abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:00:03 #226
545 dop
:copyright: dop
pi_181345181
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:56 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Wat bedoel je met donkere kant? Ruimte voor elkaars donkere kant.. Hij kent deze kant van mij niet, ik ken zijn donkere kant ook niet denk ik. Hij heeft er geen. Ik weet niet wat een donkere kant is. BEhalve dat ik weet dat wat ik heb gedaan niet zo best is. Das inderdaad een donkere kant van mij.
donker kant, dingen waar je niet trots op bent verlangens die niet geaccepteerd worden.
mag je zijn wie je bent ook met de dingen waar je minder trots op bent.
je verdriet je teleurstllingen in jezelf.

niemand is miss of mister perfect, dus ja ook hij heeft een donkere kant

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 21-08-2018 13:05:23 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:00:04 #227
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181345182
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen reageren op rozewolkposts van JTL :')
Zo vaak in dit subforum dat er figuren als TS topicjes openen om te lezen wat ze graag te lezen willen krijgen. Lekker selectief shoppen en reacties die niet bevallen negeren of er klakkeloos overheen stappen. TS is een leugenachtig egoïstisch secreet dat haar eigen schijnwereld ophoudt om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met de rekening van haar wandaden.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181345192
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach je komt toch wel in de knoop na al die leugens. Zeker nu je ook zal moeten liegen waarom je naar de huisarts en eventueel psycholoog gaat.
Mijn vriend weet dat ik niet zo goed in mijn vel zit nu. Ik woon met hem samen he en zoals ik me nu gedraag hier, zo gedraag ik me thuis ook: gebroken.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:01:26 #229
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181345217
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:00 schreef Szura het volgende:

[..]

Zo vaak in dit subforum dat er figuren als TS topicjes openen om te lezen wat ze graag te lezen willen krijgen. Lekker selectief shoppen en reacties die niet bevallen negeren of er klakkeloos overheen stappen. TS is een leugenachtig egoïstisch secreet dat haar eigen schijnwereld ophoudt om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met de rekening van haar wandaden.
Goddamn right.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181345240
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:00 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Mijn vriend weet dat ik niet zo goed in mijn vel zit nu. Ik woon met hem samen he en zoals ik me nu gedraag hier, zo gedraag ik me thuis ook: gebroken.
En je vriend steunt je omdat-ie denkt dat je shit aan je hoofd hebt door werk terwijl in werkelijkheid...
pi_181345261
En dan een psycholoog zoeken om dit verdriet te verwerken terwijl het hele probleem gewoon ontstaan is door vreemd te gaan en dit te verzwijgen. Enige oplossing is om het op te biechten. Nu knelt het nogal. Zodra je het opbiecht hoef je niet meer in leugens te leven. Dan ben je misschien je partner kwijt, maar dan kun je jezelf in ieder geval weer een beetje recht aan gaan kijken in de spiegel.
pi_181345294
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:00 schreef dop het volgende:

[..]

donker kant, dingen waar je niet trots op bent verlangens die niet geaccepteerd worden.
mag je zijn wie je bent ook met de dingen waar je inder trots op bent.
je verdriet je teleurstllingen in jezelf.

niemand is miss of mister perfect, dus ja ook hij heft een donkere kant
Hij weet bijna alles van mij. Maar ik heb ook dingen uit mijn verleden verzwegen. Sommige gebeurtenissen doen er njet meer toe. Misschien dat hij deze zal veroordelen, weet ik niet. Ik denk dat ik ook alles weet ban hem; hij zegt mij verteld te hebben over de zwartste periode in zijn leven van a tot z. Dat geloof ik wel.
pi_181345375
Tja, zolang je contact blijft houden met die collega gaat het tussen jou en je vriend niet goedkomen.
Afkappen dus, en je focussen op de je relatie.

Of dump je vriend, begin wat met die collega en herhaal als de kriebels weer weg zijn.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:08:30 #234
545 dop
pi_181345376
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:04 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Hij weet bijna alles van mij. Maar ik heb ook dingen uit mijn verleden verzwegen. Sommige gebeurtenissen doen er njet meer toe. Misschien dat hij deze zal veroordelen, weet ik niet. Ik denk dat ik ook alles weet ban hem; hij zegt mij verteld te hebben over de zwartste periode in zijn leven van a tot z. Dat geloof ik wel.
het gaat er verder niet om dat je alles aan iemand hebt vertelt (verleden) maar kun je praten over je teleurstellingen en verlangens, wat maakt dat in eerste instantie de verliefdheid niet besproken is of bespreekbaar is?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_181345401
maar wanneer ga je hem nu de waarheid vertellen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181345426
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:04 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet alles uit je verleden te vertellen dat is verleden tijd en heeft niets met je relatie nu te maken, het feit dat je TIJDENS de relatie vreemd gaat wel!
pi_181345447
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:08 schreef dop het volgende:

[..]

het gaat er verder niet om dat je alles aan iemand hebt vertelt (verleden) maar kun je praten over je teleurstellingen en verlangens, wat maakt dat in eerste instantie de verliefdheid niet besproken is of bespreekbaar is?
Hij zou dat heel erg hebben gevonden. Daarom heb ik het niet verteld. Hij gelooft erin dat als je voor elkaar kiest, er geen andere kunnen zijn tenzij je het opzoekt.
pi_181345472
Dus jij gaat vreemd en kiest ervoor om je vriend niks te vertellen en jij bent degene die troost en advies zoekt hier?
Buiten een waarloze vriendin ben je ook nog een komiek :')
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:12:58 #239
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181345478
quote:

[..]

Je ging ook vreemd in een eerdere relatie?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:15:11 #240
545 dop
pi_181345527
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:11 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Hij zou dat heel erg hebben gevonden. Daarom heb ik het niet verteld. Hij gelooft erin dat als je voor elkaar kiest, er geen andere kunnen zijn tenzij je het opzoekt.
daar zit een deel van je antwoord, jij zit niet precies het zelfde in elkaar.
wat hij daar vind klopt overigens niet.dat is wat hij denkt, maar de vraag is of hij durft te voelen.
zijn uitgesproken mening blokeerd elk gevoel.

sorry kan het even niet duidelijker omschrijven

in elk geval op dat moment was /leek er geen ruimte om eerlijk te zijn (jou angst) en daarna werd het alleen maar een grotere puinhoop.
Jou verlangen wat niet bespreekbaar was.
pi_181345568
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:12 schreef Szura het volgende:

[..]

Je ging ook vreemd in een eerdere relatie?
Neeee. Nooit gedaan, ook nog nooit zo'n lange relatie gehad überhaupt. Gewoon andere dingen uit mijn verleden doen er niet meer toe, maar heb ook donkere periodes in het verleden gehad dat ik domme dingen heb gedaan. Dat bedoel ik. Wie niet?
pi_181345682
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:11 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

hoe kan je dit zo typen en dan nog steeds niet eerlijk naar hem toe zijn?! je weet gewoon dat wat jij bent hij niet wilt, maar alleen om je eigen hachje te redden verzwijg je het maar?
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:23:32 #243
16180 crew  CoolGuy
pi_181345739
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:20 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

hoe kan je dit zo typen en dan nog steeds niet eerlijk naar hem toe zijn?! je weet gewoon dat wat jij bent hij niet wilt, maar alleen om je eigen hachje te redden verzwijg je het maar?
Omdat er maar 1 is die belangrijk is voor TS, en dat is TS zelf.
pi_181345777
TS haar vriend heeft een hekel aan vreemdgangers, maar omdat TS zichzelf een fijne relatie gunt vertelt ze dat maar niet.

Dat haar vriend hierdoor een relatie heeft met iemand waar hij eigenlijk niet mee in een relatie wil zitten is bijzaak. Zolang TS zelf maar een fijne relatie heeft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:31:17 #245
16180 crew  CoolGuy
pi_181345951
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:25 schreef Ludachrist het volgende:
TS haar vriend heeft een hekel aan vreemdgangers, maar omdat TS zichzelf een fijne relatie gunt vertelt ze dat maar niet.

Dat haar vriend hierdoor een relatie heeft met iemand waar hij eigenlijk niet mee in een relatie wil zitten is bijzaak. Zolang TS zelf maar een fijne relatie heeft.
Ja, die relatie die ZO fijn is dat zodra er iemand voorbij komt waar ze een natte scheur van krijgt, ze direct haar benen opent.
pi_181345962
je lult lekker om de hete brij heen ts!

Succes met liegen , ik hoop dat je vriend erachter komt en je neersabelt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181346026
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, die relatie die ZO fijn is dat zodra er iemand voorbij komt waar ze een natte scheur van krijgt, ze direct haar benen opent.
Als de vriend van TS haar echt begreep had hij zich wel wat meer ingespannen om aantrekkelijk te blijven voor haar. Eigenlijk kan je best zeggen dat dit allemaal de schuld van de vriend van TS is. Eigenlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181346058
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als de vriend van TS haar echt begreep had hij zich wel wat meer ingespannen om aantrekkelijk te blijven voor haar. Eigenlijk kan je best zeggen dat dit allemaal de schuld van de vriend van TS is. Eigenlijk.
:D
pi_181346102
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bovendien had hij bij voorbaat al niet zo lastig moeten doen over anderen neuken. Dan krijg je dat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181346103
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:00 schreef Szura het volgende:

[..]

Totdat jij een keer in de situatie beland...
Bijna iedereen met een lange relatie gaat volgens mij wel door deze fases heen. En net zo vaak gaat het mis, maar blijft het geheim. En iedereen die de eerste 3x nog heel trouw z'n grenzen heeft bewaakt kan de 4e keer voor de bijl gaan. Als het gevoel maar sterk genoeg is....
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')