Nee, dat houden ze niet in de gaten. Ja, er werd wel gecontroleerd tegen de signaleringslijsten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:06 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ze niet in de gaten houden welke paspoortnummers de EU uitreizen op het moment dat ze iemand op de korrel hebben? Zo naief zijn ze nou ook weer niet.
Nee natuurlijk niet. Hij is juist gaan bushcraften om te blijven leven in vrijheid. Vermoedelijk maakt hij er pas een eind aan wanneer ze hem in het nauw hebben gedreven.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:03 schreef westwoodblvd het volgende:
Die man is echt al lang dood. Futiel om op zoek te gaan.
Is algemeen bekend dat moordenaars vaak terug gaan naar plaats delict om te 'genieten' van het circus er omheen.quote:
Welke Fok!ers zijn dit denk je?quote:
Jep.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar, vraagje (misschien is het al langs gekomen.
Wat heeft de politie doen besluiten om bij de familie langs te gaan voor DNA materiaal? Is dat nadat hij als vermist is opgegeven?
Hij is niet komen opdagen en was daarna vermist.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar, vraagje (misschien is het al langs gekomen.
Wat heeft de politie doen besluiten om bij de familie langs te gaan voor DNA materiaal? Is dat nadat hij als vermist is opgegeven?
Vond ik ook, maar met dit, en zelf ook les te hebben gehad van een kindermoordenaar, is die mening een klein beetje veranderd.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:58 schreef westwoodblvd het volgende:
Niet iedere man die met kinderen werkt is een pedo. Met die mentaliteit ga je nooit meer meesters op basisscholen krijgen.
Spekken we deze man alsnog .quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Wel goed voor z'n YouTube views dit.
Nee het ging over de persconferentie, en daarna nog een met de vraag wat er gebeurt met mijn posts.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:09 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen idee wat voor posts allemaal verdwijnen, maar posts in de trant van vuile gore laffe hond en vieze kindermoordenaar enzo zijn natuurlijk wel gewoon begrijpelijk.
Gratis geldquote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Als je al sinds 14 februari niet meer bent wezen pinnen...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik ook niet. Misschien kan Spac3 (of collega's?) dat even duiden?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil geen ban ofzo, weet niet wat de regels zijn met posten over zoiets
gewoon in feedabck vragenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien kan Spac3 (of collega's?) dat even duiden?
Wordt je paspoortnummer niet vastgelegd als je uitreist per vliegtuig?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, dat houden ze niet in de gaten. Ja, er werd wel gecontroleerd tegen de signaleringslijsten.
Maar als hij al afgereisd is voor die tijd dan weten de instanties dat niet.
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee het ging over de persconferentie, en daarna nog een met de vraag wat er gebeurt met mijn posts.
Bewust waarschijnlijk, je ziet het ook veel bij brandstichtingen dat de dader komt kijken voor een kickquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Hij heet geen Spac3quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien kan Spac3 (of collega's?) dat even duiden?
Dit ja. Voor ik het weet lig ik er weer een dag uitquote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee het ging over de persconferentie, en daarna nog een met de vraag wat er gebeurt met mijn posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |