SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mooiquote:Op maandag 20 augustus 2018 19:48 schreef just me het volgende:
* just me is weer op weg naar de bewoonde wereld
Iedereen krijgt de groeten van Lucky! Mooi om even bij het graf van Muis gestaan te hebben ..
#teamwhisky ook...quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi![]()
En als hij wil komen buurten: #teamkoffie en #teamthee hebben hun spullen ongetwijfeld klaarstaan
quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
Het gaat... het is nog geen jaar geleden! Wie weet komt hij weer eens buurten hier
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
NU ga ik even niets doen in de trein alleen naar buiten kijken!Melting moet nog n stuk met de auto, hoop dat hij straks ook veilig thuis is.
Ik ben veilig thuis.quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
NU ga ik even niets doen in de trein alleen naar buiten kijken!Melting moet nog n stuk met de auto, hoop dat hij straks ook veilig thuis is.
Volgende keer wel minder schommelen, just me.quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Nope en de boot in Giethoorn had ook geen lek
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2018 21:34 schreef Melting het volgende:
@zorro: heb jij de maandagavondblues?
Komt wel goed uit dat dat nu is.quote:
Gezien.quote:
Yes, helemaal prima, morgen ook pas de micquote:Op maandag 20 augustus 2018 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezien.![]()
Kom ik morgenvroeg even op terug, als je het goed vind.
Ook op de vraag van Eggs.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben veilig thuis.
[..]
Volgende keer wel minder schommelen, just me.
Dat is lang genoeg.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:46 schreef just me het volgende:
[..]thuis, batterij mobiel heeft het uitgehouden tot aan de voordeur
Ja, dat schommelen van jou met de boot duurde ook lang genoegquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ben eindelijk bij met nieuwe muziek luisteren. Nieuwe Spotify-playlist is gepubliceerd; voor de liefhebber: A playlist featuring Raleigh Ritchie, Neneh Cherry, Tunng, and others
Op korte termijn een uitzending van mijn hand, waarin de nodige van deze muziek voorbijkomt
heb je ‘m niet overboord gekieperd?quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, dat schommelen van jou met de boot duurde ook lang genoeg
Ik?quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, dat schommelen van jou met de boot duurde ook lang genoeg
Ik heb heel streng en boos gekekenquote:Op maandag 20 augustus 2018 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je ‘m niet overboord gekieperd?
Maar.... maar..... je ging zelf aan de verkeerde kant op het bankje zitten.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb heel streng en boos gekeken
quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar.... maar..... je ging zelf aan de verkeerde kant op het bankje zitten.
ik zie het tafereeltje voor mequote:Op maandag 20 augustus 2018 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar.... maar..... je ging zelf aan de verkeerde kant op het bankje zitten.
het was ook enigszins lachwekkendquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
het was ook enigszins lachwekkend
![]()
We konden niet roeien met de riemen die we niet hadden.quote:
Ik ga die uitzending luisteren, ik heb mn eigen nieuwe muziekquote:Op maandag 20 augustus 2018 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ben eindelijk bij met nieuwe muziek luisteren. Nieuwe Spotify-playlist is gepubliceerd; voor de liefhebber: A playlist featuring Raleigh Ritchie, Neneh Cherry, Tunng, and others
Op korte termijn een uitzending van mijn hand, waarin de nodige van deze muziek voorbijkomt
quote:
Goedemorgen peaceman en Meltingquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 07:53 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen allen! Vandaag weer met frisse tegenzin er tegenaan.
* OscarMopperkont heeft inmiddels wel geleerd dat als je positief denkt over het feit dat je moet werken, dat de dag veel beter gaat....quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 07:53 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen allen! Vandaag weer met frisse tegenzin er tegenaan.
Ambtenaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:06 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Ik werk vandaag 4 uurtjes thuis.
als je werkgever je waardeert wel ja...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft inmiddels wel geleerd dat als je positief denkt over het feit dat je moet werken, dat de dag veel beter gaat....
Dan ander werk zoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je werkgever je waardeert wel ja...
precies... maar anderen denken geloof ik tegenwoordig dat ze in de rij voor je deur staan... dat is echt niet zo en daarbij verkas ik ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij is hij daar hard mee bezig
pics en welke is het?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:25 schreef naatje_1 het volgende:
Yes, microfoon is binnen!Zometeen ff ophalen.
quote:
Ja wat zou je wel een goede test vinden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit nu net een review op Youtube er van te bekijken en het geluid in dat filmpje klinkt erg "golvend".
In een ander filmpje speelt een idioot gewoon wat muziek vanaf zijn telefoon of kleine kutspeakertjes richting de microfoon!Ook niet bepaald een relevante test!
Gewoon praten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:04 schreef ProefDJRadio49 het volgende:
[..]
Ja wat zou je wel een goede test vinden?
Lijkt mij wel leuk om mics te reviewen
zou je die willen delen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon praten?Geluid van speakers naar microfoon klinkt sowieso altijd kut.
Ondertussen nog wat andere tests gevonden die iets relevanter waren.
Gewoon ff een voorbeeldje. Ik heb er helaas zo snel niks in het Engels gevonden. Maar met een goede microfoon-review is het sowieso handig als je 'm met een andere vergelijkt. Het liefst wel een bekender model dan wat deze doet.quote:
goeie bedankt ga zeker even kijken wat hun goed doen en je tips schrijf ik ook op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:44 schreef ToT het volgende:
Dit is ook een goede review!
Daarin wordt de cheap-ass mic die ik heb vergeleken met de Videomic Pro+.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:47 schreef ProefDJRadio49 het volgende:
[..]
goeie bedankt ga zeker even kijken wat hun goed doen en je tips schrijf ik ook op.
Misschien ga ik ooit reviewen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:20 schreef De_Nater het volgende:
Zo, mic opgehaald, testgenot kan van start gaan
Als iemand weet of tailfox nog leeft. (Hij neemt zijn telefoon ook niet op).quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:28 schreef Charlotte3 het volgende:
Krijgen we vanavond een frisse DJ set te horen van Nathalie en de nieuwe proef dj?
Ik ben een man, noem me maar gewoon nater of naatje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:28 schreef Charlotte3 het volgende:
Krijgen we vanavond een frisse DJ set te horen van Nathalie en de nieuwe proef dj?
Hoe bevalt je mic?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik ben een man, noem me maar gewoon nater of naatje.
Zit een beetje ruis op, als ik m in audacity doe iig, das jammerquote:
hoeveel hertz neem je in op?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zit een beetje ruis op, als ik m in audacity doe iig, das jammer
Geen idee, waar vind je dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:38 schreef ProefDJRadio49 het volgende:
[..]
hoeveel hertz neem je in op?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:20 schreef De_Nater het volgende:
Zo, mic opgehaald, testgenot kan van start gaan
Ik zet net mn pc weer aan, echt al 2 jaar geleden ofzo sinds ik gedraaid ben, dus heb weer opfriscursus nodigquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:46 schreef ProefDJRadio49 het volgende:
[..]
Welke driver gebruik je of eigenlijk gebruik je al asio?
http://www.asio4all.org/ deze drivers werken in mijn ogen beter dan de standaard van windowsquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zet net mn pc weer aan, echt al 2 jaar geleden ofzo sinds ik gedraaid ben, dus heb weer opfriscursus nodig
Zal m erop knallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:53 schreef ProefDJRadio49 het volgende:
[..]
http://www.asio4all.org/ deze drivers werken in mijn ogen beter dan de standaard van windows
Vooralsnog zeg ik 9 uur, maar pas als ik zeker ben dat alles werkt, laat ik mezelf inroosterenquote:
Ok, om 3 uur. Zal er proberen aan te denken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vooralsnog zeg ik 9 uur, maar pas als ik zeker ben dat alles werkt, laat ik mezelf inroosteren
Geen idee. Over die info beschik ik niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij is hij daar hard mee bezig
Verhelpt ruis helaas niet, maar agh, alsnog handig natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:53 schreef ProefDJRadio49 het volgende:
[..]
http://www.asio4all.org/ deze drivers werken in mijn ogen beter dan de standaard van windows
Ruis kan aan de mic liggen, maar ook aan de geluidskaart. Valt weinig aan te doen tenzij je de hardware vervangt die voor de ruis zorgt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verhelpt ruis helaas niet, maar agh, alsnog handig natuurlijk.
Zet de latency eens op max en de buffer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verhelpt ruis helaas niet, maar agh, alsnog handig natuurlijk.
Ook weer geregeld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, heel gedoe gehad vandaag. Eerst wijziging van mijn studie bij Studielink regelen, en voor collegegeld moest ik nog snel op en neer naar het ING kantoor, omdat ik nog legitimatie nodig had zodat die ook daadwerkelijk afgeschreven zou worden op mijn rekening komend studiejaar. Afijn, allemaal gefikst.
Crunkcorequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:50 schreef Charlotte3 het volgende:
Welk genre gaan we vanavond horen eigenlijk, als het even meezit?
Dat klinkt als een ernstige en hardnekkige hoest.quote:
Ja, dit is een genre... Zoek het maar niet op.quote:
Ik zeg gewoon altijd alternative/indie, maar ook wel poppyquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:50 schreef Charlotte3 het volgende:
Welk genre gaan we vanavond horen eigenlijk, als het even meezit?
Poppy?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon altijd alternative/indie, maar ook wel poppy
Altijd een zandkorrel tevoorschijn kunnen toveren.quote:
Ik wil je wel inroosteren, maar ik moet nakijken of je account er nog is, cq. of dat kan worden aangemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:16 schreef De_Nater het volgende:
Zou iemand mij er van 21-23 in kunnen zetten? En ik heb een ww voor draaien, draai met mixxx, ik zou graag nog even horen wat er bij type, mount, host, port en login moet (password lijkt me logisch). Er staan instellingen van een vorige keer dat ik draaide, maar weet niet zeker of het recent is.
Ik had PM van Melting dat er een voorlopig account is aangemaaktquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil je wel inroosteren, maar ik moet nakijken of je account er nog is, cq. of dat kan worden aangemaakt.
Mooi, ik stuur je even een DMquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had PM van Melting dat er een voorlopig account is aangemaakt
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 DJ11 - Ducktales
21:00 - 23:00 Gesnater met DeNater!
Ik ga daar even voor zitten straksquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het avondprogramma van Radio 49:
[..]
Ik ga eerst snel de show in elkaar bakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ga daar even voor zitten straks
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het avondprogramma van Radio 49:
[..]
Gaan wel wat dingen uit voorbijkomen ja, zoals altijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:56 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Draai je eigenlijk dingen uit je nieuwe muziek-lijst?
Gezien die Ekdom-UI die je vaak hebt, verwacht ik toch wel een bepaald alarm, ergens in de show....quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
Mochten er mensen in het tijdvak 21-23 verzoekjes willen hebben, is het verstandig die alvast in DM-vorm te sturen naar De_Nater, zodat ik ze alvast binnen kan harken. Hoef ik dat niet tijdens de show te doen(en kan ik beoordelen of het goede verzoekjes zijn)
Komt allemaal omdat ik gesnater na me heb vanavondquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:01 schreef ToT het volgende:
Ow ik had de titel van de show niet gezien!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:01 schreef ToT het volgende:
Ow ik had de titel van de show niet gezien!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt allemaal omdat ik gesnater na me heb vanavond
Donald DuckGod. Niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
Dit liedje heb ik alleen maar uitgezocht omdat Donald Duck in de songtekst voorkomt
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vraag me af hoe veel mensen weten dat deze sample origineel van Boney M is
Ja, velen vergeten dat maar de enige echte Boney M heeft dat stukje origineel gezongen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Op de radio draaiden ze laatst het origineel
Daar maak je Dr Who niet blij mee!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:09 schreef naatje_1 het volgende:
Nu heb ik zin om Big Bad Wolf aan mn show toe te voegen
Rose vooral nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar maak je Dr Who niet blij mee!![]()
[ afbeelding ]
Deze kan ik me nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
Al eerder gedraaid, maar omdat ik 'm zo lekker vind gewoon nog een keer: een nogal rigide bewerking van Sympathy For The Devil...
Storing van treinen rond Amsterdam, hoop dat dat ook niet bij Berlijn, Londen, Madrid, Parijs, Kiev, Stockholm, Warschau, en Brussel isquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:12 schreef MTheBassman het volgende:
Amsterdam, Berlijn, Londen, Madrid, Parijs, Kiev, Stockholm, Warschau, Brussel
Ik vond het heel erg benauwd maar dat kan ook alleen in dit gedeelte van het land geweest zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vond deze dag overigens heel prettig weer hebben. Als dit de hele zomer is hoor je mij niet klagen.
Aangenaam ja. Warm genoeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vond deze dag overigens heel prettig weer hebben. Als dit de hele zomer is hoor je mij niet klagen.
Groningen is altijd een graadje of twee koeler dan de rest van het landquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond het heel erg benauwd maar dat kan ook alleen in dit gedeelte van het land geweest zijn
Nee, bij ons ook erg benauwd. Nog steeds wel vind ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond het heel erg benauwd maar dat kan ook alleen in dit gedeelte van het land geweest zijn
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, bij ons ook erg benauwd. Nog steeds wel vind ik.
En goedenavond natuurlijk
Ik ga op een gegeven moment naar het westenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gezien die Ekdom-UI die je vaak hebt, verwacht ik toch wel een bepaald alarm, ergens in de show....
Je moet gewoon je hart volgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga op een gegeven moment naar het westen
Hawaii is wel ver hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga op een gegeven moment naar het westen
Haar dochter, Mabel, is tegenwoordig ook artiest. Maakt ook best leuke muziekquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:23 schreef MTheBassman het volgende:
Wist alleen niet dat ze Zweeds is
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
Nu weet ik weer waar ik haar van ken, van 7 seconds (aka Kut Koeman)
Uh...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
![]()
Je gaat me niet vertellen dat je nog nooit hebt gehoord van Buffalo Stance of Manchild...
Ja, ik ben die persoon die de meest obscure dingen kent maar sommige bekende nummers nooit gehoord heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
* Elfletterig zet Manchild klaar voor later in de show
Liedjes van The Beatles zijn heerlijk kort. Als ik een beetje ongelukkig uitkom met de tijd, is zo'n liedje altijd prima inpasbaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik ben die persoon die de meest obscure dingen kent maar sommige bekende nummers nooit gehoord heeft
Ergste met de Beatles. Heel veel nummers herken ik gewoon niet van ze
Klopt. Ze zong op Groovejet van Spiller. Daarin werd dit nummer gesampled. Nu heeft ze een cover van het originele nummer opgenomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:32 schreef MTheBassman het volgende:
Hey, ik ken die naam. If I Can't Dance heeft ze toch ook gezongen?
True, maar als je niet zegt dat het de kevers zijn, denk ik gewoon dat het een typische 60s band isquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Liedjes van The Beatles zijn heerlijk kort. Als ik een beetje ongelukkig uitkom met de tijd, is zo'n liedje altijd prima inpasbaar.
Ik ken haar alleen van Murder on the Dancefloor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:32 schreef MTheBassman het volgende:
Hey, ik ken die naam. If I Can't Dance heeft ze toch ook gezongen?
Groovejet ken je ook wel als je het hoort.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van Murder on the Dancefloor.
Ik heb Too Young To Die en Attack on Planet Earth geleerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt
Ik vind dit één van hun leukste tracks: Runaway
Ik dacht altijd dat Jamiroquai één persoon was. Vandaag heb ik geleerd dat het een band isquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt
Ik vind dit één van hun leukste tracks: Runaway
Die eerste vind ik ook erg fijn!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb Too Young To Die en Attack on Planet Earth geleerd
Ik vond dat nummer wel echt moeilijk irritant om te spelen maar nu waardeer ik m enormquote:
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Jamiroquai één persoon was. Vandaag heb ik geleerd dat het een band is
Ik zal wachten met Manchild tot je terug bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet helaas toch nog zo even boodschappen doen :/ dus ben even weg zo
Voor Champions League?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:39 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn ook ingetuned. Net klaar met eten. Lennon had zijn eerste training weer vandaag.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:40 schreef noodgang het volgende:
Lang geleden dat ik R49 heb geluisterd, maar ik tune toch even in
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:39 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn ook ingetuned. Net klaar met eten. Lennon had zijn eerste training weer vandaag.
Welkomquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:40 schreef noodgang het volgende:
Lang geleden dat ik R49 heb geluisterd, maar ik tune toch even in
Zolang het dus maar iets met eenden te maken heeft, zoals dit nummer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Welkom
Verzoekjes / suggesties zijn welkom, mits enigszins passend bij de rest van de show
Zolang het maar PSB is vind ik het goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Welkom
Verzoekjes / suggesties zijn welkom, mits enigszins passend bij de rest van de show
En anders zorg jij wel dat het past.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Welkom
Trevor HOOOORN?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel warm....
Met een koevoet en een beetje WD-40 zal het meeste toch wel passend te krijgen zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
En anders zorg jij wel dat het past.
Ik knal er verderop in de show nog wel een nummertje in. Keuze genoeg hier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zolang het maar PSB is vind ik het goed
Jij kent me te goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
En anders zorg jij wel dat het past.
Precies, hoe groter de uitdaging, hoe leuker Elf het vindt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een koevoet en een beetje WD-40 zal het meeste toch wel passend te krijgen zijn?
was wel een goede training. Alle kinderen waren kapot na afloopquote:
nou in dat geval ben ik benieuwd hoe hij Good Times van Chic passend in zijn show krijgt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies, hoe groter de uitdaging, hoe leuker Elf het vindt.
Dit is puur een disclaimer voor het geval Tuned een verzoekje doet.
Zal ik eerst dat nummer moeten opzoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou in dat geval ben ik benieuwd hoe hij Good Times van Chic passend in zijn show krijgt.
ik zit nu niet achter de pc, dus kan m je niet sturen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal ik eerst dat nummer moeten opzoeken
Eenden en verhalen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is het onderwerp van de show eigenlijk?
Iets met eenden, omdat hierna Gesnater met De Nater komt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is het onderwerp van de show eigenlijk?
eendquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:53 schreef MTheBassman het volgende:
Waar kom ik nu opeens weer mee terug?
Je mag het volgens mij heel ruim interpreteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff eenden... dat wordt best lastig.
Paar nummertjes maar hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff eenden... dat wordt best lastig.
Dat idee had ik al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag het volgens mij heel ruim interpreteren.
Mag hoor, ik heb gewoon een aparte muzieksmaakquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
Lekker nummertje dit, niet alleen de baslijn
Dit is de albumversie, met het fraaie introquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
Lekker nummertje dit, niet alleen de baslijn
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
Mochten er mensen in het tijdvak 21-23 verzoekjes willen hebben, is het verstandig die alvast in DM-vorm te sturen naar De_Nater, zodat ik ze alvast binnen kan harken. Hoef ik dat niet tijdens de show te doen(en kan ik beoordelen of het goede verzoekjes zijn)
Oei, dan hoor je het dus ook heel goed als ik een mp3 van iets mindere kwaliteit speelquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb soms te weinig door hoe goed mijn headset isIk kan echt alles horen
![]()
Dan nog goeie kwaliteitquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, dan hoor je het dus ook heel goed als ik een mp3 van iets mindere kwaliteit speel
Nog een keer geteld en het zijn er echt 12. Tenzij je wit niet meetelt als kleur, maar dan telt zwart eigenlijk ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog een keer geteld en het zijn er echt 12. Tenzij je wit niet meetelt als kleur, maar dan telt zwart eigenlijk ook niet.
OMG, waarom doe ik dit?
Moet je niet aan mij vragenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog een keer geteld en het zijn er echt 12. Tenzij je wit niet meetelt als kleur, maar dan telt zwart eigenlijk ook niet.
OMG, waarom doe ik dit?
Homijn is nu ontroostbaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, waarom doe ik dit?
[..]
OMG, waarom doe ik dit?
[..]
OMG, waarom doe ik dit?
Zwart telt wel, want is een kleur. Wit niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, waarom doe ik dit?
Lekker nummerquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:04 schreef MTheBassman het volgende:
Deze een keer met mijn toenmalige band gespeeld![]()
![]()
Het staat zelfs op youtube volgens mijquote:
Ik hoor niets, maar ken het nummer ook niet zo goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:05 schreef MTheBassman het volgende:
Wel een halve toon verhoogd als ik het goed hoor...
Ik vind 'm inderdaad ook wat aan de snelle kant, deze mp3...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:05 schreef MTheBassman het volgende:
Wel een halve toon verhoogd als ik het goed hoor...
Het was gewoon in E volgens mij, en dit klinkt als F.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoor niets, maar ken het nummer ook niet zo goed
Wat een bazen-UIquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoor niets, maar ken het nummer ook niet zo goed
Vooruit, ik geef gewoon toe. Ik geniet gewoon even van Chic.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:04 schreef I. het volgende:
[..]
Zwart telt wel, want is een kleur. Wit niet.
+1quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooruit, ik geef gewoon toe. Ik geniet gewoon even van Chic.
Die was toch niet zo moeilijk in te passen, Elf?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik lees en luister zachtjes mee heur.Wat een drukte hier en een hoop nieuwe namen.
Bij deze, aangenaam kennis te makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik lees en luister zachtjes mee heur.Wat een drukte hier en een hoop nieuwe namen.
Welkom Luckyquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hi Lucky!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Luistert wel lekker weg, ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Deze tamelijk onbekende groep brengt het ene na het andere fijne nummer uit. Eerder al Hot Damn, nu Stop. The Shadowboxers
Boxen in de schaduw kan wel zonnesteken voorkomen, wel slimme mensenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Deze tamelijk onbekende groep brengt het ene na het andere fijne nummer uit. Eerder al Hot Damn, nu Stop. The Shadowboxers
We komen voor naatje, maar luisteren ook graag even naar dj11quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |