abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181424942
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:11 schreef Molurus het volgende:
Wat heeft multiculturaliteit te maken met racisme? :?
Geen gekleurden in je land verkleint de kans aanzienlijk dat je racistisch wordt omdat je in de krant leest over de zoveelste overval van een bejaarde, de zoveelste aanranding van een blonde jonge vrouw of de bouw van de zoveelste moskee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oostwoud op 24-08-2018 15:30:46 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181425082
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar ik vind dat mensen zwartepiet moeten afschaffen.
Is dat een mening die het blanke ras aanvalt ?
Als mensen de figuur zwartepiet afschaffen in hun leven... is dat een daad van aanval op het blanke ras ?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De vraag was niet aan jou gericht, en je mis the pointe ook.
Het ging om dat Oostwoud een aanval op het blanke ras zag van zp-demonstranten die naar Dokkum gingen. Ik vraag om dat toe te spitsen. Is het al een aanval op het blanke ras als mijn mening is dat mensen zp moeten afschaffen ?
Of is het een aanval op het blanke ras als mensen zp verbannen uit hun persoonlijk leven.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee. Wat jij vindt en meent moet je zelf weten, als je anderen dan ook maar in hun waarde laat.
Montagui geeft een prima antwoord. Als jij niets met ZP te maken wil hebben, prima, dat staat je vrij. Sluit je op de dag van de intocht en op 5 december thuis op, duik onder de lakens en vervloek die witte duivels nog eens terwijl je uithuilt op je kussen. Geef anderen de vrijheid om wel te genieten van dit mooie folkloristische feestje.

Zodra een marginale groep mensen, niet meer dan een paar honderd meent voor een heel land te moeten bepalen hoe een feest gevierd wordt en meeschurkende media gaan hierin mee, ja, dan is dit een aanval op een blanke traditie. Let wel, het gaat hier om groepen die door de AIVD gevolgd worden vanwege hun radicale karakter, ik noem KOZP en de Grauwe Eeuw. Eerstgenoemde kreeg geld toe van Soros. Van de GE weet ik dit niet, al zou het mij niet verbazen.
pi_181425592
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:19 schreef Oostwoud het volgende:

Montagui geeft een prima antwoord. Als jij niets met ZP te maken wil hebben, prima, dat staat je vrij. Sluit je op de dag van de intocht en op 5 december thuis op, duik onder de lakens en vervloek die witte duivels nog eens terwijl je uithuilt op je kussen. Geef anderen de vrijheid om wel te genieten van dit mooie folkloristische feestje.
Jij vond die dokkumdemonstratie een agressie tegen blanken
Mijn vraag is aan jou: Als ik tegen ZP ben, is dat ook een agressie ?
Je geeft geen direct antwoord.

quote:
Zodra een marginale groep mensen, niet meer dan een paar honderd meent voor een heel land te moeten bepalen hoe een feest gevierd wordt en meeschurkende media gaan hierin mee, ja, dan is dit een aanval op een blanke traditie.
Dat is de vrije meningsuiting: Een mening hebben, die doelgericht poneren en medestanders zoeken. Een prima traditie van blanke mensen in dit land en veel belangrijker voor de samenleving dan het zwartepiettheater.
En dat recht geldt voor 1 individu, 300 individuen, miljoenen burgers.
Jij maakt van een afwijkende mening een rassenkwestie.

Maar in feite vind je ook 1 individu met anti-zp-mening, bezig is met agressie tegen een blanke traditie.?
pi_181425923
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij vond die dokkumdemonstratie een agressie tegen blanken
Mijn vraag is aan jou: Als ik tegen ZP ben, is dat ook een agressie ?
Je geeft geen direct antwoord.

[..]

Dat is de vrije meningsuiting: Een mening hebben, die doelgericht poneren en medestanders zoeken. Een prima traditie van blanke mensen in dit land en veel belangrijker voor de samenleving dan het zwartepiettheater.
En dat recht geldt voor 1 individu, 300 individuen, miljoenen burgers.
Jij maakt van een afwijkende mening een rassenkwestie.

Maar in feite vind je ook 1 individu met anti-zp-mening, bezig is met agressie tegen een blanke traditie.?
Ik geef wel antwoord. Natuurlijk is je mening dat je ZP liever ziet verdwijnen geen agressie. Het wordt agressie als je anderen, als het moet met geweld je mening op wil leggen.

Op je laatste alinea ga ik niet in. Je negeert doelbewust het cruciale deel waarin duidelijk wordt gemaakt dat het zeer dubieuze, zelfs terroristische groepen zijn die tegen ZP strijden. Zelfs de niet gewelddadige groepen zijn op z'n minst onzuiver bezig:
pi_181426115
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:54 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik geef wel antwoord. Natuurlijk is je mening dat je ZP liever ziet verdwijnen geen agressie. Het wordt agressie als je anderen, als het moet met geweld je mening op wil leggen.
Met geweld ? bijv door een snelweg te Dokkum blokkeren zodat mensen hun mening niet kunnen uiten in Dokkum
Als 300 mensen vreedzaam in samenspraak met de gemeente Dokkum aldaar langs de route van ene binnenkomende Turk willen staan. Dan is dat ook geen agressie, maar jij vind van wel

quote:
Op je laatste alinea ga ik niet in. Je negeert doelbewust het cruciale deel waarin duidelijk wordt gemaakt dat het zeer dubieuze, zelfs terroristische groepen zijn die tegen ZP strijden. Zelfs de niet gewelddadige groepen zijn op z'n minst onzuiver bezig:
Je bent mensen aan het verketteren tot terrorist.
Je versluiert de vraag of een anti-zpmening agressie op zich is.
Die "terroristen" van jou waren gewone mensen die vreedzaam langs de route zouden staan.
Oja... en die grauwe-eeuw-eikel, was daar niet bij, die had ruzie met die groep.
pi_181426388
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Met geweld ? bijv door een snelweg te Dokkum blokkeren zodat mensen hun mening niet kunnen uiten in Dokkum
Als 300 mensen vreedzaam in samenspraak met de gemeente Dokkum aldaar langs de route van ene binnenkomende Turk willen staan. Dan is dat ook geen agressie, maar jij vind van wel

[..]

Je bent mensen aan het verketteren tot terrorist.
Je versluiert de vraag of een anti-zpmening agressie op zich is.
Die "terroristen" van jou waren gewone mensen die vreedzaam langs de route zouden staan.
Oja... en die grauwe-eeuw-eikel, was daar niet bij, die had ruzie met die groep.
KOZP wordt net zo goed gevolgd door AIVD hoor. Die Afriye heeft een geschiedenis van verstoring van openbare orde en is daar meermaals voor opgepakt. Wat nou vreedzaam demonstreren? :')

Nicolaas van Myra was geen Turk, maar een etnische Griek, geboren in een gebied wat later pas deel is uit gaan maken van het land wat we nu Turkije noemen.
pi_181427596
Ik lach me werkelijk rot hier _O- Alles wat Oostwoud maar kan verzinnen als rechtvaardiging om een racist te zijn. Geen enkele vorm van reflectie. En ondertussen al topics lang voljanken over een gesloopt standbeeld omdat hij graag linkse snowflakes ziet janken :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:16:15 #183
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181428950
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:19 schreef Oostwoud het volgende:aanval op een blanke traditie.
Traditie als argument in is elke discussie een brevet van onvermogen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181429200
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:12 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

KOZP wordt net zo goed gevolgd door AIVD hoor.
Dat is geen excuus om een vreedzame demonstratie als een agressie tegen blanken te beschouwen en tegelijk een wegblokkade goedpraten. als zelfbescherming ter redding van die blanken.
De agressie tegen een Nederlandse traditie in dit geval , is die wegblokkade die je goedpraat
pi_181429263
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is geen excuus om een vreedzame demonstratie als een agressie tegen blanken te beschouwen en tegelijk een wegblokkade goedpraten. als zelfbescherming ter redding van die blanken.
De agressie tegen een Nederlandse traditie in dit geval , is die wegblokkade die je goedpraat
Dat weet hij ook wel hoor. Gewoon laten gaan joh. Sommige mensen hebben gewoon bewust hun moreel kompas weg geflikkerd. En maar huilen over een oorlog tegen de blanke man. Iedere dag weer. Geen argumenten, geen motivatie, slechts miskenning :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181429358
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Komen we daarbij niet terug op het oerpunt van de mensen die het omlaag halen van het standbeeld goedpraten omdat het een moreel juiste daad zou zijn?

Ik vind het moreel juist dat die terroristen zijn klemgereden. Waarschijnlijk hadden ze enorm veel onrust gecreëerd wanneer ze in Dokkum zelf waren aangekomen.
pi_181429586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:38 schreef Oostwoud het volgende:

Ik vind het moreel juist dat die terroristen zijn klemgereden. Waarschijnlijk hadden ze enorm veel onrust gecreëerd wanneer ze in Dokkum zelf waren aangekomen.
En dus promoot je eigenrichting en geweld en dit met een racistisch sausje.
Uit voorgaande jaren is al gebleken dat het rustig en gewoon staan langs de sintroute mogelijk is en de bedoeling van de actievoerders. Jij zit de boel op te fokken met hen af te schilderen als terroristen en agressors van blanken .
Overigens ben ik tegen het slopen van foute monumenten door burgers. Hoe racistisch en koloniaal ook, dat verwijderen is een taak van de bevoegde autoriteiten.
pi_181430517
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat weet hij ook wel hoor. Gewoon laten gaan joh. Sommige mensen hebben gewoon bewust hun moreel kompas weg geflikkerd. En maar huilen over een oorlog tegen de blanke man. Iedere dag weer. Geen argumenten, geen motivatie, slechts miskenning :')
Je toont wel aan zelfreflectie te hebben: Barbusse, geneuzel.

:W
pi_181430681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Uit voorgaande jaren is al gebleken dat het rustig en gewoon staan langs de sintroute mogelijk is en de bedoeling van de actievoerders. Jij zit de boel op te fokken met hen af te schilderen als terroristen en agressors van blanken .
Overigens ben ik tegen het slopen van foute monumenten door burgers. Hoe racistisch en koloniaal ook, dat verwijderen is een taak van de bevoegde autoriteiten.
Uit voorgaande jaren is gebleken dat Afriye en zijn kornuiten ieder jaar werden opgepakt vanwege het verstoren van de openbare orde. Wat nou rustig? :')

Het zijn terroristen en agressors tegen blanken, ja. Dat eerste is zelfs feitelijk onderbouwd.
pi_181430771
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:44 schreef Oostwoud het volgende:

Het zijn terroristen en agressors tegen blanken, ja. Dat eerste is zelfs feitelijk onderbouwd.
Welja... jij bent zelf een agressor tegen de Nederlandse waarden .
pi_181430787
Het gaat bij deze groepen (die erg klein is) om hun politieke macht te tonen want het neerhalen van beelden en monumenten ter nagedachtenis van 1 of ander conferatie soldaat zal de arme zwarte gemeenschap in amerika op geen enkele manier helpen natuurlijk

Het neerhalen van beelden of plaatsnamen veranderen zal geen einde maken aan de vele moorden binnen de zwarte gemeenschap (bendes)
Ook zal het niet leiden tot minder hoge werkeloosheid. Het gaat er ook niet voor zorgen dat kinderen opgevoed worden door een vader en een moeder.
Ook zullen ze niet ineens allemaal afstuderen aan de universiteit. Eveneens zal de enorme drugsprobleem niet opgelost worden door beelden neer te halen of publieke parken of scholen te hernoemen.

Een black history maand noch de vele studies over zwarte geschiedenis of de vele films over zwarte slachtoffers in het verleden zal helemaal niets veranderen binnen de straatarme zwarte gemeenschap in amerika omdat het ingewikkeld is. Het is zo moeilijk te begrijpen wat er allemaal mis is binnen die gemeenshappen. Daar is zoveel aan de hand en daarom is het vele wellicht vele malen makkelijker en verleidelijk om bepaalde dingen te roepen en acties uit te voeren.

Men kan beelden neerhalen en alles wat twijfelachtig is hernoemen maar dat lost de problemen van de arme zwarte amerikaanse gemeenschap niet op

[ Bericht 33% gewijzigd door Szikha2 op 24-08-2018 19:59:22 ]
pi_181433707
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:33 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Je toont wel aan zelfreflectie te hebben: Barbusse, geneuzel.

:W
Wat een comeback :')

Serieus, zoveel mensen die schande spreken over een symbool van white surpremacism dat vernield wordt, en er godvergeten zwarte piet erbij moeten halen om hun white anger te rechtvaardigen. Hoe betekenisloos ben je dan zeg _O-
pi_181434065
Waar het eigenlijk op neerkomt is dat al die blanke huilmensen in dit topic zich niet meer thuis voelen in deze moderne individualistsche maatschappij. Maar - we zijn immers allemaal kuddedieren - men zoekt een kudde. En men is lui. Kan niet meekomen met een veranderde maatschappij.

Ik vind jullie serieus hilarisch, met deze laatste stuipstrekkingen om gewoon kortzichtig racisme goed te praten.. Wat is de laatste keer geweest dat jullie een museum in zijn geweest, stelletje poortwachters? :D
pi_181434077
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:51 schreef Szikha2 het volgende:
Het gaat bij deze groepen (die erg klein is) om hun politieke macht te tonen want het neerhalen van beelden en monumenten ter nagedachtenis van 1 of ander conferatie soldaat zal de arme zwarte gemeenschap in amerika op geen enkele manier helpen natuurlijk

Wat de tegenstanders van dit monument willen is toch duidelijk? Ze willen geen verkapte verering van verdedigers van racisme en slavernij. Dat is ook de drijfveer van de betogers laatst.
Jij maakt het zo ingewikkeld met dit te ontkennen en hun machtswellust toe te schrijven.
Het lijkt me niet dat de tegenstanders van dit monument denken dat verwijderen zo veel beter is voor de zwarte gemeenschap. Hooguit minder ergernis voor hen. Ook al weer zo'n motief die je hen toeschrijft.
pi_181434457
Wat kost zo'n beeld eigenlijk?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:07:17 #196
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181435370
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat een comeback :')

Serieus, zoveel mensen die schande spreken over een symbool van white surpremacism dat vernield wordt, en er godvergeten zwarte piet erbij moeten halen om hun white anger te rechtvaardigen. Hoe betekenisloos ben je dan zeg _O-
Molurus is met die Zwarte Piet onzin gekomen.

Je kunt het met Oostwoud oneens zijn, maar ga geen valse beschuldigen naar hem gooien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:12:04 #197
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181435481
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:13 schreef Bluesdude het volgende:
Het lijkt me niet dat de tegenstanders van dit monument denken dat verwijderen zo veel beter is voor de zwarte gemeenschap. Hooguit minder ergernis voor hen.
Nee daarom dansen ze ook als een stel zwakzinnige holbewoners naast een omgevallen standbeeld. Omdat ze "iets minder ergenis." hebben...

Ze gedragen zich alsof ze net gehoord hebben dat Frodo de Ring van Macht in de Doemberg heeft gegooid (en ja ik weet dat Gollem dat eigenlijk gedaan heeft, maar boeien). :')
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:13:28 #198
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181435518
Trouwens,

Eastwood 4 President.
pi_181435829
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee daarom dansen ze ook als een stel zwakzinnige holbewoners
Jij komt weer niet verder dan arrogant gebazel ?
pi_181435894
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het neerhalen van dat standbeeld is natuurlijk ook eigenrichting en geweld. Dus net zo fout?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')