SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vanaf morgen/overmorgen heb ik als het goed is radiospullen in huis, dus ik wil mijn plekje in het DJ team denk ik weer gaan bemachtigen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vanaf morgen/overmorgen heb ik als het goed is radiospullen in huis, dus ik wil mijn plekje in het DJ team denk ik weer gaan bemachtigen
Helaas ben ik vanavond niet thuis, anders zou ik het gat opvullenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou ja zeg. Melting heeft vakantie, draait ie ook gelijk maar niet vanavond
Hell no.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Om er ook eentje te gaan produceren?
Dankjewel. Heb wel eens met photoshop gewerkt vind de kleuren alleen nog niet ju en het.quote:
Ik wil wel. maar heb geen inlogquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou ja zeg. Melting heeft vakantie, draait ie ook gelijk maar niet vanavond
Nee, als je wilt draaien is het gebruikelijke dat je eerst even een tijdje meepost als andere DJ's draaien en je de groep wat beter leert kennen en wij jou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:44 schreef ProefDJRadio49 het volgende:
[..]
Ik wil wel. maar heb geen inlog
Weet ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, als je wilt draaien is het gebruikelijke dat je eerst even een tijdje meepost als andere DJ's draaien en je de groep wat beter leert kennen en wij jou.
Dus post gezellig mee zou ik zeggen.
Heldquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
Zo maar iets compleet willekeurigs.
Helemaal geen DJ op Zaterdag is ondanks Lowlands en Dutch Valley wel wat jammer.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ok me myself and I zijn er geloof ik.
Tofquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
Zo maar iets compleet willekeurigs.
Helemaal geen DJ op Zaterdag is ondanks Lowlands en Dutch Valley wel wat jammer.
Zeg daar sowieso maar niks over. Moet nog wat zien zeg maar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ga niet veel zeggen want ik ga nog voetbal kijken tussendoor.
Geen zorgen, ik kijk een Italiaanse wedstrijd. Geen eredivisie gezien vandaag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zeg daar sowieso maar niks over. Moet nog wat zien zeg maar.
Dan kunnen voetbalgekken als ik niet alles zien. Zaterdagavond voetbal is gewoon leuk voor iedereen. Paar biertjes erbij en daarna lekker de stad in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Eigenlijk zou alles gewoon op zondag om 14:30 gespeeld moeten worden, eventueel op zaterdag ook om 14:30.
#TenhagOutquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
LOL Ajax ook weer net aan gewonnen door een penalty op het eind
Laat hem maar lekker zittenquote:
Bedankt..quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
LOL Ajax ook weer net aan gewonnen door een penalty op het eind
Ach, tegen ons (Groningen) krijgen ze sowieso zes punten, zo aardig zijn we dan ook wel weerquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker zitten
Wil je dit soort dingen in het vervolg in een spoiler zetten? Thanks..quote:
Het gaait nait aal te best mit de Grunneger FCquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, tegen ons (Groningen) krijgen ze sowieso zes punten, zo aardig zijn we dan ook wel weerwe kunnen er geen reet van
![]()
Nee, maar het neemt de spanning behoorlijk weg als je de uitslag weet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jeetje, fanatieke voetbalvolgers hier zeg....
4 posts voor jouw post vroeg ik nog nadrukkelijk aan Bassman om niks te zeggen over het voetbal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jeetje, fanatieke voetbalvolgers hier zeg....
Dan hebben je vogels goeie muzieksmaakquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Wel grappig dat mijn vogels echt zwaar chillen met zulke muzie en dat ze met top 40 achtige muziek beginnen te schreeuwen :S
Ah, dat had ik gemist. Excuus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
4 posts voor jouw post vroeg ik nog nadrukkelijk aan Bassman om niks te zeggen over het voetbal.
Zo'n 5 minuten. Heeft verder niks mat fanatisme te maken, maar met nog even relaxed kunnen kijken zonder spoilers.
Kan gebeuren. Zo'n ramp is het ook weer nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, dat had ik gemist. Excuus.
* OscarMopperkont leest eigenlijk nooit terug... vandaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Zo'n ramp is het ook weer niet
* OscarMopperkont volgt helemaal niks... dat scheeltquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik bijvoorbeeld de superbowl niet zou kunnen kijken en alle pushberichten enzo uit had gezet was het erger, dat is maar 1x per jaar.
Ik kan de DJ niet zien nuquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet wie er draait, maar ik vind het wel prima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |