abonnement Unibet Coolblue
pi_181378367
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens. Als je de moeder van Nicky over Peter hoorde praten (als hij er niet was had het onderzoek 19 jaar geleden al stilgelegen, hij was er al die jaren voor hen, dag en nacht, ook tijdens z'n vakanties bereikbaar voor ze etc) dan kan je niet anders dan bewondering en respect hebben voor z'n aandeel hierin.
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

* Leandra zoekt like button.
Hij zou zich dan ook moeten bezighouden met dingen waarin hij goed is imho. Door al dat geouwehoer van hem overal en altijd steeds weer, à raison van 2500 ¤, loopt-ie veel flak op.
I´m back.
pi_181378378
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar als je 144 mannen verzoekt hun DNA af te staan dan mag ik hopen dat degenen die je als passant en getuige hebt aangemerkt daar wel bij zitten.
Wellicht zitten tussen die 144 mannen veel passanten/getuigen die eerder op de dag daar in de buurt gezien zijn. Het is een redelijk druk gebied, met veel wandelaars en fietsers, ook laat 's avonds.
De Brunsummerheide ligt midden tussen een aantal van de grotere gemeentes in de regio (Heerlen, Landgraaf, Brunssum), en veel fietsverkeer tussen die plaatsen gaat over de paden op de heide, in plaats van er helemaal om heen te gaan.


Kan me voorstellen dat een passant die daar een halve dag later op de fiets langs komt, nou niet direct hoog op een lijst van belangrijke getuigen zal staan.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2018 @ 19:23:09 #278
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181378382
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:15 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik ken 2 van dit soort kornuiten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kinderen gaan nooit op scouting of aanverwante enge clubjes.
Ik heb die van mij daar ook altijd verre van gehouden, daar zitten altijd gasten tussen die niet deugen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181378395
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:22 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Tis een bron van .. alleen al in mijn woonplaats 2 van die makkers. En zo groot is mijn woonplaats echt niet.

Google maar scouting + pedofiel en je krijgt een waslijst aan namen ....
Afschaffen dan maar? Of nee liever verbieden..
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 19:23:45 #280
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181378401
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:20 schreef danos het volgende:
Och god de scouting en buscrafters zijn gelijk allemaal weer gevaarlijk :')
Bushcrafters zijn niet gevaarlijk.

Maar bij scouting zou ik ook op mijn hoede zijn. Net zoals mannen die op een kinderdagopvang werken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181378410
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja, wat grotendeels fake is.
Ja, en city slickers willen dat dan ook gaan doen idd, dan krijg je die reisjes, die deze gozer wrs organiseerde.
I´m back.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 19:24:39 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181378438
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:23 schreef Royyy het volgende:

[..]

Wellicht zitten tussen die 144 mannen veel passanten/getuigen die eerder op de dag daar in de buurt gezien zijn. Het is een redelijk druk gebied, met veel wandelaars en fietsers, ook laat 's avonds.
De Brunsummerheide ligt midden tussen een aantal van de grotere gemeentes in de regio (Heerlen, Landgraaf, Brunssum), en veel fietsverkeer tussen die plaatsen gaat over de paden op de heide, in plaats van er helemaal om heen te gaan.


Kan me voorstellen dat een passant die daar een halve dag later op de fiets langs komt, nou niet direct hoog op een lijst van belangrijke getuigen zal staan.
En toch hebben ze hem in 2001 twee keer als getuige gehoord, dus kennelijk ging men er wel vanuit dat hij relevante informatie had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181378454
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik dacht 10 uur 's morgens gelezen te hebben. Het jongetje is toch ook overdag dood aangetroffen?
Die politievrouw zei tijdens de persconferentie dat hij half een 's nachts staande werd gehouden door de marechaussee in het gebied dat was afgezet, omdat het onderzoek daar gaande was. Oftewel ze kregen hem op een presenteerblaadje.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 19:25:25 #284
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181378462
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en city slickers willen dat dan ook gaan doen idd, dan krijg je die reisjes, die deze gozer wrs organiseerde.
Hij heeft ook zijn eigen merk op het gebied van survival messen, gereedschap en outdoor kleding.
Die gast verdient wel leuk dankzij dat gespeelde showtje van hem.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181378490
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:23 schreef danos het volgende:

[..]

Afschaffen dan maar? Of nee liever verbieden..
Nou ja, moet ieder voor zich weten. Maar ik vind het een lange waslijst. En dan zullen nog niet eens ALLE 'incidenten' aan het licht zijn gekomen... Dit zal misschien het topje van de ijsberg zijn.

Zelfde als dat ik nu op Facebook continu van die reclame/sponsoradvertenties krijg van de Rooyse Wissel. Zijn ze weer op zoek naar sociotherapeuten.

Wilde er al onder zetten .. als je je vrijwillig wil laten verkrachten moet je vooral gaan solliciteren daar. Maar kon me nog net inhouden.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2018 @ 19:26:21 #286
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181378492
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:23 schreef danos het volgende:

[..]

Afschaffen dan maar? Of nee liever verbieden..
Ik heb mijn kinderen er gewoon weggehouden, dat was voldoende, ze zijn iig veilig groot geworden.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181378523
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik heb mijn kinderen er gewoon weggehouden, dat was voldoende, ze zijn iig veilig groot geworden.
Ja dat is echt puur aan jou en je wijsheid te danken idd
pi_181378539
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik heb mijn kinderen er gewoon weggehouden, dat was voldoende, ze zijn iig veilig groot geworden.
Nou weest trots op jezelf :')
Even a broken clock is right twice a day.
pi_181378546
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Iemand die daar om half 1 's nachts rondloopt en je werkelijk als getuige beschouwt niet?
Waarom iemand die daar dagen later rondloopt als getuige aanmerken?
Nee tenzij je hem als mogelijk verdachte ziet. Of hij destijds terecht alleen als getuige gezien is kan ik natuurlijk niet beoordelen.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2018 @ 19:29:30 #290
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181378579
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dat is echt puur aan jou en je wijsheid te danken idd
Dat beweer ik helemaal niet, maar je kan ook de kat op het spek binden, en ik vertrouw die enge clubjes voor geen meter, en dat is niet geheel onterecht want er komen vaak genoeg misstanden boven tafel.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_181378614
Nou, als je dit leest, lijkt het halve dorp wel te maken gehad te hebben met pedo’s:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)til-7635609-a1224849

Of ze worden zelf jeugdleider.
pi_181378618
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch hebben ze hem in 2001 twee keer als getuige gehoord, dus kennelijk ging men er wel vanuit dat hij relevante informatie had.
Het feit dat ze hem gehoord hebben zegt op zich niks. Misschien hebben ze honderden 'getuigen' die op die dag toevallig in de buurt gezien waren opnieuw gehoord, in de hoop dat een van hen zich opeens een nieuw detail herinnerde. Dat is niet raar tijdens cold cases.

Als ze hem specifiek opnieuw hebben gehoord omdat ze iets vermoedden, dan is dat natuurlijk een ander verhaal. Maar op het moment is er geen enkele informatie die daar op wijst.
pi_181378619
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:15 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik ken 2 van dit soort kornuiten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kinderen gaan nooit op scouting of aanverwante enge clubjes.
En niet op wat voor sport dan ook, niet naar school, zwembad, kerk, of überhaupt naar buiten.
:|W
pi_181378657
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:23 schreef danos het volgende:

[..]

Afschaffen dan maar? Of nee liever verbieden..
Laten we dan ook maar gelijk voetbalclubs verbieden. En hockeyclubs. En kinderdagverblijven. En scholen. :')
  woensdag 22 augustus 2018 @ 19:32:48 #295
28033 Pek
je moet wat
pi_181378679
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor een soort lieden dan? Had er nog nooit van gehoord in ieder geval. Vreemde zaak ook in een parkje rondwandelen en dan net doen alsof je in de bush zit?
Dit soort gasten:

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_181378718
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hij heeft ook zijn eigen merk op het gebied van survival messen, gereedschap en outdoor kleding.
Die gast verdient wel leuk dankzij dat gespeelde showtje van hem.
Ja, hij zal wrs redelijk goed boeren. Als hij een ander persoon zou zijn, zou dat wrs wel als bewonderenswaardig worden gezien. Toch blijf ik deze 'uit de hand gelopen hobby' van hem zien als een vorm van schuldgevoel of misschien, indien geen schuldgevoel, een zekere vorm van anticipatie op de vlucht die hij nu onderneemt.
Tenzij hij zelfmoord heeft gepleegd natuurlijk, hetgeen ik zeker niet uitsluit.
I´m back.
pi_181378741
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:15 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Halfeen ‘s nachts heb ik gelezen. Wat heeft iemand daar te zoeken om halfeen ‘ s nachts?
Het is nou niet bepaald een afgelegen gebied. Er zijn daar ook 's nachts genoeg mensen te vinden.

De Brunsummerheide ligt midden tussen een aantal van de grotere gemeentes in de regio (Heerlen, Landgraaf, Brunssum), en veel fietsverkeer tussen die plaatsen gaat over de paden op de heide, in plaats van er helemaal om heen te gaan.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 19:35:59 #298
192592 SureD1
------------------------------
pi_181378769
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:30 schreef Black_Baron het volgende:
Nou, als je dit leest, lijkt het halve dorp wel te maken gehad te hebben met pedo’s:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)til-7635609-a1224849

Of ze worden zelf jeugdleider.
Typisch Midden-Limburgs dorp... ik dank mijn ouders dat ze me altijd weggehouden hebben van het kerkkoor, de misdienaars, scouting, en ander jeugdwerk, ook uit mijn jeugd (jaren 80) in zo’n gat de nodige verhalen meegekregen. RK kerk speelde daar meestal een rol in...
pi_181378772
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:23 schreef Royyy het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat een passant die daar een halve dag later op de fiets langs komt, nou niet direct hoog op een lijst van belangrijke getuigen zal staan.
Op 11 augustus 1998 wordt Nikki Verstappen gevonden om 21.00 uur 's avonds. Drieënhalfuur later, wordt verdachte op de fiets aangehouden in het gebied.
Dat vertelde de politievrouw vanmiddag.

Zij vertelt niet 'drieënhalfuur later', zij houdt tussen de zin dat Nikki gevonden wordt om 21.00 uur, en de zin dat de verdachte om 0.30 uur staande wordt gehouden, een jubelverhaaltje dat door dna van twintig jaar geleden en voortvarend onderzoek, nu een verdachte is aangehouden. Daardoor valt het niet op dat er maar drieënhalfuur tussenzat.

Het kan goed zijn dat verdachte daar in de buurt was om te kijken of hij misschien iets had achtergelaten.
Nikki was de dag ervoor om 7.00 uur als vermist opgegeven.
pi_181378822
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:36 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Op 11 augustus 1998 wordt Nikki Verstappen gevonden om 21.00 uur 's avonds. Drieënhalfuur later, wordt verdachte op de fiets aangehouden in het gebied.
Dat vertelde de politievrouw vanmiddag.
Met een smoes omdat het warm was Koekoek
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')