Dat is wel interessant eigenlijk maar balen als dat een onderdeel van psychose is geweestquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat die drugs wel van invloed zijn geweest op het ontstaan van mijn psychose. De basis was waarschijnlijk stress die ik had doordat ik me te veel dingen op de hals haalde waaronder ook een scriptie die op een gegeven moment moest gebeuren en als je dan wegvlucht in feesten, dan gaat het mis. Psychoactieve drugs waren voor mij veel minder een wegvluchten en veel meer een interessante ervaring.
draagt bij aan de beleving 😎quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:26 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt
Zat gisteren wel weer even te kijken naar een goede fles whiskey.Toch wel lekker heel af en toe.
Vooral nu ik weer wekelijks Suits kan kijken, daar past het zo lekker bij.
Nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe ben je Mad Men doorgekomen?
Exact en nee, dit had ik natuurlijk niet kunnen weten, maar ergens zit er bij mij een gedachte dat het voorkomen had kunnen worden als ik geluisterd had naar mijn beginnende studentenik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het was een trigger maar had meer met je mentale gesteldheid te maken toch? Maar idd te, is niet goed. En sommige dingen moet je ook laten wetende (dat weet jij nu) dat het je onstabiel maakt. Maar dat had je op voorhand ook niet kunnen weten toch?
Heerlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker af en toe ja glaasje of twee.![]()
Sigaartje erbij.
Zekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
draagt bij aan de beleving 😎
Dat lijkt me ook niet zo verstandigquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:27 schreef I. het volgende:
[..]
Heerlijk.Moet ik wel het juiste lijntje snuiven, niet perongeluk speed.
Ik wil dat je dit screenshot. En dat je hier, als jij van haar af bent echt nog eens hiernaar gaat kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
bedankt ik snap wel wat je zegt maar zou haar zo graag Mikey 2.0 willen laten zien.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-08-2018 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik laat de lijntjes wel even links liggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet zo verstandig
Dkup up dan dat is pas een lekkertje.quote:
maar dat is wat als (wat als ik het niet had gedaan) toch denk ik zulke dingen maken je wel sterker (al blijft het enorm klote ervaring) maar ja. Kennis is machtquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Exact en nee, dit had ik natuurlijk niet kunnen weten, maar ergens zit er bij mij een gedachte dat het voorkomen had kunnen worden als ik geluisterd had naar mijn beginnende studentenik.
Doe pilletjes ook maar das thuis toch niet zo chill. Al was (is?) dat wel een tijdje populairquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ik laat de lijntjes wel even links liggen.
ga het doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik wil dat je dit screenshot. En dat je hier, als jij van haar af bent echt nog eens hiernaar gaat kijken.
Ik weet dat je er nu zo instaat.. je bent niet de enige. We hebben allemaal wel eens willen investeren in iets wat er niet meer was.. doe het jezelf niet aan
Andere Flippiequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dkup up dan dat is pas een lekkertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |