Ligt een beetje aan de hond denk ik. Met katten no probleem, ze waren bij de eerste nieuwsgierig maar nooit wat gedaan of überhaupt dicht in de buurt geweest. Misschien al een keer geprikt en goed onthoudenquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zou je dit ook kunnen doen als je een hond hebt?
Dit ja, heel leuk om te lezenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:17 schreef praadje het volgende:
Net pas dit topic ontdekt. Wat een heerlijk feel good topic en watdat je dit doet. Ik blijf het zeker volgen.
Egel met geluidssignaal is ook wel handigquote:Op zondag 9 juni 2019 00:08 schreef Koettie het volgende:
Leuk! Ik heb haar nog niet zien lopen helaas. Hoor nu genies vanuit het hokje. Net meelwormen gestrooid, kan ze ook nog lekker snacken
Stalkerquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:24 schreef Koettie het volgende:
Probeer een foto te maken maar ze zit onder de varens
Goed zo!quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:22 schreef Koettie het volgende:
Patti is al wat aangekomen! 30 gram. En je ziet overal mini stekeltjes ontstaan.
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 07:55 schreef Koettie het volgende:
Die eetgeluiden he.zo'n klein beestje, zoveel herrie.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:22 schreef Koettie het volgende:
Patti is al wat aangekomen! 30 gram. En je ziet overal mini stekeltjes ontstaan.
[ afbeelding ]
Heel cute. Ik zie haar weinig maar ze eet prima en niest veel. Met wegen is ze wel een stuk pittiger dan Tineke. Als ze de kans krijgt wil ze rennen.
[ afbeelding ]
En vandaag een jaar geleden dat de eerste egel, Ambrosius, is uitgezet!
[ afbeelding ]
Dan is het Patti Brardquote:Op zondag 23 juni 2019 22:06 schreef Koettie het volgende:
Ze is al 800 gram! ...Ze eet als een volwassen vent. Ze niest ook als een vent met mannengriep. Wat een geluiden kan ze maken joh.
quote:Op zondag 23 juni 2019 22:06 schreef Koettie het volgende:
Ze is al 800 gram! [ afbeelding ]
Ze eet als een volwassen vent. Ze niest ook als een vent met mannengriep. Wat een geluiden kan ze maken joh.
Aww, geen pleeg-egel! Jammer. Maar OK, dat geeft mij de kans om de draad weer op te pikken, aangezien ik de komst van Patricia niet eens fatsoenlijk geregistreerd heb.quote:Op maandag 8 juli 2019 06:11 schreef Koettie het volgende:
Oei. Gisteravond gewogen, ze is weer flink afgevallen. Ze wordt alsnog vanavond opgehaald en gaan haar even nakijken of er wat is. Arm egeltje. Ze had ook helemaal een snotneus maarja dat heeft ze wel vaker.
Nu zie ik jou voor me met zo'n grote map met tabbladen voor elke Fokker:quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aww, geen pleeg-egel! Jammer. Maar OK, dat geeft mij de kans om de draad weer op te pikken, aangezien ik de komst van Patricia niet eens fatsoenlijk geregistreerd heb.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:19 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor me met zo'n grote map met tabbladen voor elke Fokker:
"Eens kijken, heb ik bij koettie wel geregistreerd dat Patricia is gebracht? ... Nee, zie je wel, compleet vergeten!" 🧐🤔
Hahaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:19 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor me met zo'n grote map met tabbladen voor elke Fokker:
"Eens kijken, heb ik bij koettie wel geregistreerd dat Patricia is gebracht? ... Nee, zie je wel, compleet vergeten!" 🧐🤔
Graag!!! 😂🤣😂quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Haha![]()
Je zou mijn dossier over een zekere angelfrouk eens moeten zien!
Jammer!quote:Op zondag 7 juli 2019 09:23 schreef Koettie het volgende:
Maandag wordt ze opgehaald en uitgezet. En er zijn geen nieuwe egelsDie zijn nog te zwak of ziek om in de tuin te hobbelen.
Hoe heet deze danquote:Op woensdag 10 juli 2019 06:26 schreef Koettie het volgende:
M'n moeder vond het maar sneu zo zonder egel dus ze nam een opgezet exemplaar voor me mee. .....
Dat was toch Stoffel?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:48 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Stoffer is voor altijd een schildpaddennaam...
Ik kies voor Zacharias!
quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:58 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Heb ik dat beest altijd compleet verkeerd benaamd...
Hahaha. Ik denk dat dit het wordt. Hoewel ik cateautje ook leuk vind, dat lijkt op cadeautje en een deftige egel verdiend ook wel en deftige naamquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Prikkie, hij was toch gratis
Nooit geweten dat egels verschillende vormen kunnen hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2019 06:26 schreef Koettie het volgende:
Gelukkig wel! Waarschijnlijk in september weer.
Ontving gister deze foto. [ afbeelding ]
Rechts is Patti. Het rode is nagellak, dan weten ze dat ze eerder in de opvang is geweest als ze weer gevonden wordt.
M'n moeder vond het maar sneu zo zonder egel dus ze nam een opgezet exemplaar voor me mee.
[ afbeelding ]
Haha Prikkie is leuk en wat lief van je moeder. Prikkie omdat hij prikt natuurlijk en omdat hij gratis was.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:14 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hahaha. Ik denk dat dit het wordt. Hoewel ik cateautje ook leuk vind, dat lijkt op cadeautje en een deftige egel verdiend ook wel en deftige naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |