zo gevonden als je je gezicht laat zien.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_181397306
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:31 schreef tja77 het volgende:

[..]

Mijn zoon wilde graag onder Scouting en natuurlijk is papa toen een dagje mee-geweest om te kijken wat er daar allemaal afspeelt en wie de leiders zijn. Gelukkig waren het allemaal scoutingleden van een jaar of 15-16 (veelal spontane meisjes). Dat was wel een geruststelling, maar hij besloot er toch niet onder te gaan. Als ik dit allemaal lees, ben ik daar wel blij om. De gedachte dat er iemand aan je kind zit is verschrikkelijk.
Ja, zoiets zou nooit kunnen gebeuren op bijvoorbeeld een kinderdagverblijf. Of bij zwemles. Of bij turnen.

Verstandig besluit ^O^, je hebt alle risico's uitgesloten!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:37:18 #41
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181397315
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:34 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Want die hebben allemaal facial recognition? :')
Ik denk dat je het beste af bent in die omgeving waar je je het beste thuis voelt. Voor de een zal dat de stad zijn, die is mss ook meer het stedelijke leven gewend.
Voor de ander juist dat bushcraft-gedoe. In je eentje in de natuur. Dat lijken me dan ook wat stillere types.
pi_181397320
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

In China wordt dit al zeer uitgebreid gebruikt inderdaad. Misschien is dit in Londen ook al lang in gebruik zonder dat wij het weten. Hoe dan ook.. in Londen ben je zo gevonden als je je gezicht laat zien.
In Londen kan je in de massa opgaan als je een baard laat staan en je hoofd kaal scheert.
pi_181397337
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Elke padvindersclub zou zijn medewerkers minutieus moeten checken. Wat zit daar voor gespuis?
:O
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:38:30 #45
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181397348
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:36 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ja, zoiets zou nooit kunnen gebeuren op bijvoorbeeld een kinderdagverblijf. Of bij zwemles. Of bij turnen.

Verstandig besluit ^O^, je hebt alle risico's uitgesloten!
Bij zwemles ben je toch gewoon zelf aanwezig?
Kinderdagverblijf is mijn zoon nooit geweest, ik en zijn moeder hebben altijd zelf zorg gedragen voor hem.
pi_181397358
quote:
Als hij Jason Bourne heeft ingehuurd gaan ze hem sowieso nooit meer vinden. :P
pi_181397363
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:22 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dat hele durp hangt van ontucht aan elkaar. :{
Epe ook.

Maar daar is het gelukkig al even rustig.
pi_181397367
quote:
5s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:32 schreef nostra het volgende:
Hoe lang is hij nou eigenlijk al verdachte? Sinds april al?

Begin, medio juni dus.
Het verbaasde me al dat hij in April gewoon rond had kunnen lopen in Simpelveld, maar toen was hij nog geen verdachte dus.

Is er überhaupt iets duidelijk over het overlijden en de uitvaart van zijn moeder?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:39:33 #49
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181397378
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:38 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als hij Jason Bourne heeft ingehuurd gaan ze hem sowieso nooit meer vinden. :P
Wat een held is dat! _O_ :9

GrandeFormaggio twitterde op donderdag 23-08-2018 om 13:37:47 @Harry_Dillema De hele zaak #NickyVerstappen is een #hoax, inclusief zondebok Jos Brech. Er is niet eens een moordzaak, aangezien de doodsoorzaak nooit is vastgesteld. Rara. Wat een BS. #ProjectMonarch mindcontrol #psyop symboliek. https://t.co/eNDEycm0bM reageer retweet
:')
pi_181397401
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:39 schreef electronique het volgende:

[..]

Het verbaasde me al dat hij in April gewoon rond had kunnen lopen in Simpelveld, maar toen was hij nog geen verdachte dus.

Is er überhaupt iets duidelijk over het overlijden en de uitvaart van zijn moeder?
Įls dat werkelijk zo is.
pi_181397451
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bij zwemles ben je toch gewoon zelf aanwezig?
Kinderdagverblijf is mijn zoon nooit geweest, ik en zijn moeder hebben altijd zelf zorg gedragen voor hem.
quote:
In de zaak-Benno L.[1] is een zwemleraar in 2010 schuldig bevonden aan drie gevallen van gedwongen ontucht (aanranding), en nog 37 gevallen van ontucht, met minderjarige meisjes.[2][3] Als zedenzaak met één dader en oorspronkelijk 98 potentiėle slachtoffers is dit een van de grootste, dan wel dé grootste in zijn soort in de geschiedenis van de Nederlandse rechtspraak.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-Benno_L.

quote:
In veruit de meeste gevallen die bij de politie worden gemeld, is de verdachte een bekende van het slachtoffer. Het kan daarbij gaan om familieleden, maar ook om leraren of verzorgers. Of bijvoorbeeld om mensen die tijdens een afspraakje verder zijn gegaan dan het slachtoffer wilde. Seksuele delicten door onbekende daders komen veel minder vaak voor.
https://www.om.nl/onderwerpen/seksueel-geweld/

Ofwel, ik zou mij ernstig zorgen maken om je kinderen.
pi_181397481
Als wij alle gegevens hadden gehad op dit forum, hadden we het in mum van tijd opgelost.
pi_181397491
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:44 schreef Loekie1 het volgende:
Als wij alle gegevens hadden gehad op dit forum, hadden we het in mum van tijd opgelost.
Dan hadden we onze toetsenborden gestart en was de doodstraf al uitgevoerd, dat is zeker!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:45:00 #54
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181397493
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:42 schreef GereDathan het volgende:

[..]

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-Benno_L.

[..]

https://www.om.nl/onderwerpen/seksueel-geweld/

Ofwel, ik zou mij ernstig zorgen maken om je kinderen.
Wat is je punt?
Risico's sluit ik het liefst uit, zoals iedere ouder zou doen.
Ik of zijn moeder is bij elke zwemles van mijn zoon aanwezig geweest.
pi_181397532
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:45 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Risico's sluit ik het liefst uit, zoals iedere ouder zou doen.
Ik of zijn moeder is bij elke zwemles van mijn zoon aanwezig geweest.
Mijn punt is dat je onzin uitkraamt over dat je zo blij bent dat hij niet BIJ (niet onder) de Scouting is gegaan.

(Kinder)misbruik is van alle tijden onder alle omstandigheden. Bij de kerk, bij de Scouting, bij de zwemles, bij het KDV en gewoon bij je lieve suikeroompje.

Als je dat wil voorkomen, kan je beter geen kinderen krijgen.
pi_181397573
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:39 schreef NoXia het volgende:

[..]

Wat een held is dat! _O_ :9

GrandeFormaggio twitterde op donderdag 23-08-2018 om 13:37:47 @Harry_Dillema De hele zaak #NickyVerstappen is een #hoax, inclusief zondebok Jos Brech. Er is niet eens een moordzaak, aangezien de doodsoorzaak nooit is vastgesteld. Rara. Wat een BS. #ProjectMonarch mindcontrol #psyop symboliek. https://t.co/eNDEycm0bM reageer retweet
:')
Wat is "Project Monarch"?
pi_181397577
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:37 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ik denk dat je het beste af bent in die omgeving waar je je het beste thuis voelt. Voor de een zal dat de stad zijn, die is mss ook meer het stedelijke leven gewend.
Voor de ander juist dat bushcraft-gedoe. In je eentje in de natuur. Dat lijken me dan ook wat stillere types.
Plus dat sommige mensen de gave hebben om zich overal in de menigte op te doen gaan, of overal als local over te komen.

Mij wordt ook de gekste plekken de weg gevraagd... vorige week nog in Den Haag terwijl ik 2 minuten uit de trein was, in Parijs onder andere op een steenworp afstand van de Notre Dame (maar wel net buiten beeld) door een Franse non, terwijl echt niemand mij voor een Parisienne zal aanzien, en terwijl ik op mijn 18de een dag eerder in de VS was aangekomen door een dikke Amerikaan met stetson in de straten van Manhattan.

Sommige mensen horen nou eenmaal overal thuis, en dat zijn de mensen die verder niet opvallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:49:11 #58
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181397582
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je onzin uitkraamt over dat je zo blij bent dat hij niet OP (niet onder) Scouting te gaan.

(Kinder)misbruik is van alle tijden onder alle omstandigheden. Bij de kerk, bij de Scouting, bij de zwemles, bij het KDV en gewoon bij je lieve suikeroompje.

Als je dat wil voorkomen, kan je beter geen kinderen krijgen.
Bemoei je eigen met je eigen kinderen.
Ik zal mijn kind niet verbieden op Scouting te gaan omdat daar bij een aantal gevallen pedo's actief zijn geweest. Maar dan kan ik nog wel opgelucht zijn dat hij er uit eigen beweging niet onder wilde. Is dat dan zo moeilijk te bevatten?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:50:23 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181397610
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bemoei je eigen met je eigen kinderen.
Ik zal mijn kind niet verbieden op Scouting te gaan omdat daar bij een aantal gevallen pedo's actief zijn geweest. Maar dan kan ik nog wel opgelucht zijn dat hij er uit eigen beweging niet onder wilde. Is dat dan zo moeilijk te bevatten?
Die gast wil graag dwarsliggen of zo.
pi_181397639
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bemoei je eigen met je eigen kinderen.
Ik zal mijn kind niet verbieden op Scouting te gaan omdat daar bij een aantal gevallen pedo's actief zijn geweest. Maar dan kan ik nog wel opgelucht zijn dat hij er uit eigen beweging niet onder wilde. Is dat dan zo moeilijk te bevatten?
Nee hoor.

Het slaat enkel nergens op. Dit gebeurd, helaas, overal en altijd.
pi_181397647
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bemoei je eigen met je eigen kinderen.
Ik zal mijn kind niet verbieden op Scouting te gaan omdat daar bij een aantal gevallen pedo's actief zijn geweest. Maar dan kan ik nog wel opgelucht zijn dat hij er uit eigen beweging niet onder wilde. Is dat dan zo moeilijk te bevatten?
Beetje kansloos om dat achteraf te roepen natuurlijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181397658
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:39 schreef NoXia het volgende:

[..]

Wat een held is dat! _O_ :9

:')
Quote dat soort randdebielen dan ook niet, de categorie Wim Dankbaar, Micha Kat en die andere oetlul die iedere moord en vermissing weer gebruiken voor hun eigen aandachtsgeilheid en daarbij geen enkele schroom hebben maken de families van de slachtoffers alleen maar nog erger kapot.

Door dit soort nonsens sturen mensen wiens kind vermoord gevonden is zelfs een kopie van hun eigen ID en het ID van hun kind op naar dit soort totaal achterlijke figuren, simpelweg omdat ze niet weten hoe gestoord ze zijn en echt denken dat ze moeten bewijzen dat zij en hun kind echt zjin.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181397661
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Die gast wil graag dwarsliggen of zo.
Gast?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:00:53 #64
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181397843
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Nee hoor.

Het slaat enkel nergens op. Dit gebeurd, helaas, overal en altijd.
En ja, als ouder zijnde wil je je kind niks verbieden omdat JIJ je daar zorgen om maakt.
Maar ben je toch blij als ze hij er zelf voor kiest er niet op of onder te willen.
pi_181397844
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Plus dat sommige mensen de gave hebben om zich overal in de menigte op te doen gaan, of overal als local over te komen.

Mij wordt ook de gekste plekken de weg gevraagd... vorige week nog in Den Haag terwijl ik 2 minuten uit de trein was, in Parijs onder andere op een steenworp afstand van de Notre Dame (maar wel net buiten beeld) door een Franse non, terwijl echt niemand mij voor een Parisienne zal aanzien, en terwijl ik op mijn 18de een dag eerder in de VS was aangekomen door een dikke Amerikaan met stetson in de straten van Manhattan.

Sommige mensen horen nou eenmaal overal thuis, en dat zijn de mensen die verder niet opvallen.
Dit, zijn voordeel is ook nog dat hij geen typische kop heeft. Hij kan doorgaan voor Fransman, Belg, Deen of Noor.
pi_181397867
Er zijn ernstige fouten gemaakt omtrent dit onderzoek door puur amateurisme vanuit onze politie en onderzoekers.

Deze man kwam in het zicht als getuige valt er te lezen. Als ik daar aan het werk zou zijn zouden bij mij in ieder geval alle alarmbellen gaan rinkelen. Wie is deze merkwaardige man die alleen even komt kijken in de buurt van het plaats delict? Wat is zijn achtergrond, wat deed hij daar eigenlijk? In dat soort gevallen moet je rustig de situatie overdenken en de omgeving observeren. Hij zou niet weggekomen zijn als getuige als ik daar was. Daar had het al moeten eindigen.

En zo kan ik wel even door gaan.
What we do in Life - Echoes in Eternity
pi_181397890
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:00 schreef tja77 het volgende:

[..]

En ja, als ouder zijnde wil je je kind niks verbieden omdat JIJ je daar zorgen om maakt.
Maar ben je toch blij als ze hij er zelf voor kiest er niet op of onder te willen.
Maar dan wil hij op paardrijden, en daar gebeurd het net zo goed.

Mijn punt is, het maakt allemaal geen zak uit. Verkeerde tijd, verkeerde plaats en wat pech en het kind is de pineut.

Het is te kort door de bocht om enkel de Scouting te benoemen. Zonder overigens een band met de Scouting te hebben, ik zou hetzelfde reageren als je paardrijden of turnen had genoemd.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:03:06 #68
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181397894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Beetje kansloos om dat achteraf te roepen natuurlijk.
Niks kansloos,

Als ouder zijnde wil je je kind niks verbieden omdat JIJ je daar zorgen om maakt.
Maar ben je toch blij als ze hij er zelf voor kiest er niet op of onder te willen.
pi_181397959
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:01 schreef ObzidiaN het volgende:
Er zijn ernstige fouten gemaakt omtrent dit onderzoek door puur amateurisme vanuit onze politie en onderzoekers.

Deze man kwam in het zicht als getuige valt er te lezen. Als ik daar aan het werk zou zijn zouden bij mij in ieder geval alle alarmbellen gaan rinkelen. Wie is deze merkwaardige man die alleen even komt kijken in de buurt van het plaats delict? Wat is zijn achtergrond, wat deed hij daar eigenlijk? In dat soort gevallen moet je rustig de situatie overdenken en de omgeving observeren. Hij zou niet weggekomen zijn als getuige als ik daar was. Daar had het al moeten eindigen.

En zo kan ik wel even door gaan.
_O-
pi_181397975
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:03 schreef tja77 het volgende:

[..]

Niks kansloos,

Als ouder zijnde wil je je kind niks verbieden omdat JIJ je daar zorgen om maakt.
Maar ben je toch blij als ze hij er zelf voor kiest er niet op of onder te willen.
Wat doet je kind nu dan? Niks?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181397984
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:01 schreef ObzidiaN het volgende:
Er zijn ernstige fouten gemaakt omtrent dit onderzoek door puur amateurisme vanuit onze politie en onderzoekers.

Deze man kwam in het zicht als getuige valt er te lezen. Als ik daar aan het werk zou zijn zouden bij mij in ieder geval alle alarmbellen gaan rinkelen. Wie is deze merkwaardige man die alleen even komt kijken in de buurt van het plaats delict? Wat is zijn achtergrond, wat deed hij daar eigenlijk? In dat soort gevallen moet je rustig de situatie overdenken en de omgeving observeren. Hij zou niet weggekomen zijn als getuige als ik daar was. Daar had het al moeten eindigen.

En zo kan ik wel even door gaan.
Internetheld gespot. :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_181398008
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:01 schreef ObzidiaN het volgende:
Er zijn ernstige fouten gemaakt omtrent dit onderzoek door puur amateurisme vanuit onze politie en onderzoekers.

Deze man kwam in het zicht als getuige valt er te lezen. Als ik daar aan het werk zou zijn zouden bij mij in ieder geval alle alarmbellen gaan rinkelen. Wie is deze merkwaardige man die alleen even komt kijken in de buurt van het plaats delict? Wat is zijn achtergrond, wat deed hij daar eigenlijk? In dat soort gevallen moet je rustig de situatie overdenken en de omgeving observeren. Hij zou niet weggekomen zijn als getuige als ik daar was. Daar had het al moeten eindigen.

En zo kan ik wel even door gaan.
Ja en daar kun je je heel boos over maken maar wat heeft dat voor zin?

De familie zal daarnaast nog tig verwijten kunnen opnoemen die achteraf niet netjes waren/ anders hadden gemoeten/ nooit gezegd hadden mogen worden.

Feit blijft, ze weten nu eindelijk wie erbij betrokken was. Denk dat dat ze heel veel waard is.

Volgende stap, die vent levend opsporen en veroordelen. Proberen antwoorden te krijgen.
Helaas is zijn ma als dood, die hadden ze anders ook even vast mogen zetten.

Waarom is zijn zus trouwens verhuist naar Veendam? Heeft die überhaupt al ergens gereageerd op de verdenking van betrokkenheid van de dood van Nicky door haar broertje?
pi_181398012
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:01 schreef ObzidiaN het volgende:
Er zijn ernstige fouten gemaakt omtrent dit onderzoek door puur amateurisme vanuit onze politie en onderzoekers.

Deze man kwam in het zicht als getuige valt er te lezen. Als ik daar aan het werk zou zijn zouden bij mij in ieder geval alle alarmbellen gaan rinkelen. Wie is deze merkwaardige man die alleen even komt kijken in de buurt van het plaats delict? Wat is zijn achtergrond, wat deed hij daar eigenlijk? In dat soort gevallen moet je rustig de situatie overdenken en de omgeving observeren. Hij zou niet weggekomen zijn als getuige als ik daar was. Daar had het al moeten eindigen.

En zo kan ik wel even door gaan.
Luister vriend. Als er brand hier in de buurt is ga ik ook vaker even kijken. Dat maakt toch van mij geen pyromaan?
U MAD?
pi_181398015
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Londen, zo'n beetje de stad met de meeste aantal surveillance camera's per vierkante meter ter wereld. Dan ben je dus zo gevonden :)
Klopt. 500.000 camerabeelden heb je zo gecheckt. Zeker als een persoon er totaal anders uit ziet, omdat hij zijn uiterlijk drastisch heeft veranderd.

😂
pi_181398020
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:01 schreef ObzidiaN het volgende:
Er zijn ernstige fouten gemaakt omtrent dit onderzoek door puur amateurisme vanuit onze politie en onderzoekers.

Deze man kwam in het zicht als getuige valt er te lezen. Als ik daar aan het werk zou zijn zouden bij mij in ieder geval alle alarmbellen gaan rinkelen. Wie is deze merkwaardige man die alleen even komt kijken in de buurt van het plaats delict? Wat is zijn achtergrond, wat deed hij daar eigenlijk? In dat soort gevallen moet je rustig de situatie overdenken en de omgeving observeren. Hij zou niet weggekomen zijn als getuige als ik daar was. Daar had het al moeten eindigen.

En zo kan ik wel even door gaan.
ah, een toetsenbordheld die en passant ook nog even rechercheur is ^O^
pi_181398030
Altijd makkelijk lullen achteraf.
pi_181398031
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Internetheld gespot. :')
Jaja, dat is een wijze man hoor!

Al die rechercheurs van de laatste 20 jaar, die verbleken bij de heldere aanpak van deze keyboard warrior! Als deze warrior bij de pliesie zit, berg je dan maar als boefje! Binnen een kwartiertje heeft hij je :Y
pi_181398037
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:44 schreef Loekie1 het volgende:
Als wij alle gegevens hadden gehad op dit forum, hadden we het in mum van tijd opgelost.
Ik hoop nog steeds zo erg dat jij een troll bent.
pi_181398039
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, zijn voordeel is ook nog dat hij geen typische kop heeft. Hij kan doorgaan voor Fransman, Belg, Deen of Noor.
Ja klopt, zelfs Oostenrijk, Hongarije enz. is niet zo'n punt.
Hij oogt al snel local.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181398056
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:08 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Klopt. 500.000 camerabeelden heb je zo gecheckt. Zeker als een persoon er totaal anders uit ziet, omdat hij zijn uiterlijk drastisch heeft veranderd.

😂
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik doe voor het ontbijt zo'n 350.000 camerabeelden en dan na het diner de laatste 150.000.

Eitje.
pi_181398061
Ik moet altijd zo lachen om Leandra en ootjekatootje in dit soort topics. _O-
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181398078
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om Leandra en ootjekatootje in dit soort topics. _O-
Ik om Loeki.
pi_181398082
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik doe voor het ontbijt zo'n 350.000 camerabeelden en dan na het diner de laatste 150.000.

Eitje.
Afgesproken.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:11:41 #84
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181398091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Maar dan wil hij op paardrijden, en daar gebeurd het net zo goed.

Mijn punt is, het maakt allemaal geen zak uit. Verkeerde tijd, verkeerde plaats en wat pech en het kind is de pineut.

Het is te kort door de bocht om enkel de Scouting te benoemen. Zonder overigens een band met de Scouting te hebben, ik zou hetzelfde reageren als je paardrijden of turnen had genoemd.
Er zijn sporten en verenigingen die zich er meer voor lenen dan andere.
Met Scouting ga je op kamp.
Nee als het gebeurt voorkom je het niet, maar als ouder zijnde bind je je kind liever niet op het spek.
pi_181398124
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:11 schreef tja77 het volgende:

[..]

Er zijn sporten en verenigingen die zich er meer voor lenen dan andere.
Met Scouting ga je op kamp.
Nee als het gebeurt voorkom je het niet, maar als ouder zijnde bind je je kind liever niet op het spek.
:')

Turnkamp www.tvk.nu/algemeen.html
Voetbalkamp https://www.knvb.nl/campus/voetbalkampen
Zwemkamp https://swimcamp.sportstarz.nl/
Ponykamp http://www.dehoeven.com

Moet ik nog even doorgaan? Of begin je het eindelijk te snappen?

Misschien dat jouw kinderen er geen moeite mee hebben om 24/7 onder toezicht van papa en mama binnen in huis te zitten, maar de meeste kinderen proberen er nog wel wat van te maken zal ik maar zeggen...
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:14:01 #86
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181398138
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:06 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wat doet je kind nu dan? Niks?
Hij is onder geen enkele sport.
Ik vraag het hem regelmatig en motiveer hem ook om wat te gaan doen.
Maar speelt liever buiten met leeftijdgenootjes.
Ikzelf tennis, en dat vind hij ook leuk. Maar zodra het woord les/training valt, voelt het voor hem als een verplichting en haakt hij af.

Maar het gaat nu off topic.
pi_181398152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om Leandra en ootjekatootje in dit soort topics. _O-
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Die zus is getrouwd en heeft kinderen. Ook zielig, die moeten volgende week weer naar school. Zus is ook al een paar weken van de radar maar heeft een caravan in Duitsland.

Raampje boven staat wel op een kier volgens RTV Noord.
pi_181398176
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:01 schreef ObzidiaN het volgende:
Er zijn ernstige fouten gemaakt omtrent dit onderzoek door puur amateurisme vanuit onze politie en onderzoekers.

Deze man kwam in het zicht als getuige valt er te lezen. Als ik daar aan het werk zou zijn zouden bij mij in ieder geval alle alarmbellen gaan rinkelen. Wie is deze merkwaardige man die alleen even komt kijken in de buurt van het plaats delict? Wat is zijn achtergrond, wat deed hij daar eigenlijk? In dat soort gevallen moet je rustig de situatie overdenken en de omgeving observeren. Hij zou niet weggekomen zijn als getuige als ik daar was. Daar had het al moeten eindigen.

En zo kan ik wel even door gaan.
Achteraf is het mooi wonen
Blust branden.
pi_181398181
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hij is onder geen enkele sport.
Ik vraag het hem regelmatig en motiveer hem ook om wat te gaan doen.
Maar speelt liever buiten met leeftijdgenootjes.
Ikzelf tennis, en dat vind hij ook leuk. Maar zodra het woord les/training valt, voelt het voor hem als een verplichting en haakt hij af.

Maar het gaat nu off topic.
Buiten spelen???

Pfoe, gevaarlijk. Ik weet niet of ik mijn kinder wel onder buitenspelen zou willen hebben.

quote:
Julie Lejeune (29 november 1986) en Mélissa Russo (11 september 1986), twee Waalse vriendinnetjes, werden op 24 juni 1995 samen ontvoerd in Grāce-Hollogne, een gemeente in de provincie Luik. De toen achtjarige meisjes hadden samen nog op een brug over de autosnelweg gestaan om naar voorbijrijdende auto's te zwaaien.[1] Op 17 augustus 1996 werden hun lichamen teruggevonden in de tuin van Dutroux' vrouw Michelle Martin in Sars-la-Buissičre.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-Dutroux

Tennis is voor volwassenen ook levensgevaarlijk trouwens, loopt een hoop gespuis rond hoor!

quote:
Everink werd in de ochtend van 4 maart 2016 dood in zijn woning in Bilthoven aangetroffen. Hij bleek door messteken om het leven te zijn gebracht. Later werd Mark de Jong, de coach van tennisser Robin Haase, als verdachte opgepakt. De Rotterdammer zou gokschulden hebben bij onder meer Everink.[4] Op 23 januari 2018 werd De Jong veroordeeld tot 18 jaar cel.[5]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Koen_Everink
pi_181398186
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Luister vriend. Als er brand hier in de buurt is ga ik ook vaker even kijken. Dat maakt toch van mij geen pyromaan?
Nee, maar dan moet je niet verbaasd zijn als iemand het verdacht vindt dat je daar rondloopt....
En je zou de eerste niet zijn die het wel is.

Verder ben ik er helemaal voor als ze ramptoeristen gaan identificeren, en afhankelijk van het soort misdaad mag je ook gelijk om DNA verzoeken.
Wie moeilijk doet krijgt een sterretje achter zijn naam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:16:37 #91
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181398194
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:13 schreef GereDathan het volgende:

[..]

:')

Turnkamp www.tvk.nu/algemeen.html
Voetbalkamp https://www.knvb.nl/campus/voetbalkampen
Zwemkamp https://swimcamp.sportstarz.nl/
Ponykamp http://www.dehoeven.com

Moet ik nog even doorgaan? Of begin je het eindelijk te snappen?

Misschien dat jouw kinderen er geen moeite mee hebben om 24/7 onder toezicht van papa en mama binnen in huis te zitten, maar de meeste kinderen proberen er nog wel wat van te maken zal ik maar zeggen...
Jarenlang gevoetbald (nooit op kamp geweest)

Maar je laatste alinea laat eigenlijk al zien dat je gewoon zit te trollen.
Zak er lekker in. :W
pi_181398208
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om Leandra en ootjekatootje in dit soort topics. _O-
Alle wijsheid verkregen vanuit de luie stoel kijkend naar detective series op tv.
Blust branden.
pi_181398242
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:16 schreef tja77 het volgende:

[..]

Jarenlang gevoetbald (nooit op kamp geweest)

Maar je laatste alinea laat eigenlijk al zien dat je gewoon zit te trollen.
Zak er lekker in. :W
Lastig he, je ongelijk erkennen.
pi_181398248
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:17 schreef Brandblussert het volgende:

[..]

Alle wijsheid verkregen vanuit de luie stoel kijkend naar detective series op tv.
🤓 en van jullie hier op Fok!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:20:27 #95
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181398267
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:18 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Lastig he, je ongelijk erkennen.
Je trekt je eigen conclusies gebaseerd op je onderbuikgevoelens, dan is het gewoon einde discussie.
pi_181398276
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

🤓 en van jullie hier op Fok!
En dit is ook altijd een goede bron van kennis:

pi_181398294
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je trekt je eigen conclusies gebaseerd op je onderbuikgevoelens, dan is het gewoon einde discussie.
Nee, jij beweert ten eerste dat er alleen bij de Scouting misbruik plaatsvind. Je bent blij dat je kind daar niet bijzit. Het is vervolgens de enige vereniging die op kamp gaat. En als laatste is buitenspelen in jouw ogen bijzonder veilig.

Alles wat je hebt genoemd is weerlegd met feiten.

Er is er maar 1 die onderbuikgevoels heeft, en dat ben ik niet.
pi_181398314
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je trekt je eigen conclusies gebaseerd op je onderbuikgevoelens, dan is het gewoon einde discussie.
o mooi! Dan kunnen jullie nu stoppen, we hebben nog genoeg te doen hier! Wie weet waar de Old Crow is?

Kan iemand ff een kaartje maken?

Moet verdorie ook alles alleen doen hier, Mata weg, Stacey vermist en de rest druk ofzo.
pi_181398331
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:20 schreef GereDathan het volgende:

[..]

En dit is ook altijd een goede bron van kennis:

[ afbeelding ]
Nee, ben meer van de Wallanders.
pi_181398339
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

o mooi! Dan kunnen jullie nu stoppen, we hebben nog genoeg te doen hier! Wie weet waar de Old Crow is?

Kan iemand ff een kaartje maken?

Moet verdorie ook alles alleen doen hier, Mata weg, Stacey vermist en de rest druk ofzo.
Ik ben nog ff op zoek naar de vermiste Fok!ster, daarna sluit ik me aan bij jouw zoektocht.

Ben nu even net op Facebook aan het kijken, hierna ga ik Google starten. Het gaat goedkomen ^O^
pi_181398340
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar dan moet je niet verbaasd zijn als iemand het verdacht vindt dat je daar rondloopt....
En je zou de eerste niet zijn die het wel is.

Verder ben ik er helemaal voor als ze ramptoeristen gaan identificeren, en afhankelijk van het soort misdaad mag je ook gelijk om DNA verzoeken.
Wie moeilijk doet krijgt een sterretje achter zijn naam.
😂😂
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:25:17 #102
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181398364
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:21 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Nee, jij beweert ten eerste dat er alleen bij de Scouting misbruik plaatsvind. Je bent blij dat je kind daar niet bijzit. Het is vervolgens de enige vereniging die op kamp gaat. En als laatste is buitenspelen in jouw ogen bijzonder veilig.

Alles wat je hebt genoemd is weerlegd met feiten.
quote:
Nee, jij beweert ten eerste dat er alleen bij de Scouting misbruik plaatsvind
Waar zeg ik dat?

quote:
Je bent blij dat je kind daar niet bijzit
Klopt

quote:
Het is vervolgens de enige vereniging die op kamp gaat
Waar zeg ik dat?

quote:
En als laatste is buitenspelen in jouw ogen bijzonder veilig.
Waar zeg ik dat?
pi_181398383
Kan iemand mij uitleggen hoe je de kranten doorzoekt. Het valt me net in dat Jong Nederland (soort scouting) in Geleen ook plots opgedoekt was. Moet ergens rond 1985 geweest zijn.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:27:31 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181398401
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, ben meer van de Wallanders.
Oh ik ook.... dat zou wel eea verklaren :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181398428
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:23 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik ben nog ff op zoek naar de vermiste Fok!ster, daarna sluit ik me aan bij jouw zoektocht.

Ben nu even net op Facebook aan het kijken, hierna ga ik Google starten. Het gaat goedkomen ^O^
gelukkig maar, en die lelijke OP

Mata draait zich om in zijn virituele graf...
pi_181398458
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:25 schreef tja77 het volgende:

[..]

[..]

Waar zeg ik dat?
Kort van geheugen?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:31 schreef tja77 het volgende:

[..]

Mijn zoon wilde graag onder Scouting en natuurlijk is papa toen een dagje mee-geweest om te kijken wat er daar allemaal afspeelt en wie de leiders zijn. Gelukkig waren het allemaal scoutingleden van een jaar of 15-16 (veelal spontane meisjes). Dat was wel een geruststelling, maar hij besloot er toch niet onder te gaan. Als ik dit allemaal lees, ben ik daar wel blij om. De gedachte dat er iemand aan je kind zit is verschrikkelijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bemoei je eigen met je eigen kinderen.
Ik zal mijn kind niet verbieden op Scouting te gaan omdat daar bij een aantal gevallen pedo's actief zijn geweest. Maar dan kan ik nog wel opgelucht zijn dat hij er uit eigen beweging niet onder wilde. Is dat dan zo moeilijk te bevatten?
quote:
Waar zeg ik dat?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:11 schreef tja77 het volgende:

[..]

Er zijn sporten en verenigingen die zich er meer voor lenen dan andere.
Met Scouting ga je op kamp.
Nee als het gebeurt voorkom je het niet, maar als ouder zijnde bind je je kind liever niet op het spek.
quote:
Waar zeg ik dat?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik vraag het hem regelmatig en motiveer hem ook om wat te gaan doen.
Maar speelt liever buiten met leeftijdgenootjes.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:11 schreef tja77 het volgende:
Nee als het gebeurt voorkom je het niet, maar als ouder zijnde bind je je kind liever niet op het spek.
Ofwel, buitenspelen is veilig en kan niets gebeuren. Je bind je kind liever niet op het spek tenslotte.
pi_181398468
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:26 schreef valentijn101 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je de kranten doorzoekt. Het valt me net in dat Jong Nederland (soort scouting) in Geleen ook plots opgedoekt was. Moet ergens rond 1985 geweest zijn.
Op Google naar digitale kranten zoeken? Ws regionaal en onder een betaalmuur, maar veel ervan zijn tussen 2000-2010 gedigitaliseerd.
pi_181398470
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

gelukkig maar, en die lelijke OP

Mata draait zich om in zijn virituele graf...
Mata was wel succesvol in het leven, daarom is hij niet meer op Fok!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:33:55 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181398517
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:26 schreef valentijn101 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je de kranten doorzoekt. Het valt me net in dat Jong Nederland (soort scouting) in Geleen ook plots opgedoekt was. Moet ergens rond 1985 geweest zijn.
Delpher is perfect.
https://www.delpher.nl/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:34:37 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181398539
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:31 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Mata was wel succesvol in het leven, daarom is hij niet meer op Fok!
Was?
Dat is dan toch de reden dat hij niet meer op FOK! zit?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181398565
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was?
Dat is dan toch de reden dat hij niet meer op FOK! zit?
Hij heeft het onderspit gedolven, in de echte wereld bleek het net anders te gaan dan achter het keyboard op Fok!

:'(
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:36:02 #112
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181398574
quote:
Vanuit dit basiskamp verdween Jos Brech; zaak doet denken aan onopgeloste moord op Grégory (4) in Frankrijk

Jos Brech, verdacht van betrokkenheid bij de dood van Nicky Verstappen, is gevlucht naar de Franse Vogezen. Bob van Huėt, verslaggever van onze zusterkrant AD, bezocht de hut in het natuurgebied waar Brech zich verschanste.
De houten hut waar Jos Brech zich terugtrok, is vooral afgelegen. Je kunt er vanuit het Franse Vogezendorp Sainte-Marie-aux-Mines met de auto hooguit in de buurt komen. Het laatste stuk is alleen te voet toegankelijk.

Al 200 tips over verblijfplaats verdachte zaak Nicky Verstappen: “Dader moet nu ook kapot”
‘The Old Crow’, zo heet het basiskamp van Brech en andere ‘bushcrafters’ - liefhebbers van lange wandelingen in ruige natuur -, en het ligt op een hoogte van 812 meter onder de bergkam Violu. Het kamp van de Nederlandse wandelvrienden is niet makkelijk te vinden en bepaald niet gastvrij naar passanten. Er staat een slagboom op de weg met een groen bordje met de typische tekst ‘First nation first’. (Het is de term waarmee in de Verenigde Staten en Canada de eerste bewoners worden aangeduid, de indianen en Inuit of Eskimo’s.)

‘The Old Crow’, zo heet het basiskamp van Brech en andere ‘bushcrafters’ - liefhebbers van lange wandelingen in ruige natuur -, en het ligt op een hoogte van 812 meter onder de bergkam Violu. Het kamp van de Nederlandse wandelvrienden is niet makkelijk te vinden en bepaald niet gastvrij naar passanten. Er staat een slagboom op de weg met een groen bordje met de typische tekst ‘First nation first’. (Het is de term waarmee in de Verenigde Staten en Canada de eerste bewoners worden aangeduid, de indianen en Inuit of Eskimo’s.)

Extra sloten
Daarna waarschuwingsborden met een camera, een klassieke ‘pas op voor de hond’ en een ‘maison piégé’ : voor Fransen het signaal om een huis beter niet binnen te gaan, omdat er mogelijk gevaarlijke valstrikken zijn. Blijkbaar was dat allemaal niet genoeg, blijkt uit extra sloten op de deur. Recent is nog ingebroken in de hut, weten betrokkenen, waarbij specifieke spullen zijn verdwenen die gebruikt kunnen worden door iemand die in de bossen leeft. Andere voorwerpen van waarde liet de dief liggen. Was het Brech? Zijn vrienden weten het niet zeker, maar het vermoeden is er. Hij kent het gebied in ieder geval op zijn duimpje.

In de loop van donderdagochtend arriveren de eerste Franse journalisten. De zaak heeft ook de volle aandacht van de Franse media, nadat de lokale krant Derničres Nouvelles D’Alsace (DNA) er vanochtend mee uitpakte. ‘De klopjacht loopt via Sainte-Marie’, kopte de krant. Iedereen in de regio heeft de foto van Brech nu wel gezien.

Journalist Vivien Montag (43) was de eerste die de chalet traceerde aan de hand van een foto. Gisteren was hij er ook. ,,Er was niemand. Ik heb wel een kat gezien die rond het huis liep. Ik weet niet of iemand die verzorgt.”

Alle luiken zijn gesloten. Vlakbij het gebouw laat een mevrouw haar hond uit. Ze woont in de buurt en is geschrokken van wat ze in de krant zag. ,,Een kindermoordenaar, verschrikkelijk”, zegt ze. ,,Ik hoop dat ze hem snel pakken.”

Misdaad-mysterie
In de buurt wisten ze tot gisteren weinig van de Nederlandse wandelaar, of van de link met een moordzaak die Nederland al 20 jaar bezighoudt. Maar nu het bekend is, trekken bewoners zich het drama aan. Dit is namelijk precies het gebied waar een van de grootste Franse misdaad-mysteries plaatsvond. Het slachtoffer heette niet Nicky, maar ‘de kleine Grégory’.

De jongen was vier toen hij verdween en werd diezelfde dag nog teruggevonden in de Vologne, een rivier die de Vogezen doorsnijdt. Dertig jaar lang werd gezocht naar de dader die werd gezocht in de familie. Schrijfster Marguerite Duras zet de zaken op scherp in de krant Libération, de zaak Grégory wordt verfilmd en bezongen - maar nog steeds is er niemand veroordeeld voor de moord.

In alle gesprekken over Nicky wordt nu ook gerefereerd aan Grégory. Dat is één van de redenen waarom nu ook de Franse media groot uitrukken. Ze kennen het verdriet. Twee jongetjes die nu dertigers waren geweest, als ze die kwade dag niet de verkeerde hadden ontmoet.


bron

Murder of Grégory Villemin
pi_181398578
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:01 schreef ObzidiaN het volgende:
Er zijn ernstige fouten gemaakt omtrent dit onderzoek door puur amateurisme vanuit onze politie en onderzoekers.

Deze man kwam in het zicht als getuige valt er te lezen. Als ik daar aan het werk zou zijn zouden bij mij in ieder geval alle alarmbellen gaan rinkelen. Wie is deze merkwaardige man die alleen even komt kijken in de buurt van het plaats delict? Wat is zijn achtergrond, wat deed hij daar eigenlijk? In dat soort gevallen moet je rustig de situatie overdenken en de omgeving observeren. Hij zou niet weggekomen zijn als getuige als ik daar was. Daar had het al moeten eindigen.

En zo kan ik wel even door gaan.
20 jaar intensief speurwerk heeft niet geholpen. Wij krijgen hier een krantenartikel boven tafel dat zij nog nooit gezien hebben.
pi_181398607
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:36 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

20 jaar intensief speurwerk heeft niet geholpen. Wij krijgen hier een krantenartikel boven tafel dat zij nog nooit gezien hebben.
Binnen welk tijdsbestek had jij deze zaak opgelost? Of heb je hem stiekem al opgelost?
pi_181398627
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Jaja, dat is een wijze man hoor!

Al die rechercheurs van de laatste 20 jaar, die verbleken bij de heldere aanpak van deze keyboard warrior! Als deze warrior bij de pliesie zit, berg je dan maar als boefje! Binnen een kwartiertje heeft hij je :Y
Snel alle cold-case dossiers op het bordje van deze helden pleuren. Binnen een week ze zijn opgelost _O-
pi_181398637
quote:
Die inbraak doet dan wel weer vermoeden dat hij in de buurt is..
pi_181398690
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:31 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Mata was wel succesvol in het leven, daarom is hij niet meer op Fok!
O ik hoorde wat anders in de wandelgangen maar das of topic.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:40:41 #118
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181398693
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:30 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Kort van geheugen?

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ofwel, buitenspelen is veilig en kan niets gebeuren. Je bind je kind liever niet op het spek tenslotte.
Begrijpend lezen is niet echt jouw dingetje, is het wel?
pi_181398766
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:38 schreef electronique het volgende:

[..]

Die inbraak doet dan wel weer vermoeden dat hij in de buurt is..
Overzicht gestolen spullen bij inbraak eind mei / begin juni in Old Crow

pi_181398769
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet echt jouw dingetje, is het wel?
Ah, we gaan over op de persoonlijke aanval. Alles om te verhullen dat je ongelijk hebt nietwaar.
pi_181398792
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:38 schreef grimselman het volgende:

[..]

Snel alle cold-case dossiers op het bordje van deze helden pleuren. Binnen een week ze zijn opgelost _O-
Loekie1 start het toetsenbord en Google ook, nou dan hebben ze echt geen week nodig hoor!
pi_181398796
Ik vind het wel typerend dat waar dat hele onderzoeksteam met vijftig rechercheurs en talloze deskundigen, psychologen en gedragsspecialisten twintig jaar bezig is geweest, miljoenen heeft het gekost, hier iemand binnen twee dagen een cruciaal krantenartikel boven water krijgt dat zij nog nooit gezien hebben.
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 14:45:42 #123
382129 crew  Donna
pi_181398798
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:44 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Overzicht gestolen spullen bij inbraak eind mei / begin juni in Old Crow

[ afbeelding ]
Dus ze weten wie het heeft gedaan?
pi_181398809
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:44 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Overzicht gestolen spullen bij inbraak eind mei / begin juni in Old Crow

[ afbeelding ]
Handige spullen als je van plan bent om even onder de radar te blijven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 14:46:15 #125
163650 Greys
pi_181398811
Jemig lui, nok eens met dat kleuterachtige offtopic gewauwel naar elkaar. Tis echt kut bijlezen zo met jullie persoonlijke gedoetjes. Dank. Kusjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181398817
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:38 schreef grimselman het volgende:

[..]

Snel alle cold-case dossiers op het bordje van deze helden pleuren. Binnen een week ze zijn opgelost _O-
Kun je lacherig overdoen, toch gebeurt het dat een stel burgers cold cases dossiers kunnen inzien en hun ongezouten mening mogen geven.

Nieuwe visie’s en denkwijzen, kunnen tunnelvisie tegengaan. Deze zaak zou daar een goed voorbeeld van geweest kunnen zijn.
pi_181398827
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:36 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

20 jaar intensief speurwerk heeft niet geholpen. Wij krijgen hier een krantenartikel boven tafel dat zij nog nooit gezien hebben.
Als ze dat krantenartikel op 12 augustus 1998 gevonden hadden, dan hadden ze een sluitend bewijs en was Jos ondertussen alweer op vrije voeten.

Hoe anders is de wereld als iedereen direct alles weet he?
pi_181398834
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het wel typerend dat waar dat hele onderzoeksteam met vijftig rechercheurs en talloze deskundigen, psychologen en gedragsspecialisten twintig jaar bezig is geweest, miljoenen heeft het gekost, hier iemand binnen twee dagen een cruciaal krantenartikel boven water krijgt dat zij nog nooit gezien hebben.
Cruciaal nog wel _O-
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:47:32 #129
453608 nicnop
hallo, hallo, wie stinkt er zo
pi_181398860
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kun je lacherig overdoen, toch gebeurt het dat een stel burgers cold cases dossiers kunnen inzien en hun ongezouten mening mogen geven.

Nieuwe visie’s en denkwijzen, kunnen tunnelvisie tegengaan. Deze zaak zou daar een goed voorbeeld van geweest kunnen zijn.
Dat is absoluut waar. Het wordt zelfs op kalenders verspreid in de bajes, en dat levert nog tips op ook.

Je hebt echter ook met privacy te maken, en uiteraard willen we ook graag lynchpartijen voorkomen met zijn allen.

Het publiek inzetten als hulplijn is prima, maar werkt slechts in uitzonderlijke gevallen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:48:09 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181398862
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet echt jouw dingetje, is het wel?
Ga er dan goddomme niet iedere keer op in, het heeft geen ruk met het onderwerp te maken en het halve topic is al verneukt door jullie over een weer gezeik om niets.
/care waar je je kinderen wel of niet naartoe laat gaan en waarom wel of niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181398868
quote:
:O

Oud nieuws en nee, het is niet Jos.

Beetje nadenken maakt dat duidelijk. Het is een man die graag alleen is en bewust verdwenen is. Die zie je niet dansend met andere mensen op een filmpje.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 14:48:35 #133
163650 Greys
pi_181398875
quote:
Kwam hier al eerder voorbij idd naar volgens mij is het hem niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181398883
quote:
Was al gepost, komt van misdaadjournalist
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 14:49:33 #135
163650 Greys
pi_181398903
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:48 schreef GereDathan het volgende:

[..]

:O

Oud nieuws en nee, het is niet Jos.
Slaap even bij en doe ff gezellig. Niet iedereen heeft alle delen teruggelezen. Ajb zeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181398918
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Slaap even bij en doe ff gezellig. Niet iedereen heeft alle delen teruggelezen. Ajb zeg.
Dat is wel waar. Misschien moet het naar de OP?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:50:09 #137
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_181398921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Delpher is perfect.
https://www.delpher.nl/
En daar zit onder andere een gedigitaliseerde versie van het Limburgs Dagblad in. Wel alleen de editie-Heerlen. Kan zijn dat Geleens nieuws die editie niet gehaald heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 14:51:24 #138
163650 Greys
pi_181398960
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:50 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat is wel waar. Misschien moet het naar de OP?
Mjah kweenie. Als alles in de OP moet wat hem wrs niet is wordt het misschien wel weer een erg lange OP straks :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181398981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het wel typerend dat waar dat hele onderzoeksteam met vijftig rechercheurs en talloze deskundigen, psychologen en gedragsspecialisten twintig jaar bezig is geweest, miljoenen heeft het gekost, hier iemand binnen twee dagen een cruciaal krantenartikel boven water krijgt dat zij nog nooit gezien hebben.
Hoezo zou dat komen denk je?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:52:52 #140
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181398996
quote:
Nog even terug komend op dit aangrijpende verhaal van een 4 jarig jochie wat is vermoord en is terug gevonden in de Vogezen. De briefschrijver noemde zichzelf "le Corbeau"



En hoe wordt het stekje genoemd van Jos?



Hij is natuurlijk al wat ouder.. :7
pi_181399001
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Kun je lacherig overdoen, toch gebeurt het dat een stel burgers cold cases dossiers kunnen inzien en hun ongezouten mening mogen geven.

Nieuwe visie’s en denkwijzen, kunnen tunnelvisie tegengaan. Deze zaak zou daar een goed voorbeeld van geweest kunnen zijn.
Dat zou voor die wijsneuzen op dit forum wel goed zijn. Dan komen ze er wel achter dat het toch niet zo makkelijk is een zaak op te lossen als je niet weet wie de dader is
pi_181399013
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:48 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat is absoluut waar. Het wordt zelfs op kalenders verspreid in de bajes, en dat levert nog tips op ook.

Je hebt echter ook met privacy te maken, en uiteraard willen we ook graag lynchpartijen voorkomen met zijn allen.

Het publiek inzetten als hulplijn is prima, maar werkt slechts in uitzonderlijke gevallen.
Ja bij burgers die hun mond kunnen houden. En kunnen nadenken over gevolgen...

Ze tekenen daar ook voor, een geheimhoudingsplicht.
pi_181399025
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het wel typerend dat waar dat hele onderzoeksteam met vijftig rechercheurs en talloze deskundigen, psychologen en gedragsspecialisten twintig jaar bezig is geweest, miljoenen heeft het gekost, hier iemand binnen twee dagen een cruciaal krantenartikel boven water krijgt dat zij nog nooit gezien hebben.
Wat is er cruciaal aan een krantenartikeltje?

Noem eens wat voorbeelden van misdadigers die gevonden en/of veroordeeld zijn op basis van een krantenartikel.
pi_181399066
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:55 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ga er dan goddomme niet iedere keer op in, het heeft geen ruk met het onderwerp te maken en het halve topic is al verneukt door jullie over een weer gezeik om niets.
_O_
pi_181399158
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:52 schreef grimselman het volgende:

[..]

Dat zou voor die wijsneuzen op dit forum wel goed zijn. Dan komen ze er wel achter dat het toch niet zo makkelijk is een zaak op te lossen als je niet weet wie de dader is
klopt, toch gebeurt het vaak dat er over zaken heen gekeken wordt. Of dat er dingen niet op waarde ingeschat zijn. Goed voorbeeld is deze zaak. Zelfs Peter r de Vries keek over deze man heen, de nabestaanden mogelijk ook.

Ik zeg niet dat burgers/fokkers het wel ff oplossen maar ik heb hier behoorlijk wat vondsten in diverse zaken voorbij zien komen.

Maar mijn mening is de media erg gretig met info posten, vaak overgenomen en niet gebaseerd op enige feitenkennis. Imo omdat het belangrijker wordt gevonden om als eerste wat te melden...

Enfin, ik zal wel weer wat users aan het lachen gemaakt hebben :7
pi_181399177
quote:
In hoeverre is dit gelinkt, behalve dat deze moord wel rond 1984 is gepleegd, maar duizenden kilometers verderop? En dat de moordenaar uit NL nu in Frankrijk is? beetje vreemd, ook zijn daar al de nodige verdachten.
Lijkt me niet gelinkt dus.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181399221
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:52 schreef NoXia het volgende:

[..]

Nog even terug komend op dit aangrijpende verhaal van een 4 jarig jochie wat is vermoord en is terug gevonden in de Vogezen. De briefschrijver noemde zichzelf "le Corbeau"

[ afbeelding ]

En hoe wordt het stekje genoemd van Jos?

[ afbeelding ]

Hij is natuurlijk al wat ouder.. :7
lekker bezig!

Ff lezen over dat jochie, maar dat zou moeten betekenen dat hij 30 jaar geleden al actief was in de bergen van de Vogezen.
pi_181399224
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:52 schreef grimselman het volgende:

[..]

Dat zou voor die wijsneuzen op dit forum wel goed zijn. Dan komen ze er wel achter dat het toch niet zo makkelijk is een zaak op te lossen als je niet weet wie de dader is
Ik denk niet dat zo'n politieteam slimmer is dan een forum als dit, want dit forum trekt talentvolle geinteresseerden aan die als bezetenen alles willen uitzoeken. Kom daar maar eens om in zo'n team waar ze allemaal op een dik salaris zitten.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:02:37 #149
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181399243
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:52 schreef NoXia het volgende:

[..]

Nog even terug komend op dit aangrijpende verhaal van een 4 jarig jochie wat is vermoord en is terug gevonden in de Vogezen. De briefschrijver noemde zichzelf "le Corbeau"

[ afbeelding ]

En hoe wordt het stekje genoemd van Jos?

[ afbeelding ]

Hij is natuurlijk al wat ouder.. :7
Misschien zouden we een speciaal topic kunnen oprichten waar mensen bovenstaande aids kunnen posten zodat het nieuws topic vrij blijft van de onzin van dit soort vermoeiende users?

Het is namelijk bij elke grote criminele zaak hetzelfde verhaal. Na enkele dagen wordt het topic gekaapt door josti's die niets anders doen dan idiote verbanden trekken, onzinnige speculaties delen of op een andere manier lopen te janken.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181399254
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:44 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Overzicht gestolen spullen bij inbraak eind mei / begin juni in Old Crow

[ afbeelding ]
Wat moet iemand met twee slaapzakken?
pi_181399276
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:00 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

In hoeverre is dit gelinkt, behalve dat deze moord wel rond 1984 is gepleegd, maar duizenden kilometers verderop? En dat de moordenaar uit NL nu in Frankrijk is? beetje vreemd, ook zijn daar al de nodige verdachten.
Lijkt me niet gelinkt dus.
gevaarlijke gedachte.

Beter is het uit vissen waar Jos zich toen bevond. Als die op kamp was in Nederland te tijde van de moord, is het snel klaar.

Hebben ze van dat Franse jochie ook DNA bewaart? De kleding ten tijde van de moord?
pi_181399286
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat moet iemand met twee slaapzakken?
Warm en koud weer.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181399291
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat moet iemand met twee slaapzakken?
slapen?
pi_181399358
Oh god, er worden nu ook al allemaal andere zaken bijgehaald. Jos is straks verantwoordelijk voor iedere kindermoord van de afgelopen 30 jaar. Even rustig aan, mensen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:07:09 #155
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181399362
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat moet iemand met twee slaapzakken?
Backup slaapzak?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:08:23 #156
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_181399390
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

lekker bezig!

Ff lezen over dat jochie, maar dat zou moeten betekenen dat hij 30 jaar geleden al actief was in de bergen van de Vogezen.
Het is dan ook niet het stekje van Jos. Jos, samen met ik weet niet hoeveel andere bushcrafters, hebben daar verbleven. Het is opgezet door Erik Versantvoort.
pi_181399525
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

gevaarlijke gedachte.

Beter is het uit vissen waar Jos zich toen bevond. Als die op kamp was in Nederland te tijde van de moord, is het snel klaar.

Hebben ze van dat Franse jochie ook DNA bewaart? De kleding ten tijde van de moord?
Stuur deze slimme vragen op naar de politie. Wellicht een break through!!1


En misschien zijn er nog wel meer moorden gepleegd in die periode?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181399594
Ik leer iedere groot moordzaak wel weer iets bij merk ik. Bij AF was het 'groeibriljant' en nu is het 'bushcraften'.
pi_181399617
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:13 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Stuur deze slimme vragen op naar de politie. Wellicht een break through!!1


En misschien zijn er nog wel meer moorden gepleegd in die periode?
Ik denk inderdaad dat er meer moorden zijn gepleegd tussen 1984 en nu.
pi_181399639
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:16 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat er meer moorden zijn gepleegd tussen 1984 en nu.
Bizar! Ootje heeft een interessante link gevonden iig.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181399641
Ze zouden het handschrift kunnen vergelijken, hier staat een brief van de dader:
https://www.bizarrepedia.com/gregory-villemin/

Hoe lang heet het al the Crow?

Het kindje lijkt wel een beetje op Nikki.

Dit is ook wel apart:
A few days later, the local gendarmes, soldiers who work as police in small rural areas in French towns, found a hypodermic syringe and empty vial of insulin box near the riverbank. The use of insulin by the perpetrator could have rendered Grégory unconscious, but it would have been undetectable during the autopsy. Unfortunately, pathologists never looked for the needle marks on the body during the autopsy.
pi_181399663
Ik heb wel eens gedacht; stel dat je gezocht wordt. Is het dan niet een geniale zet om transgender te worden? Iedereen zoekt een man. Als je dan ineens vrouw bent, blijf je onder de radar. Misschien denkt Jos net zo? /S
pi_181399768
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:18 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik heb wel eens gedacht; stel dat je gezocht wordt. Is het dan niet een geniale zet om transgender te worden? Iedereen zoekt een man. Als je dan ineens vrouw bent, blijf je onder de radar. Misschien denkt Jos net zo? /S
Is door Robert Durst gedaan.

Ontopic:
Geen nieuws zo te zien?
I´m back.
pi_181399824
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:18 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik heb wel eens gedacht; stel dat je gezocht wordt. Is het dan niet een geniale zet om transgender te worden? Iedereen zoekt een man. Als je dan ineens vrouw bent, blijf je onder de radar. Misschien denkt Jos net zo? /S
Denk niet dat Jos een erg overtuigende vrouw zou zijn :’)
pi_181400102
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:34 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Wat nog meer dan?
‘Best veel..’
De plaats van de moord, de tijd waarin het zich heeft afgespeeld (mid jaren 80 toen Jos waarschijnlijk zich ook al bezig hield met onzedelijkheden met kinderen).. het feit dat het al 30 jaar onopgelost is.

Het is vergezocht, maar wie weet.. wellicht is er wel een link met deze zaak.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:37:36 #166
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_181400147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

De plaats van de moord, de tijd waarin het zich heeft afgespeeld (mid jaren 80 toen Jos waarschijnlijk zich ook al bezig hield met onzedelijkheden met kinderen).. het feit dat het al 30 jaar onopgelost is.

Het is vergezocht, maar wie weet.. wellicht is er wel een link met deze zaak.
Er is toch totaal geen aanwijzing dat Jos zich in de jaren 80 ook al in die regio bevond?
pi_181400155
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:37 schreef Voszje het volgende:

[..]

Er is toch totaal geen aanwijzing dat Jos zich in de jaren 80 ook al in die regio bevond?
Klopt, maar dat kunnen we zowel positief als negatief niet bevestigen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:38:41 #168
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181400171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

De oude zaak in Frankrijk is vergezocht, maar op z'n minst wel interessant omdat het best veel 'toevalligheden' heeft waaronder de gebruikte schuilnaam van de dader.
Nee, dat is het niet. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181400213
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:38 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. :')
Verschillen we van mening :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:41:14 #170
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181400229
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Verschillen we van mening :)
Heeft niets met meningen te maken, het is gewoon kinderachtige onzin. Hoort niet thuis in dit topic.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181400295
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:41 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Heeft niets met meningen te maken, het is gewoon kinderachtige onzin. Hoort niet thuis in dit topic.
Valt reuze mee en ik bedoel het sowieso niet kinderachtig. Als het in de Franse media ook wordt opgepikt zullen er meer mensen zo over denken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_181400327
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Valt reuze mee en ik bedoel het sowieso niet kinderachtig. Als het in de Franse media ook wordt opgepikt zullen er meer mensen zo over denken.
het wordt in de Franse media heel anders opgepikt als hier word gesuggereerd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181400353
Is bekend wie erachter de brieven en vernielingen in de zaak Verstappen zat?
pi_181400385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

De oude zaak in Frankrijk is vergezocht, maar op z'n minst wel interessant omdat het best veel 'toevalligheden' heeft waaronder de gebruikte schuilnaam van de dader.
Wat denk je nou? Dat Jos in de jaren 80 nog een kind heeft vermoord, vervolgens een chalet ergens gaat laten bouwen en dan ("lekker spannend") zijn oude pseudoniem gebruikt? Ga toch heen man.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:46:39 #175
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_181400389
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Valt reuze mee en ik bedoel het sowieso niet kinderachtig. Als het in de Franse media ook wordt opgepikt zullen er meer mensen zo over denken.
Het wordt in de Franse media opgepikt omdat Jos vermoedelijk in de Vogezen zou zitten. De locatie roept herinneringen op en dat is dan ook de enige link.
pi_181400409
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:45 schreef Loekie1 het volgende:
Is bekend wie erachter de brieven en vernielingen in de zaak Verstappen zat?
Ja, een verwarde man die niet de dader was.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181400424
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:45 schreef Loekie1 het volgende:
Is bekend wie erachter de brieven en vernielingen in de zaak Verstappen zat?
Yep, verwarde man (Erik A.) uit Landgraaf.
pi_181400432
Wat een onzin inderdaad die gefabriceerde link tussen twee vermoorde kindertjes.
pi_181400471
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Valt reuze mee en ik bedoel het sowieso niet kinderachtig. Als het in de Franse media ook wordt opgepikt zullen er meer mensen zo over denken.
Het wordt niet "opgepikt". Dat is onzin.
pi_181400517
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:48 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat een onzin inderdaad die gefabriceerde link tussen twee vermoorde kindertjes.
Hopelijk maakt Alex Jones er vanavond een item van. Die kan ook de zaak van het omgeslagen bootje uit Syriė hier aan koppelen via wat bruggetjes.
pi_181400518
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:50 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het wordt niet "opgepikt". Dat is onzin.
https://www.limburger.nl/(...)gezen-in-herinnering
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_181400549
quote:
Ja, brengt in herinnering. Een oud trauma dus. Er is geen journalist die opschrijft dat er een verband is. Dat gebeurt allemaal in je verknipte bovenkamer.
pi_181400567
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Hopelijk maakt Alex Jones er vanavond een item van. Die kan ook de zaak van het omgeslagen bootje uit Syriė hier aan koppelen via wat bruggetjes.
Nog een geluk dat Jos geen allochtoon is anders had je hier helemaal de poppen aan het dansen.
pi_181400579
quote:
Interessante franse bron.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181400602
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:53 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Nog een geluk dat Jos geen allochtoon is anders had je hier helemaal de poppen aan het dansen.
Niet mee eens. Ik zie Limburgers wel als allochtonen.
Voor mij is het criterium dat als ik iemand niet versta, dat het een allochtoon is.

Ik denk dat Alex daar ook wel iets mee kan.
pi_181400651
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:54 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Interessante franse bron.
Ja klopt, ik heb hier enkel gelezen dat Franse media het oppikken maar dat kan ik inderdaad ook niet vinden. Het haalt herinneringen op naar de andere moord zoals het artikel omschrijft.. ik denk dat iig wel vaststaat dat Jos al ver voor de moord op Nicky bezig was met foute praktijken met kinderen (zoals de krantenknipels ook aantonen). Het is daarom niet uit te sluiten wat hij in binnen- of buitenland nog meer heeft gedaan (waaronder dus eventueel wel eerder een moord plegen). Zo gek klinkt dit toch niet?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_181400667
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja klopt, ik heb hier enkel gelezen dat Franse media het oppikken maar dat kan ik inderdaad ook niet vinden. Het haalt herinneringen op naar de andere moord zoals het artikel omschrijft.. ik denk dat iig wel vaststaat dat Jos al ver voor de moord op Nicky bezig was met foute praktijken met kinderen (zoals de krantenknipels ook aantonen). Het is daarom niet uit te sluiten wat hij in binnen- of buitenland nog meer heeft gedaan (waaronder dus eventueel wel eerder een moord plegen). Zo gek klinkt dit toch niet?
Het klinkt onwijs vergezocht man :')

Dan kan je Jos met alle kindermoorden in de periode 1980 - 2018 in verband brengen. Valt mee dat er nog niemand over Maddy is begonnen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181400673
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja klopt, ik heb hier enkel gelezen dat Franse media het oppikken maar dat kan ik inderdaad ook niet vinden. Het haalt herinneringen op naar de andere moord zoals het artikel omschrijft.. ik denk dat iig wel vaststaat dat Jos al ver voor de moord op Nicky bezig was met foute praktijken met kinderen (zoals de krantenknipels ook aantonen). Het is daarom niet uit te sluiten wat hij in binnen- of buitenland nog meer heeft gedaan (waaronder dus eventueel wel eerder een moord plegen). Zo gek klinkt dit toch niet?
En spreekt Jos ook accentloos Frans? Anders klopt er al weer geen reet van.
pi_181400712
Ben benieuwd of er nog verhalen komen uit zijn tijd dat hij bij Olleke Bolleke op de peuterspeelzaal werkte.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:00:42 #190
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181400731
Jos in zijn peuterspeelzaal tijd periode bij Olleke Bolleke:



Brr, krijg je toch de rillingen van.
pi_181400741
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:58 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

En spreekt Jos ook accentloos Frans? Anders klopt er al weer geen reet van.
Waarom moet Jos accentloos Frans spreken?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 16:01:56 #192
163650 Greys
pi_181400753
https://www.telegraaf.nl/(...)gt-vragen-over-brech

Kan me voorstellen dat sommigen daar wel wat vragen hebben idd. Maar ze mogen dus niet zeggen wanneer hij daar werkte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181400771
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Waarom moet Jos accentloos Frans spreken?
Omdat die kraai van 1984 meerdere keren zelf politie en nabestaanden heeft gebeld. Lijkt me stug dat als dat met een zwaar Hollands accent was, dat niet opgemerkt zou zijn.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:03:05 #194
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181400778
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:00 schreef NoXia het volgende:
Jos in zijn peuterspeelzaal tijd periode bij Olleke Bolleke:

[ afbeelding ]

Brr, krijg je toch de rillingen van.
Heb ik met deze foto.
pi_181400800
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:02 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Omdat die kraai van 1984 meerdere keren zelf politie en nabestaanden heeft gebeld. Lijkt me stug dat als dat met een zwaar Hollands accent was, dat niet opgemerkt zou zijn.
OK helder. Dat zijn feiten waar we iets aan hebben. Dat maakt het verband met die zaak een stuk minder geloofwaardig.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_181400830
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

OK helder. Dat zijn feiten waar we iets aan hebben. Dat maakt het verband met die zaak een stuk minder geloofwaardig.
Zeg maar gerust ongeloofwaardig. Dus laten we er over ophouden.
pi_181400838
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:05 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Zeg maar gerust ongeloofwaardig. Dus laten we er over ophouden.
Wellicht :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_181400877
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

OK helder. Dat zijn feiten waar we iets aan hebben. Dat maakt het verband met die zaak een stuk minder geloofwaardig.
Het is nooit 1 seconde geloofwaardig geweest, maar goed, we zitten op FOK dus we moeten alles in Jip en Janneke taal ontkrachten :)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181401253
Het is heel simpel uit te zoeken; kwam hij in die tijd al in de Vogezen? Was hij er in die periode?

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 23-08-2018 17:14:04 ]
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:24:07 #200
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181401312
Ik lees net dat er DNA is gevonden in die andere zaak, dan kunnen ze nu toch vergelijken?

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 23-08-2018 17:14:17 ]
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:26:34 #202
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181401362
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:24 schreef NoXia het volgende:
Man man man :')

[ afbeelding ]
Dit is wel heel slecht....
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:33:11 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181401506
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:24 schreef Loekie1 het volgende:
Ik lees net dat er DNA is gevonden in die andere zaak, dan kunnen ze nu toch vergelijken?
Doe er dan gelijk even een linkje bij ipv zo'n loze opmerking.

Edit; oh wacht, je bedoelt die Franse zaak... laten we die hier niet doorheen gaan mengen, dat de kranten het over de overeenkomsten hebben is al genoeg.

[ Bericht 11% gewijzigd door sp3c op 23-08-2018 17:14:23 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:38:40 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181401628
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat jij het niet interessant vind, wil nog niet zeggen dat we het daar hier niet over mogen hebben. Het is niet 'volledig' uit de lucht gegrepen. Buurtbewoners daar rakelen dat verhaal nu ook weer op.
Dat is het punt, als een kindermoordenaar uit verweg zich kennelijk graag in jouw omgeving begaf waar ook al jaren een onopgeloste kindermoord is dan is het ook niet gek dat men het aan elkaar koppelt, zeker de bewoners van die omgeving niet, maar om nou hier hele details van die andere moord doorheen te gaan gooien lijkt me wat overdreven.

En als er in die andere zaak een DNA-spoor is dan zal het antwoord er snel genoeg zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181401656
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is het punt, als een kindermoordenaar uit verweg zich kennelijk graag in jouw omgeving begaf waar ook al jaren een onopgeloste kindermoord is dan is het ook niet gek dat men het aan elkaar koppelt, zeker de bewoners van die omgeving niet, maar om nou hier hele details van die andere moord doorheen te gaan gooien lijkt me wat overdreven.

En als er in die andere zaak een DNA-spoor is dan zal het antwoord er snel genoeg zijn.
Dat is het punt nu juist. Er zijn DNA sporen, maar die heeft men nooit aan een verdachte kunnen koppelen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_181401688
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Doe er dan gelijk even een linkje bij ipv zo'n loze opmerking.

Edit; oh wacht, je bedoelt die Franse zaak... laten we die hier niet doorheen gaan mengen, dat de kranten het over de overeenkomsten hebben is al genoeg.
WAAR in godsnaam in dit artikel wordt de moordenaar gelinkt? Nergens.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat jij het niet interessant vind, wil nog niet zeggen dat we het daar hier niet over mogen hebben. Het is niet 'volledig' uit de lucht gegrepen. Buurtbewoners daar rakelen dat verhaal nu ook weer op.
Buurtbewoners rakelen dat verhaal op omdat het verhaal op 'hun eigen Nicky', oftewel Gregory lijkt,

Niemand, maar dan ook niemand denkt dat het dezelfde moordenaars zijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:43:46 #208
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181401730
quote:
‘Van de Franse politie moet je niet te veel verwachten’

“Zowel Jos Brech als de vermiste Nederlander Sydny Lute was in de buurt van het plaatsje Colmar. Beiden hielden ervan om alleen in de natuur te zijn. En in beide gevallen doet de politie weinig.” Dat zegt Werner Roef, een Nederlands makelaar in de Franse Vogezen. Werner zocht ooit intensief naar de vermiste Nederlandse jongen Sydny Lute. Hij heeft niet zo veel vertrouwen in de inzet van de Franse politie. “Men laat het hier een beetje op zijn beloop.”

Gisteren werd bekend dat Jos Brech verdacht wordt van betrokkenheid bij de dood van het jongetje Nicky Verstappen in 1998. Hij is in beeld gekomen, nadat hij in april als vermist was opgegeven en DNA van hem werd meegenomen voor onderzoek. Brech is een zogenoemde bushcrafter en is voor het laatst gezien in de buurt van Colmar in de Vogezen.

Nooit gevonden
De vermiste Sydny Lute verdween in 2016. Hij kocht een treinkaartje naar het Franse plaatsje Colmar. Er was wel wat kennis bij de Franse autoriteiten over de Nederlandse jongen, maar fanatiek gezocht werd er niet. “Er zijn hier heel veel verdwijningen van mensen en het land is immens groot.”

Sydny Lute werd nooit gevonden en de Nederlandse makelaar is bang dat dat ook niet snel met Jos Brech gebeurt. “Misschien in de winter als hij een vuurtje moet maken, maar je kunt hier echt ongezien blijven.”

Overgeven is veiliger
Sydny Lute is nog steeds vermist, Jos Brech ook en hij wordt bovendien verdacht van betrokkenheid bij moord. Om te kijken of er nu wel actief gezocht wordt naar Jos Brech, heeft de makelaar contact gezocht met z’n oude politiecontacten. “Ik ben vanochtend bij een majoor van de Franse Gendarme in Varen Sur Aller geweest, maar men is gewoon niet op de hoogte.”

En zelfs al zou er een klopjacht komen, dan nog is het gebied heel groot. Er is volgens hem dan ook meer als er een beroep op Jos Brech wordt gedaan: “Een verzoek helpt wellicht: geef je over!”

Volgens Werner Roef is overgave ook veiliger. “Als de Franse politie hem toevallig vindt, heeft hij een groter probleem. Hier schieten ze eerst en stellen daarna pas vragen.”
bron
pi_181401780
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

WAAR in godsnaam in dit artikel wordt de moordenaar gelinkt? Nergens.

[..]

Buurtbewoners rakelen dat verhaal op omdat het verhaal op 'hun eigen Nicky', oftewel Gregory lijkt,

Niemand, maar dan ook niemand denkt dat het dezelfde moordenaars zijn.
Niemand zegt het, maar als het het een andere onopgeloste zaak oprakelt, ga je het wel denken. Maar goed, ik hou er maar over op..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:47:21 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181401803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat is het punt nu juist. Er zijn DNA sporen, maar die heeft men nooit aan een verdachte kunnen koppelen.
Van deze verdachte zijn is nu ook DNA beschikbaar, hij kent de omgeving (hoewel niet bekend is of hij die toen ook al kende) dus ik ga er vanuit dat ze dat voor de zekerheid nog wel even gaan testen op een match.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:47:39 #211
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181401811
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:43 schreef NoXia het volgende:

[..]

bron
De Vogezen zijn inderdaad niet alleen vrij groot. Maar ook ontzettend dicht begroeit.
Je kunt het daar wel een poosje uit houden. Maar zoals al zo veel mensen hebben gezegd, hij kan op dit moment overal zitten (of liggen, als hij niet meer leeft).
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181401815
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Niemand zegt het, maar als het het een andere onopgeloste zaak oprakelt, ga je het wel denken. Maar goed, ik hou er maar over op..
Ja hou er maar over op.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:48:42 #213
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181401837
quote:
Deventer bushcrafter kent verdachte zaak-Verstappen: 'Hij is geen specialist'

Deventenaar Thijmen Apswoude kent Jos Brech, de verdachte in de zaak-Verstappen, uit de bushcraftwereld. Maar de Deventenaar zegt stellig dat Brech geen bushcraftspecialist is.

,,De media zetten Jos Brech nu neer alsof hij over alle ervaringen bezit om in de wildernis te overleven maar dat valt ook wel weer mee'', stelt Apswoude. ,,Jos Brech is een amateur die verdwenen is. Voor hetzelfde geld is hij helemaal niet de wildernis ingedoken maar gewoon met de auto vertrokken."

Thijmen Apswoude kent de 55-jarige Jos Brech uit de bushcraftwereld. Ze hebben elkaar meerdere malen in het bos ontmoet. Brech raakte afgelopen voorjaar vermist toen hij voor een wandeltocht naar de Vogezen in Frankrijk was vertrokken. Nadat zijn familie geen contact meer met hem kreeg. Is een stel bushcrafters, onder wie goede vrienden van Thijmen, in april naar de Vogezen getrokken om Brech te zoeken. Juist omdat hij niet zo ervaren is. ,,We waren bang dat hij was uitgegleden en van een rots was gevallen. Het was een gigantische zoektocht, we hebben zelfs speurhonden ingezet. Zonder resultaat."

Shock
Het was een klap in het gezicht van Thijmen en zijn vrienden toen ze de naam van de verdachte in de media lazen. ,,Het leek een prima gast. Een persoon die geen vlieg kwaad doet." Er is een DNA-match gevonden met de 55-jarige Jos Brech uit Simpelveld. De politie ziet hem nu als de grote verdachte in de moordzaak. Maar niemand weet waar Jos Brech is. Zijn familie gaf hem in april op als vermist. Jos Brech lijkt al maanden geleden gevlucht te zijn.
bron
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:49:03 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181401843
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:43 schreef NoXia het volgende:

[..]

bron

[..]

bron
Ik denk dat het ook wel heel naļef is als iemand verwacht had dat er een klopjacht in de Vogezen zou komen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181401854
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:43 schreef NoXia het volgende:

[..]

bron

Op zijn YouTube kanaal lijkt het wel alsof hij weet waar hij mee bezig is.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:50:14 #216
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181401874
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook wel heel naļef is als iemand verwacht had dat er een klopjacht in de Vogezen zou komen....
Lijkt me ook. Ben wel benieuwd wat de volgende stappen zijn.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:51:23 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181401902
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:50 schreef NoXia het volgende:

[..]

Lijkt me ook. Ben wel benieuwd wat de volgende stappen zijn.
Die wordt of een keer door stom toeval herkend, of hij blijft nog jaren onder de radar, zolang hij nog in leven is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:53:07 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181401947
Maar de meningen over zijn skills verschillen dus nogal:
https://eenvandaag.avrotr(...)em-nooit-meer-tegen/

Wacht; zelfs diezelfde Thijmen Abswoude die stelt dat hij Brech geen specialist is stelde gisteren dat hij wel kan overleven:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)natuur-te-overleven#
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:54:44 #219
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181401991
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:49 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Op zijn YouTube kanaal lijkt het wel alsof hij weet waar hij mee bezig is.
Heb een paar van zijn video's bekeken. En hij heeft inderdaad genoeg kennis.
Liam Neeson zou jaloers zijn op zijn skills.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181402014
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook wel heel naļef is als iemand verwacht had dat er een klopjacht in de Vogezen zou komen....
Misschien niet vanuit de politie, maar kan me voorstellen dat een groep vrijwilligers best eens een kijkje zouden willen nemen om te zien of hij daar ergens is.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:56:46 #221
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181402034
Ik denk dat de eerdere zoektocht door zijn vrienden en de speurhonden een mooie generale repetitie voor hem was.
pi_181402115
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:56 schreef NoXia het volgende:
Ik denk dat de eerdere zoektocht door zijn vrienden en de speurhonden een mooie generale repetitie voor hem was.
dit
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:03:12 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181402158
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:55 schreef electronique het volgende:

[..]

Misschien niet vanuit de politie, maar kan me voorstellen dat een groep vrijwilligers best eens een kijkje zouden willen nemen om te zien of hij daar ergens is.
Ja, dat is al gebeurd en die konden hem ook niet vinden.... speurhonden en alles en meer dan eens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181402183
Voor hetzelfde geld is hij helemaal niet de wildernis ingedoken maar gewoon met de auto vertrokken.

Hij had toch geen rijbewijs? Daarom deed ie alles met de fiets.
pi_181402259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:03 schreef Loekie1 het volgende:
Voor hetzelfde geld is hij helemaal niet de wildernis ingedoken maar gewoon met de auto vertrokken.

Hij had toch geen rijbewijs? Daarom deed ie alles met de fiets.
liften...
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:10:33 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181402362
Als hij geen rijbewijs had en ook werkelijk geen auto kon rijden is dat wel een lastig gegeven in de suggestie dat Nicky Verstappen elders vermoord zou zijn en vervolgens per auto (al dan niet in een kofferbak) naar de vindplaats vervoerd zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:11:14 #227
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181402380
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:10 schreef Leandra het volgende:
Als hij geen rijbewijs had en ook werkelijk geen auto kon rijden is dat wel een lastig gegeven in de suggestie dat Nicky Verstappen elders vermoord zou zijn en vervolgens per auto naar de vindplaats vervoerd zou zijn.
Hij had misschien hulp.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181402381
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:10 schreef Leandra het volgende:
Als hij geen rijbewijs had en ook werkelijk geen auto kon rijden is dat wel een lastig gegeven in de suggestie dat Nicky Verstappen elders vermoord zou zijn en vervolgens per auto naar de vindplaats vervoerd zou zijn.
Hij kan heel goed bedwelmd zijn en meegesleept.
pi_181402405
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:03 schreef Loekie1 het volgende:
Voor hetzelfde geld is hij helemaal niet de wildernis ingedoken maar gewoon met de auto vertrokken.

Hij had toch geen rijbewijs? Daarom deed ie alles met de fiets.
Dat is dan bijzonder, want nicky is 1200 meter gevonden van het tentenkamp. Er werd gedacht aan vervoer in kofferbak. Een kind van 11 is iets van 40kg niet iets dat je makkelijk op een fiets verplaatst.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:12:05 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181402411
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hij had misschien hulp.
Dat kan, maar dat zou dus betekenen dat er meer mensen van weten....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:13:51 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181402455
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hij kan heel goed bedwelmd zijn en meegesleept.
Ja, er kan zoveel, maar dat hij niet vermoord is op de plek waar hij gevonden is en daar naartoe vervoerd is is al 20 jaar vrij serieus onderdeel van deze zaak.
De plek waar hij vermoord zou zijn is ook nooit gevonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:14:48 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181402483
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:11 schreef lno_ het volgende:

[..]

Dat is dan bijzonder, want nicky is 1200 meter gevonden van het tentenkamp. Er werd gedacht aan vervoer in kofferbak. Een kind van 11 is iets van 40kg niet iets dat je makkelijk op een fiets verplaatst.
Plus dat het opvalt als je iemand tegenkomt, maar goed... Michael P. zou Anne Faber ook na haar dood met de brommer vervoerd hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:16:47 #233
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181402543
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat zou dus betekenen dat er meer mensen van weten....
Een van die scoutingleiders toendertijd is al overleden.

Maar goed, dit is natuurlijk weer allemaal speculeren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181402702
Nadia: U bent zeker dat hij nog in leven is?
Politiechef: Daar gaan we wel vanuit, want we willen hem ondervragen.
pi_181402734
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:11 schreef lno_ het volgende:

[..]

Dat is dan bijzonder, want nicky is 1200 meter gevonden van het tentenkamp. Er werd gedacht aan vervoer in kofferbak. Een kind van 11 is iets van 40kg niet iets dat je makkelijk op een fiets verplaatst.
Hij kan ook meegelokt zijn, toch?

Bovendien komt er snachts niemand op zo'n plek.
pi_181402770
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:11 schreef lno_ het volgende:

Een kind van 11 is iets van 40kg niet iets dat je makkelijk op een fiets verplaatst.
Ik zou niet weten waarom niet.
pi_181402800
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:26 schreef valentijn101 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je de kranten doorzoekt. Het valt me net in dat Jong Nederland (soort scouting) in Geleen ook plots opgedoekt was. Moet ergens rond 1985 geweest zijn.
Delpher of de Koninklijke Bibliotheek afhankelijk van de krant.
pi_181402869
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:10 schreef Leandra het volgende:
Als hij geen rijbewijs had en ook werkelijk geen auto kon rijden is dat wel een lastig gegeven in de suggestie dat Nicky Verstappen elders vermoord zou zijn en vervolgens per auto (al dan niet in een kofferbak) naar de vindplaats vervoerd zou zijn.
Er rijden er genoeg zonder rijbewijs...
pi_181402888
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:25 schreef Za het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom niet.
anne Faber, levenloos achterop een scooter...
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:31:42 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181402935
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er rijden er genoeg zonder rijbewijs...
Dan is het niet hebben van een rijbewijs nu ook geen reden om te stellen dat hij niet met de auto vertrokken kan zijn.
Die idioten die die knul in Turkije hebben laten doodgaan zijn ook heel Europa doorgereden met een onverzekerde bus die niet door de APK kwam, en terug.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181403128
Misschien is hij wel op de fiets.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:42:38 #242
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181403240
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:34 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Want die hebben allemaal facial recognition? :')
Nou, ik wil je niet uit je droom halen, maar ik ben zelf (al) sinds 3 jaar geleden wakker hierover ;-)

Ik zat toen in Den Haag op een bankje aan een plein, waar aantal van die politiecamera's hangen, en na 10 minuten zitten en 3 woorden heen-en-weer contact te hebben gehad met een meisje die een bankje verderop zat, kwamen er 2 agenten naar mij toe, en 1 naar haar.

We moesten ons legitimeren, en de agent had via portofoon contact met een meldkamer. Hij vertelde, na mijn doorvragen wat er nou was, dat het camera-herkenningssysteem mij en dat meisje hadden herkent als mogelijke daders van een delict eerder gepleegd, in combinatie dus.

Er moest volgens hem nu een collega handmatig die beelden-match checken met de live-beelden nu van mij en dat meisje. Vertellen dat wij elkaar niet eens kenden haalde niks uit.
Na 5 minuten werd ons verteld dat we niet de gezochte personen blijken te zijn.
Op mijn navraag om wat voor delict het gaat, kreeg ik een vaag antwoord over 'vernielingen', wat mijn vermoeden versterkt dat het niet alleen voor zware misdaden wordt gebruikt.

In London zullen ze dit zeker ook wel hebben ;-)
pi_181403295
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:42 schreef bemmis het volgende:

[..]

Nou, ik wil je niet uit je droom halen, maar ik ben zelf (al) sinds 3 jaar geleden wakker hierover ;-)

Ik zat toen in Den Haag op een bankje aan een plein, waar aantal van die politiecamera's hangen, en na 10 minuten zitten en 3 woorden heen-en-weer contact te hebben gehad met een meisje die een bankje verderop zat, kwamen er 2 agenten naar mij toe, en 1 naar haar.

We moesten ons legitimeren, en de agent had via portofoon contact met een meldkamer. Hij vertelde, na mijn doorvragen wat er nou was, dat het camera-herkenningssysteem mij en dat meisje hadden herkent als mogelijke daders van een delict eerder gepleegd, in combinatie dus.

Er moest volgens hem nu een collega handmatig die beelden-match checken met de live-beelden nu van mij en dat meisje. Vertellen dat wij elkaar niet eens kenden haalde niks uit.
Na 5 minuten werd ons verteld dat we niet de gezochte personen blijken te zijn.
Op mijn navraag om wat voor delict het gaat, kreeg ik een vaag antwoord over 'vernielingen', wat mijn vermoeden versterkt dat het niet alleen voor zware misdaden wordt gebruikt.

In London zullen ze dit zeker ook wel hebben ;-)
Je ligt hier al drie jaar wakker over? :')
pi_181403393
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:24 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hij kan ook meegelokt zijn, toch?

Bovendien komt er snachts niemand op zo'n plek.
Nikki werd gevonden om 21.00 uur, verdachte liep daar in de buurt drieėnhalfuur later. Kan toch heel goed dat hij die dag nog bezig is geweest het lichaam verder te verslepen? Hij zal de Brunsummerheide wel op zijn duimpje gekend hebben en zich daar zeker hebben gevoeld. Door het bij de homoplek te leggen, wordt de verdenking op homo's gelegd.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:49:17 #245
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181403434
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:42 schreef bemmis het volgende:

[..]

Nou, ik wil je niet uit je droom halen, maar ik ben zelf (al) sinds 3 jaar geleden wakker hierover ;-)

Ik zat toen in Den Haag op een bankje aan een plein, waar aantal van die politiecamera's hangen, en na 10 minuten zitten en 3 woorden heen-en-weer contact te hebben gehad met een meisje die een bankje verderop zat, kwamen er 2 agenten naar mij toe, en 1 naar haar.

We moesten ons legitimeren, en de agent had via portofoon contact met een meldkamer. Hij vertelde, na mijn doorvragen wat er nou was, dat het camera-herkenningssysteem mij en dat meisje hadden herkent als mogelijke daders van een delict eerder gepleegd, in combinatie dus.

Er moest volgens hem nu een collega handmatig die beelden-match checken met de live-beelden nu van mij en dat meisje. Vertellen dat wij elkaar niet eens kenden haalde niks uit.
Na 5 minuten werd ons verteld dat we niet de gezochte personen blijken te zijn.
Op mijn navraag om wat voor delict het gaat, kreeg ik een vaag antwoord over 'vernielingen', wat mijn vermoeden versterkt dat het niet alleen voor zware misdaden wordt gebruikt.

In London zullen ze dit zeker ook wel hebben ;-)
Nog nooit zo'n slechte smoes van een agent gehoord. Ga er maar vanuit dat ze wilden checken of j het meisje niet lastig viel.
Dit is gewoon raar :l
pi_181403702
Volgens officier van justitie Paul Emmen moet de dader lokale bekendheid gehad met de Brunsummerheide.
https://panorama.nl/misda(...)van-nicky-verstappen

Waarom ze dat dachten, staat er niet bij.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:11:03 #247
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181403977
[quote]14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:52 schreef NoXia het volgende:

[..]

Nog even terug komend op dit aangrijpende verhaal van een 4 jarig jochie wat is vermoord en is terug gevonden in de Vogezen. De briefschrijver noemde zichzelf "le Corbeau"

[ afbeelding ]

Volgens de link van wikipedia die je poste, had de briefschrijver niet zichzelf zo genoemd, maar de politie/pers, in de betekenis van 'informant' - omdat hij/zij alle ins en outs wist van die familie
pi_181403988
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hij kan heel goed bedwelmd zijn en meegesleept.
Ik las ergens dat Nicky een gloed over zijn gezicht had wat mogelijk door bedwelming is ontstaan?

Maar weet niet of dat geauthoriseerde info is
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:15:13 #249
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181404077
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:49 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Nog nooit zo'n slechte smoes van een agent gehoord. Ga er maar vanuit dat ze wilden checken of j het meisje niet lastig viel.
hahaha, ja tuurlijk joh ;-) dan eerder andersom, want zij begon tegen mij aan te praten, en ik bleef zitten waar ik zat, en praten was al gestopt lang voor de agenten kwamen, en er liepen/zaten zo'n 50 mensen rond ons op dat moment.
Ook moesten we allebei bij staandehouding recht in de camera kijken van hun, en over de portofoon hoorde je het vrijgeven van ons en dat er geen match was.

[ Bericht 10% gewijzigd door bemmis op 23-08-2018 18:23:02 ]
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:16:52 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181404106
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik las ergens dat Nicky een gloed over zijn gezicht had wat mogelijk door bedwelming is ontstaan?

Maar weet niet of dat geauthoriseerde info is
Ja, dat heb ik ook gelezen, maar toen hij gevonden werd had hij daar mogelijk al lange tijd gelegen, het was 32 graden en de patholoog anatoom zou pas na 3 dagen tijd voor onderzoek hebben gehad...
Voor wat die "feiten" waard zijn.
Plus dat er destijds lang niet zo zorgvuldig onderzocht werd op het PD.
Tegenwoordig zou het lichaam nog een halve nacht onder een tentje blijven liggen terwijl alles in de omgeving onderzocht werd (hoewel men daar met zulke temperaturen misschien wat meer haast mee zou maken).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:17:00 #251
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181404111
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je ligt hier al drie jaar wakker over? :')
Jij verdoet je tijd wel vaker met niks toevoegende dingen typen op fora? :-)
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:19:42 #252
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181404165
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook gelezen, maar toen hij gevonden werd had hij daar mogelijk al lange tijd gelegen, het was 32 graden en de patholoog anatoom zou pas na 3 dagen tijd voor onderzoek hebben gehad...
Voor wat die "feiten" waard zijn.
Plus dat er destijds lang niet zo zorgvuldig onderzocht werd op het PD.
Tegenwoordig zou het lichaam nog een halve nacht onder een tentje blijven liggen terwijl alles in de omgeving onderzocht werd (hoewel men daar met zulke temperaturen misschien wat meer haast mee zou maken).
32 graden?

https://screenshots.firefox.com/GjtWyOcdZFKaYdWi/weerverleden.nl
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:23:03 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181404241
quote:
Die van 10 augustus zit er niet veel naast: https://weerverleden.nl/19980810
11 augustus ook niet: https://weerverleden.nl/19980811
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:25:28 #254
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181404287
ok

[ Bericht 98% gewijzigd door bemmis op 23-08-2018 18:26:50 ]
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:28:05 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181404337
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:25 schreef bemmis het volgende:
nee joh, 10 graden maar ;-)

22 graden is nou eenmaal geen 32 graden :-) sorry hoor :-)
Waar heb je het over? Er staat dat er die dag een maximumtemperatuur van 30,9 graden was, en dag dat hij gevonden is een maximumtemperatuur van 30,2 graden.

Maar goed, jij had het sowieso al over 9 augustus, toen was hij niet eens vermist.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:32:16 #256
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181404440
Wellicht al besproken hier of genoemd, maar kan niet alles doorlezen he ;-)

Waarom wordt er zo vanuit gegaan dat die man in de Vogezen zit?
Hij heeft dat tegen best veel mensen verteld toen hij verdween, en het is vrij zeker dat hij toen hij verdween al snapte dat hij de sjaak gaat wezen en gezocht zal worden, en feitelijk was hij het al maanden voor. Lijkt me eerder een type dat dingen doordenkt, dus dan kan het niet anders dan dat hij heeft nagedacht over dwaalsporen en wat het beste land zou zijn om onder de radar te blijven, en waar men hem niet zou zoeken. Zou me niets verbazen als hij al lang en breed buiten Europa zit
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:34:01 #257
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181404486
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Er staat dat er die dag een maximumtemperatuur van 30,9 graden was, en dag dat hij gevonden is een maximumtemperatuur van 30,2 graden.

Maar goed, jij had het sowieso al over 9 augustus, toen was hij niet eens vermist.
zag het te laat, had toen al gewijzigd in 'ok' maar blijkbaar werkt dat niet :-)

was van 9 augustus uitgegaan met maximum van 25 graden, maar idd, je stelt het juist, het lijk heeft er 10 augustus gelegen, niet 9 augustus.
pi_181404509
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:32 schreef bemmis het volgende:

Waarom wordt er zo vanuit gegaan dat die man in de Vogezen zit?

Daar gaat men helemaal niet van uit.

Of bedoel je met men de Fok detectives?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:35:46 #259
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181404526
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:35 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Daar gaat men helemaal niet van uit.

Of bedoel je met men de Fok detectives?
nee, diverse media en 'misdaadverslaggevers', en de politie die daar twee maanden heeft gezocht
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:36:06 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181404534
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:35 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Daar gaat men helemaal niet van uit.

Of bedoel je met men de Fok detectives?
Volgens mij gaat niemand er vanuit dat hij daar werkelijk nog zit, ze weten alleen wel dat hij er geweest is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:36:19 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181404540
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:35 schreef bemmis het volgende:

[..]

nee, diverse media en 'misdaadverslaggevers'
Wie dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181404548
Ik zag vanmorgen dat Simpelveld nog best een eind van de vindplek van Nicky ligt.

Ik ben benieuwd wat Jos op die tijdstippen dan in die omgeving deed; zowel in de vroege ochtend dat Nicky verdween als in de nacht dat hij werd aangesproken door de leden van de KM.

Is dat al besproken?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:37:25 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181404572
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:34 schreef bemmis het volgende:

[..]

zag het te laat, had toen al gewijzigd in 'ok' maar blijkbaar werkt dat niet :-)

was van 9 augustus uitgegaan met maximum van 25 graden, maar idd, je stelt het juist, het lijk heeft er 10 augustus gelegen, niet 9 augustus.
Niemand weet of hij er 10 augustus heeft gelegen, ook niet of hij er 11 augustus overdag heeft gelegen, men weet alleen dat hij er 11 augustus om 21.00 uur gevonden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:37:27 #264
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181404575
Die vent is zo dood
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:38:20 #266
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181404599
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:32 schreef bemmis het volgende:
Wellicht al besproken hier of genoemd, maar kan niet alles doorlezen he ;-)

Waarom wordt er zo vanuit gegaan dat die man in de Vogezen zit?
Hij heeft dat tegen best veel mensen verteld toen hij verdween, en het is vrij zeker dat hij toen hij verdween al snapte dat hij de sjaak gaat wezen en gezocht zal worden, en feitelijk was hij het al maanden voor. Lijkt me eerder een type dat dingen doordenkt, dus dan kan het niet anders dan dat hij heeft nagedacht over dwaalsporen en wat het beste land zou zijn om onder de radar te blijven, en waar men hem niet zou zoeken. Zou me niets verbazen als hij al lang en breed buiten Europa zit
De man heeft geen auto. En heeft sinds februari ook niet meer gepind.
Dus te voet Europa verlaten, zonder veel geld op zak, is niet echt haalbaar.

Tenzij je inderdaad misschien gaat liften. Maar ik heb geen idee of er tegenwoordig nog mensen zijn die een lift aanbieden. Lijkt me niet echt veilig.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181404600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:35 schreef bemmis het volgende:

[..]

nee, diverse media en 'misdaadverslaggevers', en de politie die daar twee maanden heeft gezocht
Ze hebben in april gezocht omdat hij toen 'n of geen verdachte van moord was en daar volgens eigen zeggen heen was.

Er staat nergens dat men er nu vanuit gaat dat hij in de Vogezen zit, dat verzin je gewoon zelf.er is een vermoeden
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:38:52 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181404611
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:36 schreef Physsic het volgende:
Ik zag vanmorgen dat Simpelveld nog best een eind van de vindplek van Nicky ligt.

Ik ben benieuwd wat Jos op die tijdstippen dan in die omgeving deed; zowel in de vroege ochtend dat Nicky verdween als in de nacht dat hij werd aangesproken door de leden van de KM.

Is dat al besproken?
Nope.
Je hebt idd ook heel Heerlen ertussen liggen.

Maar het zou me niets verbazen als hij toen ook al van het wildkamperen was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:41:09 #269
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181404674
quote:
Ffe gelezen.
Waar slaat dat "First nation first" nou weer op?
Moet je van de oorspronkelijke Galliėrs afstammen om daar naar binnen te mogen? :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:41:12 #270
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181404677
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:38 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ze hebben in april gezocht omdat hij toen 'n of geen verdachte van moord was en daar volgens eigen zeggen heen was.

Er staat nergens dat men er nu vanuit gaat dat hij in de Vogezen zit, dat verzin je gewoon zelf.er is een vermoeden
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:38 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ze hebben in april gezocht omdat hij toen 'n of geen verdachte van moord was en daar volgens eigen zeggen heen was.

Er staat nergens dat men er nu vanuit gaat dat hij in de Vogezen zit, dat verzin je gewoon zelf.er is een vermoeden
https://www.hln.be/nieuws(...)9&pushcrew_powered=1

plus dat de politieverklaring was dat nadat ze wisten dat hij de dna-match was, de familie moest stilzwijgen omdat ze met de franse politie samen hebben gezocht in stilte, afgelopen 1 a 2 maanden dus, en daarnA hebben ze de publiciteit pas gezocht, eergisteren dus
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 18:41:18 #271
163650 Greys
pi_181404679
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De man heeft geen auto. En heeft sinds februari ook niet meer gepind.
Dus te voet Europa verlaten, zonder veel geld op zak, is niet echt haalbaar.

Tenzij je inderdaad misschien gaat liften. Maar ik heb geen idee of er tegenwoordig nog mensen zijn die een lift aanbieden. Lijkt me niet echt veilig.
Lopend de grens over en/of met cash geld voor een trein betalen op een moment dat je nog niet als vermist bent opgeheven kan toch bv? Of zie ik dan iets cruciaals over het hoofd? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181404722
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nope.
Je hebt idd ook heel Heerlen ertussen liggen.

Maar het zou me niets verbazen als hij toen ook al van het wildkamperen was.
Precies, daar moest ik ook aan denken. Hij lijkt me ook toen al, mede gezien zijn vroege scoutingervaring, al een buitenmens te zijn geweest.

Maar blijft een bizarre gedachte dat iemand een jongetje doodt, maar dan toch bijna twee dagen in die omgeving blijft rondhangen of op een later moment terug naar die plek gaat. Tenzij hij met een doel is teruggekomen, natuurlijk..
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:42:41 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181404723
quote:
Ik lees daar helemaal niet dat ze denken dat hij daar nog steeds is, het is alleen wel een van de laatst bekende locaties, dus dan is het als journalist wel interessant daar op onderzoek uit te gaan, zeker als daar zo'n cabin is waar hij regelmatig kwam, en waar in juni ook nog ingebroken is en specialistische gear gestolen is.

Maar als jij daarin wilt lezen dat ze denken dat hij nog steeds in de buurt is dan moet je dat vooral doen.

Als iemand in het Speulderbos verdwijnt kun je er ook op rekenen dat iemand bij de oude trimbaan uit de jaren 70 (waar bijna niets meer van over is) leuke plaatjes gaat schieten, zeker als het een beetje een sportief figuur is dat verdwenen is.
Maar in het geval van het Speulderbos zou je ook gelijk door kunnen lopen naar het Solse gat, dan heb je gelijk tig spannende verhalen en mythes om je krant wekenlang vol te schrijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:43:10 #274
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181404735
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Lopend de grens over en/of met cash geld voor een trein betalen op een moment dat je nog niet als vermist bent opgeheven kan toch bv? Of zie ik dan iets cruciaals over het hoofd? :@
Ja zou op zich wel kunnen.
We hebben natuurlijk ook geen idee hoeveel geld hij bij zich heeft.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181404766
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De man heeft geen auto. En heeft sinds februari ook niet meer gepind.
Dus te voet Europa verlaten, zonder veel geld op zak, is niet echt haalbaar.

Tenzij je inderdaad misschien gaat liften. Maar ik heb geen idee of er tegenwoordig nog mensen zijn die een lift aanbieden. Lijkt me niet echt veilig.
Een neef van me is deze week nog naar zuid-Frankrijk gelift, en weer terug. Hoefde hooguit 20 min te wachten. Had ik zelf ook echt niet verwacht.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:44:25 #276
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181404774
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De man heeft geen auto. En heeft sinds februari ook niet meer gepind.
Dus te voet Europa verlaten, zonder veel geld op zak, is niet echt haalbaar.

Tenzij je inderdaad misschien gaat liften. Maar ik heb geen idee of er tegenwoordig nog mensen zijn die een lift aanbieden. Lijkt me niet echt veilig.
Hoe weet jij dat hij niet veel geld op zak had?

Ergens heb ik gehoord dat hij aardig wat cash mee had genomen, weet niet meer waar.
Dit is gewoon raar :l
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:44:57 #277
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181404795
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Lopend de grens over en/of met cash geld voor een trein betalen op een moment dat je nog niet als vermist bent opgeheven kan toch bv? Of zie ik dan iets cruciaals over het hoofd? :@
Ja, de kortzichtigheid van sommige reaguurders ;-)

tuurlijk kan dat, die vent weet al sinds februari dat ie moet hobbelen, valse papieren regelen ook mogelijk, en daarmee naar bv Marrakesh vliegen ook
pi_181404813
Het meest uitgebreide verhaal van Nikki Verstappen dat ik kan vinden is dit:
https://www.politie.nl/ge(...)stappen/de-zaak.html
Daarin staat dat men pas de volgende dag met zo'n tweehonderd man begon te zoeken.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:45:51 #279
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181404818
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:44 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat hij niet veel geld op zak had?
Zie mijn vorige post.
Dat weet ik inderdaad niet.
Maar denk je dat hij een dikke rugzak met bankbiljetten bij zich heeft of zo? :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:46:27 #280
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181404842
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zie mijn vorige post.
Dat weet ik inderdaad niet.
Maar denk je dat hij een dikke rugzak met bankbiljetten bij zich heeft of zo? :P
Om eerlijk te zijn zou ik wel zoiets doen bij mijn 'great escape'
Dit is gewoon raar :l
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:46:34 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181404845
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:42 schreef Physsic het volgende:

[..]

Precies, daar moest ik ook aan denken. Hij lijkt me ook toen al, mede gezien zijn vroege scoutingervaring, al een buitenmens te zijn geweest.

Maar blijft een bizarre gedachte dat iemand een jongetje doodt, maar dan toch bijna twee dagen in die omgeving blijft rondhangen of op een later moment terug naar die plek gaat. Tenzij hij met een doel is teruggekomen, natuurlijk..
Ja, als hij dat ook van dat krantenbericht was, dan was die speurtocht dus al in 1985.... dan heeft hij nog geruime tijd gehad zijn skills te cultiveren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181404880
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:17 schreef bemmis het volgende:

[..]

Jij verdoet je tijd wel vaker met niks toevoegende dingen typen op fora? :-)
Nee dat verhaal van jou voegt iets toe. :')
pi_181404896
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, als hij dat ook van dat krantenbericht was, dan was die speurtocht dus al in 1985.... dan heeft hij nog geruime tijd gehad zijn skills te cultiveren.
Inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181404902
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:42 schreef Physsic het volgende:

[..]


Maar blijft een bizarre gedachte dat iemand een jongetje doodt, maar dan toch bijna twee dagen in die omgeving blijft rondhangen of op een later moment terug naar die plek gaat. Tenzij hij met een doel is teruggekomen, natuurlijk..
Ik zag ook ergens dat Nicky op 1200 meter van het kamp is gevonden? Heeft ie Nicky echt zo'n eind weggelokt? :o

En lag hij daar op de loer of was het een impulsieve daad?

(ik weet wel dat ik hier niet de antwoorden ga krijgen hoor ;) )
Somebody that I used to know
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:49:17 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181404915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:44 schreef bemmis het volgende:

[..]

Ja, de kortzichtigheid van sommige reaguurders ;-)

tuurlijk kan dat, die vent weet al sinds februari dat ie moet hobbelen, valse papieren regelen ook mogelijk, en daarmee naar bv Marrakesh vliegen ook
Reaguurders :')
Echt.... hou dat soort taal lekker op GS.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:49:45 #286
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_181404923
kleine treinlijntjes hoef je toch nergens je paspoort te laten zien? En als je "Schengen"verlaat is je paspoort laten zien toch ook voldoende en wordt dat niet geregistreerd?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:49:57 #287
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181404929
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik lees daar helemaal niet dat ze denken dat hij daar nog steeds is, het is alleen wel een van de laatst bekende locaties, dus dan is het als journalist wel interessant daar op onderzoek uit te gaan, zeker als daar zo'n cabin is waar hij regelmatig kwam, en waar in juni ook nog ingebroken is en specialistische gear gestolen is.

Maar als jij daarin wilt lezen dat ze denken dat hij nog steeds in de buurt is dan moet je dat vooral doen.

Als iemand in het Speulderbos verdwijnt kun je er ook op rekenen dat iemand bij de oude trimbaan uit de jaren 70 (waar bijna niets meer van over is) leuke plaatjes gaat schieten, zeker als het een beetje een sportief figuur is dat verdwenen is.
Maar in het geval van het Speulderbos zou je ook gelijk door kunnen lopen naar het Solse gat, dan heb je gelijk tig spannende verhalen en mythes om je krant wekenlang vol te schrijven.
ik heb het al die tijd over de AFGELOPEN tijd, tussen bekend zijn van DNA-match en het wereldkundig maken eergisteren. De politie heeft verklaard dat hij DAAR werd gezocht samen met de franse politie. En waarom heeft elke franse krant zijn hoofd afgebeeld, en spaanse, duitse, poolse of russische media niet? Is het dan raar dat ik vind dat ze zich toch erg op de Vogezen concentreren?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:50:18 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181404940
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:48 schreef Physsic het volgende:

[..]

Inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook dat zou kunnen... dan zou het werkelijke PD dus veel dichterbij het kampeerterrein moeten zijn geweest dan bij de plek waar hij gevonden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181404977
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik zag ook ergens dat Nicky op 1200 meter van het kamp is gevonden? Heeft ie Nicky echt zo'n eind weggelokt? :o

En lag hij daar op de loer of was het een impulsieve daad?

(ik weet wel dat ik hier niet de antwoorden ga krijgen hoor ;) )
Er is maar een iemand die daar nog antwoord op kan geven..

Vooral naar die tweede vraag ben ik zelf ook erg nieuwsgierig. Hoe is de ontmoeting gegaan?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:52:05 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181405006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:49 schreef bemmis het volgende:

[..]

ik heb het al die tijd over de AFGELOPEN tijd, tussen bekend zijn van DNA-match en het wereldkundig maken eergisteren. De politie heeft verklaard dat hij DAAR werd gezocht samen met de franse politie. En waarom heeft elke franse krant zijn hoofd afgebeeld, en spaanse, duitse, poolse of russische media niet? Is het dan raar dat ik vind dat ze zich toch erg op de Vogezen concentreren?
Ja, als je iemand zoekt dan begin je toch op de laatste plek waarvan bekend is dat die persoon daar is geweest, of wat?

Als jij je bril in de keuken hebt afgedaan, ga je hem dan ook in de kelder van de buurvrouw zoeken of wat?

Ze zoeken aanknopingspunten.... en als je die wilt vinden dan is de kans het grootst op de plekken waarvan je weet dat iemand er recent geweest is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:55:45 #291
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181405101
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:49 schreef bemmis het volgende:
En waarom heeft elke franse krant zijn hoofd afgebeeld, en spaanse, duitse, poolse of russische media niet?
Haha hier was ik net ook aan het denken.
Als hij met de trein zou reizen is Rusland wel de perfecte bestemming.
Veel geluk om hem in Rusland en de Russische wildernis te vinden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181405109
De moordenaar van Anneke van der Stap kwam ook gewoon terug naar plaats delict met het busje waar hij haar in had vervoerd terwijl de politie onderzoek deed.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:56:11 #293
479195 bemmis
net nieuw hiero
pi_181405110
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:48 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Nee dat verhaal van jou voegt iets toe. :')
Ja, mijn persoonlijke ervaring met camera-surveilance in NL, waarbij gezichtsherkennings-software bij bleek vond ik wel degelijk iets toevoegen in de opmerking van iemand of dat bestond ;-)
smaken verschillen
IQ ook ;-)

ps, neem niet alles zo persoonlijk
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:56:15 #294
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181405111
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:49 schreef bemmis het volgende:

[..]

ik heb het al die tijd over de AFGELOPEN tijd, tussen bekend zijn van DNA-match en het wereldkundig maken eergisteren. De politie heeft verklaard dat hij DAAR werd gezocht samen met de franse politie. En waarom heeft elke franse krant zijn hoofd afgebeeld, en spaanse, duitse, poolse of russische media niet? Is het dan raar dat ik vind dat ze zich toch erg op de Vogezen concentreren?
Als politie zijnde zul je toch ergens moeten beginnen. Met je ogen dicht een punt op een wereldkaart aanwijzen lijkt me geen goede strategie.
Dit is gewoon raar :l
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:57:16 #295
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181405135
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Haha hier was ik net ook aan het denken.
Als hij met de trein zou reizen is Rusland wel de perfecte bestemming.
Veel geluk om hem in Rusland en de Russische wildernis te vinden.
Veel geluk om Russische winters te overleven in de wildernis....
Dit is gewoon raar :l
pi_181405136
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is het niet hebben van een rijbewijs nu ook geen reden om te stellen dat hij niet met de auto vertrokken kan zijn.
Die idioten die die knul in Turkije hebben laten doodgaan zijn ook heel Europa doorgereden met een onverzekerde bus die niet door de APK kwam, en terug.
eens, Micheal P kreeg het voor elkaar met de auto van zijn moeder een lichaam te vervoeren...
pi_181405146
Ik snap de chronologie niet in dit verhaal:
En zo wordt het avond en nacht, terwijl de hoop op het levend terugvinden van Nicky met het uur afneemt. Meer dan tweehonderd mensen melden zich de volgende morgen op de Heikop.

https://www.politie.nl/ge(...)stappen/de-zaak.html

Zondag 9 augustus 1e dag dat ze er zijn, maandagochtend 10 augustus is hij niet in de tent, er wordt wat afgewacht en door paar mensen en ouders gezocht, en dan wordt het avond en nacht. Volgende ochtend 11 augustus gaan tweehonderd mensen zoeken, om 21.00 uur wordt hij gevonden en dan is het de nacht van 11 op 12 augustus dat de verdachte wordt staande gehouden.
Maar elders lees ik dat dat de nacht van 10 op 11 augustus is. Rara?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:58:22 #298
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_181405164
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:49 schreef bemmis het volgende:

[..]

ik heb het al die tijd over de AFGELOPEN tijd, tussen bekend zijn van DNA-match en het wereldkundig maken eergisteren. De politie heeft verklaard dat hij DAAR werd gezocht samen met de franse politie. En waarom heeft elke franse krant zijn hoofd afgebeeld, en spaanse, duitse, poolse of russische media niet? Is het dan raar dat ik vind dat ze zich toch erg op de Vogezen concentreren?
De Duitse media pikken het ook grootschalig op hoor.
https://www.bild.de/regio(...)n-56804378.bild.html
https://www.focus.de/regi(...)eckt_id_9458053.html
https://www.n-tv.de/panor(...)article20585906.html
Om maar een paar voorbeelden te geven.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:58:54 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181405171
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Er is maar een iemand die daar nog antwoord op kan geven..

Vooral naar die tweede vraag ben ik zelf ook erg nieuwsgierig. Hoe is de ontmoeting gegaan?
De Heikop bestaat nog steeds, ik vraag me af of dat jeugdkamp uit Heibloem de hele toko had afgehuurd of dat er ook nog andere kampeerders waren.
Maar gezien ze ook aan de scouting verhuren (en aan Jong Nederland, wie had het daar ook al weer over?) kan het ook zo zijn dat hij het terrein sowieso wel goed kende of misschien helemaal niet opviel als er meerdere groepen kampeerden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:00:23 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181405195
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:57 schreef Loekie1 het volgende:
Ik snap de chronologie niet in dit verhaal:
En zo wordt het avond en nacht, terwijl de hoop op het levend terugvinden van Nicky met het uur afneemt. Meer dan tweehonderd mensen melden zich de volgende morgen op de Heikop.

https://www.politie.nl/ge(...)stappen/de-zaak.html

Zondag 9 augustus 1e dag dat ze er zijn, maandagochtend 10 augustus is hij niet in de tent, er wordt wat afgewacht en door paar mensen en ouders gezocht, en dan wordt het avond en nacht. Volgende ochtend 11 augustus gaan tweehonderd mensen zoeken, en dan is het de nacht van 11 op 12 augustus dat de verdachte wordt staande gehouden.
Maar elders lees ik dat dat de nacht van 10 op 11 augustus is. Rara?
Om 5 uur 's morgens op maandag 10 augustus zou hij nog in zijn tent gezien zijn door een tentgenootje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181405237
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

De Heikop bestaat nog steeds, ik vraag me af of dat jeugdkamp uit Heibloem de hele toko had afgehuurd of dat er ook nog andere kampeerders waren.
Maar gezien ze ook aan de scouting verhuren (en aan Jong Nederland, wie had het daar ook al weer over?) kan het ook zo zijn dat hij het terrein sowieso wel goed kende of misschien helemaal niet opviel als er meerdere groepen kampeerden.
Nu je het zegt... Volgens mij was dat wel het geval, op een ander deel van het terrein. Dat zou ik moeten terugzoeken.

Misschien dat iemand anders hier dat weet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')