Eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
We hebben ook helemaal geen ETF nodig.
Deze man hetwitter:cryptomanran twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 13:25:33In Ukraine for 2 days working on a project that will leverage blockchain to disrupt one of the biggest industries in the world. https://t.co/qQqfUmXtK3 reageer retweet
Op dat whiteboardquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:07 schreef KappenBakken het volgende:
Deze man hetwitter:cryptomanran twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 13:25:33In Ukraine for 2 days working on a project that will leverage blockchain to disrupt one of the biggest industries in the world. https://t.co/qQqfUmXtK3 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:1. Who are we?
Ik hoop meer op VETquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:
Looool dat VEN jonge, gaat straks zó hard moen... dat is niet normaal
Net zo hard als SEAL zeker jonguhquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:
SEAL is a sleeping giant, VEN is a waking giant.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Net zo hard als SEAL zeker jonguh
Zolang je de wasdroger er niet bovenop hebt gezet lijkt het me niet zo ingewikkeld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:40 schreef illusions het volgende:
Ik heb een nieuwe wasmachine laten installeren.
Hoe de fuck werkt dat ding. Hij moet van boven open. Dit is echt nieuw voor me.
Ik wacht op SEA (Seabird coin).quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Net zo hard als SEAL zeker jonguh
Volgens mij ligt je wasmachine op zijn rugquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:40 schreef illusions het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij ligt je wasmachine op zijn rug
Ouderwets?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:40 schreef illusions het volgende:
op de sunnyraket naar de maan en er voorbijquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:
Komen resultaten eigenlijk op de dag van de deadline of kan het ook prima zijn dat ze het straks al naar buiten brengen omdat het niet op de uiterste dag hoeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:40 schreef Tenninetyfive het volgende:
Momenteel een ATH aan shorts voor BTC op 23 augustus, wat zegt dit
En vtho gaat ook maar de maan, 2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:
500 meterquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:06 schreef ssjgoku het volgende:
Vandaag ingeschreven bij nieuwe sportschool.
500 meter van mijn huis.
Terug naar 4x in week sporten.
Het zit hem in de tijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
500 meter
Hier in Friesland doen we voor het ontbijt altijd een Elfstedentocht.
Ik wacht nog steeds tot hij terug zakt naar 170quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:54 schreef Kyran het volgende:
Heb (deels) verkocht op 235, but order op 225 gezet. Nu hopen dat die niet doorknalt
en zo wel, dan is het ook goedheb geleerd winst te pakken de afgelopen maanden
Hopen dat ze rekt gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:17 schreef Aventuras het volgende:
Kijk die shorts.![]()
![]()
Iemand weet alvast wat wij over een aantal dagen ook te weten gaan komen.
Waarom zouden ze goedgekeurd worden dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:40 schreef UJF045 het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat de ProShares ETF goedgekeurd gaat worden en alle shorters rekt gaan. Moet je eens nagaan wat er dan met de markt gaat gebeuren.
Wordt niks goedgekeurd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:48 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Waarom zouden ze goedgekeurd worden dan?
Waarom niet? Het kan ook niet meer uitgesteld worden. Je weet het maar nooit bij die SEC.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:48 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Waarom zouden ze goedgekeurd worden dan?
Waarom zouden ze nu opeens een Synthetic ETF gaan goedkeuren?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef UJF045 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het kan ook niet meer uitgesteld worden.
Volgens deze bron ook niet:quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef Blik het volgende:
https://theicojournal.com(...)-denied-on-thursday/
Volgens deze bron gaat het niet gebeuren
Volgens mensen van CBOE, een directe concurrent die natuurlijk vinden dat hun ETF beter is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef Blik het volgende:
https://theicojournal.com(...)-denied-on-thursday/
Volgens deze bron gaat het niet gebeuren
Verschil is dat er nu een reden is/gaat zijn om te shorten. Vorige week was het omdat noobs dachten dat bitcoin wel even door de 6k ging vallen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:48 schreef Rossdale het volgende:
De vorige megashorts van vorige week bij einde futures hielden het ook maar tenouwernood. Ik verwacht een enorme shortsqueeze
Ja 1 van de weet ik het hoeveel ETF beslissingen die lopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:51 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Verschil is dat er nu een reden is/gaat zijn om te shorten. Vorige week was het omdat noobs dachten dat bitcoin wel even door de 6k ging vallen.
Wanneer die ETF wordt afgekeurd lijkt het me sterk dat die 6k het nog een keer gaat houden.
Lijkt me niet, niemand verwacht dat deze ETF er doorheen komt. Het gaat om de CBOE ETF waar mensen vertrouwen in hadden, maar die is uitgesteld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:51 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Verschil is dat er nu een reden is/gaat zijn om te shorten. Vorige week was het omdat noobs dachten dat bitcoin wel even door de 6k ging vallen.
Wanneer die ETF wordt afgekeurd lijkt het me sterk dat die 6k het nog een keer gaat houden.
De vorige ETF beslissing was 100% zeker dat die niet door ging. Maar toch ging btc 10% down. Verwacht geen logische reactie van de markt op dit moment in deze space.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me niet, niemand verwacht dat deze ETF er doorheen komt. Het gaat om de CBOE ETF waar mensen vertrouwen in hadden, maar die is uitgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |