abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 november 2018 @ 08:06:16 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_183414300
registreer om deze reclame te verbergen
Relatief mazzel dus dat ze dit kunnen oplossen voor je met een operatie. Sterkte vast! En weer een tijdje niet autorijden, ja dat is balen -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
http://bijenzonderzorgen.nl/ beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage woensdag 28 november 2018 @ 21:14:42 #102
407027 crew  LTVDK
Gelukszoeker
pi_183427788
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:18 schreef Candaasje het volgende:
Jeetje, wat een nasleep.... :{ maar 'fijn' dat het botstuk aardig vrij lijkt te liggen! En heerlijk korte wachtlijst!
(Nouja, het mag ook wel eens meezitten natuurlijk)
Moet zeggen dat het me wel een beetje verbaasde dat het zo snel kon. In eerste instantie wilden ze het zelfs al de 3e inplannen, maar dat was een andere dokter. Vind het toch iets prettiger als dezelfde dokter het doet die er de vorige keer al aan heeft gesleuteld, ook al maakt dat waarschijnlijk niks uit :P.
[b]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:[/b]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Spellchecker woensdag 28 november 2018 @ 21:31:28 #103
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_183428228
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Moet zeggen dat het me wel een beetje verbaasde dat het zo snel kon. In eerste instantie wilden ze het zelfs al de 3e inplannen, maar dat was een andere dokter. Vind het toch iets prettiger als dezelfde dokter het doet die er de vorige keer al aan heeft gesleuteld, ook al maakt dat waarschijnlijk niks uit :P.
Dan weet je in ieder geval wie er aan je zit te sleutelen ... :P
**hare scherpigheid*binge-checker** Mijn eigen topic Tell my mother I'm sorry
pi_183428299
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dus euh, wanneer gaan we racen?
Gewoon Kahba man.
  Redactie Frontpage woensdag 28 november 2018 @ 21:38:59 #105
407027 crew  LTVDK
Gelukszoeker
pi_183428428
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:34 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Dus euh, wanneer gaan we racen?
Aangezien ik straks dus weer een tijdje niet mag rijden zal dat 2019 worden :+
_____
  Redactie Frontpage donderdag 6 december 2018 @ 19:52:23 #106
407027 crew  LTVDK
Gelukszoeker
pi_183572011
Zo, en we zijn weer thuis :). Operatie lijkt goed te zijn gelukt,in totaal heb ik maar ongeveer 1,5 uur onder narcose gelegen dus dat viel allemaal nog mee. Direct na de operatie kon de arts mijn arm al zo goed als volledig buigen, nu dat alle verdovende middelen zijn uitgewerkt lukt dat nog niet echt, maar daar mag de fysio mee aan de slag.

Dit is er allemaal uitgekomen (stukken bot heb ik niet meegekregen :P ), 6 schroeven en een plaatje:

TUkGukv.jpg

Mijn arm ziet er nu zo uit, is nog wel redelijk opgezwollen, als in je ziet amper dat het mijn elleboog is :+. Maar zijn wel een stuk kleinere hechtingen dan er de vorige keer zaten:

SPOILER: Niet heel eng, maar toch klikken op eigen risico
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het ziekenhuis probeerden ze me weer allemaal zware pijnstillers als oxycodon aan te smeren maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Ja natuurlijk doet het wel pijn, maar ik ben zo ondertussen wel een beetje wat gewend en die oxy zooi heb ik geen zin in om weer van af te moeten kicken.
_____
  Eindredactie Frontpage Nieuws donderdag 6 december 2018 @ 20:01:07 #107
147316 crew  DJMO
Miss Interpretatie
pi_183572195
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:52 schreef LTVDK het volgende:
Zo, en we zijn weer thuis :). Operatie lijkt goed te zijn gelukt,in totaal heb ik maar ongeveer 1,5 uur onder narcose gelegen dus dat viel allemaal nog mee. Direct na de operatie kon de arts mijn arm al zo goed als volledig buigen, nu dat alle verdovende middelen zijn uitgewerkt lukt dat nog niet echt, maar daar mag de fysio mee aan de slag.

Dit is er allemaal uitgekomen (stukken bot heb ik niet meegekregen :P ), 6 schroeven en een plaatje:

[ afbeelding ]

Mijn arm ziet er nu zo uit, is nog wel redelijk opgezwollen, als in je ziet amper dat het mijn elleboog is :+. Maar zijn wel een stuk kleinere hechtingen dan er de vorige keer zaten:

SPOILER: Niet heel eng, maar toch klikken op eigen risico
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het ziekenhuis probeerden ze me weer allemaal zware pijnstillers als oxycodon aan te smeren maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Ja natuurlijk doet het wel pijn, maar ik ben zo ondertussen wel een beetje wat gewend en die oxy zooi heb ik geen zin in om weer van af te moeten kicken.
Holy Shit!
Het lijkt inderdaad meer op een knie dan op een elleboog.
Ik heb er één en ik ben er trots op...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren"
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."

My 5 minutes of fame - Irritant mens
  Spellchecker donderdag 6 december 2018 @ 20:29:01 #108
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_183572750
Wow .... ik ga duimen dat je voorspoedig herstelt!
  donderdag 6 december 2018 @ 20:47:08 #109
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_183573156
Pff lekker opgezwollen inderdaad ! Succes met het herstel !
  Redactie Frontpage vrijdag 21 december 2018 @ 19:22:37 #110
407027 crew  LTVDK
Gelukszoeker
pi_183881098
Even een kleine update :). De hechtingen zijn uit mijn elleboog en er zit al best wat beweging in en lijkt met de dag verder te kunnen buigen en draaien. In het begin had ik nog wel dat ik niks kon vasthouden, maar dat is ook heel snel weer weggegaan en ik kan mijn gezicht weer aanraken :D. Verder ook in het buikgebied goed nieuws, de 'probleemwond' lijkt eindelijk door te hebben gekregen dat daar geen gat hoort te zitten in mijn buik. De afgelopen 4 weken is die op het diepste punt van 7 naar 4 cm diep gegaan. In de rest van mijn buik lijkt er ook steeds meer gevoel terug te komen, al is dat soms niet heel prettig als het voelt alsof er een mes in wordt gestoken.
_____
  Spellchecker vrijdag 21 december 2018 @ 19:32:09 #111
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_183881279
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:22 schreef LTVDK het volgende:
Even een kleine update :). De hechtingen zijn uit mijn elleboog en er zit al best wat beweging in en lijkt met de dag verder te kunnen buigen en draaien. In het begin had ik nog wel dat ik niks kon vasthouden, maar dat is ook heel snel weer weggegaan en ik kan mijn gezicht weer aanraken :D. Verder ook in het buikgebied goed nieuws, de 'probleemwond' lijkt eindelijk door te hebben gekregen dat daar geen gat hoort te zitten in mijn buik. De afgelopen 4 weken is die op het diepste punt van 7 naar 4 cm diep gegaan. In de rest van mijn buik lijkt er ook steeds meer gevoel terug te komen, al is dat soms niet heel prettig als het voelt alsof er een mes in wordt gestoken.
[heel voorzichtig] *O* [/heel voorzichtig]
pi_183882593
Hopelijk zet de vooruitgang door ^O^
pi_183882654
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:22 schreef LTVDK het volgende:
Klinkt als langzaam stapjes vooruit naar echt herstel. *O*
Whatever...
  Redactie Frontpage zaterdag 2 februari 2019 @ 11:17:56 #114
407027 crew  LTVDK
Gelukszoeker
pi_184769466
Het is denk ik weer eens tijd voor een update :P.

Afgelopen week weer op controle geweest in het ziekenhuis, wond is nog 'maar' 2,8 cm diep en ook een stuk smaller (groeit meer van rechts naar links dan van onder naar boven). Ze hebben nu ook voor het eerst een indicatie durven te geven over wanneer de wond dicht kan zijn, dat zal ongeveer nog 2 maanden duren. Pas als die zo goed als dicht is wil de chirurg een afspraak gaan maken over het terugplaatsen van de darm naar de goede plek. Maar het lijkt nu tenminste een beetje de goede kant op te gaan :).

Elleboog is trouwens goed aan het herstellen, buiging komt al redelijk ver maar de draai naar buiten gaat nog wel een tijdje duren. Qua kracht begint er wel weer een hoop terug te komen, bij de fysio ligt de nadruk ook voornamelijk op spieraangroei, dus veel oefeningen met gewichtsmachines en zulke dingen.

Langzaam maar zeker komt het er allemaal wel, maar ik vind het maar lang duren :P.
_____
  Moderator zaterdag 2 februari 2019 @ 12:37:34 #115
29278 crew  Nizno
Versie 3.8
pi_184770934
Goed bereid kost even tijd.
Alle goede dingen komen langzaam..

en meer van die clichéopmerkingen.

Blij dat het i elk geval vooruit gaat!
38 is de som van de kwadraten van de eerste drie priemgetallen.
Op zaterdag 11 november 2017 20:24 schreef Moira. het volgende:
Ooooh Jan zegt 'Ik ga die mol vinden. Mark my words'. Moluitspraaaak :D
pi_184771038
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:17 schreef LTVDK het volgende:

Afgelopen week weer op controle geweest in het ziekenhuis, wond is nog 'maar' 2,8 cm diep en ook een stuk smaller (groeit meer van rechts naar links dan van onder naar boven). Ze hebben nu ook voor het eerst een indicatie durven te geven over wanneer de wond dicht kan zijn, dat zal ongeveer nog 2 maanden duren. Pas als die zo goed als dicht is wil de chirurg een afspraak gaan maken over het terugplaatsen van de darm naar de goede plek. Maar het lijkt nu tenminste een beetje de goede kant op te gaan :).

ze wachten tot buikwond dicht gaat zodat ze weer een nieuwe buikwond kunnen maken? Volgens mij mis ik iets :)
  Spellchecker zaterdag 2 februari 2019 @ 13:10:11 #117
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_184771640
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:17 schreef LTVDK het volgende:

Elleboog is trouwens goed aan het herstellen, buiging komt al redelijk ver maar de draai naar buiten gaat nog wel een tijdje duren. Qua kracht begint er wel weer een hoop terug te komen, bij de fysio ligt de nadruk ook voornamelijk op spieraangroei, dus veel oefeningen met gewichtsmachines en zulke dingen.

Langzaam maar zeker komt het er allemaal wel, maar ik vind het maar lang duren :P.
^O^
  Redactie Frontpage zaterdag 2 februari 2019 @ 13:27:49 #118
407027 crew  LTVDK
Gelukszoeker
pi_184772011
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ze wachten tot buikwond dicht gaat zodat ze weer een nieuwe buikwond kunnen maken? Volgens mij mis ik iets :)
Ja in verband met infectiegevaar, een open wond icm een darm is niet een heel goed idee :P. Plus dat het ook allemaal weer moet herstellen na de operatie, dan is het wel zo handig als die wond er niet nog als 'extra' bij zit.
_____
pi_184772941
Is er dan geen kans dat de nieuwe ook niet dicht wil?
  Redactie Frontpage zaterdag 2 februari 2019 @ 16:22:12 #120
407027 crew  LTVDK
Gelukszoeker
pi_184775055
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Is er dan geen kans dat de nieuwe ook niet dicht wil?
Die kans is er natuurlijk altijd. Maar de wond die nu zo langzaam dicht gaat is het gevolg van een lekkende darm en alle zooi die daaruit kwam en zich een weg naar buiten heeft 'gegeten'. Ook de operatie destijds was een spoedoperatie dus zonder allerlei protocollen als nuchter blijven en zulks vooraf. De nieuwe operatie zal onder wat meer idealere omstandigheden gaan, dus alles gepland en voorbereid.
_____
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')