Ja dat ben ik met je eens, toen vond ik het spel best prima. Maar in de tweede helft zat er dan weer nauwelijks beweging en tempo inquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon de 100 punten aantikken jatoch
Ik vond het de eerste helft niet eens al te beroerd in die zin dat er genoeg kansen waren. Niet dat het geweldig was ofzo, maar toch
Groenendijk moet een keer van een keukentrapje vallen. Die liep vorige week ook al te janken. Vooraf.quote:
Woensdag gewoon winnen en de 0 houden, interesseert me niet heel veel hoequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, toen vond ik het spel best prima. Maar in de tweede helft zat er dan weer nauwelijks beweging en tempo inmag woensdag wel wat beter.
Nou nou nou nou..quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Groenendijk moet een keer van een keukentrapje vallen. Die liep vorige week ook al te janken. Vooraf.
Kiev is ook wel goed in de 0 houden en Ajax heeft problemen met scoren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Woensdag gewoon winnen en de 0 houden, interesseert me niet heel veel hoe
Tot zover mijn open deuren
Iemand die wedstrijden loopt te fixen kan ook van mij inderdaad van een trapje vallenquote:
Ja. Wel helaas Busi y Roberto y Rakitic. Geen Arthur of zo. Wat een ventquote:
Ik heb eigenlijk ook geen idee wat ik van dat hele Kiev moet verwachten, behalve inderdaad die uitslagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kiev is ook wel goed in de 0 houden en Ajax heeft problemen met scoren.
Tel uit je winst.
Het helpt goed mee aan het in slaap vallen bij die Eredivisiepotjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel treurig te worden van de ultra scene in Nederland
gvd ik wil die gozer juist zienquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja. Wel helaas Busi y Roberto y Rakitic. Geen Arthur of zo. Wat een vent
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gvd ik wil die gozer juist zien
Ik verwacht nog een analyse van Pieter Zwart aanstaande week erover.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen idee wat ik van dat hele Kiev moet verwachten, behalve inderdaad die uitslagen
We gaan het wel weer zien allemaal, topshow dit dat alles
We hebben een tegenhanger op supportersgebied en dat is feyenoord.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het helpt goed mee aan het in slaap vallen bij die Eredivisiepotjes.
Dat monotone gedreun
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een analyse van Pieter Zwart aanstaande week erover.
Wat moet ik daar nou weerquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Als Fortuna dit wint gaan JR en ik een keer naar Sittard
3uur in een vliegtuig zitten voor een pot voetbal, lekker manquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Als Fortuna dit wint gaan JR en ik een keer naar Sittard
Ik vind Freek de laatste periode ook teveel een open deuren intrapper eigenlijk, als je die stukjes van hem las op VI Proquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel jammer dat ons aller Freek juist in deze periode van het seizoen even vakantie opneemt
Please don't take me homequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We hebben een tegenhanger op supportersgebied en dat is feyenoord.
Die kneus jankte vooraf al ''wE hEbBeN eEn vAr-GevOeLiG pLoeGje''. Inmiddels heeft zijn ploeg zes goals tegen van de lamme en de blinde. Go check yourselves, fucking idiot.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die wedstrijden loopt te fixen kan ook van mij inderdaad van een trapje vallen
TR gemaaktquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die wedstrijden loopt te fixen kan ook van mij inderdaad van een trapje vallen
Ik merk het niet zo in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Freek de laatste periode ook teveel een open deuren intrapper eigenlijk, als je die stukjes van hem las op VI Pro
Of misschien hou ik het nieuws over Ajax teveel bij elke dag.
daarvoor moet je verder naar het zuidenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kleine bergen heb je daar
landschap
rust
ja 15 min ofzo ben je toch al in et zuiden van limquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
daarvoor moet je verder naar het zuiden
+ ADO en NAC toch? Als supportersschares zonder trommels/megafoons die de 'Engelse sfeer' nastreven?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We hebben een tegenhanger op supportersgebied en dat is feyenoord.
Zal hem een worst wezen , hij heeft weer zijn Chinese dollars binnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die kneus jankte vooraf al ''wE hEbBeN eEn vAr-GevOeLiG pLoeGje''. Inmiddels heeft zijn ploeg zes goals tegen van de lamme en de blinde. Go check yourselves, fucking idiot.
Clubs uit Limburg altijd lastig uit monolith dat weet jij ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:21 schreef Monolith het volgende:
Fortuna is nog slapper op de counter dan VVV zo te zien.
Nu hebben we Zwartgod weer even als Ajaxwatcherquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik merk het niet zo in ieder geval
Hoop dat dat ADO degradeert.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal hem een worst wezen , hij heeft weer zijn Chinese dollars binnen
Hij had net een audiofragment met een eigen meningquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu hebben we Zwartgod weer even als Ajaxwatcherajax.nl checken genot
Ik las even op fr12.nl na die wedstrijd en waren supporters nog echt blij dat zij wel achter de ploeg bleven staan en dat dat ze zo'n mooie club maakte.quote:
Hopelijk gaan ze er dan thuis uit , lekker alle stoeltjes slopen en rellenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoop dat dat ADO degradeert.
ik las op fr12.nl dat ze alles goed vinden als ze maar van ajax winnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las even op fr12.nl na die wedstrijd en waren supporters nog echt blij dat zij wel achter de ploeg bleven staan en dat dat ze zo'n mooie club maakte.
Die club is doodziek.
Lijkt me wel een prima kerel hoor verder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij had net een audiofragment met een eigen mening
staat in de OPquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Hebben we ook nog van_bommel_applaus.gif?
Aardige vent niets mis meequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een prima kerel hoor verder.
Maar dat doen ze nooit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik las op fr12.nl dat ze alles goed vinden als ze maar van ajax winnen
Liefst WC-rollen meenemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze er dan thuis uit , lekker alle stoeltjes slopen en rellen
quote:
Erger mij er geweldig aan, zwaar kansloos gewoonquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las even op fr12.nl na die wedstrijd en waren supporters nog echt blij dat zij wel achter de ploeg bleven staan en dat dat ze zo'n mooie club maakte.
Die club is doodziek.
Ach, daar heb je de VAR voor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Clubs uit Limburg altijd lastig uit monolith dat weet jij ook
Daar heb je gelijk in. NAC is ook wel oprecht tof.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
+ ADO en NAC toch? Als supportersschares zonder trommels/megafoons die de 'Engelse sfeer' nastreven?
quote:
Ze zijn egoïstischer dan de Ajax "successupporters" waar ze altijd over zeiken, maar dat hebben ze zelf niet door.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Erger mij er geweldig aan, zwaar kansloos gewoon
Dat soort gasten willen gewoon graag laten zien hoe erg ze voor Feyenoord zijn, en dat een ''way of life'' is.
heeft niks meer met voetbal te maken man
Ach dat kan er toch eens een dag niet helemaal uit komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:25 schreef Masterminded het volgende:
Wel knap dat PSV als een junkie belooft dat ze aanvallend en fris voetbal willen spelen en uiteindelijk weer in gehandicaptenvoetbal vervallen, genot.
Had gewoon bij Ajax moeten blijven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:27 schreef Monolith het volgende:
Toch geen onaardig spelertje die Malen.
Dat is niet waar, Taglianoquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:27 schreef Tagliano het volgende:
Stokkers is een middenvelder, Vincent
Ik heb een account daar. Ik heb echt een vrije tijd manager nodig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die club is doodziek.
Lekker aanvallen en het publiek vermakenquote:
Dat weet ik. Fris en frivool voetbal bouw je niet in een dag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat kan er toch eens een dag niet helemaal uit komen.
en dan nul kans krijgenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had gewoon bij Ajax moeten blijven.
Dat gaat mij weer te ver.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een account daar. Ik heb echt een vrije tijd manager nodig.
Moet jij eens kijken waar die staatquote:
Ach ja, als het in de top niet lukt kun je het altijd nog in de provincie proberen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had gewoon bij Ajax moeten blijven.
Daarom, Ajax is in de Eredivisie ook niet fris en fruitig tot nu toequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat weet ik. Fris en frivool voetbal bouw je niet in een dag.
Dat is een proces.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat kan er toch eens een dag niet helemaal uit komen.
Hele vorig seizoen in de spits gespeeld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet jij eens kijken waar die staatHij kan ook prima als spits uit de voeten maar is van origine een middenvelder
Gezien zijn concurrentie voorin lagen er best mogelijkheden, hij is wel beter dan randfiguren als Johnsen of Nunnelyquote:
Ben ik me van bewust, ik heb zitten kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hele vorig seizoen in de spits gespeeld.
De eerste helft was nog redelijk. In de tweede helft gingen ze teveel met het hoofd spelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, Ajax is in de Eredivisie ook niet fris en fruitig tot nu toekomt er wel aan verwacht ik.
Het zijn ook altijd dezelfde gasten die het zeggen, natuurlijk zorgen ze wel voor de sfeer maar aan de andere kant zetten ze zich op dit soort momenten enorm voor lul en dat hebben ze niet doorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn egoïstischer dan de Ajax "successupporters" waar ze altijd over zeiken, maar dat hebben ze zelf niet door.
Dan is het toch een spits? Ze gaan hem echt niet als middenvelder gebruiken hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben ik me van bewust, ik heb zitten kijken
geldtquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde gasten die het zeggen, natuurlijk zorgen ze wel voor de sfeer maar aan de andere kant zetten ze zich op dit soort momenten enorm voor lul en dat hebben ze niet door![]()
Ik mag dan ook als mede supporter van dezelfde club geen kritiek hebben op de club want dan ben je volgens dat soort lui geen echte supporter.
Dit geld trouwens voor alle clubs, maar Feyenoord is daar toch best wel extreem in
Jup de intenties zijn wel duidelijk, maar als die druk dan toeneemt schiet het niet op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De eerste helft was nog redelijk. In de tweede helft gingen ze teveel met het hoofd spelen.
Misschien is de blessure van De_Neer een seintje voor nog een betere buitenspeler.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup de intenties zijn wel duidelijk, maar als die druk dan toeneemt schiet het niet op.
Wel erg matig in de afwerking allemaal, en Labyad is te middelmatig.
deed je dat maar.quote:
Ontzettend dom. Je moet er juist naar streven dat het maximale wordt bereikt bij je club, en dat gaat nog altijd meer om wat er op het veld gebeurt dan of je lekker fakkeltjes kan afsteken en liedjes kan blêrenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde gasten die het zeggen, natuurlijk zorgen ze wel voor de sfeer maar aan de andere kant zetten ze zich op dit soort momenten enorm voor lul en dat hebben ze niet door![]()
Ik mag dan ook als mede supporter van dezelfde club geen kritiek hebben op de club want dan ben je volgens dat soort lui geen echte supporter.
Dit geld trouwens voor alle clubs, maar Feyenoord is daar toch best wel extreem in
tag gaat even een fortuna supporter vertellen hoe zijn ploeg speeltquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan is het toch een spits? Ze gaan hem echt niet als middenvelder gebruiken hoor.
Ja nu staat hij meer maar achteren, om tegen te houden.
Ik zie Ajax niet nog een keer een topper halen voor rond de 15 miljoen eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien is de blessure van De_Neer een seintje voor nog een betere buitenspeler.
Ik heb ze ongeveer elke week gezien en ik heb ook heus wel gezien dat hij vorig jaar vooral in de spits speeldequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
tag gaat even een fortuna supporter vertellen hoe zijn ploeg speelt
Barça ligt nu voor elk Braziliaans talent in de bosjes sinds ze al twee keer in de luren zijn gelegd door Real op dat gebied (lol)quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax niet nog een keer een topper halen voor rond de 15 miljoen eigenlijk.
Die Pedrinho komt ook al niet, schijnt Barça al mee bezig te zijn.
zou belachelijk zijn, hebben nu al te veel spelers. ondanks dat het niet allemaal godenzonen zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax niet nog een keer een topper halen voor rond de 15 miljoen eigenlijk.
Ben niet echt een supporter, dan zat ik nu wel in het stadion.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
tag gaat even een fortuna supporter vertellen hoe zijn ploeg speelt
Gewoon Slagveer halenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kop + spijkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontzettend dom. Je moet er juist naar streven dat het maximale wordt bereikt bij je club, en dat gaat nog altijd meer om wat er op het veld gebeurt dan of je lekker fakkeltjes kan afsteken en liedjes kan blêren
Triest wel, moet je als Ajax wel nog jonger die spelers al scouten en hopen dat ze niet al teveel in het eerste gaan spelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Barça ligt nu voor elk Braziliaans talent in de bosjes sinds ze al twee keer in de luren zijn gelegd door Real op dat gebied (lol)
ja leukquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:34 schreef Bugno2 het volgende:
Ik kom hier alleen omdat PSV gelijk staat.
Alsof je daar gelukkiger van worttquote:
Alleen is er weinig diepte achter de laatste lijn. Gelukkig heeft Ajax twee redelijk vervelende tegenstanders al gehad, maar we hadden zomaar weer op de snuit kunnen gaan door dat gebrek.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
zou belachelijk zijn, hebben nu al te veel spelers. ondanks dat het niet allemaal godenzonen zijn
Daarom vind ik het ook zonde dat we Labyad en Bandé hebben gekocht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
zou belachelijk zijn, hebben nu al te veel spelers. ondanks dat het niet allemaal godenzonen zijn
LitmanenAFCA: Hupperts is de nieuwe Robbenquote:
Daarom zal Kiev wel pittig wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen is er weinig diepte achter de laatste lijn. Gelukkig heeft Ajax twee redelijk vervelende tegenstanders al gehad, maar we hadden zomaar weer op de snuit kunnen gaan door dat gebrek.
Vond Tom de Mul beterquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
LitmanenAFCA: Hupperts is de nieuwe Robben
Waar is die gebleven eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
LitmanenAFCA: Hupperts is de nieuwe Robben
Die duikt heel af en toe op om mensen te sneren zonder al teveel argumenten. Hoopje sadness.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is die gebleven eigenlijk?
Ik had het over Hupperts.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die duikt heel af en toe op om mensen te sneren zonder al teveel argumenten. Hoopje sadness.
Denk dat doorzetten van Hendrix al vond ik dat ook niksquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:38 schreef Masterminded het volgende:
Ik zie niet echt waarvoor Fortuna met twee man bij de ref liep te klagen.
Ik zie dat Hupperts tussen basis en bank pendelt bij KSC Lokeren.quote:
Dat houden we nog wel 10 jaar vol, YOLOquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer 40 miljoen in de zomer uitgeven , niks aan de hand
Wat een god.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie dat Hupperts tussen basis en bank pendelt bij KSC Lokeren.
Halve finale EL dus het gaat prima net als bij Feyenoordquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:39 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dat houden we nog wel 10 jaar vol, YOLO
quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax en PSV allebei lucky, maar wel allebei terecht.
Volgende week FC Emmen op bezoek, genot.quote:
Ajax-Emmen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Volgende week FC Emmen op bezoek, genot.
Daarna Vitesse-uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Volgende week FC Emmen op bezoek, genot.
Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax-Emmen?
Pittig. Emmen heeft nog nooit punten verloren in de eredivisie.
Fc Emmenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax-Emmen?
Pittig. Emmen heeft nog nooit punten verloren in de eredivisie.
Lijkt fok wel (lol)quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:44 schreef Masterminded het volgende:
Wat een madness om een late treffer van PSV bij fucking Fortuna.
Geluk van een kampioenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:44 schreef Masterminded het volgende:
Wat een madness om een late treffer van PSV bij fucking Fortuna.
Ik kijk naar Barça tegen Alaves.quote:
wat een hoerquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Die broer van Nouri heeft in Raqqa gezeten
het is fucking fortunaquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:54 schreef leolinedance het volgende:
PSV lekker. Wij hoefden het tenmiste niet van de VAR te hebben.
En het was ook maar VVV.quote:
Stijn vindt dit leukquote:Bij de goal leek aangever Tim Breukers buitenspel te staan. "Het is honderd procent buitenspel. De VAR is nu de Vreselijke Arbitrale Ravage. Ja, want dat richten ze aan. Het spijt me wel, maar hier hoef ik niet eens naar te kijken. Ik begrijp dat gewoon niet", foeterde de trainer voor de camera van FOX Sports.
Ik ga de samenvattingen van NAC-GRA en HER-ADO nu even terugkijken. Daarna krijg je mijn mening.quote:
https://www.foxsports.nl/(...)goal-buitenspel-was/quote:
Morgen weer gezellig een Rotterdams degradatieduelletje Klaas?quote:
Hij heeft wel gelijk met betrekking tot die 4-2, een buitenspelsituatie is voor de VAR de meest makkelijke call om te maken, heel opvallend dat dat niet is gecorrigeerdquote:
Dat is zo, maar daar gaat het JR en ik niet om. Vorige week al, vlak voor de aftrap van de eerste wedstrijd van ADO, liep Alfons Groenendijk zich te gedragen als een idioot door te zeggen: "Ik vrees voor de VAR. We hebben namelijk een VAR-gevoelig ploegje". Dan ben je al aan het indekken om je het hele seizoen als een Calimero te gedragen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk met betrekking tot die 4-2, een buitenspelsituatie is voor de VAR de meest makkelijke call om te maken, heel opvallend dat dat niet is gecorrigeerd
Ach ja, waar we vroeger konden zeiken over de beslissingen van scheidsrechters gaan we nu zeiken over de beslissingen van de VAR. Want het is nooit goed, er is altijd ruimte voor interpretatie en KNJB/KNBB enz enzquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:16 schreef Dejannn het volgende:
PSVBlessuretijdbazen.
Die ophef rond die beslissing in de wedstrijd van Ajax begrijp ik trouwens niet. Twee keer geheel correct ingegrepen door de VAR volgens mij.
En gisteren na wedstrijd: "Je kunt hier in mijn beleving na één minuut toch geen penalty voor geven?"quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is zo, maar daar gaat het JR en ik niet om. Vorige week al, vlak voor de aftrap van de eerste wedstrijd van ADO, liep Alfons Groenendijk zich te gedragen als een idioot door te zeggen: "Ik vrees voor de VAR. We hebben namelijk een VAR-gevoelig ploegje". Dan ben je al aan het indekken om je het hele seizoen als een Calimero te gedragen.
Alfons Groenendijk is gewoon een extreem treurig figuur.
Nooit geweten dat het voor de spelregels relevant is in welke minuut de overtreding wordt gemaakt.quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
En gisteren na wedstrijd: "Je kunt hier in mijn beleving na één minuut toch geen penalty voor geven?"
Inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het voor de spelregels relevant is in welke minuut de overtreding wordt gemaakt.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:12 schreef Masterminded het volgende:
''Ik verwacht dat FC Utrecht en PEC Zwolle strijden om de winst''
- Gertjan Verbeek
quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:12 schreef Masterminded het volgende:
- Gertjan Verbeek
Man man manquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:12 schreef Masterminded het volgende:
- Gertjan Verbeek
Haal die man van de tv.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:12 schreef Masterminded het volgende:
- Gertjan Verbeek
Hebben ze op de training van Van der Vaart geleerd.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:32 schreef Masterminded het volgende:
Waarom schiet PEC van de meest debiele posities op doel?
Ja tuurlijk is het leuk als je eigen club er punten aan verdient.quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En gisteren na wedstrijd: "Je kunt hier in mijn beleving na één minuut toch geen penalty voor geven?"
"De VAR is nu de Vreselijke Arbitrale Ravage. Ja, want dat richten ze aan. Het spijt me wel, maar hier hoef ik niet eens naar te kijken. Ik begrijp dat gewoon niet"
Hahaha
Waarom verwachten mensen dat iets meteen vlekkeloos verloopt?quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
Vooralsnog voegt het toch ook niks toe?
ze testen de 3e keeper van Utrecht uitquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:32 schreef Masterminded het volgende:
Waarom schiet PEC van de meest debiele posities op doel?
Hoezo voegt het niets toe? Hoeveel grote fouten zijn er nu nog op het WK gemaakt? Die zijn op één hand te tellen. Je zult altijd discutabele momenten houden, maar grote fouten worden worden er nauwelijks meer gemaakt.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het leuk als je eigen club er punten aan verdient.
Vooralsnog voegt het toch ook niks toe? Het blijft mensenwerk op dezelfde manier als het dat al was. Zat voorbeelden van foute of discutabele beslissingen, ook na ingrijpen van de VAR.
Leek me ook niet nee. De VAR heeft natuurlijk wel duidelijkere beelden.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:39 schreef Zorro het volgende:
Kijk, en hierom is de VAR een aanfluiting. Dit was nooit buitenspel.
Minder duidelijk dan gister bij Heracles ja, dat was minstens 1 meter buitenspel en die werd wel goedgekeurdquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:39 schreef Zorro het volgende:
Kijk, en hierom is de VAR een aanfluiting. Dit was nooit buitenspel.
Teruggekeken, dit is absoluut geen buitenspel bij de pass. Enige mogelijkheid maar dat kan ik niet goed zien, is dat bij het schot op doel de buitenspelstaande speler wordt geraakt ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:40 schreef Masterminded het volgende:
Gok dat die bal van richting wordt veranderd door een speler die buitenspel staat.
Dat zou idd het enige kunnen zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:40 schreef Masterminded het volgende:
Gok dat die bal van richting wordt veranderd door een speler die buitenspel staat.
Heeft VAR zijn waarde niet bewezen op WK? Er moeten speciaal scheidsrechters voor opgeleid worden, je moet er goed mee om kunnen gaan. Dat is niet in een week geregeld. Zoals ik het hier en daar lees was het eerste half jaar lachwekkend slecht in Duitsland. Bijna op punt om ermee te kappen maar in tweede half jaar was het een fantastisch hulpmiddel. Dit is de toekomst, we moeten niet in prehistorie gaan blijven zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het leuk als je eigen club er punten aan verdient.
Vooralsnog voegt het toch ook niks toe? Het blijft mensenwerk op dezelfde manier als het dat al was. Zat voorbeelden van foute of discutabele beslissingen, ook na ingrijpen van de VAR.
Wie?quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie ook zo veel respect voor Maarten vd Weijden? #dtv
Volgende week PEC - PSVquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:02 schreef Masterminded het volgende:
PEC Zwolle heeft pas drie wedstrijden gewonnen dit kalenderjaar (lol).
Eindbaas. Ik hoop dat hij het haalt.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie ook zo veel respect voor Maarten vd Weijden? #dtv
Enige voordeel voor PEC kan zijn dat PSV doordeweeks een intense reis heeft gemaakt. Tegen deze PSV-voorhoede kan je hier niet mee aankomen.quote:
De Staaf is zo wisselvallig als de pest.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:04 schreef O_o_ het volgende:
Stelling: Feyenoord zou met Gustafson en Ayoub een beter middenveld hebben dan met Amrabat en Toornstra.
Ok. Dan blijft Toornstra staan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Staaf is zo wisselvallig als de pest.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je weer een tekening gemaakt?
#FreeAmrabattwitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 19-08-2018 om 13:11:03Van Persie basis Feyenoord, de nieuwe IJslandse spits speelt bij Excelsior. Amrabat zit (opnieuw) niet bij de selectie, Ayoub wel op de bank. reageer retweet
Net alsof dat zo'n geweldenaar isquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een prognose wanneer Nicolai Jorgensen terug is bij Feyenoord? Tot die tijd blijft het huilen bij hun vrees ik
Hij is niet zo goed kennelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:13 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat Feyenoord Amrabat heeft gehaald om hem vervolgens nooit op te stellen. Wat is dan het doel van die aankoop?
Beter dan Luuk.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net alsof dat zo'n geweldenaar is
Beetje meer realiteit zou je sieren. Jorgensen is gewoon een versterking voor huidig Feyenoord en zo kan Van Persie evt ook op 10 spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net alsof dat zo'n geweldenaar is
Ah vandaar.quote:
Grootgebracht door Erik Ten Hag.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Had je kunnen weten natuurlijk. Een Marokkaan halen die het bij Utrecht leuk doet is nogal dom.
Geniet ervan maatquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:16 schreef Masterminded het volgende:
Ik ga overgebleven Turks Brood eten.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Had je kunnen weten natuurlijk. Een Marokkaan halen die het bij Utrecht leuk doet is nogal dom.
Uit Valkenburg?quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:16 schreef Masterminded het volgende:
Ik ga overgebleven Turks Brood eten.
Met kruidenboter.quote:
Nee, gewoon uit de Appie-schappen. 99 cent.quote:
Neem een blik bier erbij.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit de Appie-schappen. 99 cent.
Nee. Gisteren had ik het wel nodig na Ajax.quote:
Het blijft huilen met Gio aan het roerquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een prognose wanneer Nicolai Jorgensen terug is bij Feyenoord? Tot die tijd blijft het huilen bij hun vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |