Mindere periode.quote:
Ik weet niet wat hij krijgt, maar hij verdient het niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Verdient LdJ nog steeds een miljoen?
aanvoerder he... hij kan geen twee dingen tegelijkquote:
Ook na zijn contractverlenging?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2,5 p jaar inclusief bonussen etc.
hoe krijg je het voor elkaarquote:
Dit gaan ze thuis ook niet meer weggeven tegen deze gehandicapten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:28 schreef franske19 het volgende:
Maak het af man. BATE is rijp voor de slacht.
balletje voor de fansquote:
HSV-goden. Toch ergens jammer dat die gimmick in de Zweite zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heiko als naam en je speelt zo bij HSV
Dit gaan ze over 2 wedstrijden wel redden hoor. Thuis miss de Jong eruit en een spits met snelheid (hebben ze die?) erin.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef BadderHaring het volgende:
PSV wordt overmoedigd. 2-2 incoming
Youssef El-Akchaouiquote:
Volgens mij mag je maar 11 man opstellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, zo'n Hendrikx, daar kan je toch 5 betere spelers neerzetten.²
hehequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Landt hier net in de achtertuin.
We hebben gvd een Argentijn van 10 miljoenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit gaan ze over 2 wedstrijden wel redden hoor. Thuis miss de Jong eruit en een spits met snelheid (hebben ze die?) erin.
Malen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit gaan ze over 2 wedstrijden wel redden hoor. Thuis miss de Jong eruit en een spits met snelheid (hebben ze die?) erin.
Ik ga dit niet kijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef Coco. het volgende:
Gasten Nadia:
Maarten van der Weijden
Daisy van der Weijden
Marcel van der Togt
Marco Blanker
Daan Schuurmans
Sybrand Buma
Xander van der Wulp
Brumaquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef Coco. het volgende:
Gasten Nadia:
Maarten van der Weijden
Daisy van der Weijden
Marcel van der Togt
Marco Blanker
Daan Schuurmans
Sybrand Buma
Xander van der Wulp
Lekker divers, geen moslim beschikbaar voor slachtdag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef Coco. het volgende:
Gasten Nadia:
Maarten van der Weijden
Daisy van der Weijden
Marcel van der Togt
Marco Blanker
Daan Schuurmans
Sybrand Buma
Xander van der Wulp
GGMM is wat stil vanavond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij mag je maar 11 man opstellen.
En die staat er niet in omdat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben gvd een Argentijn van 10 miljoen
Is nadia naakt? Nee? Dan kijk ik niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef Coco. het volgende:
Gasten Nadia:
Maarten van der Weijden
Daisy van der Weijden
Marcel van der Togt
Marco Blanker
Daan Schuurmans
Sybrand Buma
Xander van der Wulp
Linkse tvquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker divers, geen moslim beschikbaar voor slachtdag?
St Pauli genot met al dat linkse tuig in dezelfde stadquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
HSV-goden. Toch ergens jammer dat die gimmick in de Zweite zit.
Wie zijn marcel marco en daan??quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef Coco. het volgende:
Gasten Nadia:
Maarten van der Weijden
Daisy van der Weijden
Marcel van der Togt
Marco Blanker
Daan Schuurmans
Sybrand Buma
Xander van der Wulp
Die presenteert het.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker divers, geen moslim beschikbaar voor slachtdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |