Wederom een intelligente opmerking. Probeer het eens in het topic van onze Rotterdamse vrienden? Zal jij je prima thuisvoelenquote:

Lucky PSVquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
VAR had hier handig geweest.

waarom moet rene naar het SPARTA topic?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:59 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Wederom een intelligente opmerking. Probeer het eens in het topic van onze Rotterdamse vrienden? Zal jij je prima thuisvoelen

Verdedigt ook veel mee, hij is vaak pas heel laat in de 16.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:02 schreef BadderHaring het volgende:
De Jong kan echt niet mee zodra er sneller gecombineerd wordt voorin.
Niet dat dat vanavond veelvuldig gebeurt, maar toch.

En terechtquote:

KNJBquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:09 schreef PSVCL het volgende:
De jong had een vrijetrap moeten krijgen ,hangt in zn nek

Van Badder mocht ik niet zeggen dat het een ambitieloze aankoop was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:09 schreef GGMM het volgende:
Snap ook niet dat PSV wisselspelers van Ajax koopt.

Zeker. Maar als je Zo voetbalt verdien je de drie punten niet. Fortuna is gewoon beter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:09 schreef PSVCL het volgende:
De jong had een vrijetrap moeten krijgen ,hangt in zn nek

Ik roep nooit dat we in de laatste minuut nog gaan scorenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:11 schreef Adames het volgende:
Geen zorgen jongens, jullie scoren nog gewoon in de 93e minuut
Ik doe nu een Davy'tje

Ik zeg het niet graag, maar dat ben ik met BadderHaring eens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Badder mocht ik niet zeggen dat het een ambitieloze aankoop was.

Dat is wat overdreven, maar goed is het nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar als je Zo voetbalt verdien je de drie punten niet. Fortuna is gewoon beter.

nee, je zegt het altijd over ajaxquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik roep nooit dat we in de laatste minuut nog gaan scoren

Hypocriet iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, je zegt het altijd over ajax

Beide keren scoorde Ajax ook in de laatste minuutquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, je zegt het altijd over ajax

transfervrij, als psv gewoon doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Badder mocht ik niet zeggen dat het een ambitieloze aankoop was.

Niet als basisspeler.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
transfervrij, als psv gewoon doen

Calimero.gifquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:15 schreef snoesje45 het volgende:
Grappig het zelfde vast houden bij Ajax en nu PSV, Ajax geen tegengoal PSV geen penalty

Makkeli zit in het wagentjequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:15 schreef snoesje45 het volgende:
Grappig het zelfde vast houden bij Ajax en nu PSV, Ajax geen tegengoal PSV geen penalty

Welke posts?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand hapt op de posts van GGMM. Ik ben trots op jullie

Speelde niet goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:19 schreef T3hTommay het volgende:
Ik kijk niet: waarom is Lozano eraf gehaald?

Vorige week ook niet, maar toen scoorde hij uit het niets schitterend. Zou hem altijd laten staan.quote:

Minimaal 35 miljoenquote:

Omdat hij zoals zo vaak waardeloos speelt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:19 schreef T3hTommay het volgende:
Ik kijk niet: waarom is Lozano eraf gehaald?

Nee gek. Heb bij vvv gespeeld hè.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Juich jij niet een beetje voor Fortuna ?

Wie niet? Het achtste wereldwonder Bergwijn heb ik ook niet gezien.quote:

Die schoot nu netquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie niet? Het achtste wereldwonder Bergwijn heb ik ook niet gezien.

Klopt.quote:

Eigen jeugdquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige week ook niet, maar toen scoorde hij uit het niets schitterend. Zou hem altijd laten staan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |