Natrappen of spiegel voor houden. Mensen als Ts hebben echter vaak een plaat voor hun kop.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:41 schreef dop het volgende:
[..]
Geen reden om na te trappen of je negatieve gevoelens op de ts afgereageren.
Te makkelijk.
Er zijn maar heel weinig mensen die bewust vreemdgaan om een ander pijn te doen of scheit te hebben aan de rest van de wereld.
Als buitens staander mag je soms ook wel zien dat ze hulp en begrip nodig heeft.
Ze is ergens ook beschadigd en leeft in conflict met zichzelf.
Je kent de ts helemaal niet, dit baseer je mogelijk op je eigen ervaring.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Natrappen of spiegel voor houden. Mensen als Ts hebben echter vaak een plaat voor hun kop.
Goed gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:41 schreef dop het volgende:
[..]
Te makkelijk.
Er zijn maar heel weinig mensen die bewust vreemdgaan om een ander pijn te doen of scheit te hebben aan de rest van de wereld.
Als buitens staander mag je soms ook wel zien dat ze hulp en begrip nodig heeft.
Mooi gezegd : in conflict met zichzelf.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:41 schreef dop het volgende:
[..]
Te makkelijk.
Nee het is logisch en kritisch nadenken. Ts kwetst overduidelijk iemand anders en gaat vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Hopelijk ziet ze dat ooit in.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:48 schreef dop het volgende:
[..]
Je kent de ts helemaal niet, dit baseer je mogelijk op je eigen ervaring.
Het brengt je nergens en levert niets op.
Een ieder zal uiteindelijk zo dapper moeten zijn om.te kijken achter zijn eigen boosheid en verdriet.
Joh, maakt dat nu echt nog uit? Ze heeft een fout gemaakt. Doen we allemaal wel eens.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee het is logisch en kritisch nadenken. Ts kwetst overduidelijk iemand anders en gaat vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Hopelijk ziet ze dat ooit in.
Oké nu begrijpt ze het wel denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee het is logisch en kritisch nadenken. Ts kwetst overduidelijk iemand anders en gaat vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Hopelijk ziet ze dat ooit in.
Gooi het topic dan lekker dicht.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, maakt dat nu echt nog uit? Ze heeft een fout gemaakt. Doen we allemaal wel eens.
Kennelijk heeft ze nu haar conclusies getrokken. Wat wil je nog meer?
Eens hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:54 schreef Duveldrinker het volgende:
En nergens bespeur ik een beetje schuldgevoel naar haar partner toe. Werkelijk stuitend.
en jij doet je best om de ts te kwetsen, je kiest voor de rol van aanklager.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waarom moet ik in deze kritisch zijn op mijzelf? Zat topics waarin ik dat ben hoor. Ik heb zelden zoveel onzin gelezen in een post. Chapeau.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:58 schreef dop het volgende:
[..]
en jij doet je best om de ts te kwetsen, je kiest voor de rol van aanklager.
Ook totaal niet kritisch op jezelf.
Uiteindelijk komen slachtoffer en aanklager in een soort negatieve spiraal.
Oordelen en aanklagen geeft je maar heel kort een gevoel van opluchting.
Uiteindelijk word je ook slachtoffer van jezelf.
Je hebt jezelf niet geholpen en het slachtoffer niet.
Wat heb jij gerookt?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:58 schreef dop het volgende:
[..]
en jij doet je best om de ts te kwetsen, je kiest voor de rol van aanklager.
Ook totaal niet kritisch op jezelf.
Uiteindelijk komen slachtoffer en aanklager in een soort negatieve spiraal.
Oordelen en aanklagen geeft je maar heel kort een gevoel van opluchting.
Uiteindelijk word je ook slachtoffer van jezelf.
Je hebt jezelf niet geholpen en het slachtoffer niet.
Dus de TS is alleen maar dader?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waarom moet ik in deze kritisch zijn op mijzelf? Zat topics waarin ik dat ben hoor. Ik heb zelden zoveel onzin gelezen in een post. Chapeau.
Waarom? Misschien heeft TS later nog behoefte om haar verhaal te delen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gooi het topic dan lekker dicht.
Empathie.quote:
Volgens mij ben jij dat , de moraalridder.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom? Misschien heeft TS later nog behoefte om haar verhaal te delen.
Maar ga echt effe ergens anders de moraalridder uitgangen. Zo saai...
Ik kan zelf niet zoveel empathie opbrengen voor iemand met weinig tot geen empathie. Ze heeft haar vent 2 jaar lang belazerd en toont daar maar weinig berouw over. Haar posts gaan alleen maar over hoe naar ze zichzelf voelt en amper over haar vriend, terwijl zij zelf degene is geweest die zichzelf en daarmee ook haar vriend in deze situatie gebracht heeft. Daarnaast weigert ze eerlijk en open te zijn naar haar vriend en wil hem, tot voor kort althans zo lijkt het, blijven voorliegen en doorgaan alsof het nooit gebeurd is.quote:
Niet op deze manier. Zij heeft haar kind in de steek gelaten. Maar ik herken heel veel erin, in de mindset van TS. Puur egoïsme en schijt aan andere hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:21 schreef T-D het volgende:
Jij bent ook bedrogen door een vrouw Duveldrinker?
Nee hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dat , de moraalridder.
Dat is toch niet vergelijkbaar met dit?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Niet op deze manier. Zij heeft haar kind in de steek gelaten. Maar ik herken heel veel erin, in de mindset van TS. Puur egoïsme en schijt aan andere hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |