abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:11:19 #126
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181342022
Ik zou wachten tot hij een kleine fout maakt en dan helemaal woest worden. Iets als de wc-bril omhoog laten staan of zo. Dan scheld je hem helemaal verrot en maak je het uit.
Vervolgens laat je hem weken lang schuldig voelen en zich afvragen wat hij allemaal anders had moeten doen.

Wel houd je hem in de gaten (bijvoorbeeld via social media) en precies op het moment dat hij er bovenop lijkt ze zijn verder gaat met zijn leven stuur je hem een bericht en vertel je hem dat je al maanden met je collega lag te neuken voordat je het uitmaakte.

Als hij dan boos reageert dan zeg je hem dat je collega toch veel beter in bed was, en dat je nooit echt van je vriend hebt gehouden.

Dat soort gedrag past wel bij iemand als jij.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:16:32 #127
545 dop
:copyright: dop
pi_181342089
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:54 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ik ben echt niet de enige. Er zijn veel mensen die vreemdgaan en dat verzwijgen tot de dood.
Hier zit een grote denkfout.
Respect, vertrouwen gelijkwaardigheid,liefde.
De basis van een goede relatie spoel je dan door het putje om je grootste angsten niet in het gezicht te hoeven kijken.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:17:23 #128
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_181342099
TS. :') _!!
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:18:16 #129
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181342115
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:09 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

En wat schiet TS daar mee op?
Vergeet nou even die vriend. Dit topic gaat over haar. Zij moet tenslotte met zichzelf leren leven. En dat gaat nu niet zo goed.

Goed dat je naar de HA gaat TS.
Zij leert met zichzelf leven als ze het opbiecht ipv jarenlang met een geheim rondlopen in een relatie. Wat denk je dat die psycholoog adviseert als die hoort dat ze al twee jaar buiten de deur neukt en dat geheim houdt?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181342157
Gaan we hier ook al psychologen voor inschakelen, voor liegende bitches? Wachtrijen van hier tot Tokio voor mensen met echte problemen. Komt muts extra even aanzetten, ik ga vreemd en ben zo zielig.
pi_181342168
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

ik zei al ik zit er echt heel erg doorheen, ik kan niet meer normaal functioneren. Klinkt echt heel belachelijk en aanstellerig maar het is zo. Ik ben nu ziek. Knoop in mijn maag, ik ben kotsmisselijk van de hele situatie en heb hulp nodig.
Ik heb het eerder ook gezegd, maar nu toch maar weer - voor een laatste keer: je moet eerst jezelf repareren voordat je andere zaken kan repareren.

Je bent kapot, je relatie heeft niets aan jou.

En dan heb ik nog niets gezegd over jouw grootste probleem: jullie relatie is niet meer evenwichtig, jij loopt rond met een schuldgevoel; je vriend blijft hetzelfde en als je nu niet tevreden bent over een paar zaken dan ben je dat straks ook niet.

En die ontevredenheid gaat niet veranderen. En jij kan er nu niet mee omgaan, laat staan in de toekomst. Zolang je die ontevredenheid houdt, ga je het opvullen met andere mannen.

Wat ik zelf echt het verschrikkelijkste aan jouw huidige gedrag vind is dat je het maar moeilijk hebt met loslaten van de collega waar je mee vreemgegaan bent. Dat is woestmakend zelfs; vooral omdat je aan de ene kant zegt door te willen met je vriend, maar aan de andere kant die knop niet wil omzetten. Alleen dit al geeft aan dat je toekomst alleen maar drama zal zijn.
pi_181342192
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:18 schreef Szura het volgende:

[..]

Zij leert met zichzelf leven als ze het opbiecht ipv jarenlang met een geheim rondlopen in een relatie. Wat denk je dat die psycholoog adviseert als die hoort dat ze al twee jaar buiten de deur neukt en dat geheim houdt?
Het opbiechten is de oplossing niet.
Want in de volgende (of deze) relatie gebeurt het weer.
Dus dat gaat ook niet het advies zijn van de psycholoog. Je denkt te korte termijn gericht.

Het probleem zit in hoe TS haar keuzes maakt die overeenstemmen met haar ethiek.
Bovendien wil ze gewoon haar hart kunnen luchten. Een HA of psycholoog is daar bij uitstek geschikt voor.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:34:40 #133
545 dop
pi_181342311
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:24 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Het opbiechten is de oplossing niet.
Want in de volgende (of deze) relatie gebeurt het weer.
Dus dat gaat ook niet het advies zijn van de psycholoog. Je denkt te korte termijn gericht.

Het probleem zit in hoe TS haar keuzes maakt die overeenstemmen met haar ethiek.
Bovendien wil ze gewoon haar hart kunnen luchten. Een HA of psycholoog is daar bij uitstek geschikt voor.
mag ik je een compliment maken.
Fijne en heldere reacties, los van ego woede en verontwaardiging waar de meeste zich hier door laten lijden.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_181342341
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:34 schreef dop het volgende:

[..]

mag ik je een compliment maken.
Fijne en heldere reacties, los van ego woede en verontwaardiging waar de meeste zich hier door laten lijden.
Dank je.
Ik herken mijn eigen struggles in dit topic.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:38:34 #135
545 dop
pi_181342393
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:35 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dank je.
Ik herken mijn eigen struggles in dit topic.
ik ook 😊.
Boos zijn lucht soms zo lekker op maar het is zo tijdelijk
En lost zo weinig op.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:40:01 #136
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_181342419
Lol, je zult maar zo'n TS als vriendin krijgen. Dan zou het nog aantrekkelijker zijn om als maagd te sterven.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:42:28 #137
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181342454
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb het eerder ook gezegd, maar nu toch maar weer - voor een laatste keer: je moet eerst jezelf repareren voordat je andere zaken kan repareren.

Je bent kapot, je relatie heeft niets aan jou.

En dan heb ik nog niets gezegd over jouw grootste probleem: jullie relatie is niet meer evenwichtig, jij loopt rond met een schuldgevoel; je vriend blijft hetzelfde en als je nu niet tevreden bent over een paar zaken dan ben je dat straks ook niet.

En die ontevredenheid gaat niet veranderen. En jij kan er nu niet mee omgaan, laat staan in de toekomst. Zolang je die ontevredenheid houdt, ga je het opvullen met andere mannen.

Wat ik zelf echt het verschrikkelijkste aan jouw huidige gedrag vind is dat je het maar moeilijk hebt met loslaten van de collega waar je mee vreemgegaan bent. Dat is woestmakend zelfs; vooral omdat je aan de ene kant zegt door te willen met je vriend, maar aan de andere kant die knop niet wil omzetten. Alleen dit al geeft aan dat je toekomst alleen maar drama zal zijn.
True, ze zégt verder te willen met haar vriend, maar ik ga eigenlijk altijd af op wat mensen doen, niet wat ze zeggen, want talk is cheap. Ze kan 100x zeggen dat ze verder wil met haar vriend, maar een voorwaarde daarvoor is dat ze die collega loslaat.

Wat ze doét is die collega niet loslaten, maw, wat ze zegt en wat ze doet is niet in lijn met elkaar, wat ze doet is leidend, ergo, dit is drama waiting to happen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181342498
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:16 schreef dop het volgende:

[..]

Hier zit een grote denkfout.
Respect, vertrouwen gelijkwaardigheid,liefde.
De basis van een goede relatie spoel je dan door het putje om je grootste angsten niet in het gezicht te hoeven kijken.
Doe ff normaal joh.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:52:29 #139
545 dop
pi_181342611
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:45 schreef Argento het volgende:

[..]

Doe ff normaal joh.
Fijn kort en bondig ook, kunnen we verder mee
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:58:00 #140
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181342703
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 00:38 schreef Szura het volgende:

[..]

De vreemdgaande TS gaat straks inloggen en zich vastklampen aan deze slappe post, daarbij alle keiharde en terechte posts van alle andere users weer negerend. En zo flierefluitend verder in haar eigen schijnwereld, waarin ze haar vriend meeneemt. Arme, onwetende gast, samenlevend met een leugenachtig secreet zonder enige zelfreflectie.
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:47 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
:') _O- mijn god...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:59:02 #141
64831 2NutZ
pi_181342721
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:09 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

En wat schiet TS daar mee op?
Vergeet nou even die vriend. Dit topic gaat over haar. Zij moet tenslotte met zichzelf leren leven. En dat gaat nu niet zo goed.

Goed dat je naar de HA gaat TS.
Ja, laten we allemaal die vriend maar even vergeten inclusief de TS terwijl die vriend groot onderdeel van het verhaal is. Grappig om te lezen dat er nog meer dikke egoïsten zijn met een zieke vorm van narcisme in dit topic. Hulde ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181342780
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 00:38 schreef Szura het volgende:

[..]

De vreemdgaande TS gaat straks inloggen en zich vastklampen aan deze slappe post, daarbij alle keiharde en terechte posts van alle andere users weer negerend. En zo flierefluitend verder in haar eigen schijnwereld, waarin ze haar vriend meeneemt. Arme, onwetende gast, samenlevend met een leugenachtig secreet zonder enige zelfreflectie.
Dat was wel een prima voorspelling ja.
Whatever...
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:03:12 #143
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181342791
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, laten we allemaal die vriend maar even vergeten inclusief de TS terwijl die vriend groot onderdeel van het verhaal is. Grappig om te lezen dat er nog meer dikke egoïsten zijn met een zieke vorm van narcisme in dit topic. Hulde ^O^
Dit inderdaad. Die vriend is de hele reden dat ze zich zogenaamd zo schuldig voelt (maar ondertussen die collega niet afkappen). Als die vriend er niet was geweest was dit topic er ook niet geweest, maar laten we vooral even die vriend vergeten ja :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181342888
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:31 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik heb voor mezelf al voorgenomen dat ik dit niet ga opbiechten. Juist omdat ik een toekomst zie met hem en hij met mij.
Het is wel zo netjes als hij ook alle informatie heeft voordat hij besluit of hij ook een toekomst met jou ziet. Als hij dan door wil gaan, helemaal prima, maar laten we wel wezen, je gaat al ruim twee jaar vreemd en het zou best mogelijk zijn dat jouw vriend dat eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181342905
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:59 schreef T-D het volgende:

[..]

Maar die kan dat gevoel niet wegnemen. Het enige wat gaat helpen is om het gewoon eerlijk op te biechten aan je vriend. Niet gemakkelijk maar het geeft wel opluchting. Zeker gezien het feit dat het niet gewoon een keer was.
Het gaat erom dat ik dan kan communiceren met een deskundig persoon. Iemand die mij hopelijk inzicht kan geven in mijn ziekelijke gedrag en gedachtengangen. Ik heb dit verhaal gedeeld omdat ik graag met mensen wil praten over mijn verhaal. Het geeft een beetje een gevoel van opluchting namelijk.

Ik wil mijn vriend niet kwijt. We hebben samen een huis, kennen elkaars families door en door, onze levens zijn verbonden. Het is vertrouwd. Ik houd van hem. Als ik hem zie, dan heb ik behoefte aan een knuffel, kus, ik kijk hem aan als hij ergens mee bezig is en dan zie ik iemand waar ik echt van houd. Dat gevoel kan me soms overspoelen. Ik zie hem als de man waar ik mijn toekomst mee wil delen. Dat meen ik echt. Als ik dat niet zou zien, zou ik niet ment hem verder willen. En daarom kan ik het niet vertellen. Daarom ga ik ook oa naar een psycholoog, want ik weet hoe ziek het is om zoiets verborgen te houden.

Maar mocht ik het vertellen, dan is het kapot. Een jeugdvriend van mijn vriend is vreemdgegaan. Mijn vriend vindt dat zo walgelijk dat hij zo min mogelijk met hem omgaat tenzij hij er niet onderuit komt bij gezamenlijke activiteiten met vriendengroep. Mijn vriend is laatst een soort van uitgevallen tegen een jongen die mij een lekker noemde tegen zijn vrienden. Niet wetende dat mijn vriend mijn vriend is. Hij vindt dat respectloos en kan het niet hebben dat er zo wordt gepraat. Het zijn voorbeelden waarmee ik aan wil geven hoe hij is: principieel en behoudend. Houdt niet van respectloos gedrag (wie wel), kan er slecht tegen als mannen zo over mij praten. Laat staan dat iemand mij heeft aangeraakt.

Zelfs als ik niks had gedaan met mijn collega en had gezegd dat ik alleen gevoelens had, maar meer ook niet.. zou hij erg chagrijnig zijn geweest. Heel chagrijnig. Ik denk dat het in zijn ogen niet kan bestaan als je echt van iemand houdt. De kans is 99% dat hij mij nooit meer wil zien als hij de waarheid hoort en misschien alles van mij kort en klein slaat ofzo. Ik zie het hem doen en dan heb ik hem in die 5 jaar nóóit agressief gezien.

En dat vind ik het niet waard want ik wil hem en niet die ander.

Daarom is het ook achterlijk allemaal en vraag ik me ook af waarom in godsnaam. Misschien deed ik het ergens wel vanwege de spanning. Ik heb ook niet altijd aan mijn vriend gedacht. Ik deed waar ik zin in had. De behoefte was groter dan de behoefte om trouw te zijn aan hem en dat vat ik ook niet echt ban mezelf.

Ik probeer echt alles eerlijk op te schrijven voor mezelf en hoop op normale reacties. Ik stel mezelf kwetsbaar op om alles eerlijk te benoemen, het is best moeilijk om alles eerlijk te schrijven. Maar het is goed dat ik het doe.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:11:05 #146
64831 2NutZ
pi_181342939
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:09 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ik dan kan communiceren met een deskundig persoon. Iemand die mij hopelijk inzicht kan geven in mijn ziekelijke gedrag en gedachtengangen. Ik heb dit verhaal gedeeld omdat ik graag met mensen wil praten over mijn verhaal. Het geeft een beetje een gevoel van opluchting namelijk.

Ik wil mijn vriend niet kwijt. We hebben samen een huis, kennen elkaars families door en door, onze levens zijn verbonden. Het is vertrouwd. Ik houd van hem. Als ik hem zie, dan heb ik behoefte aan een knuffel, kus, ik kijk hem aan als hij ergens mee bezig is en dan zie ik iemand waar ik echt van houd. Dat gevoel kan me soms overspoelen. Ik zie hem als de man waar ik mijn toekomst mee wil delen. Dat meen ik echt. Als ik dat niet zou zien, zou ik niet ment hem verder willen. En daarom kan ik het niet vertellen. Daarom ga ik ook oa naar een psycholoog, want ik weet hoe ziek het is om zoiets verborgen te houden.

Maar mocht ik het vertellen, dan is het kapot. Een jeugdvriend van mijn vriend is vreemdgegaan. Mijn vriend vindt dat zo walgelijk dat hij zo min mogelijk met hem omgaat tenzij hij er niet onderuit komt bij gezamenlijke activiteiten met vriendengroep. Mijn vriend is laatst een soort van uitgevallen tegen een jongen die mij een lekker noemde tegen zijn vrienden. Niet wetende dat mijn vriend mijn vriend is. Hij vindt dat respectloos en kan het niet hebben dat er zo wordt gepraat. Het zijn voorbeelden waarmee ik aan wil geven hoe hij is: principieel en behoudend. Houdt niet van respectloos gedrag (wie wel), kan er slecht tegen als mannen zo over mij praten. Laat staan dat iemand mij heeft aangeraakt.

Zelfs als ik niks had gedaan met mijn collega en had gezegd dat ik alleen gevoelens had, maar meer ook niet.. zou hij erg chagrijnig zijn geweest. Heel chagrijnig. Ik denk dat het in zijn ogen niet kan bestaan als je echt van iemand houdt. De kans is 99% dat hij mij nooit meer wil zien als hij de waarheid hoort en misschien alles van mij kort en klein slaat ofzo. Ik zie het hem doen en dan heb ik hem in die 5 jaar nóóit agressief gezien.

Daarom is het ook achterlijk allemaal en vraag ik me ook af waarom in godsnaam. Misschien deed ik het ergens wel vanwege de spanning. Ik heb ook niet altijd aan mijn vriend gedacht. Ik deed waar ik zin in had. De behoefte was groter dan de behoefte om trouw te zijn aan hem en dat vat ik ook niet echt ban mezelf.

Ik probeer echt alles eerlijk op te schrijven voor mezelf en hoop op normale reacties. Ik stel mezelf kwetsbaar op om alles eerlijk te benoemen, het is best moeilijk om alles eerlijk te schrijven. Maar het is goed dat ik het doe.
Manmanman :')
pi_181342975
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Nee dat niet maar ik mis dat gevoel dat ik ernaar verlang om hem te zien, dat ik hem mis als ik hem twee dagen niet zie of dat ik de kleding van zijn lijf wil scheuren. Dat heb ik niet meer. En dat terwijl ik hem nog steeds heel knap en aantrekkelijk vind. De vlam is weg. Als ik hem twee dagen niet zie vind ik het fijn om hem weer te zien, om hem te knuffelen, maar het grote verlangen is er niet meer. Ik hoop dat ik het nu heb verduidelijkt.
Dat is toch de normale gang van zaken. Niet ?

Wat is "liefde". Liefde is saai. Geen spanning. Het is (zo goed als mogelijk) "proberen" houden van wat is. En ook "gaan" houden van wat is. Soms vraagt dit een tijdelijke aanpassing (in het begin). Ieder mens heeft zijn eigen persoonlijkheid, zijn eigen gewoontes, voor de ander soms 'vreemde' kantjes. En soms ook niet. Soms verloopt die aanpassing van zelf. Overigens, wanneer je verliefd bent op je partner, zie je alles veel meer 'rooskleurig'. Er is minder "negativity bias" in je brein actief. Je benadrukt de leuke (en spannende) kanten. Kijkt minder naar de minder leuke (of saaie) kanten.

Wat is "verliefdheid". Soort dopamine kick. Roes. Veelal ook seksueel gekleurd. Je wilt de ander opeten, bespringen, er één mee worden. Verliefdheid is een verlangen. Een honger. Voelt zich incompleet zonder de ander. Heeft de ander nodig. Ik beschouw het zelf als een ziekte (psychisch complex), maar dit terzijde.

Verliefdheid gaat over. Alles wat onbekend is, wordt bekend. Alles wat spannend is, wordt saaier. Dat is de normale gang van zaken. Wij mensen zijn leergierig. Hebben ergens de zucht naar iets nieuws nodig. Daarom gaan we ook graag op reis, ontmoeten andere mensen, leren nieuwe hobby's, vaardigheden, etc. Een mens is niet gemaakt om alle dagen krak hetzelfde te doen. Hij kan niet stil blijven zitten in zijn kamer (of in een grot om te mediteren ;-). Zie ook Blaise Pascal en zijn condition humaine.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:09 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Mijn vriendin is paar jaar geleden verliefd geworden op een ander. Ik wist dit natuurlijk pas als laatste (ze had het me beter veel vroeger verteld). Zulke zaken kunnen gebeuren. Zowel liefde als seksualiteit is geen exclusief iets. Je kan meerdere mensen (man of vrouw) lief hebben (daar diepe gevoelens voor hebben). Idem met seksualiteit (afhankelijk van je geaardheid) kun je tot meerdere mensen je seksueel aangetrokken voelen. Het idee van EXCLUSIVITEIT is een illusie. Maar wel eentje die we 'monogaam' volgen (trouw proberen te blijven). Waarom ? Het bied zijn voordelen. Inzake zekerheid, alsook gemak. Vergelijk het met op reis gaan. Doe je dit met één persoon, valt dat goed te regelen. Doe je het met een groep, kan dat al veel lastiger (en ook drukker) worden. Al die mensen, met al hun behoeften en persoonlijke karaktertrekken.

Je kan elkaar altijd een beetje meer vrij laten (maar dan mag je van karakter niet te jaloers of bezitterig zijn). Dit lukt niet voor veel mensen (denk ik). Liefde is dan de ander vrijlaten. Blij zijn dat hij of zij gelukkig is. Ook al heeft hij jou daar eventjes niet voor nodig. Dit elkaar vrijlaten kan seksueel zijn (je hebt dan een seksueel open relatie). Maar dat hoeft niet. Je kan ook andere mensen ontmoeten, daar liefde voor voelen (een liefdevol open relatie), zonder dat er verder seks bij komt kijken. Dat zijn ergens afspraken om samen te maken. Waar ieder zich ok bij voelt. Communicatie is hierin belangrijk. Durf daarover eens een gesprek met elkaar aan te gaan. Die zaken (gevoelens, gedachten) voor je partner verborgen houden, uit schrik je partner hiermee te kwetsen (of kwaad te maken), doen je relatie geen goed. Alsook jezelf geen goed. Je blijft dan met een geheim in jezelf zitten. Iets dat je niet meer met je partner kan delen. En dat is niet goed voor de liefde. Omdat de liefde zo totaal mogelijk probeert te zijn. Te houden van wat is. Ook de fouten die er soms kunnen gebeuren.

Begrip is een mooie deugd. Probeer de ander te begrijpen. Ipv teveel naar je eigen pijn te staren. Vanuit je eigen woede of emoties te reageren. Probeer de gevoelens, gedachten en problemen van de ander te begrijpen. Begrip opent deuren. Heelt ook (oude) wonden. Maar (ook hier opnieuw) bij niet iedereen is begrip mogelijk. Niet iedereen is daarvoor vatbaar. Staat daarvoor open. Sommige mensen zijn nauwelijks empathisch. Zonder empathie (je inleven in de ander zijn gevoel, je eigen gevoel daarvoor eventjes opzij zetten) kun je niet bij de ander geraken. Je blijft dan in je eigen kringetje zwemmen. Wat fijn kan zijn. Daar niet van.

[ Bericht 41% gewijzigd door JustTalkLove op 21-08-2018 11:23:40 ]
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:12:50 #148
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181342978
Je wilt dus gewoon huisje-boompje-beestje spelen met vriend, lekker veilig, vertrouwd, en ondertussen je lekker vol laten pompen door collega.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181343020
quote:
En hier ben je allemaal pas achter gekomen nadat je twee jaar lang bent vreemdgegaan, of wist je dit al op het moment dat je twee jaar lang vreemdging?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181343024
quote:

[..]

Ik wil mijn vriend niet kwijt. We hebben samen een huis, kennen elkaars families door en door, onze levens zijn verbonden. Het is vertrouwd. Ik houd van hem. Als ik hem zie, dan heb ik behoefte aan een knuffel, kus, ik kijk hem aan als hij ergens mee bezig is en dan zie ik iemand waar ik echt van houd. Dat gevoel kan me soms overspoelen. Ik zie hem als de man waar ik mijn toekomst mee wil delen. Dat meen ik echt.

...

Stap 1: kappen met collega.

Ga je dat vanaf nu doen? Geen maar... geen dit, dat, zus, zo...
Simpel: Ja of nee?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2018 11:15:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')