Wat heb je daarna gedaan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi 422. Ik ben zojuist ernstig beledigd na het winnen van een game in Hearthstone
Ik wilde voor de (lol) of mad gaan maar tegen die tijd had hij mij alweer unfriend na zijnquote:
Chelsea v Arsenal is tegelijkertijd met Ajax. Lazio v Napoli is om 20:30. Voor de rest valt het volgens mij wel mee, morgen ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er vandaag nog wat interessants qua voetbal?
Ik voel mij voornamelijk genaaid. Sta ik dan met mijn 5 euro voor het opeten van een ghostpeper nog wat (Na zeker 3 bier in een kwartier)quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:02 schreef Saind het volgende:
Maar LR die drie bier is net zo heftig als zonder rietje.
Drinkt alleen kutter
Kijk je graag naar verkrachtingsfilmpjes? Dan moet deze belediging nog wel meevallen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde voor de (lol) of mad gaan maar tegen die tijd had hij mij alweer unfriend na zijn
"I hope u watch everyone u love get raped and then burned alive u highrolling piece of shit"
18:30 is ook een k tijd, vanmiddag dus eigenlijk niks?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Chelsea v Arsenal is tegelijkertijd met Ajax. Lazio v Napoli is om 20:30. Voor de rest valt het volgens mij wel mee, morgen ook.
Ik heb nog geen Feyenoord gezien dit seizoen als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Kijk je graag naar verkrachtingsfilmpjes? Dan moet deze belediging nog wel meevallen.
13:30 is Cardiff City v Newcastle. Twee maal park the bus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
18:30 is ook een k tijd, vanmiddag dus eigenlijk niks?
dank je Tottenham maar even kijken danquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
13:30 is Cardiff City v Newcastle. Twee maal park the bus.
16:00 is Tottenham v Fulham
Middagwedstrijden in Spanje zijn er pas vanaf 1 september, de Bundesliga moet nog beginnen.
Leicester wolves ook een mooie potquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je Tottenham maar even kijken dan
Scherp.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat jou betreft kon hij een maand weg blijven toch?
Als je het zo wil noemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb eens even bepaalde mensen op hun plek gezet in het PL topic.
Nou ja, dat zou ik een gepaste straf vinden, ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat jou betreft kon hij een maand weg blijven toch?
Als je dat gepast zou vinden zou je zelf ook een tijdje moeten weg blijven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou ik een gepaste straf vinden, ja.
Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik hem niet mis.
Dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je dat gepast zou vinden zou je zelf ook een tijdje moeten weg blijven.
Ja, misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je had alleen al voor het woordje lanks een jaar straf moeten krijgen.
Ik eet ook zo nasi makkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo nasi maken
KOEKOEKquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je had alleen al voor het woordje lanks een jaar straf moeten krijgen.
Trots hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:58 schreef onlogisch het volgende:
Voor wie 't nog niet in de gaten had : We zijn er weer
Wat fijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:58 schreef onlogisch het volgende:
Voor wie 't nog niet in de gaten had : We zijn er weer
Ik had een 24 uurs ban vanwege wat lans-achtige gifjes in ONZquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Graag een uitgebreide toelichting waarom je er niet was.
Oh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had een 24 uurs ban vanwege wat lans-achtige gifjes in ONZ
Bedankt makker!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht dat het vanwege die taalfout was. (Nou ja, dat is wat Jojoortje zei)
Hoe dan ook, welkom terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |