Tot ze bij-gestekelt is. Geen idee hoelang dat duurt. Ik zie hier in de ochtend vaak vogels smikkelen van de restjes. Als de katten nog slapen tenminste. Heb tante tien vannacht niet gezien en niet gegeten. Kan zijn dat ze nog weer even is gaan slapen. Blijkbaar heel normaal. Rare beesten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:00 schreef Veritas79 het volgende:
Ohw wat fijn. Weer een nieuwe egel in de tuin. Hoe lang gaat deze ongeveer bij jullie blijven? Ik zie helaas maar weinig egels in mijn tuin. Jammer genoeg is die van mij ook niet geschikt voor opvang. Blijf wel voer klaar zetten voor de egels en vogels. De vogels zie ik er wel van smikkelen, de egels helaas nooit
quote:Op woensdag 17 april 2019 22:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Egel is geprikkeld i.p.v. gestekeld![]()
Duh 10 = 2 * 5quote:Op donderdag 18 april 2019 11:21 schreef superkimmi het volgende:
...Tineke ziet er nog goed uit als je dit ziet!
Ik zag naar net op RTV Rijnmond, helemaal zielig en schattig met 6 stekelsquote:Op donderdag 18 april 2019 11:21 schreef superkimmi het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)apendrecht~a861103f/
Tineke ziet er nog goed uit als je dit ziet!
Ik denk het wel hoor, als de hond niet super dom isquote:Op zondag 28 april 2019 17:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tineke alweer wat gegeten? Ik heb sinds kort ook een volledig afgesloten tuin. Zou dat goed gaan met een hond?
Je eerste (egel)kind blijft toch de liefste hequote:Op maandag 29 april 2019 21:04 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, als de hond niet super dom is
Ze heeft nog weinig gegeten. Echt een bang mormel ook. Net even uit haar hok gehaald, ze reageert wel alert dus zal wel goed zijn. Vorige keer was ze erg sloom. Ipv eten rende ze meteen naar haar hok. Ze ziet er wel dunner uit dan eerst. De stekels worden wel beter dus dat gaat de goede kant op!
Neee de tweede. Hoewel Ambrosius super leuk was ook. Maar Morris <3 Zo brutaal. Niet eerlijk want die was ook moeilijk wild te noemen, opgevoed door mensen. Nergens bang voor. Tineke moet gewoon even loskomen. Even ontdekken wat ze echt lekker vindt. Voor Ambrosius waren het meelwormen, bij Morris was het peer. Bij deze weet ik het nog nietquote:Op maandag 29 april 2019 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je eerste (egel)kind blijft toch de liefste he
Ik speelde advocaat van de duivel en het werktequote:Op maandag 29 april 2019 21:43 schreef Koettie het volgende:
[..]
Neee de tweede. Hoewel Ambrosius super leuk was ook. Maar Morris <3 Zo brutaal. Niet eerlijk want die was ook moeilijk wild te noemen, opgevoed door mensen. Nergens bang voor. Tineke moet gewoon even loskomen. Even ontdekken wat ze echt lekker vindt. Voor Ambrosius waren het meelwormen, bij Morris was het peer. Bij deze weet ik het nog niet
Hing er een poster van een sexy egel voor het gat?quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:32 schreef Koettie het volgende:
Wauw. Ik had de buuf al een appje gestuurd of ik haar vanmorgen mocht oppikken, als ze er nog zou zitten. Maar ze ligt in haar eigen hok. Gat gevonden en gedicht. Timide Tineke op avontuur
Je was gewoon laat!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:18 schreef Koettie het volgende:
We hebben een soort Fort gebouwd zodat egel kan eten en de katten niet. Normaal zit er een bak overheen met een uitsparing waar de tunnel in uitkomt. Verlengd want de kat kan zich heel lang maken als het om eten gaat. En versterkt, want kat wil ook eten.
Wilde net voeren en blijkbaar had er iemand honger want ze zat er al.
[ afbeelding ]
Ligt eraan of Koetie alle gaten in de tuin heeft gedicht, en voortaan op tijd eten gaat gevenquote:Op zondag 2 juni 2019 11:05 schreef Koettie het volgende:
...Ik hoop dat we weer een nieuwe krijgen. Ligt eraan of er egels toe zijn aan uitgezet worden natuurlijk.
Nu ook voor ons te boekenquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:47 schreef yinu het volgende:
Ach, wat een sneuneusje! Maar dat wordt vast snel beter in dit super-de-luxe egelkuuroord!
Haha, is even het lokkertje en de deur stop, zodat ze hopelijk snapt dat ze er uit kan!quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een aardbei tussen de voordeur![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Komt de groenteboer aan huis![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zou je dit ook kunnen doen als je een hond hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |