SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
knok moet het alleen nog even aanpassen in het rooster.
quote:Programma van vandaag
10:53 - 38:00 DJ Knokkels - Hallo, Daar Zijn Wij Weer
38:00 - 65:00 DJ Lucky - Lucky To Have Ya Back!
Dat is ook weer zo ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's echt geen probleem voor hem hoor!
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's echt geen probleem voor hem hoor!
quote:
Ligt er compleet aan welke tien uur wordt bedoeld. Vanavond 22:00? Morgenochtend 10:00? Morgenavond 22:00?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja.En dan 2 minuten voor 10 allemaal vragen of ie nog een paar uurtjes wil draaien.
Wat was ook alweer je langste draaitijd, bij FOK! dat is.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ligt er compleet aan welke tien uur wordt bedoeld. Vanavond 22:00? Morgenochtend 10:00? Morgenavond 22:00?
Bij FOK!, Radio49 .. Goeie vraag wel. Richting de 10 uur non stop. Geloof ik?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat was ook alweer je langste draaitijd, bij FOK! dat is.
ja, 10 uur haalde je hier zeker minimaal. 6 literquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bij FOK!, Radio49 .. Goeie vraag wel. Richting de 10 uur non stop. Geloof ik?
Mijn PR staat nog steeds op 25 uur en 1 minuut.
Op een woensdag om 15:00 begonnen en donderdag 16:01 gestopt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ja, 10 uur haalde je hier zeker minimaal. 6 literen gáán. Je mic klinkt heel best, mooi in lijn met de muziek en ruisloos.
Doe je goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:24 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
yay
![]()
En dat op een computer die technisch gezien dood moest zijn. Dat die de keer heeft overleefd dat ik mijn bureau uit de muur trok verbaast me nog steeds
Dat is dan zeker mooi meegenomenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je goed.Hier ook een oudje die na een ubuntu upgrade vreselijk heet werd en nergens een oplossing te vinden. Toen Win 7 genomen met een bepaalde *kuch* key en ondanks het feit dat die jongens in Redmond beweren dat het niet meer mogelijk is, een upgrade naar Win 10 gedaan en nu gaat ie als de brandweer met de juiste drivers.
Blijft nu zelfs koel als je films kijkt.
Ja, blij mee. Allemaal leuk en aardig die Linux distro's, maar als er geen goede drivers voorhanden zijn, dan heb je een probleem. Ik was de enige niet met dat euvel, maar het duurt dan toch vaak maanden voor er een oplossing komt. Het is gratis, dus er valt niets te klagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:35 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is dan zeker mooi meegenomen
Windows 10? En kun je dan nog een tikkeltje fatsoenlijk draaien dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je goed.Hier ook een oudje die na een ubuntu upgrade vreselijk heet werd en nergens een oplossing te vinden. Toen Win 7 genomen met een bepaalde *kuch* key en ondanks het feit dat die jongens in Redmond beweren dat het niet meer mogelijk is, een upgrade naar Win 10 gedaan en nu gaat ie als de brandweer met de juiste drivers.
Alles werkt prima, maar draaien deed ik op een andere laptop met Ubuntu Studio meen ik. Die zal na al die tijd niet draaien ook wel een paar mb's aan updates binnen willen trekken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Windows 10? En kun je dan nog een tikkeltje fatsoenlijk draaien dan?
Ik deed een Tailfoxje of 2 toen ik hier net was ingetrokken. Internetverbinding is nu stabiel blijkbaar, maar het was echt vooral in het begin om het half uur *plop* geen verbinding
die upgrade eruit halen en opnieuw inloggen was het niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er lopen hier geregeld katten rond. Heb ik mijn deur open, zie ik ineens een kat binnenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alles werkt prima, maar draaien deed ik op een andere laptop met Ubuntu Studio meen ik. Die zal na al die tijd niet draaien ook wel een paar mb's aan updates binnen willen trekken.
Brakke internetverbinding is oervervelend, zeker tijdens draaien. Of als je een kat hebt die je toetsenbord wel ziet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |