Nee, maar als je 144 mannen verzoekt hun DNA af te staan dan mag ik hopen dat degenen die je als passant en getuige hebt aangemerkt daar wel bij zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt er niet eens de middelen voor.
Na god Maarten nu god Peter R.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:06 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Krijgt zelfs een eigen compilatie op rtl 4
Zullen we ze een mailtje sturen?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 18:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Was lid van bestuur van
https://siegurd.nl/wie-zijn-wij
Hij fietste er om halfeen ‘s nachts.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 18:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah ja, zie dat nu op de site van de politie.
Dan nog, hij fietste daar dus zo'n 12 uur (of langer) nadat Nicky verdween. Dat is nog steeds iets heel anders dan als hij daar vroeg 's ochtends gezien zou zijn. Er zijn daar dagelijks honderden wandelaars en fietsers.
10 uur 's morgens toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand die daar om half 1 's nachts rondloopt en je werkelijk als getuige beschouwt niet?
Waarom iemand die daar dagen later rondloopt als getuige aanmerken?
Ik ken 2 van dit soort kornuiten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het er maar één is.
Dit zijn wel de zaken waardoor de scouting bijvoorbeeld een slechte naam heeft.
Dit soort mannen heeft daar tijden ongehinderd hun gang kunnen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kinderen gaan nooit op scouting of aanverwante enge clubjes.
Nee man dat is zielig. Het zal je vriend maar geweest zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zullen we ze een mailtje sturen?
Wat zijn dat voor een soort lieden dan? Had er nog nooit van gehoord in ieder geval. Vreemde zaak ook in een parkje rondwandelen en dan net doen alsof je in de bush zit?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:01 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Die Bushcraft scene heeft toch niks met kinderen te maken? Lijkt me een rare plek om als pedofiel in op te gaan. Denk dat dat dan gewoon oprechte interesse is geweest.
Idem.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:06 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Normaal vind ik het een kwal, maar hier scoort ie wel punten mee.
Volgens mij is het gewoon een soort van Bear Grylls nadoen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een soort lieden dan? Had er nog nooit van gehoord in ieder geval. Vreemde zaak ook in een parkje rondwandelen en dan net doen alsof je in de bush zit?
Ik dacht 10 uur 's morgens gelezen te hebben. Het jongetje is toch ook overdag dood aangetroffen?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:15 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Halfeen ‘s nachts heb ik gelezen. Wat heeft iemand daar te zoeken om halfeen ‘ s nachts?
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:15 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ken 2 van dit soort kornuiten.Ik zit er ook niet op te wachten idd... ik kreeg al de kriebels toen ik de reglementen doorlas na een proefmiddag van mijn jongste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kinderen gaan nooit op scouting of aanverwante enge clubjes.
Eens. Als je de moeder van Nicky over Peter hoorde praten (als hij er niet was had het onderzoek 19 jaar geleden al stilgelegen, hij was er al die jaren voor hen, dag en nacht, ook tijdens z'n vakanties bereikbaar voor ze etc) dan kan je niet anders dan bewondering en respect hebben voor z'n aandeel hierin.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:17 schreef Copycat het volgende:
Peter Respect de Vries.
Ja, mijn blvd loopt achter.
Die gast van ultimate survival.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:17 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een soort van Bear Grylls nadoen.
Mensen maken soms een late avondwandeling. Op zich is dat niet crimineel of verdacht.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:15 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Halfeen ‘s nachts heb ik gelezen. Wat heeft iemand daar te zoeken om halfeen ‘ s nachts?
Ja klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:16 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Nee man dat is zielig. Het zal je vriend maar geweest zijn.
Ja, wat grotendeels fake is.quote:
Tis een bron van .. alleen al in mijn woonplaats 2 van die makkers. En zo groot is mijn woonplaats echt niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:20 schreef danos het volgende:
Och god de scouting en buscrafters zijn gelijk allemaal weer gevaarlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |