Klaas is terug en Dwaalboy zegt dat de ETF er door komen omdat er gelekt is. #bullishquote:
We hebben ook helemaal geen ETF nodig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:56 schreef KappenBakken het volgende:
Denk niet dat die ETF erdoor komt. Zo wel, PAMMP ITT
Eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
We hebben ook helemaal geen ETF nodig.
Deze man hetwitter:cryptomanran twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 13:25:33In Ukraine for 2 days working on a project that will leverage blockchain to disrupt one of the biggest industries in the world. https://t.co/qQqfUmXtK3 reageer retweet
Op dat whiteboardquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:07 schreef KappenBakken het volgende:
Deze man hetwitter:cryptomanran twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 13:25:33In Ukraine for 2 days working on a project that will leverage blockchain to disrupt one of the biggest industries in the world. https://t.co/qQqfUmXtK3 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:1. Who are we?
Ik hoop meer op VETquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:
Looool dat VEN jonge, gaat straks zó hard moen... dat is niet normaal
Net zo hard als SEAL zeker jonguhquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:
Looool dat VEN jonge, gaat straks zó hard moen... dat is niet normaal
SEAL is a sleeping giant, VEN is a waking giant.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Net zo hard als SEAL zeker jonguh
Zolang je de wasdroger er niet bovenop hebt gezet lijkt het me niet zo ingewikkeld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:40 schreef illusions het volgende:
Ik heb een nieuwe wasmachine laten installeren.
Hoe de fuck werkt dat ding. Hij moet van boven open. Dit is echt nieuw voor me.
Ik wacht op SEA (Seabird coin).quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Net zo hard als SEAL zeker jonguh
Volgens mij ligt je wasmachine op zijn rugquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:40 schreef illusions het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij ligt je wasmachine op zijn rug
Ouderwets?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:40 schreef illusions het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |