Frank de boer overwinning.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker de bal overspelen , domineren enzo
Onvoorstelbaar inderdaad. Je kreeg 4.5x je inzet voor BATE paar dagen geleden, en zelfs winst/gelijk BATE leverde nog aardig bedrag op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap niet waarom PSV favoriet was bij de bookmakers. 1x stond op 1.70 (lol).
Schalke uit never forget.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Isimat is toch gewoon beter dan 4giver? Die valt Europees vaak door de mand.
Nederlands voetbal in een notendop. En keer op keer zie je dat ze ermee de boot in gaanquote:
Ja, een passat ligt zo zwaar op de maag.quote:
Zegt van Bommel dat ja? Ik zie in van Bommel geen goede trainer. Het is ergens een beetje zo'n figuur waar de wat intelligentere jongens in een team om lachen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je zo lang blijft vasthouden dat je perse ex-speler moet zijn om coach te worden dan mwah.
Wanneer speelt Feyenoord?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik schakel net in
psv staat achter?
en dan Feyenoord uitlachen....
Misschien moet je haar pushen om eens de HP boeken te lezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben vooral mad dat mijn vriendin niet mee wil terwijl ik mij wel eens opoffer voor een kut film.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik schakel net in
psv staat achter?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt van Bommel dat ja? Ik zie in van Bommel geen goede trainer. Het is ergens een beetje zo'n figuur waar de wat intelligentere jongens in een team om lachen.
Dat heb ik al regelmatig geprobeerd maar het mocht niet Bate.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je haar pushen om eens de HP boeken te lezen.
Voor je het weet is ze verslaafd
Ik zou het uitmaken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik al regelmatig geprobeerd maar het mocht niet Bate.
Je moet scoren om te winnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er is in principe nog niks aan de hand als PSV gewoon scoort.
Dit grapje heb ik net al gemaakt, verzin zelf iets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik al regelmatig geprobeerd maar het mocht niet Bate.
Ja hier hetzelfde eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon een kutpc en geen zin om een nieuwe videokaart te kopen.
Kerel wij hebben heel Nederland voor lul gezet. Schaam me nog steeds kapot. Tegen BATE hadden we waarschijnlijk met 8-0 verloren als we tegen Trencin al met 4-0 verliezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik schakel net in
psv staat achter?
Reageer er nou niet op....quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Kerel wij hebben heel Nederland voor lul gezet. Schaam me nog steeds kapot. Tegen BATE hadden we waarschijnlijk met 8-0 verloren als we tegen Trencin al met 4-0 verliezen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Kerel wij hebben heel Nederland voor lul gezet. Schaam me nog steeds kapot. Tegen BATE hadden we waarschijnlijk met 8-0 verloren als we tegen Trencin al met 4-0 verliezen.
hahaahah! Mijn sluitspier is creatiever.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hendrix is wel de man die aanvallend de solo moet gaan maken ja
Sorry, als ik je username zie staan scroll ik altijd door.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit grapje heb ik net al gemaakt, verzin zelf iets.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
wacht misschien kan ik deze straks eindelijk een keer gebruiken???
[ afbeelding ]
Het zegt alles over zijn psyche.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet vinden van die gifjes van Klaas.
Ik snap niet waarom mensen nog steeds op hem reagerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Student HAHAHAH. Hallo Rolandgod hier spreekt een Senior Marketeer. Kruip maar even onder mijn bureau voor bijles #stukjepoepz0rquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Als marketingstudent schat ik de kans dat PSV nog gaat scoren op 69.7% in.
Zit potentie in, maar de timing kan beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
als Harvard autoriteit schat ik de kans psv gaat scoren ongeveer 22 procent...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Is dit berekend volgens de harvard manierquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Dat ging ook niet zo goed..quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef TLC het volgende:
Het is toch ook bijna niet meer voor te stellen dat nog niet zo lang geleden Willem II en Heerenveen in de CL hebben gevoetbald![]()
Je laat hem altijd zo ver oprekken jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
hahaahah! Mijn sluitspier is creatiever.²
Of Oeroeg van Hella Haasse.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je haar pushen om eens de HP boeken te lezen.
Voor je het weet is ze verslaafd
Weten we dat ook weer gelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat er toch altijd een mongool moet zijn die om klaas lacht
Het is soms wel fijn om te happen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen nog steeds op hem reageren
Als economiestudent schat ik de kans op een goal voor BATE hoger in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Als iedereen daar 4 weken mee zou stoppen is hij zo wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is soms wel fijn om te happen.
Jij gaat wel eens voetbalinhoudelijk op hem in, maar denk dat je bij een muur evenveel bereikt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is soms wel fijn om te happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |