Ja, maar toch mensen met zo'n geweer met een vizier? Pfff, ik weet niet hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee klopt, niet mee naar die specifieke plek, Jack Russels graven graag, gaan holen in enzo en er is daar een wasbeer kolonie in de buurt. Daar wil je geen ruzie mee hebben als klein hondje.
Of daardoor gewoon de tijd gekregen om weg te komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:20 schreef woxxel het volgende:
Erg slim. Hij is van plan te verdwijnen. Geet eerst door at ie gaat wandelen. Laat uitgebreide routes achter. En na maanden wordt ie pas as vermist opgegeven. Hij kon in die tijd al de hele wereld rondgelopen zijn.. Die wandelroutes zijn gewoon dwaalsporen.
Die term werd gebruikt vanochtend bij de persconferentie, I shit you not... waarvoor werd niet gezegd, wellicht niet geluisterd naar instructies, of aangetroffen achter een afzetting, dat werd verder niet gezegd, maar die term werd gebruikt.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, ze hebben gewoon proces verbaal opgemaakt
Dat suggereerde ik ook niet, hij gedroeg zich opvallend genoeg om hem aan te spreken, hem te vragen wat hij daar deed, en daar proces verbaal van op te maken...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Heeft dus niks met een overtreding te maken waarvoor een 'bon' is gegeven.
Schijnen allerlei reorganisaties geweest te zijn bij de politie daar, waardoor dossiers kwijt geraakt zijn. Anders kun je niet verklaren waarom hij bij een review niet echt serieus in beeld is geweest wrs.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:48 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Die term werd gebruikt vanochtend bij de persconferentie, I shit you not... waarvoor werd niet gezegd, wellicht niet geluisterd naar instructies, of aangetroffen achter een afzetting, dat werd verder niet gezegd, maar die term werd gebruikt.
Een aantekening was genoeg geweest. Het was verdachtquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:49 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat suggereerde ik ook niet, hij gedroeg zich opvallend genoeg om hem aan te spreken, hem te vragen wat hij daar deed, en daar proces verbaal van op te maken...
Hij is een jaar of vier later nog een keer verhoord.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schijnen allerlei reorganisaties geweest te zijn bij de politie daar, waardoor dossiers kwijt geraakt zijn. Anders kun je niet verklaren waarom hij bij een review niet echt serieus in beeld is geweest wrs.
Neuh, ik heb net mensen op t.v gezien die ook op dat forum actief zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Sja, ik denk dat zij nu denken; fuck de media, zoek het lekker uit ...
ik heb de persconferentie ook gekeken hoor, maar jij geeft er je eigen draai aan. Er werd gewoon verslag gemaakt van wat er daar gebeurde, wie er langskwamen, en zijn naam werd genoteerd als passantquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:48 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Die term werd gebruikt vanochtend bij de persconferentie, I shit you not... waarvoor werd niet gezegd, wellicht niet geluisterd naar instructies, of aangetroffen achter een afzetting, dat werd verder niet gezegd, maar die term werd gebruikt.
Ik las dat-ie al nachten van -20 had meegemaakt toen hij vanaf februari jl was verdwenen. Maar ja, ik geloof toch nog dat-ie zelfmoord heeft gepleegd hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:51 schreef Claude_Viole het volgende:
Stel dat het winter wordt, met hele strenge temperaturen onder nul. Dan moet hij wel een warme plek vinden in de vorm van een hut, lijkt mij. Of hij zal doodvriezen....
Hoe dien bushcrafters dat in de winter?
Dat jacht aspect vind ik persoonlijk ook wat minder, die items sla ik dan ook over. Zijn vader is ook een toffe kerel, maar die heeft een channel over vissen dus dat sla ik ook over. Maar het hoort wel bij dat survival gebeuren. En ik heb geleerd hoe ik een fikkie kan stoken zonder aansteker of lucifers. Maar dit is allemaal offtopic.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar toch mensen met zo'n geweer met een vizier? Pfff, ik weet niet hoor.
Dat doen ze van elke mogelijke getuigequote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:49 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat suggereerde ik ook niet, hij gedroeg zich opvallend genoeg om hem aan te spreken, hem te vragen wat hij daar deed, en daar proces verbaal van op te maken...
quote:Een proces-verbaal is de akte waarmee een overheidsambtenaar (bijvoorbeeld politie of een andere opsporingsambtenaar) verslag uitbrengt, zoals constateringen van feiten en omstandigheden (bijvoorbeeld het tijdstip, de plaats en de toedracht van een overtreding, misdrijf of ongeluk), de schriftelijke weergave van verklaringen (bijvoorbeeld van getuigen en verdachten) in zijn aanwezigheid, zijn verrichtingen, en de persoonsgegevens van betrokkenen en getuigen.
Ja, ze verliezen me daarmee, maar sws al, zoals ik uitlegde, het is schijn-romantiek.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat jacht aspect vind ik persoonlijk ook wat minder, die items sla ik dan ook over. Zijn vader is ook een toffe kerel, maar die heeft een channel over vissen dus dat sla ik ook over. Maar het hoort wel bij dat survival gebeuren. En ik heb geleerd hoe ik een fikkie kan stoken zonder aansteker of lucifers. Maar dit is allemaal offtopic.
Het is in die periode al -20 geweest, toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:51 schreef Claude_Viole het volgende:
Stel dat het winter wordt, met hele strenge temperaturen onder nul. Dan moet hij wel een warme plek vinden in de vorm van een hut, lijkt mij. Of hij zal doodvriezen....
Ik denk niet dat Bushcrafters magische krachten hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:51 schreef Claude_Viole het volgende:
Die bungelt wel ergens aan een boom, ja. Ergens diep in het bos.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las dat-ie al nachten van -20 had meegemaakt toen hij vanaf februari jl was verdwenen. Maar ja, ik geloof toch nog dat-ie zelfmoord heeft gepleegd hoor.
Denk ik ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
Maar ja, ik geloof toch nog dat-ie zelfmoord heeft gepleegd hoor.
Of als een soort wrede wraak heeft-ie dusdanig zelfmoord gepleegd dat-ie niet te vinden valt. Kan ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Die bungelt wel ergens aan een boom, ja. Ergens diep in het bos.
Ach, het is een hobby. En ze eten de vangst ook echt op, dan vind ik vissen om ze daarna weer terug te gooien veel wreder en treuriger eigenlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ze verliezen me daarmee, maar sws al, zoals ik uitlegde, het is schijn-romantiek.
Met het juiste gerief kan je probleemloos beneden de -40 zitten en alsnog buiten slapen. Dus nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:51 schreef Claude_Viole het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |