De kracht van het team is... het teamquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:32 schreef Doublepain het volgende:
Lets do this boys, no turning back keep focused
deze putin wannabe like pakken we gewoonquote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De kracht van het team is... het team
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De kracht van het team is... het team
Dat hebben ze toch al?quote:
Bal schiet door. Counter tegen. 0-1 5e minuut.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:10 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk voetbalweer
22 graden en wat regen
Zin om zelf een wedstrijd te spelen
Ik hoop vooral dat ik ga juichen voor PSV vandaag.quote:
Moet goed komen Monolith.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ik ga juichen voor PSV vandaag.
boze oogquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bal schiet door. Counter tegen. 0-1 5e minuut.
Morgenvroeg pas weer hè Davy.quote:
BATE het niet, schaadt het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wit-Russen gaan het ongetwijfeld proberen maar ik denk dat het niet mag BATE
Echt juichen zal ik niet snel doen, maar zou het wel prima vinden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ik ga juichen voor PSV vandaag.
PSV is going to master BATE.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wit-Russen gaan het ongetwijfeld proberen maar ik denk dat het niet mag BATE
90+3quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bal schiet door. Counter tegen. 0-1 5e minuut.
Ajax-scenario gisteren ja. Eerste kwartier overleven daarna spel maken en hoppa!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik verwacht een STORMEND BATE. De eerste 5/10 minuten gaan mensonterend worden, waarbij er een paar vervelende kansen er net niet in gaan. Daarna wordt er prima gecontroleerd. Ik voorspel een 2-0.
Overleven tegen BATE (lol)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax-scenario gisteren ja. Eerste kwartier overleven daarna spel maken en hoppa!
Daar juichen we voor
Ajax moest gisteren 10 minuten overleven tegen niveautje Emmen...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overleven tegen BATE (lol)
Dat is toch gewoon niveautje Heerenveen.
Die speelden thuis, en ik schat Kiev wel hoger in dan BATE eigenlijk. Vooral door de wedstrijd vorige week natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax moest gisteren 10 minuten overleven tegen niveautje Emmen...
Dat lijkt mij bijna onmogelijk. Denk ook niet dat hij zoveel kansen gaat krijgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:01 schreef Coco. het volgende:
Gaat Luuk vaker missen dan Huntelaar gisteren?
Zeg het maar jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |