abonnement Unibet Coolblue
pi_181346201
TS heeft meer Jezus in haar leven nodig.
pi_181346242
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:40 schreef Aurelius het volgende:
TS heeft meer Jezus in haar leven nodig.
Waarom zou vreemdgaan met Jezus helpen?
pi_181346982
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:37 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Totdat jij een keer in de situatie beland...
Bijna iedereen met een lange relatie gaat volgens mij wel door deze fases heen. En net zo vaak gaat het mis, maar blijft het geheim. En iedereen die de eerste 3x nog heel trouw z'n grenzen heeft bewaakt kan de 4e keer voor de bijl gaan. Als het gevoel maar sterk genoeg is....
En dan vervolgens lekker 2 jaar lang er stiekem een affaire op nahouden. :')
pi_181347124
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Stap 1: kappen met collega.

Ga je dat vanaf nu doen? Geen maar... geen dit, dat, zus, zo...
Simpel: Ja of nee?
Ja. Ik ga nu een app sturen dat ik het contact verbreek en ga werken aan mijn relatie. En dan meteen blokkeren denk ik. Zodat er geen kans is tot een gesprek.
pi_181347141
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:11 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ja. Ik ga nu een app sturen dat ik het contact verbreek en ga werken aan mijn relatie. En dan meteen blokkeren denk ik. Zodat er geen kans is tot een gesprek.
En wanneer ga je je vriend informeren ?

En post je hier je huilverhaal als je je koffers moet pakken ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:12:32 #256
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_181347161
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:11 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ja. Ik ga nu een app sturen dat ik het contact verbreek en ga werken aan mijn relatie. En dan meteen blokkeren denk ik. Zodat er geen kans is tot een gesprek.
Denk ik.

En ga je je vriend nog vertellen dat je maandenlang aan een andere piemel hebt gezogen?
Bedankt Hans.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:14:24 #257
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181347203
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:11 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ja. Ik ga nu een app sturen dat ik het contact verbreek en ga werken aan mijn relatie. En dan meteen blokkeren denk ik. Zodat er geen kans is tot een gesprek.
Denk ik..

Manmanmanmanmanman :')
Is dit gewoon een troll ofzo? echt... zo debiel kan niemand zijn toch?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181347216
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:11 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ja. Ik ga nu een app sturen dat ik het contact verbreek en ga werken aan mijn relatie.
Waarom een app sturen en hem op de hoogte houden/brengen?

Grote kans dat je alsnog contact blijft hebben, omdat hij toch zo fijn is.

quote:
En dan meteen blokkeren denk ik. Zodat er geen kans is tot een gesprek.
Waarom niet meteen blokkeren? :).

Kies je nou wel of niet voor je vriend?
pi_181347232
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:11 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ja. Ik ga nu een app sturen dat ik het contact verbreek en ga werken aan mijn relatie. En dan meteen blokkeren denk ik. Zodat er geen kans is tot een gesprek.
Beter vertel je het eerst aan je vriend. Want dan kan je altijd nog naar die collega toe. Daar ben je tenslotte ook meer verliefd op dus misschien is dat beter?
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:16:40 #260
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181347267
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom een app sturen en hem op de hoogte houden/brengen?

Grote kans dat je alsnog contact blijft hebben, omdat hij toch zo fijn is.

[..]

Waarom niet meteen blokkeren? :).

Kies je nou wel of niet voor je vriend?
Dat is toch al wel duidelijk? :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181347303
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:37 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Totdat jij een keer in de situatie beland...
Bijna iedereen met een lange relatie gaat volgens mij wel door deze fases heen. En net zo vaak gaat het mis, maar blijft het geheim. En iedereen die de eerste 3x nog heel trouw z'n grenzen heeft bewaakt kan de 4e keer voor de bijl gaan. Als het gevoel maar sterk genoeg is....
Dit is geen enkel slippertje, op een zwak moment in een dronken bui. Dit is 2 jaar van de 5 jaar vreemdgaan met een collega en nu janken omdat die collega een eigen relatie heeft.

TS wil waarschijnlijk een fijne lieve kerel voor thuis, die haar verzorgt en braaf de was doet en het vuil buiten zet, maar een bad boy in bed, die haar er flink van langs geeft.

Prima: maar wees daar eerlijk over, en vertel je vriend dat hij de cuckold is die jij hem maakt. Dan kan hij twee dingen doen, wegwezen of accepteren dat je met anderen neukt. Want ik geloog er geen reet van dat je hierna monogaam gaat zijn (op basis van je posts hier).
Whatever...
pi_181347418
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom een app sturen en hem op de hoogte houden/brengen?

Grote kans dat je alsnog contact blijft hebben, omdat hij toch zo fijn is.

[..]

Waarom niet meteen blokkeren? :).

Kies je nou wel of niet voor je vriend?
Ik blokkeer hem wel meteen inderdaad. Dat aangeven vind ik wel zo netjes ofzo. Dat hij dat in ieder geval weet. Gewoon een kort berichtje zodat hij het ook kan afsluiten en weet hoe het zit. Heb wel 2 jaar contact met hem gehad, dat is ook niet niks.
pi_181347460
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:12 schreef bascross het volgende:

[..]

Denk ik.

En ga je je vriend nog vertellen dat je maandenlang aan een andere piemel hebt gezogen?
Echt die bewoordingen hier soms zijn ongelooflijk..

Ik weet niet of ik het hem ga vertellen. Ik weet wel dat ik morgen naar de huisarts ga en denk ik word doorverwezen naar een psycholoog. Dan krijg ik hopelijk helder wat ik moet en ga doen.
pi_181347468
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:22 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ik blokkeer hem wel meteen inderdaad. Dat aangeven vind ik wel zo netjes ofzo. Dat hij dat in ieder geval weet. Gewoon een kort berichtje zodat hij het ook kan afsluiten en weet hoe het zit. Heb wel 2 jaar contact met hem gehad, dat is ook niet niks.
DIE COLLEGA BOEIT GEEN ENE KUT.

JE VRIEND, HIJ BOEIT.

DENK AAN JE VRIEND.

NON-DE-JU.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2018 14:25:07 ]
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:25:40 #265
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181347489
Damn :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181347518
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:24 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Echt die bewoordingen hier soms zijn ongelooflijk..
Het leuke is dat je het niet tegenspreekt, en daarmee (onbedoeld) wel aangeeft dat er waarheid achter schuilt.

En wellicht vind je het ongelofelijk, omdat je voor het eerst echt hoort wat je allemaal hebt gedaan. :s).
pi_181347523
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:24 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Echt die bewoordingen hier soms zijn ongelooflijk..

Ik weet niet of ik het hem ga vertellen. Ik weet wel dat ik morgen naar de huisarts ga en denk ik word doorverwezen naar een psycholoog. Dan krijg ik hopelijk helder wat ik moet en ga doen.
Tsja, beetje grof gezegd, maar wel waar hé?
Whatever...
pi_181347555
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

DIE COLLEGA BOEIT GEEN ENE KUT.

JE VRIEND, HIJ BOEIT.

DENK AAN JE VRIEND.

NON-DE-JU.
Komt zeker dom en egoïstisch over allemaal.

Ja ik snap je.

Ik denk dan weer aan afsluiten met fie ander terwijl ik eigenlijk met mijn vriend bezig moet zijn. Ik weet ook niet waarom.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:28:25 #269
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_181347570
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:24 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Echt die bewoordingen hier soms zijn ongelooflijk..

Ik weet niet of ik het hem ga vertellen. Ik weet wel dat ik morgen naar de huisarts ga en denk ik word doorverwezen naar een psycholoog. Dan krijg ik hopelijk helder wat ik moet en ga doen.
Volgens mij is het uit de meeste reacties wel duidelijk wat je moet doen. Zelfs JustTalkLove met zijn zwevende lulverhalen geeft aan dat je het moet vertellen.
Bedankt Hans.
pi_181347631
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:24 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Echt die bewoordingen hier soms zijn ongelooflijk..

Ik weet niet of ik het hem ga vertellen. Ik weet wel dat ik morgen naar de huisarts ga en denk ik word doorverwezen naar een psycholoog. Dan krijg ik hopelijk helder wat ik moet en ga doen.
Je hoeft helemaal niet naar een arts. Je bent niet ziek. Je bent vreemd gegaan en daarvan wil je de consequenties niet dragen. Wat je zou moeten doen is je gedragen als volwassene. Aangezien je je overduidelijk volwassen dingen hebt gedaan, iets te veel wellicht.

Wat je hoort te doen is nu schoon schip maken. Vertel het je vriend. Maar ben je nu echt zo laag gezonken dat je hem niet durft te vertellen wat je wel bij volle verstand 2 van de 5 jaar hebt gedaan?

Ja natuurlijk gaat hij bij je weg. Je relatie is sowieso al voorbij. Dat weet jij ook wel.
Whatever...
pi_181347640
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:28 schreef bascross het volgende:

[..]

Volgens mij is het uit de meeste reacties wel duidelijk wat je moet doen. Zelfs JustTalkLove met zijn zwevende lulverhalen geeft aan dat je het moet vertellen.
Zelfs de achterhaalde shit van Jung kan TS niet redden.
Whatever...
pi_181347668
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het leuke is dat je het niet tegenspreekt, en daarmee (onbedoeld) wel aangeeft dat er waarheid achter schuilt.

En wellicht vind je het ongelofelijk, omdat je voor het eerst echt hoort wat je allemaal hebt gedaan. :s).
Ik kan me absoluut niet vinden in het schunnige respectloze taalgebruik. Ik wil ook specifiek niet spreken over wat ik heb gedaan of wat niet. Maar heb ook niks meer te zeggen verder.

Ik ga het contact verbreken en zal ook gaan kijken hoe ik het verder aanpak. Uiteindelijk is het aan mij en ik zal het zo eerlijk mogelijk proberen te doen, want ik merk dat ik eraan kapot ga. Bedankt voor je reacties. En de rest ook.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:32:47 #273
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181347682
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:22 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ik blokkeer hem wel meteen inderdaad. Dat aangeven vind ik wel zo netjes ofzo. Dat hij dat in ieder geval weet. Gewoon een kort berichtje zodat hij het ook kan afsluiten en weet hoe het zit. Heb wel 2 jaar contact met hem gehad, dat is ook niet niks.
Jij bent echt helemaal van de pot gerukt :D "Dat vind je wel zo netjes" ja? Weet je wat netjes is? Niet 2 van de 5 jaar je vriend bedriegen. Je prioriteiten liggen volledig bij die collega, en 0,0 bij je vriend. Ik zeg troll, want dit is gewoon niet meer geloofwaardig.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181347699
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:32 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ik kan me absoluut niet vinden in het schunnige respectloze taalgebruik. Ik wil ook specifiek niet spreken over wat ik heb gedaan of wat niet. Maar heb ook niks meer te zeggen verder.

Ik ga het contact verbreken en zal ook gaan kijken hoe ik het verder aanpak. Uiteindelijk is het aan mij en ik zal het zo eerlijk mogelijk proberen te doen, want ik merk dat ik eraan kapot ga. Bedankt voor je reacties. En de rest ook.
Ik zou het zeker niet zomaar vertellen aan je vriend. Ga eerst naar de HA, eventueel psycholoog. En beslis dan.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:33:40 #275
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181347700
Die huisarts en psycholoog zijn ook maar een schaamlap voor je om je vreemdgaan-verhaal in real life van je af te praten en bij een ander te dumpen, zodat je het je vriend maar niet hoeft te vertellen. Je bent helemaal niet ziek, je gaat gebukt onder schuldgevoel en wilt dat ergens anders dumpen dan in het eigen nest.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:34:44 #276
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181347720
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:32 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ik kan me absoluut niet vinden in het schunnige respectloze taalgebruik. Ik wil ook specifiek niet spreken over wat ik heb gedaan of wat niet. Maar heb ook niks meer te zeggen verder.

Ik ga het contact verbreken en zal ook gaan kijken hoe ik het verder aanpak. Uiteindelijk is het aan mij en ik zal het zo eerlijk mogelijk proberen te doen, want ik merk dat ik eraan kapot ga. Bedankt voor je reacties. En de rest ook.
Jij bent niet in de positie om anderen de les te lezen over wat wel of niet respectvol is juffie :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181347725
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:28 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ik denk dan weer aan afsluiten met fie ander terwijl ik eigenlijk met mijn vriend bezig moet zijn. Ik weet ook niet waarom.
Oooh, je weet het wel...

Je denkt aan de ander omdat dat fijner is dan denken aan je vriend. Voor je vriend moet je werken, bij dat andere is het vooral plezier hebben.

;). ;). ;).
pi_181347738
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:24 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Echt die bewoordingen hier soms zijn ongelooflijk..

Ik weet niet of ik het hem ga vertellen. Ik weet wel dat ik morgen naar de huisarts ga en denk ik word doorverwezen naar een psycholoog. Dan krijg ik hopelijk helder wat ik moet en ga doen.
waarom ga je naar de huisarts? je hebt geen doorverwijzing nodig voor een psycholoog die kun je gewoon zelf bellen? waarom de tijd van de HA verspillen als je niet ziek bent?!!??
pi_181347752
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:33 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ik zou het zeker niet zomaar vertellen aan je vriend. Ga eerst naar de HA, eventueel psycholoog. En beslis dan.
Precies zo ga ik doen. Ik zit er echt helemaal doorheen en heb wel degelijk een deskundige nodig om mee te praten.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:36:11 #280
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181347761
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij bent niet in de positie om anderen de les te lezen over wat wel of niet respectvol is juffie :D
Topic van 2018 dit in elk geval _O- gvd :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:37:07 #281
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181347781
Haha weer alleen die softe shit van de Baron aannemen _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181347787
Ongeveer zelfde situatie gehad.

5 jaar samen, ik ging ergens werken, na een jaar daar een nieuwe collega gekregen (met vriend). Tijdje goed gegaan maar toen ineens affaire. Mijn vriendin kwam erachter, hebben het uitgepraat en bijgelegd. Een jaar aan de relatie gewerkt, dus waren 7 jaar samen maar werkte toch niet. Nu is het over.

Succes, denk niet dat het gaat werken als je zelf al zo een schuldgevoel hebt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_181347798
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij bent echt helemaal van de pot gerukt :D "Dat vind je wel zo netjes" ja? Weet je wat netjes is? Niet 2 van de 5 jaar je vriend bedriegen. Je prioriteiten liggen volledig bij die collega, en 0,0 bij je vriend. Ik zeg troll, want dit is gewoon niet meer geloofwaardig.
Je gelooft het niet, maar ik heb het serieus niet door. Behalve als je het zo neerzet besef ik me dus dat ik alsnog meer met die ander bezig ben dan met mijn vriend en dat ik helemaal fucked up ben.
pi_181347816
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:32 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ik kan me absoluut niet vinden in het schunnige respectloze taalgebruik. Ik wil ook specifiek niet spreken over wat ik heb gedaan of wat niet. Maar heb ook niks meer te zeggen verder.

Ik ga het contact verbreken en zal ook gaan kijken hoe ik het verder aanpak. Uiteindelijk is het aan mij en ik zal het zo eerlijk mogelijk proberen te doen, want ik merk dat ik eraan kapot ga. Bedankt voor je reacties. En de rest ook.
Sportief dat je blijft reageren. maarja, dat taalgebruik moet je maar even doorheen kijken...

Je zult toch door de zure appel moeten heen bijten, dan is je relatie over, maar dan kun je opnieuw beginnen en deze fout niet meer maken... tenminste...
Whatever...
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:39:57 #285
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181347836
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:37 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Je gelooft het niet, maar ik heb het serieus niet door. Behalve als je het zo neerzet besef ik me dus dat ik alsnog meer met die ander bezig ben dan met mijn vriend en dat ik helemaal fucked up ben.
Alsof jij niet beseft dat je niet meer met je collega bezig bent dan je vriend. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181347840
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Ongeveer zelfde situatie gehad.

5 jaar samen, ik ging ergens werken, na een jaar daar een nieuwe collega gekregen (met vriend). Tijdje goed gegaan maar toen ineens affaire. Mijn vriendin kwam erachter, hebben het uitgepraat en bijgelegd. Een jaar aan de relatie gewerkt, dus waren 7 jaar samen maar werkte toch niet. Nu is het over.

Succes, denk niet dat het gaat werken als je zelf al zo een schuldgevoel hebt.
Hoe hebben jullie eraan gewerkt? Hoe reageerde je ex en waarom werkte het uiteindelijk toch niet?
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:40:54 #287
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181347863
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:40 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Hoe hebben jullie eraan gewerkt? Hoe reageerde je ex en waarom werkte het uiteindelijk toch niet?
Het maakt niet uit hoe zijn ex reageerde, want jij weet al hoe jouw ex gaat reageren. Daarnaast geeft de reactie van zijn ex 0,0 houvast of zekerheid voor hoe JOUW vriend gaat reageren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181347867
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij bent echt helemaal van de pot gerukt :D "Dat vind je wel zo netjes" ja? Weet je wat netjes is? Niet 2 van de 5 jaar je vriend bedriegen. Je prioriteiten liggen volledig bij die collega, en 0,0 bij je vriend. Ik zeg troll, want dit is gewoon niet meer geloofwaardig.
Nee nee dat is allemaal gedaan met het volste respect naar haar vriend toe, de opmerkingen hier zijn veel erger.
pi_181347868
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:36 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Precies zo ga ik doen. Ik zit er echt helemaal doorheen en heb wel degelijk een deskundige nodig om mee te praten.
Wat niet weet, wat niet deert, voor nu. Eerst zelf beter en sterker worden. Voordat je überhaupt overweegt dit te gaat vertellen aan je vriend.
Bij dat vertellen is ook helemaal geen haast. Het speelt al zo lang. Paar weekjes overdenken kan geen kwaad.

Succes bij de HA in elk geval!
pi_181347870
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:32 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik ga het contact verbreken en zal ook gaan kijken hoe ik het verder aanpak. Uiteindelijk is het aan mij en ik zal het zo eerlijk mogelijk proberen te doen kijken hoe ik het beste uit deze situatie kan komen, want ik merk dat ik eraan kapot ga. Bedankt voor je reacties. En de rest ook.
Fixed

Maar even serieus, waarom nu 2 jaar later nadat die collega een nieuwe liefde heeft begin je het opeens zo erg te vinden? Ben je bang dat je backupplan weg valt waardoor je helemaal niets meer hebt? Is dat het misschien?!
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:43:00 #291
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181347904
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:40 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Hoe hebben jullie eraan gewerkt? Hoe reageerde je ex en waarom werkte het uiteindelijk toch niet?
:')

Het gaat echt precies zoals ik had voorspeld, alleen meegaan in de softe begripvolle/meelevende reacties en de snoeiharde kritiek goedpraten of eroverheen stappen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181347912
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oooh, je weet het wel...

Je denkt aan de ander omdat dat fijner is dan denken aan je vriend. Voor je vriend moet je werken, bij dat andere is het vooral plezier hebben.

;). ;). ;).
weet ik niet. Misschien. Ik weet echte niet meer wat ik denk, voel, vind. Ik heb het gevoel alsof ik het liefste gewoon wil verdweijnen. Even alleen zijn, ergens ver weg. Niks doen. Ben al de hele dag aan het janken, heb er een bende van gemaakt en het is niet te repareren op wat voor manier dan. Dat idee heb ik.
pi_181347926
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:22 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Dat aangeven vind ik wel zo netjes ofzo.
:')

Je partner bedreigen en nog niet weten of je hem alles gaat vertellen maar richting je collega wel zo eerlijk mogelijk willen handelen. Wtf.
pi_181347933
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:41 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Wat niet weet, wat niet deert, voor nu. Eerst zelf beter en sterker worden. Voordat je überhaupt overweegt dit te gaat vertellen aan je vriend.
Bij dat vertellen is ook helemaal geen haast. Het speelt al zo lang. Paar weekjes overdenken kan geen kwaad.

Succes bij de HA in elk geval!
Bedankt! Ook voor je meelevende reacties.
pi_181347938
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:43 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ben al de hele dag aan het janken, heb er een bende van gemaakt en het is niet te repareren op wat voor manier dan. Dat idee heb ik.
De kans is dan ook groot dat je dat, in ieder geval met betrekking tot je huidige relatie, ook gedaan hebt.

Dat is kut, maar het is ook 100% je eigen schuld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181347955
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:43 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

weet ik niet. Misschien. Ik weet echte niet meer wat ik denk, voel, vind. Ik heb het gevoel alsof ik het liefste gewoon wil verdweijnen. Even alleen zijn, ergens ver weg. Niks doen. Ben al de hele dag aan het janken, heb er een bende van gemaakt en het is niet te repareren op wat voor manier dan. Dat idee heb ik.
Tja, de enige manier om uit dat gevoel te komen is door alles op tafel te gooien.
pi_181347957
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Je partner bedreigen en nog niet weten of je hem alles gaat vertellen maar richting je collega wel zo eerlijk mogelijk willen handelen. Wtf.
Dit. Ik vind het gewoon belangrijk om alles netjes af te handelen.

Mijn vriend krijgt nooit te weten dat ik jarenlang achter zijn rug om een ander had nee, hoezo vraag je dat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181347964
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:43 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Even alleen zijn
DIT. IS. HET. VERSTANDIGSTE. WAT. JE. IN. DIT. TOPIC. HEBT. GEPOST.
pi_181347967
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:43 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

weet ik niet. Misschien. Ik weet echte niet meer wat ik denk, voel, vind. Ik heb het gevoel alsof ik het liefste gewoon wil verdweijnen. Even alleen zijn, ergens ver weg. Niks doen. Ben al de hele dag aan het janken, heb er een bende van gemaakt en het is niet te repareren op wat voor manier dan. Dat idee heb ik.
opnieuw beginnen dus. Want deze twee kerels, nee, dat wordt hem inderdaad niet meer.
Whatever...
pi_181347976
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:41 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Fixed

Maar even serieus, waarom nu 2 jaar later nadat die collega een nieuwe liefde heeft begin je het opeens zo erg te vinden? Ben je bang dat je backupplan weg valt waardoor je helemaal niets meer hebt? Is dat het misschien?!
ik heb nooit een relatie met hem gewild, anders was ik vorig jaar wel bij mijn vriend weggegaan en had ik dan een relatie met hem. Ik koos ervoor om het juist af te breken die affaire. Punt was dat het dus in mijn hoofd blijft spoken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')