Zielig ben jij niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:58 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik zou in mijn eentje nog geen huis kunnen kopen, maar ik zou wel een appartement kunnen huren. Je doet het voorkomen alsof ik een zielig vogeltje ben zonder mijn vriend. Afhankelijk. Ben ik niet!
Heb je topic gelezen. Ik ga er niet op in wat ik er van vind, maar bovenstaande zegt alles over de staat van jullie relatie.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:33 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Heb jij dat? Ik vind het wel interessant maar ik weet niet of ik er behoefte aan heb om met verschillende mannen, naast mijn vriend, intiem te zijn. Ik moet er nu niet aan denken.
Ik denk dat ik ben vreemdgegaan om de persoon en niet om de behoefte. Het ging allemaal goed binnen mijn relatie, maar ik denk dat ik de collega seksueel veel aantrekkelijker vind dan mijn vriend. Zeg maar zo aantrekkelijk dat je de hele wereld even vergeet en dingen doet waar je later spijt van hebt, mocht iemand weten hoe dat voelt.. Het was niet dat ik geen seks had met mijn vriend of daar geen plezier in had, maar met de collega was alles veel intiemer. Bij mijn vriend kan ik nog nadenken tijdens de seks, ook geen goed teken misschien, ik vind hem niet zo opwindend (meer).
Bovendien is dat echt niks voor mijn vriend. Hij vindt het al irritant als iemand teveel of lang naar me kijkt, laat staan dat we een open relatie hebben. 😝
Als je dit niet kan oplossen (en zonder hulp mag je daar zonder meer vanuit gaan), dan komt het echt niet meer goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:33 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Bij mijn vriend kan ik nog nadenken tijdens de seks, ook geen goed teken misschien, ik vind hem niet zo opwindend (meer).
Ik zie die Osho nog eerder wat opblazen dan dat hij mij wat tips kan geven omtrent sexquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 11:13 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Ik zat gisterenavond naar wat filmpjes van Osho te kijken.
Laat ik hier zo eentje posten, misschien heb je daar ook wel iets aan ?
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 09:33 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Bij mijn vriend kan ik nog nadenken tijdens de seks, ook geen goed teken misschien, ik vind hem niet zo opwindend (meer).
Dit klopt helemaal natuurlijk. Daarom ook dat ik zelf pleitte voor het open krijgen van dit alles. Ipv hier de zaken te bespreken, dit met je vriend aan te kaarten. Maar ja, dit vraagt een beetje lef en is ook niet leuk (je gaat ruzie krijgen, misschien is de relatie over, etc). Probleem is, als je het niet doet (en bij je vriend wilt blijven) dit kan blijven spelen. Die kracht van Eros op je. Of denk je dit een volgende keer niet meer tegen te komen ? Denk je gelukkig te worden (en blijven) op deze manier met je vriend. Waarbij de seks niet meer zo spannend is (leuk). En je kan hierover niet praten met je vriend. Wat doe je daarmee ? Met die gevoelens (behoeften) in je ? Ik heb geen idee...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:05 schreef VEM2012 het volgende:
Als je dit niet kan oplossen (en zonder hulp mag je daar zonder meer vanuit gaan), dan komt het echt niet meer goed. Hele volksstammen die het zo volhouden hoor. Maar volgens mij ben jij nog te jong om nu al dit te accepteren. Ga je heel veel spijt van krijgen.
Je hebt dus echt in de kern iets op te lossen samen met jouw vriend. Heeft hij wel door hoe ver jullie inmiddels van elkaar verwijderd zijn?
Beetje 'ego' achtig geformuleerd, nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:14 schreef LanceVanceDance het volgende:
Ik zie die Osho nog eerder wat opblazen dan dat hij mij wat tips kan geven omtrent sex
niet z'n fan van bhagwan, heeft er in zijn tijd nogal een zooitje van gemaakt en daar weinig verantwoordelijkheid voor genomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:27 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Beetje 'ego' achtig geformuleerd, nietIk vond vooral mooi aan de video, de manier waarop seks werd ingekleed. Als iets sacraal (meditatief), maar ook plezant (het is geen zonde, het is ok). Beetje romantisch ook. En ja, beetje "free love" ook natuurlijk.
Ja, er is van alles gebeurd (en ook fout gelopen). Zie de schitterende documentaire 'Wild Wild Country'. Het probleem dat zich daar een beetje stelde (denk ik), is dat Osho allerlei mensen om zich heen verzamelde. Die bepaalde functies ook kregen. Waarvan later bleek (zoals Sheela, en die kerel, weet zijn naam niet meer, die ze uiteindelijk verraden heeft bij de overheid) foute dingen hebben gedaan. Je kan wel allerlei mensen rondom je verzamelen, vanuit het idee daar een soort van "Zorbba De Boeddha" mens van te maken. Echter verandert dat allemaal nog niet de ware aard van die mensen. Zij waren Osho niet. Zij volgden maar (uit geheel vrije keuze, sommigen gingen er weg, zoals die Sheela). Maar zij waren hem niet.En hebben zaken gedaan, vanuit hun "verantwoordelijkheid". Niet de zijne.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:05 schreef dop het volgende:
Niet z'n fan van bhagwan, heeft er in zijn tijd nogal een zooitje van gemaakt en daar weinig verantwoordelijkheid voor genomen.Daarom voor mij moeilijk om serieus te nemen.
Denk dat ze nu zit te bellen met die ex-collega.quote:Op zondag 26 augustus 2018 10:41 schreef viceversa het volgende:
[..]
Jammer klinkt niet heel emotioneel verder.
Wil je er iets meer over vertellen TS? Hoe voel je je nu? Heb je zelf de stap genomen om het ter sprake te brengen? Hoe dan ook sterkte.quote:
Ofwel ze heeft wel iets anders aan haar kop dan hier haar emoties helemaal uitspellen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 10:41 schreef viceversa het volgende:
[..]
Jammer klinkt niet heel emotioneel verder.
Goed punt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ofwel ze heeft wel iets anders aan haar kop dan hier haar emoties helemaal uitspellen.
Gewoon jammer?quote:
Inderdaad als dit waar is, kan ook gewoon kletskoek zijn om het topic te laten doodbloeden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:43 schreef Ersa het volgende:
[..]
Gewoon jammer?
Zo erg vind je het dus niet en zoveel houd je dus niet van hem maar eerder van het gemak dat erbij kwam.
Ik ben blij voor je ex.
Als ze hier continu afgebrand word kan ik me voorstellen dat ze er hier verder niks over gaat vertellen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:43 schreef Ersa het volgende:
[..]
Gewoon jammer?
Zo erg vind je het dus niet en zoveel houd je dus niet van hem maar eerder van het gemak dat erbij kwam.
Ik ben blij voor je ex.
Risico van een topic openen waarbij je niet echt positief opvalt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:59 schreef T-D het volgende:
[..]
Als ze hier continu afgebrand word kan ik me voorstellen dat ze er hier verder niks over gaat vertellen.
Sterkte ts, uit elkaar gaan is nooit leuk maar meestal wel beter.
Ik hoop dat je jezelf wel de ruimte geeft er met de psycholoog, en mogelijk ook met anderen over te praten.quote:
Geen reden om na te trappen of je negatieve gevoelens op de ts afgereageren.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Risico van een topic openen waarbij je niet echt positief opvalt.
Natrappen of spiegel voor houden. Mensen als Ts hebben echter vaak een plaat voor hun kop.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:41 schreef dop het volgende:
[..]
Geen reden om na te trappen of je negatieve gevoelens op de ts afgereageren.
Te makkelijk.
Er zijn maar heel weinig mensen die bewust vreemdgaan om een ander pijn te doen of scheit te hebben aan de rest van de wereld.
Als buitens staander mag je soms ook wel zien dat ze hulp en begrip nodig heeft.
Ze is ergens ook beschadigd en leeft in conflict met zichzelf.
Je kent de ts helemaal niet, dit baseer je mogelijk op je eigen ervaring.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Natrappen of spiegel voor houden. Mensen als Ts hebben echter vaak een plaat voor hun kop.
Goed gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:41 schreef dop het volgende:
[..]
Te makkelijk.
Er zijn maar heel weinig mensen die bewust vreemdgaan om een ander pijn te doen of scheit te hebben aan de rest van de wereld.
Als buitens staander mag je soms ook wel zien dat ze hulp en begrip nodig heeft.
Mooi gezegd : in conflict met zichzelf.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:41 schreef dop het volgende:
[..]
Te makkelijk.
Nee het is logisch en kritisch nadenken. Ts kwetst overduidelijk iemand anders en gaat vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Hopelijk ziet ze dat ooit in.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:48 schreef dop het volgende:
[..]
Je kent de ts helemaal niet, dit baseer je mogelijk op je eigen ervaring.
Het brengt je nergens en levert niets op.
Een ieder zal uiteindelijk zo dapper moeten zijn om.te kijken achter zijn eigen boosheid en verdriet.
Joh, maakt dat nu echt nog uit? Ze heeft een fout gemaakt. Doen we allemaal wel eens.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee het is logisch en kritisch nadenken. Ts kwetst overduidelijk iemand anders en gaat vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Hopelijk ziet ze dat ooit in.
Oké nu begrijpt ze het wel denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee het is logisch en kritisch nadenken. Ts kwetst overduidelijk iemand anders en gaat vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Hopelijk ziet ze dat ooit in.
Gooi het topic dan lekker dicht.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, maakt dat nu echt nog uit? Ze heeft een fout gemaakt. Doen we allemaal wel eens.
Kennelijk heeft ze nu haar conclusies getrokken. Wat wil je nog meer?
Eens hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:54 schreef Duveldrinker het volgende:
En nergens bespeur ik een beetje schuldgevoel naar haar partner toe. Werkelijk stuitend.
en jij doet je best om de ts te kwetsen, je kiest voor de rol van aanklager.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waarom moet ik in deze kritisch zijn op mijzelf? Zat topics waarin ik dat ben hoor. Ik heb zelden zoveel onzin gelezen in een post. Chapeau.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:58 schreef dop het volgende:
[..]
en jij doet je best om de ts te kwetsen, je kiest voor de rol van aanklager.
Ook totaal niet kritisch op jezelf.
Uiteindelijk komen slachtoffer en aanklager in een soort negatieve spiraal.
Oordelen en aanklagen geeft je maar heel kort een gevoel van opluchting.
Uiteindelijk word je ook slachtoffer van jezelf.
Je hebt jezelf niet geholpen en het slachtoffer niet.
Wat heb jij gerookt?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:58 schreef dop het volgende:
[..]
en jij doet je best om de ts te kwetsen, je kiest voor de rol van aanklager.
Ook totaal niet kritisch op jezelf.
Uiteindelijk komen slachtoffer en aanklager in een soort negatieve spiraal.
Oordelen en aanklagen geeft je maar heel kort een gevoel van opluchting.
Uiteindelijk word je ook slachtoffer van jezelf.
Je hebt jezelf niet geholpen en het slachtoffer niet.
Dus de TS is alleen maar dader?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waarom moet ik in deze kritisch zijn op mijzelf? Zat topics waarin ik dat ben hoor. Ik heb zelden zoveel onzin gelezen in een post. Chapeau.
Waarom? Misschien heeft TS later nog behoefte om haar verhaal te delen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gooi het topic dan lekker dicht.
Empathie.quote:
Volgens mij ben jij dat , de moraalridder.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom? Misschien heeft TS later nog behoefte om haar verhaal te delen.
Maar ga echt effe ergens anders de moraalridder uitgangen. Zo saai...
Ik kan zelf niet zoveel empathie opbrengen voor iemand met weinig tot geen empathie. Ze heeft haar vent 2 jaar lang belazerd en toont daar maar weinig berouw over. Haar posts gaan alleen maar over hoe naar ze zichzelf voelt en amper over haar vriend, terwijl zij zelf degene is geweest die zichzelf en daarmee ook haar vriend in deze situatie gebracht heeft. Daarnaast weigert ze eerlijk en open te zijn naar haar vriend en wil hem, tot voor kort althans zo lijkt het, blijven voorliegen en doorgaan alsof het nooit gebeurd is.quote:
Niet op deze manier. Zij heeft haar kind in de steek gelaten. Maar ik herken heel veel erin, in de mindset van TS. Puur egoïsme en schijt aan andere hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:21 schreef T-D het volgende:
Jij bent ook bedrogen door een vrouw Duveldrinker?
Nee hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dat , de moraalridder.
Dat is toch niet vergelijkbaar met dit?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Niet op deze manier. Zij heeft haar kind in de steek gelaten. Maar ik herken heel veel erin, in de mindset van TS. Puur egoïsme en schijt aan andere hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |