Ja hartstikke goed, het is zo’n heerlijk tevreden mannetje.. Een wereld van verschil met Emma die (voor mijn gevoel, of echt?!) alleen maar huilde de eerste weken. Nu ‘verveel’ ik me zelfs soms als ik alleen met hem ben.quote:
Wat fijn dat het zo saai isquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hartstikke goed, het is zo’n heerlijk tevreden mannetje.. Een wereld van verschil met Emma die (voor mijn gevoel, of echt?!) alleen maar huilde de eerste weken. Nu ‘verveel’ ik me zelfs soms als ik alleen met hem ben.
Ik herkende mezelf trouwens enorm in je post over bv van de weekAl een beslissing genomen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:26 schreef VenusFlyTrap het volgende:
wat snel dat het zo vlug is gegaan.
Er had maar 1 iemand gegokt op een sep baby in mijn omgevingquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:15 schreef Feyre het volgende:
En nu is het countdown tot de september babyboom. Of zouden we nog een augustus baby als verrassing krijgen?![]()
Vandaag weer een sticker van de vk. Buik was ca. 2 cm gegroeid in een week tijd - echt waar houdt dit op. Bed staat inmiddels ook op klossen. Niet normaal hoog
. Ik heb een krukje nodig om in en uit bed te komen
.
Heerlijk, pregnancy brain!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:22 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd Sillie! Hoop dat jullie een fijne en rustige kennismaking hebben.
Beter gebeurt dit hier ookquote:Op woensdag 29 augustus 2018 23:23 schreef Nolita het volgende:
Ik ben aan het memory lanen. Vorig jaar 7 sept UD, maar riep in april al dat ik 31 augustus zou bevallen. Op 30-8 voelde ik me nog zo goed dat ik dacht nog tot de kerst door te kunnen. De 31ste werd ik wakker en benoemde ik dat op deze manier toch niet te kunnen (buikpijn). Die avond was mijn dochter er!
Daarmee wil ik vooral zeggen dat het heel snel kan gaan en je nu nog geen voorspellingen kunt doen over morgen.
Succes alle september-UD mama’s het is zo’n mooie reis. Wij genieten nog iedere dag van ons schatje!
Hopelijk komt je kleine voor alle hectiek in de stad. 😂quote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:43 schreef Helsinki het volgende:
Hoopte stiekem dat er hier iets zou gaan gebeuren maar er zit geen regelmaat in en het wordt niet heftiger. Ik denk dat het ook hier een septemberbaby wordt.
Dat hoop ik ook maarquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hopelijk komt je kleine voor alle hectiek in de stad. 😂
Sillie, gefeliciteerd!![]()
Ik weet niet precies wat voor type series je leuk vindt, maar ik heb me heel goed vermaakt met Narcos, Stranger Things, Nailed it!, La casa de papel, Fargo, House of Cards. Buiten Nailed it! allemaal series waarvan het verhaal doorloopt, dat vind ik zelf het allerleukst. Ben nu zelf Breaking Bad weer een poging aan het geven, die vond ik een paar jaar geleden niks, maar misschien denk ik er nu anders over. Is toch de bestbeoordeelde serie van Netflix. (als iemand nog tips voor mij heeft, graag!)quote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:31 schreef Peacefulll het volgende:
Haha Priem, ik heb net ook OBEM gekekenManlief is weer gestart met werken en Peace verveelt zich nu al. Nog meer tips voor leuke series op Netflix?
![]()
Wat schrikkenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:44 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maar.
Stresslevel +100 hier. Mijn moeder belde dat oma op bezoek was bij een vriendin van haar en dat ze onwel was geworden (ze had een hypo). Of ik even daar naartoe kon. Ik was natúúrlijk nog niet aangekleed en stond net de was op te hangen maar ik was er gelukkig vrij snel en heb oma net thuis afgezet.
Ze had te weinig gegeten maar wel veel bewogen en was van plan zo nog van alles in huis te gaan doen. Ik heb gevraagd of ze dat nu even niet wil doen en eventjes wat rust kan pakken. Ze zou het doen maar ik twijfel (en ze wilde ook niet mee naar ons huis) dus ik bel haar straks eventjes om even te checken hoe het gaat.
Ik merk wel dat ik nu sneller van slag ben door dit soort dingen. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt maar het gebeurt de laatste jaren zo vaak en ze blijft er ook heel laks mee omgaan terwijl de ambulance zelfs regelmatig ingezet wordt. #spuien
Nu maar even op adem komen met een kop thee en een warme douche en straks die serie van jullie een kansje geven.
Plumeria, wanneer ben je uitgerekend?
Luciferquote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:57 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat voor type series je leuk vindt, maar ik heb me heel goed vermaakt met Narcos, Stranger Things, Nailed it!, La casa de papel, Fargo, House of Cards. Buiten Nailed it! allemaal series waarvan het verhaal doorloopt, dat vind ik zelf het allerleukst. Ben nu zelf Breaking Bad weer een poging aan het geven, die vond ik een paar jaar geleden niks, maar misschien denk ik er nu anders over. Is toch de bestbeoordeelde serie van Netflix. (als iemand nog tips voor mij heeft, graag!)
(verder buiten Netflix moet je natuurlijk ook Game of Thrones en Dexter hebben gezien)
Ondanks dat het lang heeft geduurd om zwanger te blijven en vertrouwen te krijgen dat ik echt zwanger ben en ik nog steeds niet 100% overtuigd ben dat er echt een gezonde baby straks op mijn buik ligt, sta ik er ook zo in. Ik vind het zo bijzonder dat mijn lijf dit kan en ben zo verliefd op mijn buikquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:30 schreef Feyre het volgende:
Ik vind het een beetje dubbel.. omdat ik met nr 1 met 34w al bevallen ben en nu ook meer klachtjes ervaar dan destijds zou ik het niet erg vinden als de baby zich nu meldt. Anderzijds is dit zeer waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap en denk ik ohh nee ik wil hier nog zo lang mogelijk van genieten.
Ik vind het toch wel zo’n bijzonder iets, zwanger zijn. Ik zit ook zoveel lekkerder in m’n vel en voel me gewoon ook ‘mooi’, ben trots op m’n lichaam dat het een kindje zo’n goede omgeving kan bieden om te groeien. Ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen zo voelt, als je zwangerschap niet probleemloos verloopt, of als het een hele lange aanloop heeft gehad, en dat vind ik oprecht erg want ik gun iedere mama dit gevoel.
Ja, maar toen had ik harde buiken erbij, die mis ik nuquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 04:39 schreef Heliotrope het volgende:
Loj! Vorige keer ging het ook best snel toch, dat wordt augustus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |