Ze is een keer komen kijken omdat ze dacht dat een uit de hand gelopen grap was die ik vol 'moest' houden op internet..quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Altijd schijten zonder de deur op slot te doen
Heb je ook een vrouwtje?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toevallig leef ik ook het leven! En ook ups and downs!wat een toeval makker
Netjes bezig, heb je nog tips om het spannend te houden?
Jij doet ook aan drugs en swingen?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je ook een vrouwtje?
Tips om het spannend te houden.. Vind ik lastig, want deze relatie loopt niet zoals mijn beeld dat ik had van relatiesWeet niet of dat geluk is of dat we het onbewust goed doen.
Maar sowieso om het spannend te houden, grenzen verleggen, drugs, swingen..
Raak je nu al in de sleur? Nou ja, zo vreemd is dat eigenlijk nietquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toevallig leef ik ook het leven! En ook ups and downs!wat een toeval makker
Netjes bezig, heb je nog tips om het spannend te houden?
Ik dacht eigenlijk dat het was "naakt schijten"quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Altijd schijten zonder de deur op slot te doen
Ik denk dat iedereen het wel weet hoe hij het spannend moet houden -> moeite doen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij doet ook aan drugs en swingen?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het wel weet hoe hij het spannend moet houden -> moeite doen.
Zit je al lang op begrijpend lezen?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raak je nu al in de sleur? Nou ja, zo vreemd is dat eigenlijk niet
Ik wist niet eens dat ik een referentie naar iets maaktequote:Op zondag 19 augustus 2018 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het was "naakt schijten"
Af en toe wat groene tuinkruiden, niks mis mee.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
En dat vraag je aan iemand wiens tip "spannend" waarschijnlijk dit zal zijn:quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit je al lang op begrijpend lezen?
quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit je al lang op begrijpend lezen?
quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
En swingen?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Af en toe wat groene tuinkruiden, niks mis mee.
Tsja, je blijft hopen dat het ooit iets wordt met die jongen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dat vraag je aan iemand wiens tip "spannend" waarschijnlijk dit zal zijn:
[ afbeelding ]
Wie zegt er dat ik in een sleur zit?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:33 schreef onlogisch het volgende:
Maar vertel eens kapo, is het jouw schuld of de schuld van je vriendin dat jullie in een sleur terecht zijn gekomen?
Dat laat zich wel raden, anders begin je niet over tips om het interessant te houdenquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik in een sleur zit?
Allemaal even lachen mensen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat laat zich wel raden, anders begin je niet over tips om het interessant te houden
Vertel eens, komt het door je drukke werk of groeien jullie gewoon uit elkaar?
Wat reageer je onzeker en probeer je nu iets (wat weet ik nog niet helemaal) te projecteren op mij?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen.
Praten over andermans relatie is het dichtste wat onlogisch tegenwoordig nog bij vrouwelijk contact komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |