Ze hebben wel een wat lees je nu topicquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:15 schreef I. het volgende:
Ben ook wel voor een FOK!boekenclub, maar ben bang dat zoiets al bestaat in TTK ofzo.
Kop als een bak met wurmen.quote:
Jij ook succes, met die mongool naast jequote:
Kwam ik ook tegen net jaquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze hebben wel een wat lees je nu topic
Wie? Ja die mongool naast je. Oh, Herman? Herman ja.quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook succes, met die mongool naast je![]()
Man man man. Het is maar een topic. Zou dat eerder openen dan een in kpdquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:21 schreef I. het volgende:
[..]
Kwam ik ook tegen net jaDurfde niet te klikken.
Ziet er nu wel iets anders uit hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig mis met het zeilmeisje
Goed lijstje wel.quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
https://decorrespondent.n(...)21664065060-1cf3d72d
Erik-Jan Pfauth, een van de oprichters van De Correspondent
Is getrouwd met een of andere 40-jarige ventquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb m op mn ereader staan maar ben steeds te bang om te beginnenquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed lijstje wel.
Wel groot verschil tussen sommige boeken verder. Die Ulysses van James Joyce schijnt zo zwaar te zijn dat vrijwel niemand daar doorheen komtWel super benieuwd naar, maar daar moet ik toch eerst wat meer voor hebben gelezen gok ik
Voel je niks van zeggen we danquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is getrouwd met een of andere 40-jarige vent
Om maar over Proust te zwijgen trouwens, die A la recherche du temps perdu heeft gewoon meer dan 4000 bladzijdesquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
https://decorrespondent.n(...)21664065060-1cf3d72d
Erik-Jan Pfauth, een van de oprichters van De Correspondent
Nice plaatje erbijquote:
Nog steeds wel leuke vrouw toch.quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:25 schreef I. het volgende:
[..]
Ziet er nu wel iets anders uit hoor.
[ afbeelding ]
Oorlog en Vrede? Ben tot het tweede boek gekomen volgens mij.quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om maar over Proust te zwijgen trouwens, die A la recherche du temps perdu heeft gewoon meer dan 4000 bladzijdes
Meh, zulke boeken moet je wel echt echt lezen zeg maar vind ikquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb m op mn ereader staan maar ben steeds te bang om te beginnenHeb in de kerstvakantie Don Quichote gelezen, dat was wel echt ook een goed boek.
vreselijk kindquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog steeds wel leuke vrouw toch.
Nee, deze https://nl.wikipedia.org/wiki/%C3%80_la_recherche_du_temps_perduquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oorlog en Vrede? Ben tot het tweede boek gekomen volgens mij.
E-reader is gewoon superfijn wat mij betreft. Natuurlijk heeft een echt boek zijn charme (boekenkastquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, zulke boeken moet je wel echt echt lezen zeg maar vind ik![]()
E-books en audiobooks is meer voor luchtige boekies vind ik
Dat weet ik, maar ik bedoel, ben je wel ooit eens begonnen in oorlog en vredequote:Op maandag 20 augustus 2018 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, deze https://nl.wikipedia.org/wiki/%C3%80_la_recherche_du_temps_perdu
Oorlog en Vrede is maar 1 boek he
Hm nee, Oorlog en Vrede niet. Heb alleen Misdaad & Straf en Lolita gelezen uit de Russische literatuur. Maar wil die nog wel lezen uiteraard, net als Anna Karenina. So much to readquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik bedoel, ben je wel ooit eens begonnen in oorlog en vredeVolgens mij is dat hét boek waarvan men eigenlijk vindt dat het te lang is, maar ondertussen hebben ze het allemaal gelezen
Volgens mij komt trouwens dat fenomeen van geurherinneringen uit dit boek, is het niet?
Anna Kareninaquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, Oorlog en Vrede niet. Heb alleen Misdaad & Straf en Lolita gelezen uit de Russische literatuur. Maar wil die nog wel lezen uiteraard, net als Anna Karenina. So much to read
Misdaad en Straf moet ik nog doen. Ik verwar dat altijd met het boek van Foucaultquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, Oorlog en Vrede niet. Heb alleen Misdaad & Straf en Lolita gelezen uit de Russische literatuur. Maar wil die nog wel lezen uiteraard, net als Anna Karenina. So much to read
Is het geen vrouwenboek?quote:
Absoluut. Misdaad & Straf is echt 1 van de beste boeken die ik ooit gelezen heb.quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misdaad en Straf moet ik nog doen. Ik verwar dat altijd met het boek van Foucault
Edit: Lolita ook natuurlijk, maar Dostoevski gaat voor
Totaal niet. Dan onderschat je Tolstoj enorm. Het heeft wel drama ja, maar zou het geen vrouwen boek noemen. Jane Austen kan ik begrijpen, maar Tolstoj doe je tekortquote:
Drama is niet erg verder. Dat hoort er bijquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Totaal niet. Dan onderschat je Tolstoj enorm. Het heeft wel drama ja, maar zou het geen vrouwen boek noemen. Jane Austen kan ik begrijpen, maar Tolstoj doe je tekort
Mijn beste boek ooit is een concurrentie tussen Umberto Eco - In de Naam van de Roos en Gabriel Garcia Marquez - 100 jaar eenzaamheidquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Absoluut. Misdaad & Straf is echt 1 van de beste boeken die ik ooit gelezen heb.
Lolita is vooral ja,
apartMaar wel subliem geschreven verder
Klinken beide wel interessant inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn beste boek ooit is een concurrentie tussen Umberto Eco - In de Naam van de Roos en Gabriel Garcia Marquez - 100 jaar eenzaamheid
Netjes. Lees je zo;n dikke pil snel uit?quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:47 schreef Flippiee het volgende:
Oorlog en vrede heb ik trouwens ook gelezen
Als ik nu een boek (fictie) lees dan in principe enkel een klassieker of mogelijke klassieker. Maar mijn nutteloze troep is eigenlijk op het scherm... Zoals eerder gezegd heb ik echt te veel series gekeken afgelopen jaar...quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinken beide wel interessant inderdaadJa, je zult toch moeten kiezen he, je kan niet alles in je leven lezen, daarom goed filteren en je tijd niet voldoen met teveel nutteloze troep
af en toe wel lekker verder tussendoor
Ik denk weekje max. Als ik beetje tijd kan makenquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes. Lees je zo;n dikke pil snel uit?
Dat is best snelquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk weekje max. Als ik beetje tijd kan maken
Netflix is een bitchquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik nu een boek (fictie) lees dan in principe enkel een klassieker of mogelijke klassieker. Maar mijn nutteloze troep is eigenlijk op het scherm... Zoals eerder gezegd heb ik echt te veel series gekeken afgelopen jaar...
Ja, logische reden dan ookquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
Het is vooral dat ik een leesstudie doe en dan is zegmaar teksten lezen voordat je naar college gaat, teksten lezen in college, teksten lezen na college en dan heb je ook niet bepaald zin meer om een fictieboek ook nog eens te gaan lezen... Daarom lees ik ook echt veel te weinig fictie imo.
Ja. Geef mij een boek en je kan tegen mij aan lullen wat je wil, maar ik heb het niet doorquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is best snelOf lees je echt wel uren op 1 dag?
Wijsbegeertequote:Op maandag 20 augustus 2018 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, logische reden dan ookHoor je wel vaker van studenten. Je bent al hele week bezig met boekwerken doorhalen, en dan ga je ook nog even pillen van 500/1000 bladzijdes lezen voor je lol
![]()
Wat voor studie doe je dan?
Dat is vet chill. Mijn spanningsboog is daar echt veel te kort voorquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Geef mij een boek en je kan tegen mij aan lullen wat je wil, maar ik heb het niet door
Het heeft ook iets vervelends. Kan het 's avonds lastig wegleggen soms en mis oprecht gewoon dingen in mijn omgeving.quote:Op maandag 20 augustus 2018 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is vet chill. Mijn spanningsboog is daar echt veel te kort voor
Oei, dan lees je wel veel ja. Is daar wel veel werk in te vinden?quote:
Ja, daar moet ik eens naar gaan kijken inderdaad. Probeer zo rond de 50 bladzijdes te lezen dagelijks maar dan ben ik het ook wel zat eigenlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2018 03:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het heeft ook iets vervelends. Kan het 's avonds lastig wegleggen soms en mis oprecht gewoon dingen in mijn omgeving.
En spanningsboog is te trainen he
Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik wil doen, maar ben gewoon bezig geweest met een goede cv opbouwen naast de studie ook (met bijbaantjes en dingen gepubliceerd krijgen dat soort dingen, ik lig in de boekwinkelquote:Op maandag 20 augustus 2018 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oei, dan lees je wel veel ja. Is daar wel veel werk in te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |