donker kant, dingen waar je niet trots op bent verlangens die niet geaccepteerd worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:56 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met donkere kant? Ruimte voor elkaars donkere kant.. Hij kent deze kant van mij niet, ik ken zijn donkere kant ook niet denk ik. Hij heeft er geen. Ik weet niet wat een donkere kant is. BEhalve dat ik weet dat wat ik heb gedaan niet zo best is. Das inderdaad een donkere kant van mij.
Zo vaak in dit subforum dat er figuren als TS topicjes openen om te lezen wat ze graag te lezen willen krijgen. Lekker selectief shoppen en reacties die niet bevallen negeren of er klakkeloos overheen stappen. TS is een leugenachtig egoïstisch secreet dat haar eigen schijnwereld ophoudt om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met de rekening van haar wandaden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen reageren op rozewolkposts van JTL
Mijn vriend weet dat ik niet zo goed in mijn vel zit nu. Ik woon met hem samen he en zoals ik me nu gedraag hier, zo gedraag ik me thuis ook: gebroken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach je komt toch wel in de knoop na al die leugens. Zeker nu je ook zal moeten liegen waarom je naar de huisarts en eventueel psycholoog gaat.
Goddamn right.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo vaak in dit subforum dat er figuren als TS topicjes openen om te lezen wat ze graag te lezen willen krijgen. Lekker selectief shoppen en reacties die niet bevallen negeren of er klakkeloos overheen stappen. TS is een leugenachtig egoïstisch secreet dat haar eigen schijnwereld ophoudt om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met de rekening van haar wandaden.
En je vriend steunt je omdat-ie denkt dat je shit aan je hoofd hebt door werk terwijl in werkelijkheid...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:00 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Mijn vriend weet dat ik niet zo goed in mijn vel zit nu. Ik woon met hem samen he en zoals ik me nu gedraag hier, zo gedraag ik me thuis ook: gebroken.
Hij weet bijna alles van mij. Maar ik heb ook dingen uit mijn verleden verzwegen. Sommige gebeurtenissen doen er njet meer toe. Misschien dat hij deze zal veroordelen, weet ik niet. Ik denk dat ik ook alles weet ban hem; hij zegt mij verteld te hebben over de zwartste periode in zijn leven van a tot z. Dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:00 schreef dop het volgende:
[..]
donker kant, dingen waar je niet trots op bent verlangens die niet geaccepteerd worden.
mag je zijn wie je bent ook met de dingen waar je inder trots op bent.
je verdriet je teleurstllingen in jezelf.
niemand is miss of mister perfect, dus ja ook hij heft een donkere kant
het gaat er verder niet om dat je alles aan iemand hebt vertelt (verleden) maar kun je praten over je teleurstellingen en verlangens, wat maakt dat in eerste instantie de verliefdheid niet besproken is of bespreekbaar is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:04 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Hij weet bijna alles van mij. Maar ik heb ook dingen uit mijn verleden verzwegen. Sommige gebeurtenissen doen er njet meer toe. Misschien dat hij deze zal veroordelen, weet ik niet. Ik denk dat ik ook alles weet ban hem; hij zegt mij verteld te hebben over de zwartste periode in zijn leven van a tot z. Dat geloof ik wel.
Je hoeft ook niet alles uit je verleden te vertellen dat is verleden tijd en heeft niets met je relatie nu te maken, het feit dat je TIJDENS de relatie vreemd gaat wel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:04 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Hij weet bijna alles van mij. Maar ik heb ook dingen uit mijn verleden verzwegen. Sommige gebeurtenissen doen er njet meer toe. Misschien dat hij deze zal veroordelen, weet ik niet. Ik denk dat ik ook alles weet ban hem; hij zegt mij verteld te hebben over de zwartste periode in zijn leven van a tot z. Dat geloof ik wel.
Hij zou dat heel erg hebben gevonden. Daarom heb ik het niet verteld. Hij gelooft erin dat als je voor elkaar kiest, er geen andere kunnen zijn tenzij je het opzoekt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:08 schreef dop het volgende:
[..]
het gaat er verder niet om dat je alles aan iemand hebt vertelt (verleden) maar kun je praten over je teleurstellingen en verlangens, wat maakt dat in eerste instantie de verliefdheid niet besproken is of bespreekbaar is?
Je ging ook vreemd in een eerdere relatie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:04 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
daar zit een deel van je antwoord, jij zit niet precies het zelfde in elkaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:11 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Hij zou dat heel erg hebben gevonden. Daarom heb ik het niet verteld. Hij gelooft erin dat als je voor elkaar kiest, er geen andere kunnen zijn tenzij je het opzoekt.
Neeee. Nooit gedaan, ook nog nooit zo'n lange relatie gehad überhaupt. Gewoon andere dingen uit mijn verleden doen er niet meer toe, maar heb ook donkere periodes in het verleden gehad dat ik domme dingen heb gedaan. Dat bedoel ik. Wie niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Je ging ook vreemd in een eerdere relatie?
hoe kan je dit zo typen en dan nog steeds niet eerlijk naar hem toe zijn?! je weet gewoon dat wat jij bent hij niet wilt, maar alleen om je eigen hachje te redden verzwijg je het maar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:11 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Hij zou dat heel erg hebben gevonden. Daarom heb ik het niet verteld. Hij gelooft erin dat als je voor elkaar kiest, er geen andere kunnen zijn tenzij je het opzoekt.
Omdat er maar 1 is die belangrijk is voor TS, en dat is TS zelf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:20 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]
hoe kan je dit zo typen en dan nog steeds niet eerlijk naar hem toe zijn?! je weet gewoon dat wat jij bent hij niet wilt, maar alleen om je eigen hachje te redden verzwijg je het maar?
Ja, die relatie die ZO fijn is dat zodra er iemand voorbij komt waar ze een natte scheur van krijgt, ze direct haar benen opent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:25 schreef Ludachrist het volgende:
TS haar vriend heeft een hekel aan vreemdgangers, maar omdat TS zichzelf een fijne relatie gunt vertelt ze dat maar niet.
Dat haar vriend hierdoor een relatie heeft met iemand waar hij eigenlijk niet mee in een relatie wil zitten is bijzaak. Zolang TS zelf maar een fijne relatie heeft.
Als de vriend van TS haar echt begreep had hij zich wel wat meer ingespannen om aantrekkelijk te blijven voor haar. Eigenlijk kan je best zeggen dat dit allemaal de schuld van de vriend van TS is. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, die relatie die ZO fijn is dat zodra er iemand voorbij komt waar ze een natte scheur van krijgt, ze direct haar benen opent.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als de vriend van TS haar echt begreep had hij zich wel wat meer ingespannen om aantrekkelijk te blijven voor haar. Eigenlijk kan je best zeggen dat dit allemaal de schuld van de vriend van TS is. Eigenlijk.
Bovendien had hij bij voorbaat al niet zo lastig moeten doen over anderen neuken. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als de vriend van TS haar echt begreep had hij zich wel wat meer ingespannen om aantrekkelijk te blijven voor haar. Eigenlijk kan je best zeggen dat dit allemaal de schuld van de vriend van TS is. Eigenlijk.
Totdat jij een keer in de situatie beland...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo vaak in dit subforum dat er figuren als TS topicjes openen om te lezen wat ze graag te lezen willen krijgen. Lekker selectief shoppen en reacties die niet bevallen negeren of er klakkeloos overheen stappen. TS is een leugenachtig egoïstisch secreet dat haar eigen schijnwereld ophoudt om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met de rekening van haar wandaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |