Zit wat in ja. Ik heb de laatste tijd vaak dat ik ergens iets hoor en dan op ideeën word gebracht. Die nummers zet ik dan alvast klaar. Dat vult zich dan vanzelf wel aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das wel het leuke als je op deze manier gaat draaien. Komt er een hoop voorbij dat je vergeten bent of gewoon te weinig/nooit draait.
Heb zo'n vermoeden dat dat de bedoeling is/wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
Dat intro klonk een beetje als slaapmuziek uit zo'n speelapparaat
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
He':) Eentje die ook in mijn collectie aanwezig is. Fijne track
Die moet ik dan nog eens rustig terugluisterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Origineel vind ik mooier, maar dacht, ga voor de afwisseling
Olaquote:
Weer een show bijna helemaal gemist, zie ik.quote:
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Weer een show bijna helemaal gemist, zie ik.
Ik was bij de buren. Mijn buurvrouw heeft vandaag te horen gekregen dat ze terminaal is. De dokter geeft haar nog maximaal 2 maanden. Ik ben er best wel kapot van. Tegen beter weten hoopte ik toch nog op een wonder.quote:
Ik zou die andere Sunday hebben gekozen: Sunday (The Day Before My Birthday).quote:
Ik vond deze anders wel mooi.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou die andere Sunday hebben gekozen: Sunday (The Day Before My Birthday).
Dat was een single. Dit is volgens mij een B-kant.
Klopt. En juist daarom voor een B-kant gekozenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou die andere Sunday hebben gekozen: Sunday (The Day Before My Birthday).
Dat was een single. Dit is volgens mij een B-kant.
Jeetje. Wat heftig. Wat heeft ze dan? Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was bij de buren. Mijn buurvrouw heeft vandaag te horen gekregen dat ze terminaal is. De dokter geeft haar nog maximaal 2 maanden. Ik ben er best wel kapot van. Tegen beter weten hoopte ik toch nog op een wonder.
Ik vind Paper Gods mooierquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Duran Duran - New Moon On Monday
quote:
Longkanker en begin 60. Toen het zo warm was voelde ze zich niet zo lekker en ging ze naar de huisarts en dit is het resultaat. Alles al uitgezaaid en er valt niks meer te behandelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jeetje. Wat heftig. Wat heeft ze dan? Hoe oud is ze?
Ook leuk hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. En juist daarom voor een B-kant gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |