In de wereld van Sarriball is dat nog niet vreemd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
2-6 zou een terechte tussenstand zijn geweest, zonder grappen
Zonder VAR had Ajax achtergestaan (lol).quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
2-6 zou een terechte tussenstand zijn geweest, zonder grappen
Wat is jouw mening over de afgekeurde goal van VVV?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In de wereld van Sarriball is dat nog niet vreemd.
Ik dacht dat we ons op het hands moesten focussen, lol. Shirt trekken dus het is denk ik logisch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de afgekeurde goal van VVV?
klopt..quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verstandige beslissing van Emery.
Alonso in de Fantasy PL. Altijd doen, makker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:23 schreef Bolasie het volgende:
Die Alonso heeft echt een school shooter-hoofd. Met mensen doden heeft ie in ieder geval al ervaring mee.
Ik geef het op met Arsenal, wat een choke club. Het is klaar over uit ermee, geen topclub meer, misschien subtop maar that's it.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alonso in de Fantasy PL. Altijd doen, makker.
dat had je 2 weken geleden ook al kunnen doenquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:38 schreef Smoofie het volgende:
Arsenal kampioen...na 2 weken kan ik daar nu al een streep doorheen zettem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |