Marvel vooral. Heb 4 van de 6 sets van Infinity War inmiddels. Spaar Iron Man's minifigs. Beetje DC (LEGO BATMAN MOVIE ook).quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, wat voor lego vind jij leuker?
Het idee ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het idee? Want het apparaat is waarschijnlijk schoner dan een vagina.
Ach. Maar je hebt ook een wederhelft dus? Hoelang?quote:
Nee, ik had nog nooit van super meat boy gehoord.quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Marvel vooral. Heb 4 van de 6 sets van Infinity War inmiddels. Spaar Iron Man's minifigs. Beetje DC (LEGO BATMAN MOVIE ook).
En veel onderdelen om zelf dingen te fabriceren. Ken je super meat boy, het spel?
Goed spelquote:Op zondag 19 augustus 2018 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik had nog nooit van super meat boy gehoord.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed spel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn knutselwerk:Sow, je hebt er wel werk van gemaakt, het lijkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Thanksquote:Op zondag 19 augustus 2018 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sow, je hebt er wel werk van gemaakt, het lijkt goed.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Dus Niels, welke set ga je binnekort kopen?
Ga je ook meteen voor iets van 500quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb net een paar dingen voor een neefje gekocht die binnenkort jarig is en mijn vader had mijn oude lego laatst bij hun op zolder gevonden, toen heb ik mijn oude technisch lego dingen weer in elkaar gezet.
Deze lijkt me wel erg leuk om te bouwen, alleen vind ik EUR 500 een beetje te gek eigenlijk
https://lego-discounter.c(...)hEAQYAiABEgKsWvD_BwE
FANTASTISCH!!quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb net een paar dingen voor een neefje gekocht die binnenkort jarig is en mijn vader had mijn oude lego laatst bij hun op zolder gevonden, toen heb ik mijn oude technisch lego dingen weer in elkaar gezet.
Deze lijkt me wel erg leuk om te bouwen, alleen vind ik EUR 500 een beetje te gek eigenlijk
https://lego-discounter.c(...)hEAQYAiABEgKsWvD_BwE
Dom kalf ben je ookquote:Op zondag 19 augustus 2018 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
M’n broer had vroeger zo’n spaceshuttle van Lego. En een station met trein.
Was wel vet. Mocht er niet zo vaak aankomen want ik brak soms dingen af.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
Station met trein had ik ook, die wilde ik laatst weer in elkaar zetten, maar nadat het aan allemaal mensen is uitgeleend miste er net een paar onderdelenquote:Op zondag 19 augustus 2018 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ja niet meer uitlenen dus.quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Station met trein had ik ook, die wilde ik laatst weer in elkaar zetten, maar nadat het aan allemaal mensen is uitgeleend miste er net een paar onderdelen
Let op, uitlenen kost geld.quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Station met trein had ik ook, die wilde ik laatst weer in elkaar zetten, maar nadat het aan allemaal mensen is uitgeleend miste er net een paar onderdelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |